Golden Awards

DeletedUser

Guest
jullie hebben minder sterren dan Baby Dragon

tssk noob wizard
9854baf95c.jpg
 

DeletedUser77455

Guest
Jullie hebben ons wel nodig om ooit een grote draak te worden. Leer maar samenwerken jij want er zijn meer kleine draakjes dan Baby Dragon die we Groot kunnen brengen :oops:
 
Reactiescore
111

DeletedUser77455

Guest
Beste speler: .Dreamcatcher, wat zij met de soms weinige voorzieningen verwezenlijkt hebben op defensief vlak kan ik alleen maar u tegen zeggen. Zeer aangename spelers ook. Hadden de ballen om een stam die ze zelf opgericht hadden te verlaten aangezien het volledig anders uitdraaiden dat ze zelf gewild hadden, velen hebben ze dit heel kwalijk genomen maar ik heb er wel respect voor.
Beste stam: Veel echt uitblinkende stammen zijn er niet geweest op wereld 48, vandaar zal ik hier Guard nomineren aangezien ze als stam wel de betere waren.
De beste stam speler: Hier nomineer ik .Devastation, was een speler die solo speelde en altijd hielp waar nodig, heeft meer vv's gedraaid dan sommige teams. Verder nomineer ik eveneens Mar van .Immortal omdat zij echt wel iemand was die ondanks toch zelf veel werk een vv ging draaien als die absoluut nodig was.
Het grootste ego: Mark van Coruscant, heeft niet anders gedaan dan internen en een hele stam op opgeleefd om zijn eigen account te laten doorbreken, onbegrijpelijk dat zo iemand in Guard is binnengeraakt.
Beste leider: in mijn ogen is dit Willem, voor zo lang hij dat gedaan heeft. Hij heeft Guard wel echt uit de stront geholpen na de stab van .Team Rocket. op The Man With No Name.
Slechtste leider: hier nomineer ik Hans , is een heel goede en prima stamspeler, maar een leider schuilt in mijn ogen niet in jou. Naast onze vele verhitte discussies kon ik wel altijd praten met hans (wat anderen soms niet dachten :p)
Meest overschatte stam: Born
Meest onderschatte stam: Tuin
Meest overschatte speler: Breathe Gentle
, heeft in mijn ogen altijd grote confrontaties ontweken door middel van politieke spelletjes, is misschien part of the game maar daarmee overtuig je mij niet van je offensieve en defensieve kunsten.
Meest onderschatte speler: SecretS
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Sjondeer, gehaktbal8, smashingone, Blur, .Dreamcatcher, weutel, Pyramid of Light, SecretS, .Devastation, Mar, Emiel, The Cheap Dealer
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Coruscant, Breathe Gentle, Zyrack
Mooiste spelers naam: The Art of Abstraction, Sjondeertrekker, The Man With No Name
Mooiste stam naam:
Assemblea del Grande
Het tofste topic:
geen aangezien het hier zo dood als iets was
Het domste topic: Hier nomineer ik de wereldchat, had deze opgestart met de hoop om toch een gezellige bende te maken van alle spelers, helaas draait het enkel uit op moddergevechten en idiote doorsteekberichten.
Favoriete forum poster: Niemand eigenlijk.
Minst favoriete forum poster: Jokersbrain. Waren gewoon heel lange en nutteloze posts. Was zagen om te zagen.
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: -
Mooiste profiel foto van spelers:

xa09g7wc2dqyg.png

Mooiste profiel foto van stammen:
ufi2ldcqmuu4u.png

Mooiste actie van de wereld: Geen
Meest belovende speler voor de toekomst: Veel toekomst is er niet meer
Meest belovende stam voor de toekomst: Guard, meer zit er niet in, voor niemand niet
Grootste blunder: Zyrack rekruteren in Grail, wat hij ook zegt van Grail heeft hij zelf veroorzaakt door zijn asociale houding. Naps afsluiten met iedereen en nu zelfs dorpen weggeven om zijn eigen vel te redden, en dat tegenover spelers die iedereen in de stam probeerden te overtuigen van Zyrack toch te rekruteren. Toffe gozer! :dislike:
Voor wie heb je nu echt respect: -
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Gilles, Bart, Louis, Maarten, Mar, Michiel, Madt, Loudekoe
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76203

