Golden Awards

Reactiescore
13
Beste speler:Schedel veel respect voor het acc bestaat al een lange tijd, heeft nooit een steekje laten vallen en heeft vroeger laten zien te kunnen deffen met weinig verliezen!
Beste stam: SHAG ookal zijn het een stelletje noobs bij elkaar geraapt :rolleyes:
De beste stam speler: Benjamin Stond destijds altijd klaar om VV te draaien in Tabula
Het grootste ego: ikzelf natuurlijk:D
Beste leider: Daan (evoker of lament) deed er alles aan om wat van Tabula te maken ookal stond het op vallen!
Slechtste leider: Jurgen oftewel Ftype het account na een massa op del gooien zonder iets te laten weten ten koste Wasted
Meest overschatte stam: SHAG amper winst kunnen boeken tegen The North Remembers. stelletje noobs:cool:
Meest onderschatte stam: Paris. stam is ontstaan uit de restjes van Tabula en Wasted na dat er meerdere spelers op BB zijn gegaan maar dat zegt niet dat ze geen kans meer maken.
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:
Koos,Eelco,Joren,Xander,Niels,een heel Paris. natuurlijk
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Gerry (Dekoster) na het horen van verhalen het account het bijvoorbeeld niks laten horen tijdens een massa ect, hierbij zeg ik ook niet hebben mee gestemt met de recruit van Dekoster
Mooiste spelers naam: Drie Muskebier
Mooiste stam naam: Paris.
Het tofste topic: /
Het domste topic: /
Favoriete forum poster:
Sijmen
Minst favoriete forum poster :/
Dikste wannabe op het forum:
Wieze2
Dikste wannabe in het spel: Eelco natuurlijk wie anders?
Mooiste profiel foto van spelers:
77110_large

Mooiste profiel foto van stammen:

81762_large

Mooiste actie van de wereld:
Meest belovende speler voor de toekomst:
The Dark Samurai
Meest belovende stam voor de toekomst: Paris.
Grootste blunder: Ftype die na één massa gelijk op bb ging
Voor wie heb je nu echt respect: Daan,eelco,Xander, wouter, Louis(e),koos
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Aaron ,Gilles(oud eigenaar derogation) mitchell , Louis, wouter
 

Deleted User - 24028

Guest
Beste leider: Daan (evoker of lament) deed er alles aan om wat van Tabula te maken ookal stond het op vallen!

Ja die heeft idd heel veel gedaan voor tabula, een heel aantal klikjes. Eerst naar instellingen, dan naar account, dan ww invullen en op deleten gaan :D
 

DeletedUser75839

Guest
Beste speler:Schedel veel respect voor het acc bestaat al een lange tijd, heeft nooit een steekje laten vallen en heeft vroeger laten zien te kunnen deffen met weinig verliezen!
Beste stam: SHAG ookal zijn het een stelletje noobs bij elkaar geraapt :rolleyes:
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Koos,Eelco,Joren,Xander,Niels,een heel Paris. natuurlijk
Voor wie heb je nu echt respect: Daan,eelco,Xander, wouter, Louis(e),koos

Frankie bedankt!! :D
 

Deleted User - 24028

Guest
zo zijn er nog meer accounts op bb gegaan:eek: ,en gaat me vooral om wat die daarvoor voor de stam deed
Zeer jammer dan dat die na zijn vele werk voor de stam (zo blijkt) dan zijn stam in de steek laat op zo een manier ;)
 
Reactiescore
760
Het jammere is dat veel spelers die op bb gaan en dan toch in Shag spelen.
 
Reactiescore
241
Met wie zou je zeker graag in een stam zitten: Koos,Eelco,Joren,Xander,Niels,een heel Paris. natuurlijk
Dikste wannabe in het spel: Eelco natuurlijk wie anders?
Voor wie heb je nu echt respect: Daan,eelco,Xander, wouter, Louis(e),koos

Hartelijk dank lieve Frank
 
Reactiescore
760


Nou , Ex spelers van SDB, werken nu als adviseurs bij Shag.
En iets wat me vooral het meest pijn doet is dat Martin op Schedel speelt. Martin echt zeer jammer dit. Ik ben diep teleurgesteld in je .
Iedereen van ex Wasted Tabula altijd maar zeggen nog succes met Shag nog zo moeilijk te maken maar uiteindelijk spelen ze er zelf..
 

