A man needs no Kitty

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Gelukkig blijven supportjes voor altijd bewaard en heb ik nog steeds de inlog. 1, 2 & 3. Verder blijft het altijd nog de vraag waarom ons account is gebanned maar al onze andere werelden niet sneuvelden, bij geen van allen. Buiten dat is een kennis van mij niet gebanned terwijl hij actief gebruik maakte van doolhofpack, daar waar velen toen voor gebanned zijn. Draai gerust rond de tafel, het systeem functioneert, al dan niet bewust, niet.

Ik lees in elke post weer hetzelfde, dat ik niet over je mag oordelen. Je hebt mijn vergelijking kennelijk ook gemist. Ik vind het ondertussen wel gezegend.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 24028

Guest
Uiteraard functioneert het systeem niet zoals het zou moeten. Je zal mij nooit anders horen beweren ;) Er wordt regelmatig onterecht gebanned, de reden daarvoor is dat ze bij inno / tw team ofwel geen mensen hebben met de nodige kennis* ofwel er geen geld voor hebben / willen insteken (het brengt namelijk niks op). Daarom bannen ze gewoon als ze een vermoeden hebben en willen ze geen bewijs tonen, elke vorm van bewijs die ze geven levert een manier op om het te omzeilen. Als je een systeem uitwerkt dat niet te omzeilen valt of zeer moeilijk kan dit geen kwaad, maar als je een gatenkaas systeem hebt dan is dit het enige waar je jezelf achter kan verschuilen. In mijn ogen moeten ze hun systeem verbeteren zodat ze zaken beter kunnen behandelen / aanpakken.

Tot zo ver het systeem van bannen werkt niet zoals het moet. Maar het systeem bekeken in zijn geheel werkt wel. Mensen worden onterecht gebanned, maar dit wordt teruggedraait na onderzoek als ze niet 100% zeker zijn. En dat is in dit geval niet gebeurd, dus zijn ze zeker. Ik snap niet waarom je daar over blijft discussieren, je stamgenoten (en vrienden) hebben regels overtreden en zijn daarvoor terecht gestraft, punt uit. Of de global overdreven straf is of niet is weer een ander verhaal.

* = banzaken vereisen een kennis van scripts, code - in geval van je doolhof bv-, de werking van proxy servers en de signalen er van - in het geval van deze bans- en als laatste maar zeer belangrijk kennis van TW zelf -iets dat soms als mist bij moderators en totaal mist bij innogames

Je mag over mij oordelen zoals ik al zei, ik zeg je alleen dat je oordeel verkeerd is en dat dit vooroordeel dat je over mij hebt in de weg staat voor je objectief denkend vermogen en je daardoor weigert een gesprek te starten of ooit met me in een stam te zitten. Omdat je bang bent dat ik daar wel eens anders zou kunnen zijn dan op het AF en je daarmee je gelijk niet krijgt over me ;)
 

DeletedUser71618

Guest
Uiteraard functioneert het systeem niet zoals het zou moeten. Je zal mij nooit anders horen beweren ;) Er wordt regelmatig onterecht gebanned, de Redelijk daarvoor is dat ze bij inno / tw team ofwel geen mensen hebben met de nodige kennis* ofwel er geen geld voor hebben / willen insteken (het brengt namelijk niks op). Daarom bannen ze gewoon als ze een vermoeden hebben en willen ze geen bewijs tonen, elke vorm van bewijs die ze geven levert een manier op om het te omzeilen. Als je een systeem uitwerkt dat niet te omzeilen valt of zeer moeilijk kan dit geen kwaad, maar als je een gatenkaas systeem hebt dan is dit het enige waar je jezelf achter kan verschuilen. In mijn ogen moeten ze hun systeem verbeteren zodat ze zaken beter kunnen behandelen / aanpakken.

Tot zo ver het systeem van bannen werkt niet zoals het moet. Maar het systeem bekeken in zijn geheel werkt wel. Mensen worden onterecht gebanned, maar dit wordt teruggedraait na onderzoek als ze niet 100% zeker zijn. En dat is in dit geval niet gebeurd, dus zijn ze zeker. Ik snap niet waarom je daar over blijft discussieren, je stamgenoten (en vrienden) hebben regels overtreden en zijn daarvoor terecht gestraft, punt uit. Of de global overdreven straf is of niet is weer een ander verhaal.

