Top/Flop spelers

Reactiescore
3.586
Sophia Palaiologina gaat straks met een post uitpakken als ik hem moet geloven. Ik kan het zelf ook posten maar het lijkt mij grappiger als hij het zelf post. Dus die eer laat ik volledig aan hem.
 

DeletedUser76513

Guest
Zolang de nederlaag van ajax er bij betrokken wordt in de forum post vind ik het goed dan ben ik al vrij snel positief gestemd;) Daarom vind ik de laatste forum posts van jannes ook zo waardeloos. 0 inhoud, veel te offensief op de persoon en drukt nergens zn punten in uit;) Het lijkt ajax wel!!
 

Deleted User - 487828103

Guest
Zolang de nederlaag van ajax er bij betrokken wordt in de forum post vind ik het goed dan ben ik al vrij snel positief gestemd;) Daarom vind ik de laatste forum posts van jannes ook zo waardeloos. 0 inhoud, veel te offensief op de persoon en drukt nergens zn punten in uit;) Het lijkt ajax wel!!

Ik vind het minder leuk :(
 

DeletedUser6916

Guest
Om maar even on-topic te gaan nadat er gesproken is over alles behalve top/flop spelers ook al begon het verhaal wel met die intentie.

BrokenArrow flop speler. Voor alsnog altijd goede verstandhouding gehad met de bespelers van dit account en ook altijd tevreden geweest met hun als buren, had het erger kunnen treffen. Reden dat ik hem hier neerzet als flop-speler is vanwege de door hem gemaakte clusterfuck ondanks gemaakte afspraken. Na contact gehad te hebben met Jannes die 100% achter de actie van zijn stamgenoot staat besloten deze post te maken.

Voor alle duidelijkheid voor de gene die nog niet op de hoogte waren, ik speel op Sophia Palaiologina

De huidige situatie is zoals hieronder op het kaartje te zien is. Waarin BrokenArrow rood is, Humble Zwart en Sophia (ik) blauw.
j0oq0nzsbtpvt.07.07.png

Zoals te zien valt heeft BrokenArrow een dorp overgenomen in mijn cluster wat in principe kan worden bestempeld als 'clusterfuck' iets wat over het algemeen niet wordt gewaardeerd, en ook niet wordt gerespecteerd omdat het een vrij laffe manier van spelen is. Daar valt natuurlijk over te discussiëren en zal altijd een verschil in mening over blijven, het is net de kata kwestie ga je niet uitkomen.

Maar, feit blijft wel net zoals bij de kata discussie dat op het moment je afspraken maakt je je daar aan hoort te houden. In de regio rondom Suicide Consultant, Silenzio, Brokenarrow en mij is de volgende afspraak:

(Van onder naar boven lezen!)
ows3fpmhdqb8y.22.23.png

ednaviw74gqyi.21.48.png

Zoals valt te lezen zijn de afspraken dusdanig gemaakt dat er geen spelers worden overgenomen in elkaars cluster om op deze manier elke vorm van clusterfucken tegen te gaan. Dit houd dan ook in dat er enkel dorpen die van ons zijn mogen worden overgenomen en dus ook geen dorpen midden in mijn cluster van een intern.

Die afspraken zijn zo gemaakt en horen dus ook gehandhaafd te worden. Natuurlijk is er ruimte voor een foutje en dat is ook de reden dat ik eerst contact heb opgenomen met Jannes hierover om het gewoon netjes op te lossen en er niet een al te groot probleem van te maken. Helaas staat Jannes niet achter de afspraken die er gemaakt zijn door zijn stamgenoten en is hij ervoor om tegen de afspraken in toch zulke acties te ondergaan.

Dit alles onder het motto: mb's mogen wel overgenomen worden ook al plegen we daar een CF mee. Als dat het geval was geweest had dat benoemd moeten worden in de afspraken, zoals de afspraken nu gemaakt zijn is dit niet toegestaan, daar kan hoog of laag over worden gesprongen maar al met al blijft feit dat er hier niet gehouden is aan de gemaakte afspraken zoals die stonden.

Als Humble consequent is staan ze dan ook netjes het dorp weer af, net zoals wij vanuit Septen moesten doen toen er door Shithappens.. een CF werd gepleegd.

Lang verhaal kort, BrokenArrow maakt gebruik van laag spel en houd zich niet aan de gemaakte afspraken, dit kan gebeuren natuurlijk maar dan los je dat achteraf met elkaar op.
 

DeletedUser60292

Guest
Dit alles onder het motto: mb's mogen wel overgenomen worden ook al plegen we daar een CF mee. Als dat het geval was geweest had dat benoemd moeten worden in de afspraken, zoals de afspraken nu gemaakt zijn is dit niet toegestaan, daar kan hoog of laag over worden gesprongen maar al met al blijft feit dat er hier niet gehouden is aan de gemaakte afspraken zoals die stonden.