Guest
Beste speler: Denk niet dat iemand deze nominatie verdient.
Beste stam: Guard heeft toch wel laten zien dat ze de enige waren die de wereld wel serieus namen en willen winnen.
De beste stam speler: Moet hier toch Raymon van voorheen Dora-The-Killer neerzetten. Deed veel vv's en nooit te beroerd om zich op andere wijze in te moeten zetten voor de stam. Liet ons van Born met een vrij dubbel gevoel achter, zie 'slechtste leider' verhaaltje.
Het grootste ego: Geen bijzonder misplaatste ego's ontmoet hier. Ben ik blij mee.
Beste leider: Willem, om dezelfde redenen als Intrigued zojuist postte.
Slechtste leider: Ook Raymon van Dora-The-Killer. Lag al even onder vuur van Guard en ging runnen. Gunde stamgenoten geeneens z'n VV om achterland dorpen leeg te zetten/nog wat proberen te redden. Door het op bb gaan was de stam Born ook gelijk verleden tijd. Vervolgens in het vernieuwde ONE was hij ineens terug op het account Droppies en na een discussie over het feit dat het niet gemeld was dat hij op het account zou komen besloot hij ineens uit de stam te stappen en vv aan Guard te geven. Hij moet wel heel veel van die jongens in Guard houden als hij ze zoveel gratis dorpjes geeft.
Meest overschatte stam: Hier een vermelding voor Born, daar zat veel meer in met een leuke spelersgroep uit W37 die stuk voor stuk de motivatie verloren voor deze wat saaie wereld.
Meest onderschatte stam: Tuin, spelers uit Born dachten dat rim stammetje wel even weg te spelen, maar dat bleek toch tegen te vallen.
Meest overschatte speler: Dutschie, weet niet of deze speler ooit overschat is, maar snap niet hoe die nog zo groot geworden is. Wel een aardige gozer.
Meest onderschatte speler: SecretS en SecretR werden door Born toch wel onderschat.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Nick(GAZOILL), Bart(oud GAZOIL), Remi(oud TMWNN), Timon(Fichtme) & Sharon en Steven(l18)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Raymon (Dora-The-Killer)
Mooiste spelers naam: Time Wizard vind ik wel een mooie
Mooiste stam naam: Kebab! klinkt wel lekker
Het tofste topic: Golden Awards
Het domste topic: Overdag topic
Favoriete forum poster: n1i1k1k1i12 neemt tenminste de tijd voor zijn posts
Minst favoriete forum poster: hammer bro vind ik maar een irritante spammer
Dikste wannabe op het forum: hammer bro eveneens
Dikste wannabe in het spel: Kan even niemand verzinnen
Mooiste profiel foto van spelers: Die van gehaktbal8 vind ik wel grappig.
Mooiste profiel foto van stammen: Plaatje van Grail is wel netjes.
Mooiste actie van de wereld: Kan me weinig mooie acties heugen.

Meest belovende speler voor de toekomst: -
Meest belovende stam voor de toekomst: Ja Guard dan
Grootste blunder: Hoe slecht er op Subscriber gestacked en gedefft werd terwijl Guard bizar veel safezone heeft.
Voor wie heb je nu echt respect: -
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Gaëtan, Nick en Bart
 

DeletedUser74414

Guest
Beste speler: Jan/Max van Sjondeertrekker (goede bezetting gedurende hele wereld, denkt mee met de stam en is niet beroerd stamenoten te helpen)

Beste stam: Forza/Guard (Forza was veelbelovend en hebben we als guard zijnde echt alle zeilen voor bij moeten zetten. Spijtig dat het ze niet gelukt is de stam bij elkaar te houden. Daarna Guard, continue in de top qua farm en haar gebied gedomineerd.)

Beste stam speler: Dorine (Team Rocket), Paul (ikki) en Sander (San-der)

Het grootste ego:
Darky0882 en 0v3rl0rd.