* = banzaken vereisen een kennis van scripts, code - in geval van je doolhof bv-, de werking van proxy servers en de signalen er van - in het geval van deze bans- en als laatste maar zeer belangrijk kennis van TW zelf -iets dat soms als mist bij moderators en totaal mist bij innogames

Je mag over mij oordelen zoals ik al zei, ik zeg je alleen dat je oordeel verkeerd is en dat dit vooroordeel dat je over mij hebt in de weg staat voor je objectief denkend vermogen en je daardoor weigert een gesprek te starten of ooit met me in een stam te zitten. Omdat je bang bent dat ik daar wel eens anders zou kunnen zijn dan op het AF en je daarmee je gelijk niet krijgt over me ;)

Noire werd w52 gebanned omdat het vermoeden was dat Noire spelers de proxies hadden aangemaakt en prins pils daar ook meer van wist. Noire ontkende dat zij proxies aangemaakt hadden en dat zij alle accounts zelf aangemaakt hadden.

Dit alles klopte uiteindelijk, waarna Duckje toegaf dat het speculatie was dat een Noire speler het gedaan had. Maar achteraf hebben prins pils spelers aangegeven dat zij de proxies op w52 geregeld hadden en dat noire onschuldig was en dus altijd de waarheid gesproken heeft. Dat was voor duckje en co echter niet genoeg, want noire 'zou wel geweten hebben van 'permanente' vvs' en dus mede schuldig zijn omdat ze de manier waarop dat kon nooit in twijfel getrokken hadden. Dus Noire verdiende volgens hen een global ban, ondanks dat maar 1 speler van w47 op w52 speelde - jordi zelf. In the end werd dus toegegeven dat Noire niet gelogen had door te ontkennen dat ze het zelf gedaan hebben, maar werd het hen aangerekend dat ze wel er vanaf 'zouden moeten weten' dat het unfair spel is. Punt van dit verhaal: het strijkt niet met wat jij hier probeert te vertellen Warre. De leiding van Fire was nooit zelf schuldig aan regelovertredingen die tot een global ban zouden moeten leiden. En het TW team heeft op basis van speculaties de bans alsnog gehandhaafd. Ook voor veel accounts buiten prins en Noire om trouwens, waarvan sommige accs gebanned zijn terwijl ze alleen af en toe onder VV stonden voor bijvb nachtwerk en dat soort dingen, omdat ze gerekend werden tot 'permanente vvs' en dus 'medeplichtig' waren. Terwijl die accounts net een paar dagen onder VV stonden bijvb omdat iemand er niet was, of zelfs dagelijks zelf logden maar soms snachts een VV hadden bijvb. Allemaal insinuaties van jou, maar nee, in dit geval wilde de support niet toegeven dat ze een fout gemaakt hadden en hebben ze alles doorgezet ondanks dat ze uiteindelijk exact wisten wie de overtreding begaan hadden maar intussen iedereen (global) gebanned hielden.

Daarnaast klopt het idd dat ik ons 'gesprek' niet doorgezet heb, dat komt doordat ik gezegd had wat ik wilde zeggen. Daarover discussieren heeft geen nut, ik heb jou geprobeerd uit te leggen waarom men op een bepaalde manier naar jou kijkt en dat dan in twijfel trekken levert niks op. Waarom zou dat in godsnaam een verdere discussie moeten worden zegmaar? Alsof jij met argumenten kan weerleggen dat mensen op een bepaalde manier naar je kijken... En het waarom daarvan. Het heeft geen nut, je kan er wat mee doen of er niks mee doen, thats all.
 

Deleted User - 24028

Guest
Leuk verhaaltje. En dit moet ik maar op je woord geloven ? Ondanks dat ik totaal geen fan ben van duckje vertrouw ik er nog veel meer op dat hij zijn werk goed gedaan heeft dan dat jij hier heel dit gebeuren afschildert als een onterecht iets. Ik speel al 10 jaar tw en er is nog nooit iemand onterecht gebanned en veroordeelt die in mijn stam zat of wat dan ook. En nu gebeurt het met jullie en uiteraard is dat onterecht ! Houd je leugens toch bij joh want ik heb er geen behoefte aan.

