[Ingevoerd] Stamideeën en verbeteringen

Reactiescore
746
Beste spelers,

Zoals jullie allen weten is het stamgebeuren een belangrijk en cruciaal aspect binnen Tribal Wars. Je wint of verliest een wereld afhankelijk van je stam. Daarom zoeken wij leuke ideeën om verder te bouwen op dit aspect.

Heb jij een leuk idee wat het aspect van je stam of stamgenoten verbeterd, wat een positieve invloed zou hebben op het spel of vind jij gewoon dat er iets ontbreekt aan 'stammen op Tribal Wars' ?

Laat het ons weten in de reacties! Geef jouw suggesties of verbeteringen, ga in discussie met andere forumgenoten om zo ideeën te verbeteren en wie weet wordt jouw idee wel ingevoerd ;)

We kijken er naar uit!

Jullie Tribal Wars.nl Team


//edit, let erop dat we enkel ideeën mbt stammen/stamgenoten zullen behandelen. Voor ideeën niet gerelateerd tot deze ontwerpen vragen we je een topic te openen.
 

DeletedUser16009

Guest
Het idee van wereld 52 met stammen max 25 leden was een goed idee wat van mij zeker meermaals mag ingevoerd worden
 
Reactiescore
111
Stamawards zoals al verschillende keren is voorgesteld? :)
Of een cooldown systeem zodat je maar 1x in de zoveel tijd van stam mag wisselen
 
Reactiescore
1
De instelling <no_harm>1</no_harm> heb ik nog nooit meegemaakt. (zit in de config bij <ally>) Ik neem aan dat aanvallen op stamgenoten dan geen schade veroorzaken? Lijkt me ook handig.
 
Reactiescore
746
Ik wil nog even verduidelijken dat het hier niet gaat over suggesties over bestaande instellingen :)
We zoeken specifiek naar leuke ideeën voor toevoegingen / aanpassingen aan het stammensysteem (new stuff :) )

@tim19
Gelieve dit iets breder uit te leggen,
welke types awards, wanneer krijg je welke, welke voorwaardes, ....

Cooldown is genoteerd :)
 
Reactiescore
111

Deleted User - 487871837

Guest
Simpelweg 'verslagen tegenstanders als ondersteuning' ook voor stammen invoeren?
Of is dat al onderweg?
 

DeletedUser74880

Guest
Een soort vlag. Die kan je vrij spelen met je stam. Door veel verslagen tegenstaders te hebben. Bijvoorbeeld: Als je 10k als verslagen tegenstanders verslagen hebt krijg je 1 vlag. Hoe het ook gaat met jouw persoonlijke vlaggen. En dan kan je er nog altijd van alles bijvoegen. Dat je als stam zelf achievment kan halen (en daar krijg je een stamvlag voor). Net als speler achievment.

Als u mij niet 100% begrijpt. Meld het :)

Mvg
Thomas
 

DeletedUser77485

Guest
Een centrale opslag met defense troepen, waar ieder stamlid naar aanleiding van de wereldfase een beperkt aantal def uit kan halen.
Makkelijk voor snelle stacks.

Voorwaarde is wel dat er een minimaal aantal def in moet staan wil het systeem zijn werk doen, dus, stamgenoten moeten wel degelijk def in het kamp opslaan.

Belangrijk is om mee te nemen dat ingewisselde troepen geen ruimte innemen in de dorpen anders staat iedereen straks zonder def. Ook een maximum aantal aan defdorpen in de opslag, anders is er totaal geen balans en hebben de topspelers ongelimiteerde def.
 

DeletedUser

Guest
Een centrale opslag met defense troepen, waar ieder stamlid naar aanleiding van de wereldfase een beperkt aantal def uit kan halen.
Makkelijk voor snelle stacks.

Voorwaarde is wel dat er een minimaal aantal def in moet staan wil het systeem zijn werk doen, dus, stamgenoten moeten wel degelijk def in het kamp opslaan.

Belangrijk is om mee te nemen dat ingewisselde troepen geen ruimte innemen in de dorpen anders staat iedereen straks zonder def. Ook een maximum aantal aan defdorpen in de opslag, anders is er totaal geen balans en hebben de topspelers ongelimiteerde def.
Lijkt me niet realistisch, als rim accounts al hun def in de opslag stoppen kunnen ze meteen weer nieuwe def creëren die ze als stackdef voor front accs kunnen gebruiken.
 

DeletedUser77485

Guest
Een vergelijkbaar iets is er al is een keer geweest maar is weer weg gehaald omdat het niet zo veel gebruikt werd.

Zoiets kan ik me inderdaad vaag herinneren.
Is dat niet geweest in de tijd dat w12/w13 begonnen ofzo?
 
Bovenaan