Beste leider: Joris van Nanake (Zeer scherp op het aanwerven van talenten en het vormen van een topstam. Ook enorm bereidwillig een ieder stamlid zijn kennis en ervaring te delen om het niveau van de stam te verhogen.)

Slechtste leider: Stan van Mangomen (afwijzen van een kata-nap zonder overleg met zijn leden, waar de meeste wel degelijk een wederzijds voordeel zagen in een kata-nap)
77wDpaV.png


Meest overschatte stam: Only! en War

Meest onderschatte stam: LoC

Meest overschatte speler: Immortal

Meest onderschatte speler: Absoluut Dreamcatcher, complimenten (Lijkt me zeer waardevolle stamspeler, nadat ik ze eerst op laag op een lijstje had staan van goede spelers uit Fides), ook Dora-the-killer en Coruscant nomineer ik hier graag voor.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Eigenlijk heel mijn stam wel, maar deze in het bijzonder: Joris (Nanake) Willem (gehaktbal), Cees (Smash), Thijs/Sam (Enthalpy), Alex (subscriber), Jan/Max (Sjondeer), Paul (ikki) en Eriène (Blur).Tevens Dream, Dora-the-killer, Bassienw en Time Wizard.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Darky0882 wegens zijn bedreigingen.

Mooiste spelers naam: Art of abstraction, Godparticle. , My Digital Enemy, Poesjestoei

Mooiste stam naam: Acta Est Fabula

Het tofste topic: Kom ik amper.

Het domste topic: Kom ik amper.

Favoriete forum poster: Nanake, alles op Guard forum in huisstijl gepost en altijd bereid andere te helpen. Altijd respectvol en professioneel! (wellicht ander forum, maargoed)

Minst favoriete forum poster: -

Dikste wannabe op het forum: Just Hammering Brah

Dikste wannabe in het spel: Pyramid of light, Baby Dragon (Blurmasters, wel op een positieve manier)

Mooiste profiel foto van spelers: Enthalpy
81839_large

Gehaktbal, en de Yu-Gi-Oh plaatjes kan ik ook wel waarderen :)
Mooiste profiel foto van stammen: Grande
ufi2ldcqmuu4u.png


Mooiste actie van de wereld:
Backdraft op Erikd47, waarna mooie PM-wisselingen volgde, waarin zijn stamleiding hem zelfs ongelijk gaf.
De stacking op redplanet: Prachtige actie die alle slagkracht uit Forza brak en later werd opgevolgd door het edelen van .Team Rocket. en het breken van Forza.
Afwenden van massa op Enthalpy met veel mobiele def, die wekenlang nummer 1 verdediger van de dag heeft gestaan.

Meest belovende speler voor de toekomst: Gehaktballetjes

Meest belovende stam voor de toekomst: -

Grootste blunder: Gehaktbal die 600 bijlen invoert in 1 command in plaats van 6000 :)
Fairscript die illigale scripts gebruikt :rolleyes:

Voor wie heb je nu echt respect: Dorine (Team Rocket) en Joris (Nanake).

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Thijs (Enthalpy) en Willem (gehaktbal).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76203

Guest
Beste stam Forza?

Die snapte ik niet helemaal.
Denk dat Forza na de stop van Remi (TMWNN) en Dave&Jeroen (Bites Like Suarez) gewoon klaar was. Paar leden zagen dit in, dat het geen potentie Had en al snel resulteerde dit in het breken van Forza (en niet de backdraft op Erik)

De oud Forza leden in Guard atm waren nu niet bepaald sterke accounts en lijken me zeker niet de accounts die Guard winst bezorgt hebben. Vond het sowieso wat slap van Guard om in 1x de hele hap te recruiten.
 
Reactiescore
111
Meest overschatte stam: Hier een vermelding voor Born, daar zat veel meer in met een leuke spelersgroep uit W37 die stuk voor stuk de motivatie verloren voor deze wat saaie wereld.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Nick(GAZOILL), Bart(oud GAZOIL), Remi(oud TMWNN), Timon(Fichtme) & Sharon en Steven(l18)

Bedankt.:) Kan me ook in veel punten vinden.