Wat je laatste paragraaf betreft, het gesprek dat jij beschrijft was afgelopen ja. Een nieuw was geïntroduceerd. En dat wou jij niet aangaan, om dezelfde reden als hier boven. Jij liegt liever voor je vriendjes dan eerlijk te zijn, zelf wanneer de wereld al lang gedaan is ! Belachelijk.
 

DeletedUser74358

Guest
Leuk verhaaltje. En dit moet ik maar op je woord geloven ? Ondanks dat ik totaal geen fan ben van duckje vertrouw ik er nog veel meer op dat hij zijn werk goed gedaan heeft dan dat jij hier heel dit gebeuren afschildert als een onterecht iets. Ik speel al 10 jaar tw en er is nog nooit iemand onterecht gebanned en veroordeelt die in mijn stam zat of wat dan ook. (1) En nu gebeurt het met jullie en uiteraard is dat onterecht ! Houd je leugens toch bij joh want ik heb er geen behoefte aan.

Wat je laatste paragraaf betreft, het gesprek dat jij beschrijft was afgelopen ja. Een nieuw was geïntroduceerd. En dat wou jij niet aangaan, om dezelfde reden als hier boven. Jij liegt liever voor je vriendjes dan eerlijk te zijn,(2) zelf wanneer de wereld al lang gedaan is ! Belachelijk.

1) Dus als het bij jou in de stam niet gebeurt is, dan zal er altijd goed werk geleverd zijn. Jij vroeg om verduidelijking, aangezien jij het blijkbaar niet gevolgd hebt. Wij waren er allemaal al op de hoogte van en vertellen het alleen nog maar aan jou. Dus kom dan niet met 'Houd je leugens toch bij je joh'. Jij vraagt om het verhaal, je krijgt het verhaal, maar dan moeten we onze leugens bij ons houden? Pannekoek...
2) Bjarne liegt hier niet, nogmaals. Waarom zou Bjarne uberhaupt de moeite nemen om allemaal leugens neer te gaan zetten, voor jou.
 
Reactiescore
1.148
Duckje heeft deze speculaties zelf in supportjes toegegeven. Zal thuis eens kijken of ik ze nog kan vinden.
 

Deleted User - 24028

Guest
1) Dus als het bij jou in de stam niet gebeurt is, dan zal er altijd goed werk geleverd zijn. Jij vroeg om verduidelijking, aangezien jij het blijkbaar niet gevolgd hebt. Wij waren er allemaal al op de hoogte van en vertellen het alleen nog maar aan jou. Dus kom dan niet met 'Houd je leugens toch bij je joh'. Jij vraagt om het verhaal, je krijgt het verhaal, maar dan moeten we onze leugens bij ons houden? Pannekoek...
2) Bjarne liegt hier niet, nogmaals. Waarom zou Bjarne uberhaupt de moeite nemen om allemaal leugens neer te gaan zetten, voor jou.
1) als ik het in 10 jaar nog nooit heb zien gebeuren en dit gebeurt nu voor de eerste keer met spelers uit een stam waarvan ik altijd het gevoel heb gehad dat ze liegen om hun eigen hachje te redden dan is dat zeker puur toeval dat support steken laat vallen juist bij dat soort mensen zeker. Alsjeblieft seg.

Ik heb trouwens helemaal niet gevraagd naar het verhaal. Ik heb gevraagd naar hoe jullie er mee om gaan om te zien of jullie nog steeds begonnen jezelf er uit te lullen en leugens te vertellen of ondertussen konden toegeven dat ze terecht gebanned zijn en dat ze dit niet hadden mogen doen.

2) hij zegt dat de bans niet terecht zijn = leugen. En natuurlijk verteld hij ze niet voor mij, hij verteld ze om zijn geliefde vriendjes te beschermen en omdat hij niet de ballen heeft om eerlijk te zijn naar de buitenwereld toe.

