Een nieuwe contest

DeletedUser39679

Guest
Liever naïef, dan altijd van het ergste uitgaan.

En voor jou is het meneer Waldo (wait)

Leuk dat je hier je verhaal komt doen, maar Steff is alles behalve naïef. Ik denk dat je dat begrip nog even moet opzoeken voordat je het typt. Want de enige die naïef is ben jij om te geloven dat er eerlijk gespeeld wordt. Ik denk dat Steff juist erg reëel is.
 
Reactiescore
298
Leuk dat je hier je verhaal komt doen, maar Steff is alles behalve naïef. Ik denk dat je dat begrip nog even moet opzoeken voordat je het typt. Want de enige die naïef is ben jij om te geloven dat er eerlijk gespeeld wordt. Ik denk dat Steff juist erg reëel is.

Je leest verkeerd Yoeri! :p
 
Reactiescore
2.506
Leuk dat je hier je verhaal komt doen, maar Steff is alles behalve naïef. Ik denk dat je dat begrip nog even moet opzoeken voordat je het typt. Want de enige die naïef is ben jij om te geloven dat er eerlijk gespeeld wordt. Ik denk dat Steff juist erg reëel is.

Voortaan zou ik een biertje minder drinken voor je op het AF komt :tongue:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser73904

Guest
Wie het vaakst aanvallen een dag te vroeg verstuurd voor de massa contest
 

DeletedUser61134

Guest
Gewoon tikkertje op AF
Als je niet binnen 1 uur reageert na getagged te worden ben je af.
 

DeletedUser73195

Guest
Je hebt de pech dat niet iedereen het AF even serieus neemt, Aldo. Ik raad je verder streng aan af te zien van je forummod ambities, je gaat een schat aan gezeik krijgen: daar moet je geen zin in hebben. :p

Maar op W42 was er uit initiatief van Jordi (CbC) een quiz opgesteld. Een twintigtal (hoeveelheid boeit niet zo veel, maar een groot aantal is toch leuker) vragen over de gehele geschiedenis van de wereld. Kan over van alles gaan, wel is het zaak om heel goed op te letten dat de vraag geen mening waarborgt. Het voorbeeld ken je, en is eventueel terug te vinden op het W42 P&P-forum. Ik vond het leuk.

Oh, Aldo wees me er net op dat UT hetzelfde idee al gepost had. Het was al een initiatief van een ander, en ook nog eens reeds voorgesteld. Originaliteit voert hoogtijdagen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
603
Had hier ergens het idee voorbij zien vliegen om een quiz over de desbetreffende wereld als contest te organiseren, lijkt me wel een leuk idee.
Meerdere die dit een leuk contest vinden of euh, liever een andere? :p
 
Reactiescore
2.506
Morgen komt er een tussenstand, dit weekend zal ik jullie vragen om het idee waar jullie mee gekomen. Uitte werken zodat we volgende week van start kunnen gaan.
De quiz staat ver bovenaan. De mensen die de vragen willen makken kunnen zich bij mij melden, want ik ga ervan uit dat de quizzzzz op deze wereld vaststaat.

Je hebt de pech dat niet iedereen het AF even serieus neemt, Aldo. Ik raad je verder streng aan af te zien van je forummod ambities, je gaat een schat aan gezeik krijgen: daar moet je geen zin in hebben. :p.

Staat genoteerd!


Oh, Aldo wees me er net op dat UT hetzelfde idee al gepost had. Het was al een initiatief van een ander, en ook nog eens reeds voorgesteld. Originaliteit voert hoogtijdagen.

ahhhh, dat vind ik lief :D
 
Reactiescore
2.506
Beste AF-gebruikers,

Inmiddels staat de beginpost van dit topic er alweer een kleine week. Ik zie dat er op bepaalde werelden lekker gereageerd wordt. Maar op andere werelden wordt mijn initiatief veel geopend maar wordt er niks in gepost, waardoor dit initiatief tot mijn spijt doodbloed. Jullie slaan hierdoor een evenement op het AF af. Waar zowel prijzen als de eer en entertainment valt te halen. Ik snap dus niet goed waarom jullie deze kans niet aangrijpen. Is er geen behoefte aan een contest op deze wereld? Want als dit het geval is, zal ik er ook geen tijd meer in steken en dan weet iedereen hoe de kaarten geschut zijn.