Ben alleen kwijt wie jij bent :s
 
Reactiescore
241
Meest onderschatte speler: Absoluut Dreamcatcher, complimenten (Lijkt me zeer waardevolle stamspeler, nadat ik ze eerst op laag op een lijstje had staan van goede spelers uit Fides), ook Dora-the-killer en Coruscant nomineer ik hier graag voor.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Eigenlijk heel mijn stam wel, maar deze in het bijzonder: Joris (Nanake) Willem (gehaktbal), Cees (Smash), Thijs/Sam (Enthalpy), Alex (subscriber), Jan/Max (Sjondeer), Paul (ikki) en Eriène (Blur).Tevens Dream, Dora-the-killer, Bassienw en Time Wizard.


Tnx bro :D
 

DeletedUser77118

Guest
Beste speler: Lastig, denk dan toch Dreamcatcher. Dag in dag uit hebben ze de kracht/motivatie gevonden actief te blijven deffen zonder dat er volgens mij maar één keer om een vv is gevraagd, wat verder geen enkel account zo lang heeft hoeven doen of gedaan heeft.
Beste stam: Guard, zaken beter op orde, al is het heel droevig dat zo'n stam de beste stam kan zijn, gezien de toch wel vieze streekjes die zij hebben uitgehaald.
De beste stam speler: Hans van PoL, ontzettend veel vv's gepakt voor de stam, en zich altijd vol ingezet. Ook vind ik dat Matthias van Time Wizard hier een nominatie verdient. Heeft altijd geprobeerd de boel te laten draaien en er ook veel uren ingestoken. Ook net als hans veel vv's gepakt, helaas dat er te weinig stamspelers in Grail/One zaten om er ook iets van te maken.
Het grootste ego: Mark van Coruscant, heeft de gewoonte zaken te verdraaien naar hoe het hem uitkomt. Verder heeft die deze wereld niks anders gedaan dan zijn (ex) stammies te internen.
Beste leider: Denk iemand van Guard. Die bespeler van Nanake leek mij het erg goed doen, evenals Willem.
Slechtste leider: Hier noteer ik toch Jonathan. Vind het echt een toffe gozer en ben ook zeker overtuigd van zijn leiderskwaliteiten, echter had ik wel verwacht dat hij zich veel meer zou gaan zetten voor de stam. Na de eerste week zagen we hem in ieder geval niet meer in de leidersrol terug. Ik weet verder dat Jonathan een tijd lang weinig tijd had / ging stoppen maar ben als nog teleurgesteld.
Meest overschatte stam: Born, als iets in mijn ogen erger was dan Grail was het Born wel. Het was daar altijd al een flinke puinhoop en is ook nooit wat geworden. Op het laatste moment (Toen One werd opgericht) kwamen er nog een paar spelers die zich wouden inzetten voor de accounts, eerder was dit zelden het geval. Al kun je niet stellen dat dit in Born al was.
Meest onderschatte stam: De Tuinders zonder twijfel. Slimme, actieve gasten die vol voor elkaar door het vuur gingen.
Meest overschatte speler: Denk toch wel My Digital Enemy, omdat zij gewoon geen flikker hebben gedaan in stamverband. Had in het begin zeer hoge verwachtingen en ik vind het ook zeker toffe gozers, echter hebben zij amper vv's gepakt en hebben altijd aan zichzelf gedacht. Vervolgens op het moment dat hun rol belangrijk zou worden, quitte volgens mij de één na de ander, of was inactief, onder de reden dat zij geen plezier hadden aan w48 zonder dat zij iets gedaan hadden..
Meest onderschatte speler: Raymon. Ik begrijp niet dat er zoveel haat gegooid werd/word op Raymon als slechtste leider dit en runner dat. Ik durf te stellen dat hij zich als enige maanden lang heeft ingezet voor Born terwijl er verder niemand was die dit deed, misschien op een enkeling na. Ook kreeg deze zowat geen hulp toegeschoten qua vv's toen hij onder aanval lag van Guard. Bij de foto's van Raymon die werden gestuurd in verschillende chats kon je duidelijk zien dat deze nog veel lelijker is geworden door de nachten die hij heeft doorgehaald voor Born en voor Dora dan hij al was. Snap ook volledig dat deze er op een gegeven moment klaar mee was, die ook door TW zijn studie flink verkloot heeft.
Ook Thimo van weutel verdient een nominatie vind ik, heeft altijd zijn uiterste best gedaan en is een fijne gozer mee samen te werken.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Hans (PoL), Perry(PoL), Madt (BD), Jonathan(BD), Michiel(Deva), Maarten en Karel (Dream). Verder nog Gaymon, Timon, en van Guard Sjondeer, Blur, Cabbie en Gehakt
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