Dat duckje speculaties toegeeft doet er zelfs niet toe. De ban is uitgedeeld. Als het enkel speculatie was en ze hadden niks verkeerd gedaan dan was de ban niet uitgedeeld. Zo simpel is dat. Bespaar je dus maar de moeite met een screen te zoeken waar duckje vagelijk toegeeft er een deel speculatie bij was. Als 1 ding niet bezen is waren er vast nog 10 andere terechte redenen voor die ban.

Jullie hebben nog maar eens bevestigd wat voor spelers jullie zijn. Nogmaals jezelf voordoen als eerlijke top spelers en je eigen fouten niet willen toegeven / alles in de doofpot laten verdwijnen. Belachelijk. Heb weer genoeg gezien hier ;)
 

DeletedUser74358

Guest
1) als ik het in 10 jaar nog nooit heb zien gebeuren en dit gebeurt nu voor de eerste keer met spelers uit een stam waarvan ik altijd het gevoel heb gehad dat ze liegen om hun eigen hachje te redden dan is dat zeker puur toeval dat support steken laat vallen juist bij dat soort mensen zeker(1). Alsjeblieft seg.

Ik heb trouwens helemaal niet gevraagd naar het verhaal. Ik heb gevraagd naar hoe jullie er mee om gaan om te zien of jullie nog steeds begonnen jezelf er uit te lullen en leugens te vertellen of ondertussen konden toegeven dat ze terecht gebanned zijn en dat ze dit niet hadden mogen doen.(2)

2) hij zegt dat de bans niet terecht zijn = leugen. En natuurlijk verteld hij ze niet voor mij, hij verteld ze om zijn geliefde vriendjes te beschermen en omdat hij niet de ballen heeft om eerlijk te zijn naar de buitenwereld toe.(3)

Dat duckje speculaties toegeeft doet er zelfs niet toe. De ban is uitgedeeld. Als het enkel speculatie was en ze hadden niks verkeerd gedaan dan was de ban niet uitgedeeld. Zo simpel is dat. Bespaar je dus maar de moeite met een screen te zoeken waar duckje vagelijk toegeeft er een deel speculatie bij was. Als 1 ding niet bezen is waren er vast nog 10 andere terechte redenen voor die ban.

Jullie hebben nog maar eens bevestigd wat voor spelers jullie zijn. Nogmaals jezelf voordoen als eerlijke top spelers en je eigen fouten niet willen toegeven / alles in de doofpot laten verdwijnen. Belachelijk. Heb weer genoeg gezien hier(4) ;)

1) Dus omdat jij het nog nooit hebt zien gebeuren, dan zal het ook nooit de waarheid kunnen zijn?
2) Nee, jij vroeg onze mening en zei daarna dat jij niet op de hoogte was van het verhaal, dan vraag je indirect gewoon om de uitleg. Waarom anders die eerste vraag stellen als het je niet interesseert?
3) Ik ga geen moeite doen om die screenshot te zoeken voor jou, boeit mij niet dat jij hem hebt gezien. Tevens is het vinden van de ban terecht/onterecht een mening, maar het is van de zotte dat Duckje iemand bant op speculaties. Misschien speculeert hij volgende week wel dat jij alsnog een versie van SloopApp gebruikt en deze niet openbaar hebt gesteld, krijg je mooi een global ban als je zegt dat het niet zo is. Kijken wie dan het laatste lacht.

4) Blijf dan ook alsjeblieft weg, iedereen hier heeft je liever weg dan dat je hier post. Je lult alleen maar dingen vanuit jouw tunnelvisie.
 

Deleted User - 24028

Guest
Puntje 3 is wel hilarisch moet ik zeggen... Ik ben vorige week gebanned geweest voor gebruik van SloopAP (leer eerst de naam schrijven voor je over iets spreekt btw), en je mag 1 keer raden, het was onterecht door een fout van hun EN ZE HEBBEN DAT TOEGEGEVEN EN DE BAN WEER WEG GEHAALD. Exact mijn punt, als ze verkeerd zijn draaien ze het terug, in mijn geval waren ze verkeerd, in dat van jou stammies niet.

Maar ik ga hier idd weg blijven :) Dacht ik geef het na die lange tijd nog eens een poging om te zien of jullie eindelijk eerlijk zijn geworden, helaas.
 