Dit zal dus mijn laatste poging zijn om dit topic op deze wereld een nieuw leven in te blazen (op de werelden 51,52 en 53), anders is wat mij betreft het een kansloze zaak, omdat toch niemand zal meedoen met een contest. Ik laat de keus dus geheel aan jullie wat jullie wel of niet willen. Ik zet hier een deadline op.
De deadline om met voorstellen te komen en deze te steunen(bedanken) zet ik op aankomende zaterdag 12:00, hierna zijn er een aantal dagen gereserveerd om het idee samen uit te denken hoe alles ingeleverd en beoordeeld moet worden. Als er naar mijn mening tussen nu en dan meer activiteit op dit topic komt, dan zal er een contest komen.

Wat betreft de werelden 49 en 50, bij jullie zal er een contest plaats vinden doordat er hier meer support is voor dit topic. Tot dit weekend krijgen ook jullie, de tijd om met nieuwe voorstellen te komen en huidige voorstellen de steunen. De post die de meeste bedankjes heeft op zaterdag 12:00 en ook een reëel is, zal worden uitgewerkt. Voor de uitwerkingen krijgen jullie tot dinsdag 23:59. Zodat ik woensdag het idee kan samenvatten en we donderdag kunnen beginnen met de gekozen contest.

Als hier een quiz uitkomt dan moeten de vragen ook voor woensdag worden ingeleverd. Ik verwacht dat er op zijn minst 1 vertegenwoordiger van de grootste stammen met mij contact zoekt en zich vrijwillig aanmeld de vragen te bedenken. De vragen zullen dan van zaterdag tot dinsdag samen verzonnen worden. Het is vanzelfsprekend dat als je mee helpt vragen te verzinnen je uitgesloten bent van deelnamen aan deze contest.
Klik hier voor een voorbeeld van een quiz

Hieronder vinden jullie nogmaals een overzicht hoe het er op elke wereld voorstaat. Ik zal er een logboek bijgeven.
Als je wereld rood is; betekent dit dat er onvoldoende respons is om een contest te organiseren op de wereld.
Als je wereld groen is; betekent dit dat er een contest zal plaatsvinden.

xxk4fz4nlindo.png
 

DeletedUser74552

Guest
Ik zie dat mijn suggestie niet al te veel enthousiastme kreeg. Begrijpelijk vooral omdat stef terecht aan geeft dat er veel valt te sjoemelen. Echter als er nog animo voor is zou je er eventueel wel wat mee kunnen, bijvoorbeeld;

Je post hier je timings NA dat de aanval heeft plaats gevonden.
De tegenstander krijgt hier de mogelijkheid deze timing te bevestigen.
Veel spelers op deze wereld kennen elkaar en tussen de 3 top stammen is er veel communicatie gaande zowel op het AF als IG. Dit zou dus de cheaters er tussen uit kunnen halen.

Zonder bevestiging krijg je een half punt en degene met bevestiging een heel punt. Dit hou je een paar weken bij waar je dus iedereen de tijd en de kans geeft iets leuks ervan te maken. Degene met de meeste punten wint uiteindelijk.
Je zou het nog uitgebreider kunnen maken door extra punten te geven voor bijvoorbeeld
-Dorp overgenomen
-Een mooie snipe

Zo had ik het zelf in gedachte maar zoals ik hier eerder zeg als er geen animo is dan houden we het bij de quiz van niek.

Andries
 
Reactiescore
1.015
Denk dat iedereen dat leuk zou vinden? Heel gemakkelijk met een onuitputtelijke bron.
 
Reactiescore
1.454
Ik zou eerder voor een roast van de tegenstanders doen. Dus Karma roast Rhei. en andersom. Gewoon proberen elkaar op een grappige manier iemand belachelijk maken. Wel met een aantal grenzen natuurlijk. En dan wordt de winnaar bepaald door het aantal likes wat elke post heeft gekregen. Misschien ideetje?
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Ik zou eerder voor een roast van de tegenstanders doen. Dus Karma roast Rhei. en andersom. Gewoon proberen elkaar op een grappige manier iemand belachelijk maken. Wel met een aantal grenzen natuurlijk. En dan wordt de winnaar bepaald door het aantal likes wat elke post heeft gekregen. Misschien ideetje?

Klinkt leuk - min het like systeem, dat is welke stam de meeste AF accounts heeft wint. Dan lijkt het me beter om een jury te maken van mensen die objectief kunnen beoordelen. Oftewel niet in de beide stammen spelen. Gaaf idee!
 
Bovenaan