Verover de schildwapens feedbacktopic

DeletedUser77455

Guest
Op oudere werelden is dit evenement echt niet te doen om enkele sets te halen, laat staan 5 sets. Met een 600 tal spelers op een wereld en iedereen die start met 1 schildwapen tov een nieuwe wereld waar er veel meer spelers zijn.
 
Reactiescore
30
wanneer kappen jullie eens met deze tyfusevents waar niemand belang bij heeft?

mvg
 
Reactiescore
21
sommige dingen zijn gewoon ook te goedkoop, bv die oorlogsbuit is 1000 edelstenen, en een permaneteboerverhoging 3500 edelstenen, keuze is snel gemaakt lijkt me, oorlogsbuit moest gewoon 4000 edelstenen gekost hebben ofzo, nu kan je echt te veel boosten
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ach tis allemaal belachelijk :D

Door die events kan ik deze boosters gewoon nog 2 weken non stop laten draaien
924b1f2ec9d64298d5cdc53bf916b1d8.png
 
Reactiescore
60
Op oudere werelden is dit evenement echt niet te doen om enkele sets te halen, laat staan 5 sets. Met een 600 tal spelers op een wereld en iedereen die start met 1 schildwapen tov een nieuwe wereld waar er veel meer spelers zijn.

Probeer het op een wereld met maar 200 spelers, en wel alle continenten gevuld. Looptijden zijn niet te geloven (lig ook in de rim, dus nog een nadeel)

sommige dingen zijn gewoon ook te goedkoop, bv die oorlogsbuit is 1000 edelstenen, en een permaneteboerverhoging 3500 edelstenen, keuze is snel gemaakt lijkt me, oorlogsbuit moest gewoon 4000 edelstenen gekost hebben ofzo, nu kan je echt te veel boosten
Duurder kan zeker niet, aangezien het op een grote wereld dan niet haalbaar is. Dan zou je de prijs aan moeten passen op het aantal spelers op een wereld. Ik speel geen nieuwe werelden maar kan me voorstellen dat op W53 mensen honderd(en) overwinningen hebben geboekt, waar het op CS1 op 30 blijft steken.
 

DeletedUser61134

Guest
Wees blij dat jullie geen wereld met maar 20 spelers hebben gespeeld.
Dat was pas drama :eek:
 
Reactiescore
60
Nou dit is echt een slechte grap:
d57c6e6083.jpg
 

DeletedUser61134

Guest
Nou dit is echt een slechte grap:
d57c6e6083.jpg

Zal hopelijk gelimiteerd zijn aan 1 aankoop, anders in combinatie met 2 vlaggenboosters kan je op sommige werelden 50% van je gehele grootte erbij kunnen boosten voor 150 euro :p
 
Reactiescore
60
Inno kennende gok ik van niet :p
 

DeletedUser77549

Guest
Het evenement zal niet actief zijn op niet-premium en speciale werelden. Geef je feedback op het algemene forum

Dit kreeg ii net binnen op classick, waarom deze mail zenden als het niet van toepassing is op de wereld?
 
Reactiescore
556
alweer -.-

het ene event is maar amper voorbij of jullie komen alweer met de volgende.

kan het iets minder? :(
 

Deleted User - 487871837

Guest
alweer -.-

het ene event is maar amper voorbij of jullie komen alweer met de volgende.

kan het iets minder? :(

Nee.
Ik denk dat je verkeerd zit :(

Je speelt hier namelijk eventwars en geen tribalwars.
 
Bovenaan