Top/Flop stammen

Reactiescore
3.536
Humble heeft de eerste groot macht van deze wereld verslagen, wij gaan de 2e groot macht van deze wereld verslaan. :D

Wij hebben nog geen officiële felicitaties gekregen van de andere wereldleiders helaas. (onprofessioneel) Een stam waar niemand toekomst inzag (gaten stamclusters) ownd Septen de top favoriet en domineert het noorden nu. Nog maar eens een bevestiging dat ik het weer allemaal beter weet en dat mijn toekomstvisie wat ruimer en verder kijkt ^^

Andere mogen mijn ego verder ophemelen,... heeft weinig effect als ik het op mezelf doe helaas.
 
Reactiescore
3.536
Hoogmoed is boven je stand leven. Zie ik niemand in Humble doen anders, dus zeg maar bye tegen je stelling.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Tja.
Ik zei niet dat ie goed was he :p

Maar het was iig niet serieus.
Jullie doen het in mijn ogen boven verwachting.
 

DeletedUser77788

Guest
Wij hebben nog geen officiële felicitaties gekregen van de andere wereldleiders helaas. (onprofessioneel) Een stam waar niemand toekomst inzag (gaten stamclusters) ownd Septen de top favoriet en domineert het noorden nu. Nog maar eens een bevestiging dat ik het weer allemaal beter weet en dat mijn toekomstvisie wat ruimer en verder kijkt ^^

Andere mogen mijn ego verder ophemelen,... heeft weinig effect als ik het op mezelf doe helaas.

Ik zag die toekomst wel hoor ... :p

Jaja meneertje The King in the North... Hopelijk eindig je hier niet zoals de eerste Stark in GOT! :oops:
 

DeletedUser75970

Guest
spoiler_alert_300_w.jpg
 

DeletedUser77798

Guest
Wij hebben nog geen officiële felicitaties gekregen van de andere wereldleiders helaas. (onprofessioneel) Een stam waar niemand toekomst inzag (gaten stamclusters) ownd Septen de top favoriet en domineert het noorden nu. Nog maar eens een bevestiging dat ik het weer allemaal beter weet en dat mijn toekomstvisie wat ruimer en verder kijkt ^^

Andere mogen mijn ego verder ophemelen,... heeft weinig effect als ik het op mezelf doe helaas.

Gefeliciteerd met de overwinning in het noorden Jannes , jou inzichten zijn behoorlijk goed.
Beter als de mijne in ieder geval, ik was te dom om te weten dat er mensen naar de fitness gaan als de teller over 10 gaat, anderen die nog liever de delete knop dan de label knop gebruiken en dan heb je er ook gewoon die een VV afgeven en niet meer online komen tot de kust veilig is.

Een prestatie is zo geil als je ze zelf maakt toch?
Ik weet er alles van, Prestatiegeiler tot en met.

De prestatie van humble in het noorden is voor mij zoals de prestatie Plunderaar. Wat ik daarmee bedoel zoek je zelf maar uit.
 
Reactiescore
3.536
Jij mag de prestatie slechte verliezer van mij wel krijgen. Ik hoor je nog nog prima dingen zeggen toen Humble opgestart werd en hoe Septen die wel even ging tonen hoe ze TW moesten spelen. En hier sta je dan, rang 1 en nog geen hol beteken.
 

DeletedUser76513

Guest
Vanuit mij prima prestatie van humble al denk ik dat er wel wat overgezegd kan worden over de weerstand. In mijn ogen is dit net als eerdere gevallen bij wolf en araleth puur te maken met de kwaliteit van de accounts. Ik vind het dan ook een droevigheid opzig dat er zoveel accounts het zo makkelijk allemaal laten lopen en dan zal wel weer het verhaal activiteit om de hoek komen rollen maar in mijn ogen ben je zowel als hoofdspeler als co speler verantwoordelijk voor de activiteit op je account. Dat er op boven genoemde de activiteit niet was dat leek me duidelijk maar dat zal voor een aantal accounts van septen ten opzichte van humble ook zo zijn geweest. Ik heb humble altijd als kwalitatief beter spelers ingeschat alleen dat het allemaal zo makkelijk gaat is in mijn ogen puur te wijten aan het feit dat er in septen te weinig kwaliteit/activiteit aanwezig was. Ik ben dan ook van mening dat de leiding van septen hierin te kort is geschoten. De complimenten gaan hierbij zeker maar de de aanvallen van humble al gaat feliciteren me te ver... dat mag je doen als ik de wereld gewonnen heb jannes:)
 

DeletedUser19709

Guest
Ik zeg dat je nooit moet vertrouwen op co's :)
Co's komen en gaan met de wind.
Sterkte/activiteit van een account is gelijk met de hoofdspeler.
 
Reactiescore
3.536
Dat van die felicitaties was ofc een grap. Maar een account als een Linkmus heeft echt wel prima gedeffed op zichzelf, jammer genoeg niet kunnen volhouden doordat zijn stam te kort schoot.
 

Deleted User - 487871837

Guest
En hier sta je dan, rang 1 en nog geen hol beteken.

Denk dat ighi wel degelijk iets heeft betekend voor Septen, alleen heeft de rest het gewoon verneukt. Als je hoort over clears doneren en vv's pakken en simpelweg z'n ODS erbij pakt.
 

DeletedUser61134

Guest
Jij mag de prestatie slechte verliezer van mij wel krijgen. Ik hoor je nog nog prima dingen zeggen toen Humble opgestart werd en hoe Septen die wel even ging tonen hoe ze TW moesten spelen. En hier sta je dan, rang 1 en nog geen hol beteken.

Jannes, hoe voelt het om Septen te overwinnen?
 
Reactiescore
603
Reactiescore
603
Reactiescore
154
Meh, uiteindelijk is gebeurd wat gebeurd is, en kunnen we er niets meer aan veranderen. Ondanks het - toch nog even herhalen - echt wel vieze spel van Edict (daar valt niet over te discussiëren voor/door niet-Edict spelers, da's gewoon een feit) moeten wij van At All in het zuiden er gewoon nog steeds het beste van maken.

Dat Humble hier komt roepen is natuurlijk P&P en leuk voor hen, maar zij gaan er - buiten een paar vv's mischien - niet veel van merken. De enige partij die rechtstreeks gevolgen zal dragen, is At All, en nu is het aan ons om te tonen dat wij ondanks een toch wel naaistreek nog steeds de stabielste stam in het zuiden zijn, want Edict kan roepen wat ze wil, liegen wat ze wil - en vooral - recruteren wat ze wil, zij zijn en blijven degenen die een paniekrecruut van de nummer 1 doen, en dus tonen zwak te staan. Niet wij.

We zullen dus zien wat de toekomst brengt, succes aan allen :)
 
Bovenaan