- Mark van Coruscant zie grootste ego.
- Stan van Breathe, zoals @Intrigued mooi omschreef: "heeft in mijn ogen altijd grote confrontaties ontweken door middel van politieke spelletjes, is misschien part of the game maar daarmee overtuig je mij niet van je offensieve en defensieve kunsten."
- Imre, Zyrack: Laffe gozer, neemt een nap met iedereen en staat zelfs dorpen af om met rust gelaten te worden. Was met zyrack denk ik wel het ergste wat we hebben gehad qua bijdrage.
-Benjamin, Zyrack: Flink vervelende vent, heeft altijd al de drang gehad te laten zien hoe groot zijn bek is en hoe goed hij wel niet is. Ook kon hij altijd zo geweldig provoceren en een flinke boel van elke situatie maken. Verder heb ik nooit iemand zo snel zien komen en gaan als benjamin. Zijn eerste excuus om te stoppen was omdat wereld 46 soep was en hij daar prio gaf. Vervolgens gaf hij enkele keren aan terug te spelen om vervolgens weer te vertrekken. Enfin zodra wereld 46 gestopt was kwam hij een laatste keer terug met direct weer een grote bek dat hij voor de ommekeer zou zorgen, met nieuwe spelers etc en er nu écht alles van te maken, om vervolgens 2 dagen later te stoppen om dezelfde redenen als dat Imre volgens mij opschreef. Nutteloze gozer die nu heel wat accounts achter zijn naam heeft staan waar hij amper bijdrage heeft geleverd, of in Zyrack's geval geen bijdrage heeft geleverd aan de wereld.
- Lou, The Cheap Dealer: Zijn sinds het begin buurman & buurman geweest maar kon het niet met hem vinden. Zeurde over dat hij front wou om vervolgens te quitten zodra hij front kreeg. Verder vond ik dat hij veel aan zichzelf dacht, weinig deed voor de stam en veel kritiek had op de leiding.
Mooiste spelers naam: Art of Abstraction(rip), Son Of azuma (rip), The man with no name
Mooiste stam naam:
Assemblea Del Grande
Het tofste topic:
Was er niet echt, flink dood hierzo.
Het domste topic:^
Favoriete forum poster: Nattehond, mocht er dan toch af en toe iets gepost worden kon ik wel lachen om Ruben zijn bullshit
Minst favoriete forum poster:-
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Zyrack, Coruscant
Mooiste profiel foto van spelers:Gehaktbal
Mooiste profiel foto van stammen:
Die van Grail toch wel
Mooiste actie van de wereld:
- Duncan met regelmaat kicken uit de acc-chat, was werkelijk euforisch.
- Sjoert vs Frank (immortal).
- Matjas trollen met Bart.
- Sjoert en Jona die een speler binnen 5 uur wegjagen op basis van een snelschakellijst.
- Blur die een jumpdorp probeert te pakken en Sjondeer die sniped.
- Mark (Croissant) die roept TiWi niet gekata'd te hebben.
Meest belovende speler voor de toekomst:-
Meest belovende stam voor de toekomst:-
Grootste blunder: Zyrack rekruteren, Markss maanden vv'en en dat vervolgens Mark b logt en zijn dorpen vrijwillig aan fides afstaat omdat we hem wouden internen, en Immortal hebben laten verpesten op grandioze wijze.
Voor wie heb je nu echt respect: Madt, wat een legende was dat.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Bart(TiWi),Matjas(TiWi),Duncan(ex-ADJ/TiWi(geen ruk gedaan)), Madt (BD), Perry(PoL), Jonathan (BD), Michiel (deva), Maarten (Dream), Timon(fichtme).
 
Bovenaan