Met welke 10?

Reactiescore
1.149

DeletedUser69389

Guest
eej faler, ga je hier ook weer zo snel weg zijn als je andere werelden ..!... ik heb tenminste vrienden en moet niet in D incognito spelen omdat je geweigerd bent!

Run like the wind. Maar blijkbaar treft het je wel hard, aangezien je er met zo´n gestrekt been ingaat. Wil je erover praten? Psychiater Mike had nog plek over hoorde ik.
 
Reactiescore
2.303
Run like the wind. Maar blijkbaar treft het je wel hard, aangezien je er met zo´n gestrekt been ingaat. Wil je erover praten? Psychiater Mike had nog plek over hoorde ik.
ik was gewoon in mijn haten :p Wat boeit mij het nou wat je denkt over me :p ik ben toch een kickboxer (rock) hahahah
 
Reactiescore
2.303
hou je bek, hete koffie op je muil zou nog goed doen aan je misvormde kop
 

DeletedUser65908

Guest
beter laat dan nooit eh:

1. slash n bash; goed uitgevoerde jump en weten als team goed te groeien
2. toku: altijd handig om een team van goede offensieve en defensieve spelers te hebben hoewel ze soms iets meer rekening mogen houden met stambelang
3. savior: actieve, gemotiveerd stelletje no-lifers die regelmatig 2 accounts tegelijk doen (via vv dan eh)
4. heisem: als je troepen nodig hebt stuur je coords maar door
5. hols: als je te lui bent om te deffen neem je een meat shield in hols :p
6. act: als ik een stam speel moet timo er gewoonweg in
7. dia: gib clears
8. ruthless: altijd een gezellig stelletje
9: age of nobility: weten goed staande te blijven met hun grote front en groeien toch lekker
10. azrahn: als ze actief zijn en gemotiveerd is dit zeker een team dat de motivatie in de stam hoog weet te houden
 

DeletedUser

Guest
Maak anders een top17 lijstje, zitten alle Fide leden er ineens bij :rolleyes:
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Ik zou ook geen enkel met Ui lid in mijn stam nemen hoor. Niks persoonlijks maar er zitten nu eenmaal geen kwaliteitsspelers in met ui.
 

DeletedUser

Guest
Denk dat dat wat kort door de bocht is genomen imo. Probleem zit em gewoon bij de activiteit van veel accounts. Om zomaar te zeggen dat er 0 kwaliteitsspelers in met ui zitten is niet echt geplaatst. Ik start zelf de eerstvolgende classic wereld met paar met ui spelers waarvan ik het volste vertrouwen in heb en die zich al enorm goed bewezen hebben in met ui. Hebben al meer werk verricht dan veel fide spelers hoor.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.503
Denk dat dat wat kort door de bocht is genomen imo. Probleem zit em gewoon bij de activiteit van veel accounts. Om zomaar te zeggen dat er 0 kwaliteitsspelers in met ui zitten is niet echt geplaatst. Ik start zelf de eerstvolgende classic wereld met paar met ui spelers waarvan ik het volste vertrouwen in heb en die zich al enorm goed bewezen hebben in met ui. Hebben al meer werk verricht dan veel fide spelers hoor.

Hahahaha succes :D:D
 
Bovenaan