Reactiescore
1.148
sparky staat op grijs !
erg jammer maar kan het team niet meer gemotiveerd krijgen !

Je krijgt voor het eerst een degelijk front deze wereld, en dan opeens geen motivatie meer? Ben jij zo één die het geweldig vind om stamgenootjes te internen en bb dorpen te edelen? Lijkt me toch dat al helemaal geen reet aan is en dat je nu front krijg juist voor meer motivatie moet zorgen?
 

DeletedUser71618

Guest
Leuk verhaaltje. En dit moet ik maar op je woord geloven ? Ondanks dat ik totaal geen fan ben van duckje vertrouw ik er nog veel meer op dat hij zijn werk goed gedaan heeft dan dat jij hier heel dit gebeuren afschildert als een onterecht iets. Ik speel al 10 jaar tw en er is nog nooit iemand onterecht gebanned en veroordeelt die in mijn stam zat of wat dan ook. En nu gebeurt het met jullie en uiteraard is dat onterecht ! Houd je leugens toch bij joh want ik heb er geen behoefte aan.

Wat je laatste paragraaf betreft, het gesprek dat jij beschrijft was afgelopen ja. Een nieuw was geïntroduceerd. En dat wou jij niet aangaan, om dezelfde reden als hier boven. Jij liegt liever voor je vriendjes dan eerlijk te zijn, zelf wanneer de wereld al lang gedaan is ! Belachelijk.

Manman, het is ook wat met je he. Lees maar eens goed.

W52: terechte bans, ja hoor. Dat heb ik volgens mij net al duidelijk gezegd. Maar de reden van de global is onterecht: zoals jij al bedenkt was dat omdat Noire ontkende van hetgeen waar hij van beschuldigd werd.
Namelijk:
- Prins P had via proxy accs aangemaakt voor permanente VV.
- Noire werd beschuldigd dat hij dat was maar geeft toe dat hij permanente VVs had, dus geeft zijn eigen overtreding toe.
- Noire krijgt een global op basis van de speculatie dat noire spelers de accounts aangemaakt hadden en dat hij dit ontkende. Daarna wordt de global niet opgeheven "omdat noire had moeten weten dat de accs op onrechtmatige wijze aangemaakt waren", terwijl de accs die noire had laten maken door derden (dus andere spelers als hulpje) en niet via de proxy aangemaakt zijn. Noire had dus niks van doen met die proxy en heeft dus nooit echte eigen overtredingen ontkend, juist toegegeven, terwijl "het ontkennen" dus inderdaad tot de verzwaring naar global leidde. Dus: global onterecht.
 

DeletedUser71937

Guest
Duckje heeft deze speculaties zelf in supportjes toegegeven. Zal thuis eens kijken of ik ze nog kan vinden.
Probeer maar eens motivatie te halen op een verloren wereld. Waarom nog massa's deffen als er geen mogelijkheid is op de overwinning.
 
Reactiescore
660
Leuk verhaaltje. En dit moet ik maar op je woord geloven ? Ondanks dat ik totaal geen fan ben van duckje vertrouw ik er nog veel meer op dat hij zijn werk goed gedaan heeft dan dat jij hier heel dit gebeuren afschildert als een onterecht iets. Ik speel al 10 jaar tw en er is nog nooit iemand onterecht gebanned en veroordeelt die in mijn stam zat of wat dan ook. En nu gebeurt het met jullie en uiteraard is dat onterecht ! Houd je leugens toch bij joh want ik heb er geen behoefte aan.

Wat je laatste paragraaf betreft, het gesprek dat jij beschrijft was afgelopen ja. Een nieuw was geïntroduceerd. En dat wou jij niet aangaan, om dezelfde reden als hier boven. Jij liegt liever voor je vriendjes dan eerlijk te zijn, zelf wanneer de wereld al lang gedaan is ! Belachelijk.

Ik vind mezelf met overschot één van de eerlijkste spelers van tw.nl, ik weet het, het klinkt arrogant uit mijn mond, dat is atypisch robbeke. Toch ben ik door duckje geband geweest. TOTAAAAAL ONTERECHT. Als je wil zal ik je dat eens uit de doeken doen. Je gelooft je ogen niet.