Ik begrijp je positie dat dit beter in de afspraken vermeld geweest zou zijn maar dit is alsof je zou zeggen dat ik bv altruism uit sh zijn cluster niet zou mogen edelen terwijl dit acc volledig heeft meegedaan met de aanvallen op mij samen met sh.
Ondanks het feit dat het geen septenspeler is zit het account wel gewoon volop mee in oorlog en mogen die dus gewoon geedeld worden.
Vae is de erkende mb stam van septen dus bijgevolg ook gewoon vijand van Humble en ze vallen mee onder de clusterfuckregels maar hun edelen als clusterfuck is geen inbreuk op die regel naar mijn mening.
Net zoals jannes steun ik brokenarrow in zijn keuze om die vae speler te edelen ;)

Ik hoor graag de mening van andere neutrale spelers uit andere stammen hierover.
 

DeletedUser6916

Guest
Ik begrijp je positie dat dit beter in de afspraken vermeld geweest zou zijn maar dit is alsof je zou zeggen dat ik bv altruism uit sh zijn cluster niet zou mogen edelen terwijl dit acc volledig heeft meegedaan met de aanvallen op mij samen met sh.
Ondanks het feit dat het geen septenspeler is zit het account wel gewoon volop mee in oorlog en mogen die dus gewoon geedeld worden.
Vae is de erkende mb stam van septen dus bijgevolg ook gewoon vijand van Humble en ze vallen mee onder de clusterfuckregels maar hun edelen als clusterfuck is geen inbreuk op die regel naar mijn mening.
Net zoals jannes steun ik brokenarrow in zijn keuze om die vae speler te edelen ;)

Ik hoor graag de mening van andere neutrale spelers uit andere stammen hierover.

Ben ik met je eens, maar volgens mij heeft deze speler zich niet gemengd in de oorlog en hoorde ik vanuit BrokenArrow wel geklaag over clusterfucks van NaN bij mij waar ik niks mee te maken had, en wat ik nooit gesteund heb. Jij en ik weten beide dat we toen ook de afspraak gemaakt hebben dat ik de betreffende dorpen van NaN niet zou overnemen omdat ze in het cluster lagen van BrokenArrow, dat dit andersom wel mag is natuurlijk een beetje gek vind je niet? Daarnaast is het ook nog zo dat ik heb gezegd dat er in geen enkel geval aangevallen zou worden vanuit die dorpen in combinatie met ons. Dit is ook niet gebeurt.

Als ik had geweten dat dit wel toegestaan is in jullie ogen had ik de dorpen die ik aangeboden kreeg in Broken zijn cluster moeten pakken ipv aanbieden aan BrokenArrow himself omdat ik me niet schuldig wilde maken aan CF. :redface: Het zou niet meer dan netjes zijn dat Broken zich hetzelfde zou opstellen als ik, en het dorp aanbied aan ons en zich niet verder meer schuldig maakt aan CF. Een voorbeeld mag genomen worden aan zowel Silenzio, als Superjunk als jou waar tot nu toe nog niks geks mee is gebeurt, en die netjes de dorpen aan het front edelen en anders dorpen van mij. Zoals afgesproken.
 

DeletedUser60292

Guest
Als ik had geweten dat dit wel toegestaan is in jullie ogen had ik de dorpen die ik aangeboden kreeg in Broken zijn cluster moeten pakken ipv aanbieden aan BrokenArrow himself omdat ik me niet schuldig wilde maken aan CF. :redface:
het verschil is dat het dorpje dat broken in jouw cluster geedeld heeft een mb van jou of septen was.
de dorpjes in broken zijn cluster van nan zijn ook jouw bg's, dat is wel een serieus verschil ;)
Naar mijn mening zijn de dorpjes die nan in broken zijn cluster edelt een grotere overtreding op de cf regel dan broken die een mb van septen edelt in jouw cluster ;)
 

DeletedUser77788

Guest
bandicam 2016-12-19 15-42-11-800.png bandicam 2016-12-19 15-42-44-039.png

Snap niet helemaal wat er allemaal speelt maar als ik het zo bekijk ben ik het eens met *Exclusive (*Suicide Consultant).

Moraalbrekers doen tog net zo goed mee? xD
Anders wil ik ook wel die afspraken zorg ik ervoor dat mijn mb het front neemt mogen jullie niet pakken dan he!
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik snap beide partijen wel.

Vind de overname raar, zo midden in het cluster, maar MB's doen zeker mee. Misschien had dat alleen wat duidelijker in de afspraken moeten staan.
 

DeletedUser6916

Guest
Dit betreft zoals meerdere malen geen MB maar een intern. Dat ter zijde
Bekijk bijlage 10508 Bekijk bijlage 10507

Snap niet helemaal wat er allemaal speelt maar als ik het zo bekijk ben ik het eens met *Exclusive (*Suicide Consultant).

Moraalbrekers doen tog net zo goed mee? xD
Anders wil ik ook wel die afspraken zorg ik ervoor dat mijn mb het front neemt mogen jullie niet pakken dan he!

Het front mag wel, in de afspraken staat duidelijk tussen de clusters is toegestaan. Betekend dat de dorpen die de MB / maatje van BrokenArrow nu neemt tussen Broken en mij in, compleet volgens de afspraken gaat. Maar de dorpen in mijn cluster niet.

