[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser64575

Guest
Ik vond die flexibele ook beter. Maakt het veel losser op het forum en dus beter om mensen te verdenken en meningen te vormen ipv deze handel :s

Ik had geen idee waar ik aan toe was, stemde maar om voor 21:00 uur en had geen idee tot wanneer ik de tijd had om hem te veranderen :eek:
 

DeletedUser74966

Guest
Dat was dus juist de bedoeling. Dan krijg je vroege stemmen die weer allerlei reacties loshalen.
 

DeletedUser74005

Guest
Het concept was op zich prima, alleen had die tijd waarin de dl kon vallen gereduceerd moeten worden naar 1 uur.

Tis gewoon belachelijk dat je binnen één minuut voor de deadline opeens 5 stemmen op jezelf kunt krijgen. Je kunt je dan nergens tegen verdenken en dat haalt toch wel een belangrijk aspect van het spel eraf.
 

DeletedUser72524

Guest
Random DL concept was echt prachtig, leuk om soms potjes mee af tewisselen zodat het niet eentonig te worden, maar meeste potjes zou ik gewoon met deadline houden.
 

DeletedUser65921

Guest
Het concept was op zich prima, alleen had die tijd waarin de dl kon vallen gereduceerd moeten worden naar 1 uur.

Tis gewoon belachelijk dat je binnen één minuut voor de deadline opeens 5 stemmen op jezelf kunt krijgen. Je kunt je dan nergens tegen verdenken en dat haalt toch wel een belangrijk aspect van het spel eraf.

Imo is dat grotendeels effect van het netwerken.
Stemmen op jou waren toch zo afgesproken, omdat we dachten dat je welp was en do wist.
 
Reactiescore
2.490
Misschien eens een WVW op onze chat organiseren?
 

DeletedUser72524

Guest
Oow ik had als voornemen om minder kritiek te geven op het tw team:p, maar dit lijkt me een slechte beslissing.
 

DeletedUser72524

Guest
Als jij al god bent, ben ik een oppergod

Ik had dit bij iedereen kunnen ontkennen behalve bij jou. Gezien je ietwat beter hebt gepresteerd dan ik de keren dat jij mee deed. Ik wil mezelf wel op een goede tweede plek zetten, wat nog steeds veel hoger is dan de nummer 3.
 
Bovenaan