Manman, het is ook wat met je he. Lees maar eens goed.

W52: terechte bans, ja hoor. Dat heb ik volgens mij net al duidelijk gezegd. Maar de reden van de global is onterecht: zoals jij al bedenkt was dat omdat Noire ontkende van hetgeen waar hij van beschuldigd werd.
Namelijk:
- Prins P had via proxy accs aangemaakt voor permanente VV.
- Noire werd beschuldigd dat hij dat was maar geeft toe dat hij permanente VVs had, dus geeft zijn eigen overtreding toe.
- Noire krijgt een global op basis van de speculatie dat noire spelers de accounts aangemaakt hadden en dat hij dit ontkende. Daarna wordt de global niet opgeheven "omdat noire had moeten weten dat de accs op onrechtmatige wijze aangemaakt waren", terwijl de accs die noire had laten maken door derden (dus andere spelers als hulpje) en niet via de proxy aangemaakt zijn. Noire had dus niks van doen met die proxy en heeft dus nooit echte eigen overtredingen ontkend, juist toegegeven, terwijl "het ontkennen" dus inderdaad tot de verzwaring naar global leidde. Dus: global onterecht.

Deze fout heeft totaal niet geleid tot straffen, dat staat op het forum. Er zijn regels ingevoerd die het hebben van VV aan banden legt.
 

DeletedUser71937

Guest
Successupporter. :eek:
Ik probeer gewoon duidelijk te maken, dat het weinig zin heeft om op een verloren wereld te spelen, als er ook nog genoeg andere werelden zijn. Het heeft niets te maken met hoe hard het account onder vuur heeft gelegen. Maar wel de stam situatie.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Ik probeer gewoon duidelijk te maken, dat het weinig zin heeft om op een verloren wereld te spelen, als er ook nog genoeg andere werelden zijn. Het heeft niets te maken met hoe hard het account onder vuur heeft gelegen. Maar wel de stam situatie.

Met zo een mentaliteit zijn werelden inderdaad snel gespeeld. Mijn laatste gewonnen wereld was op een zeker moment ook 'verloren', maar de motivatie bij de betere ploeg kakte in en wij herpakte ons. Mooi-weer-spelers zoals jij zijn de reden dat werelden in een korte periode bepaald worden..
 

DeletedUser74358

Guest
Ik probeer gewoon duidelijk te maken, dat het weinig zin heeft om op een verloren wereld te spelen, als er ook nog genoeg andere werelden zijn. Het heeft niets te maken met hoe hard het account onder vuur heeft gelegen. Maar wel de stam situatie.

Maar zo ver ik begrepen heb, doen jij en HT ook nog steeds recaps o.i.d?
 

DeletedUser71937

Guest
Met zo een mentaliteit zijn werelden inderdaad snel gespeeld. Mijn laatste gewonnen wereld was op een zeker moment ook 'verloren', maar de motivatie bij de betere ploeg kakte in en wij herpakte ons. Mooi-weer-spelers zoals jij zijn de reden dat werelden in een korte periode bepaald worden..
Ik blijf doorspelen. Als je niet inziet dat er motivatie nodig is om door te spelen op een wereld, waar een stam 65% in handen heeft. De tegenstand niet eens onder 1 vaandel strijdt. Alle grote accounts verzameld zijn in 1 stam. Dan komt er niet een nieuwe lading spelers, die geloven dat ze nog kunnen winnen.

Voor de duidelijkheid speel ik dus door. Ik zoek hier geen excuses dat mijn account het slecht doet. Dat zijn gewoon mijn kwaliteiten als speler. Ik ben zeker niet bij de betere spelers op dit spel en heb geluk nodig gehad om zover te geraken. Verder ben ik heel dankbaar, dat er een speler terug actiever op w47 is gaan spelen, gewoon om de massa te willen deffen. Zonder hem was ik al lang weg gespeeld.

Eerlijk is ook dat het aantal actieve accounts, die nog deftig willen spelen in AMC ook op 1 hand te tellen.