Buiten dat weet Suicide ook ontzettend goed dat Lantash geen MB is van mij/ons en gewoon een intern. Dat blijkt ook aan alles en dus is het ook geen argument om aan te geven dat dit een MB is, dit is tegen de gemaakte afspraken. Dan kunnen hun nog zoveel zeggen, zij hebben de afspraken toegezegd en dat daar per ongeluk wat fout kan gaan zit ik niet mee, als dat dorp zoals afgesproken gewoon afgestaan wordt denk ik dat we prima op goede voet verder kunnen.

Maar om van Shithappens.. dorpen terug te eisen die CF waren (zonder afspraken!) waaraan wij gewoon voldeden en dan nu zelf er op te staan het dorp te behouden (met afspraken!) is volgens mij niet heel anders dan het uitvoeren van een stab. Nadat het dorp is afgestaan wil ik best praten over aanpaste afspraken maar voor alsnog zijn de afspraken zo en hoort ook BrokenArrow zich hier aan te houden.
 

DeletedUser60292

Guest
Buiten dat weet Suicide ook ontzettend goed dat Lantash geen MB is van mij/ons en gewoon een intern. Dat blijkt ook aan alles en dus is het ook geen argument om aan te geven dat dit een MB is, dit is tegen de gemaakte afspraken. Dan kunnen hun nog zoveel zeggen, zij hebben de afspraken toegezegd en dat daar per ongeluk wat fout kan gaan zit ik niet mee, als dat dorp zoals afgesproken gewoon afgestaan wordt denk ik dat we prima op goede voet verder kunnen.

waarom denk je altijd dat ik weet wat de persoonlijke banden zijn van andere spelers :p
maar omdat jij je mb internt mogen we hem dus niet edelen? dus aangezien sh 038 aan het internen is mag ik die dan ook niet meer edelen?
Het is en blijft een speler die samenwerkt met jou in de oorlog met ons.

Maar om van Shithappens.. dorpen terug te eisen die CF waren (zonder afspraken!) waaraan wij gewoon voldeden en dan nu zelf er op te staan het dorp te behouden (met afspraken!) is volgens mij niet heel anders dan het uitvoeren van een stab. Nadat het dorp is afgestaan wil ik best praten over aanpaste afspraken maar voor alsnog zijn de afspraken zo en hoort ook BrokenArrow zich hier aan te houden.

sh heeft een barbarendorp in mijn cluster geedeld dat is iets anders dan een mb of intern of hoe je het ook wil noemen van de tegenstander, je moet toch ook inzien dat dit een serieus verschil is ;)

dat je het niet fijn vind dat je nu met een clusterfuck zit kan ik begrijpen maar het is een belachelijke redenering dat we geen mb's/interns van septen mogen edelen omdat dat een clusterfuck zou zijn volgens jou.
 

DeletedUser77155

Guest
Zijn ze in septen nu allemaal zo dom of hoe zit dat?

een dorp die je van een tegenstander edelt kan never nooit een CF zijn, hadden jullie je intern of mb account maar moeten helpen

einde discussie
 

DeletedUser77788

Guest
Lol idd een intern voor Septen zal een vijand zijn voor Humble dus een prima target! :)

Het was een ander verhaal geweest als het om een bb dorpje ging of een speler die geen banden heeft met septen.
 
Reactiescore
3.586
Ik heb er nog weinig aan toe te voegen dan wat Cederic hier verwoord en ik gisteren al tegen jou in PM zei. Ik hoop dat het je tijd waard was alle lezers op het AF te tonen hoeveel verstand je van TW hebt.

Je kan nog 100x roepen dat je het dorp terug wilt maar dat zal vrijwillig niet gebeuren, neem je verlies en trek er je conclusies uit (afspraak verbreken of niet).
 

DeletedUser6916

Guest
Feit blijft dat de afspraak niet gehouden is, en wat je nu beweerd niet is vermeld. Dan had je dat er bij moeten zeggen. Geen spelers = geen spelers. Ik maak die afspraak niet voor niks, dit omdat ik het onzin vind dat je simpel elkaars mb's maar een beetje weg gaat zitten edelen wanneer je geen resultaat behaald op de speler zelf.

Gebeuren dan nu twee dingen, blijkbaar is het akkoord dat ik nu terug CF onder dezelfde redenen en dus MB's, DU's en interns van jullie mag op edelen als ik dat zou willen. En bij deze ontsla ik dan ook enkele MB's van mij en zal ik ze uit Vae. laten verwijderen, mogen jullie ze niet meer aanvallen. Hebben we ons beide aan de afspraken gehouden zoals jullie ze interpreteren. :biggrin:
 
Reactiescore
3.586
Zo werkt het niet, spelers waarbij het bekend is dat jij ermee samenwerkt zoals je intern horen onder jou verantwoordelijkheid en mogen in elk geval ge edeld worden.

Er is niets tegen de afspraak in gebeurd, sterker nog SC zegt letterlijk in de PM dat mb's meetellen,... Jij mag doen wat je wilt doen natuurlijk maar denk er toch maar goed over na.
 
Bovenaan