DeletedUser75839

Guest
Nou , Ex spelers van SDB, werken nu als adviseurs bij Shag.
En iets wat me vooral het meest pijn doet is dat Martin op Schedel speelt. Martin echt zeer jammer dit. Ik ben diep teleurgesteld in je .
Iedereen van ex Wasted Tabula altijd maar zeggen nog succes met Shag nog zo moeilijk te maken maar uiteindelijk spelen ze er zelf..

Frankie,

Dat ex spelers van SDB als adviseurs is waarschijnlijk als geintje tegen je gezegd ;) Er is uit Karel nog nooit een zinnig woord gekomen :D Maar het is wel een lieve jongen.

Dat Martin op schedel speelt lijkt mij niet veel mis mee. Hij was gestopt op Checkmate en Martin en ik konden al maanden goed met elkaar door de bocht. Dus toen hij gestopt was heb ik hem gevraagd, niet omdat wij dringend om spelers verlegen zaten maar omdat het een gezellige kerel is. Daarnaast is hij dus zonder account gekomen en was er geen info om door te spelen omdat bijna iedereen binnen Tabula op delete ging.

Dan is het in mijn optiek minder netjes om accounts over te halen naar je stam (zie Abuser en Cleonito)

Met vriendelijke groet,

Jack
 
Reactiescore
760
Frankie,

Dat ex spelers van SDB als adviseurs is waarschijnlijk als geintje tegen je gezegd ;) Er is uit Karel nog nooit een zinnig woord gekomen :D Maar het is wel een lieve jongen.

Dat Martin op schedel speelt lijkt mij niet veel mis mee. Hij was gestopt op Checkmate en Martin en ik konden al maanden goed met elkaar door de bocht. Dus toen hij gestopt was heb ik hem gevraagd, niet omdat wij dringend om spelers verlegen zaten maar omdat het een gezellige kerel is. Daarnaast is hij dus zonder account gekomen en was er geen info om door te spelen omdat bijna iedereen binnen Tabula op delete ging.

Dan is het in mijn optiek minder netjes om accounts over te halen naar je stam (zie Abuser en Cleonito)

Met vriendelijke groet,

Jack

Deze speler spelen toch niet in Paris? Ik ben helemaal niet frank ;) Ik vind het gewoon zielig van Martin. Terwijl ik martin al heel lang ken..
 

DeletedUser74659

Guest
Nou , Ex spelers van SDB, werken nu als adviseurs bij Shag.
En iets wat me vooral het meest pijn doet is dat Martin op Schedel speelt. Martin echt zeer jammer dit. Ik ben diep teleurgesteld in je .
Iedereen van ex Wasted Tabula altijd maar zeggen nog succes met Shag nog zo moeilijk te maken maar uiteindelijk spelen ze er zelf..

ik kom niet graag op het forum maar zal toch het volgende zeggen.

nadat jullie 2 spelers + accounts over hebben gehaald durf je ook maar iets te zeggen over gestopte spelers rekruten? :')

laat me niet lachen man echt sorry.. ;)

Rolf
 
Reactiescore
760
ik kom niet graag op het forum maar zal toch het volgende zeggen.

nadat jullie 2 spelers + accounts over hebben gehaald durf je ook maar iets te zeggen over gestopte spelers rekruten? :')

laat me niet lachen man echt sorry.. ;)

Rolf
Welke 2 spelers ? DeKoster heeft zich zelf uiteindelijk aangemeld en Sebastiaan heeft zich ook vrijwillig aangemeld. Uiteindelijk speelt Sebastiaan niet meer in Paris. Ik kom ook helemaal niet op het forum normaal ;-)
 

DeletedUser75839

Guest
Och Frank, Wouter, Jan, 1 pot nat toch :D

Maar Gilles van ex-Breaksite heeft exact hetzelfde gedaan enz enz. Als je overstapt zonder account. Niets mis mee. Met account, belachelijk.
 
Reactiescore
760
Och Frank, Wouter, Jan, 1 pot nat toch :D

Maar Gilles van ex-Breaksite heeft exact hetzelfde gedaan enz enz. Als je overstapt zonder account. Niets mis mee. Met account, belachelijk.

Tuurlijk niet, maar het acc van Checkmate is nu zelf eigendom van jou. Scheelt jou weer clears.
 
Reactiescore
760
het is duidelijk dat je je eigen wereld er om heen verzint, de enige die speler + account heeft gerekruteerd is tabula + paris ;)

Ik ben lange tijd inactief geweest op het forum, en heb me eigenlijk tot 3 weken geleden helemaal afscheiden gehouden van de wereld. Dus als jij vind dat ik in men eigen wereld leef prima, jouw manier van denken.
 
Bovenaan