Verder heeft Roald over motivatie. Wel bij het gemiddelde AMC-account is die motivatie 0. Verder denk ik ook dat binnen fire onderschat wordt hoeveel Royalist binnen AMC deed. Zeker nu dat account weg is, is een goed georganiseerde tegenstand nu ook weg voor fire.
 

DeletedUser33115

Guest
Leuk verhaaltje. En dit moet ik maar op je woord geloven ? Ondanks dat ik totaal geen fan ben van duckje vertrouw ik er nog veel meer op dat hij zijn werk goed gedaan heeft dan dat jij hier heel dit gebeuren afschildert als een onterecht iets. Ik speel al 10 jaar tw en er is nog nooit iemand onterecht gebanned en veroordeelt die in mijn stam zat of wat dan ook. En nu gebeurt het met jullie en uiteraard is dat onterecht ! Houd je leugens toch bij joh want ik heb er geen behoefte aan.

Wat je laatste paragraaf betreft, het gesprek dat jij beschrijft was afgelopen ja. Een nieuw was geïntroduceerd. En dat wou jij niet aangaan, om dezelfde reden als hier boven. Jij liegt liever voor je vriendjes dan eerlijk te zijn, zelf wanneer de wereld al lang gedaan is ! Belachelijk.

Warre, wanneer hou je nu eens op de waarheid te verdraaien en naar je hand te zetten, hoe wij als stam hebben gereageerd op de vermeende malversatie staat pontificaal op ons stamoverzicht, ik herhaal het hier graag voor je:)


De doom raakte ook twee van de beste accounts van Fire!,
Noire en Prins Pils.

Op een inktzwarte dag kwam het vreselijke nieuws, ze zouden hebben gemalverseerd op w52 en kregen daarvoor een globel aanvalbare ban.
Ondanks alle smeekbeden en weerleggingen waren de mods niet te vermurwen en bleef de ban.

We zijn als stam trots dat we deze spelers in ons midden hadden en zijn uit het veld geslagen door dit nieuws, maar geenszins verslagen en met vereende krachten zullen we het werk afmaken en Fire naar een wereldoverwinning brengen.

Spelers van Noire en Prins Pils, bedankt voor al het goede dat jullie hebben gedaan en de inspiratie die jullie altijd gaven, Jordi, dank voor alle energie die je als leider gaf aan ons, de stam, je bent de beste stamleider die we kennen.

Anneke


Hier hoef ik toch niets meer aan toe te voegen Warre?

btw sinds kort, trotse mede leidster van Fire!
 

DeletedUser71937

Guest
Warre, wanneer hou je nu eens op de waarheid te verdraaien en naar je hand te zetten, hoe wij als stam hebben gereageerd op de vermeende malversatie staat pontificaal op ons stamoverzicht, ik herhaal het hier graag voor je:)


De doom raakte ook twee van de beste accounts van Fire!,
Noire en Prins Pils.

Op een inktzwarte dag kwam het vreselijke nieuws, ze zouden hebben gemalverseerd op w52 en kregen daarvoor een globel aanvalbare ban.
Ondanks alle smeekbeden en weerleggingen waren de mods niet te vermurwen en bleef de ban.

We zijn als stam trots dat we deze spelers in ons midden hadden en zijn uit het veld geslagen door dit nieuws, maar geenszins verslagen en met vereende krachten zullen we het werk afmaken en Fire naar een wereldoverwinning brengen.

Spelers van Noire en Prins Pils, bedankt voor al het goede dat jullie hebben gedaan en de inspiratie die jullie altijd gaven, Jordi, dank voor alle energie die je als leider gaf aan ons, de stam, je bent de beste stamleider die we kennen.

Anneke


Hier hoef ik toch niets meer aan toe te voegen Warre?
60838_thumb
Toxical Error vandaag om 21:05 uur
zo zinloos, ik ga me daar niet in mengen:p


met vriendelijk groet,
Anneke | Toxical Error
seppe21vandaag om 20:48 uur
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/a-man-needs-no-kitty.196330/page-57
60838_thumb
Toxical Error vandaag om 20:47 uur
op het AF?
linkje?

met vriendelijk groet,
Anneke | Toxical Error

Je kon je toch niet inhouden.
 
Bovenaan