Praathoek

DeletedUser5114

Guest
Naja ik ben bang datik weer berrispt word door deze jank mod, dus ik waag het niet om gezellig te doen
 
Reactiescore
123
zo type ze .... en zo hoor je weer even niks ... komt wel weer,misschien dat ze druk in game zijn.
 

DeletedUser5114

Guest
tjaa iig nemen ze nog steeds mods aan die niets voor deze community betekend hebben, gelukkig is dat nog steeds hetzelfde..
 
Reactiescore
123
Goedemorgen, de beste wensen allemaal ,op een mooi en gezond 2017!
 

DeletedUser

Guest
Waar kan ik een klacht behandeld krijgen over een volledig incapabele moderator en speler? Ik hoor het graag, maar niet van Jo Han.
 
Reactiescore
768
Haha dan gaan we hier maar verder. Rebecca, leuk dat je zegt op minstens 5 werelden te spelen waar je knetter inactief bent. Goede strategie om tussen 8 en 10 elke ochtend te reageren of niet? Jij behoort tot de top 5% van de TW tactici? Ik vraag me af op welke manier? Op W47 heb ik niet veel speciaals gezien.

Wel grappig dat Pim bijvoorbeeld hier je al weg wilt hebben. Ik vind het ook vooral grappig om te lezen dat jij, de personen waarmee jij een conflict hebt gehad, uitmaakt dat ze in het privé leven tekortkomingen heb. Hoezo een RL insult proberen te maken naar meerdere personen.
Daarnaast zei je ook al richting mij dat ik 'rondgereden moet worden, omdat ik te weinig zou sporten :^)? Ik neem aan dat het bedoelt was dat ik dik zou zijn (waaaaauw). Nog een falende rl insult :D.

Echt een kansloos persoon jij. Ook nog een leugenaar eerste klas ;)
 
Bovenaan