A man needs no Kitty

DeletedUser74358

Guest
Klopt niet wat je zegt Nathan, vergeet niet dat Noire ook een ban heeft gekregen. De ban op W52, zeer terecht, maar het feit dat dat een global ban is geworden omdat men niet wilde bekennen, is geen reden tot een global ban. Zeker niet voor Noire.

En nee, we verafschuwen de spelers niet. Sven heeft zo zijn geschiedenis, dus daar is vrijwel niets veranderd. Tevens hebben ze niks fout gedaan op 47, dus waarom verafschuwen? Uiteindelijk is het wegvallen van deze accounts prima opgevangen :)
 

Deleted User - 24028

Guest
Nu ineens is de ban wel terecht, wat is het nu eigenlijk ? Als de ban terecht was en ze willen niet bekennen (zijnde dat ze zich er proberen uit te lullen met leugens) is dat zeker wel reden voor een global ban. Een persoon die spijt heeft van zijn acties en ze toegeeft verdient een 2de kans. Een psychopatische leugenaar niet.

Hebben ze effectief niks verkeerd gedaan op w47, Of zijn ze daarvoor miss gewoon nooit gepakt of er toen al goed mee weg gekomen ? Dat is nog maar de vraag...

Een persoon die vals speelt om er voordeel uit te halen en het achteraf niet eens durft toegeven moet je altijd kwaad op zijn, of het nu op jou wereld gebeurd is of niet doet er niet toe.

Verder weer een aanzienlijk voorbeeld (ja ik heb ondertussen wat op af w52 geleze) waar aangetoond wordt hoe eerlijk onze fire vrienden het spel wel niet spelen. En dan jezelf altijd maar af doen op deze wereld als een eerlijke stam met hoge morele waarden. Hoe dief je jezelf of je stam op die manier beoordelen als je je nog niet eens aan de regels van tribalwars zelf kan houden...
 

DeletedUser72857

Guest
Nu ineens is de ban wel terecht, wat is het nu eigenlijk ? Als de ban terecht was en ze willen niet bekennen (zijnde dat ze zich er proberen uit te lullen met leugens) is dat zeker wel reden voor een global ban. Een persoon die spijt heeft van zijn acties en ze toegeeft verdient een 2de kans. Een psychopatische leugenaar niet.

Hebben ze effectief niks verkeerd gedaan op w47, Of zijn ze daarvoor miss gewoon nooit gepakt of er toen al goed mee weg gekomen ? Dat is nog maar de vraag...

Een persoon die vals speelt om er voordeel uit te halen en het achteraf niet eens durft toegeven moet je altijd kwaad op zijn, of het nu op jou wereld gebeurd is of niet doet er niet toe.

Verder weer een aanzienlijk voorbeeld (ja ik heb ondertussen wat op af w52 geleze) waar aangetoond wordt hoe eerlijk onze fire vrienden het spel wel niet spelen. En dan jezelf altijd maar af doen op deze wereld als een eerlijke stam met hoge morele waarden. Hoe dief je jezelf of je stam op die manier beoordelen als je je nog niet eens aan de regels van tribalwars zelf kan houden...

Dat is niet gezegd, ik zeg alleen dat ik Sven sws niet moet hebben van eerdere gebeurtenissen en dat ik w52 niet heb gevolgd maar dat ik (omdat het Sven is) vermoed dat de ban DAAR terecht is. Ik spreek niet over gebeurtenissen binnen w47 want daar heeft iedereen zich keurig gedragen.

Je probeert hier gewoon wat commotie te veroorzaken zonder ook maar één argument dat je rechtstreeks met w47 kan linken. Ik denk dat jij ook weet dat Fire weldegelijk een cleane stam is en was die openstond voor communicatie met vijandige stammen zonder een vijandige boventoon. Ik heb de start van Noire van heel dichtbij meegemaakt en het enige wat je hen kan aanwrijven is het overmatig gebruik van PP (zoals de meeste anderen bij de start van w47).
 

Deleted User - 24028

Guest
Dat is niet gezegd, ik zeg alleen dat ik Sven sws niet moet hebben van eerdere gebeurtenissen en dat ik w52 niet heb gevolgd maar dat ik (omdat het Sven is) vermoed dat de ban DAAR terecht is. Ik spreek niet over gebeurtenissen binnen w47 want daar heeft iedereen zich keurig gedragen.
Ik reageerde dan ook helemaal niet op jou, dus wat jij gezegd hebt is irrelevant. De "Nu ineens is de ban wel terecht" was een reactie op HOA die eerst...
Beide onterecht
en later...
De ban op W52, zeer terecht
uitkraamde.

Je probeert hier gewoon wat commotie te veroorzaken zonder ook maar één argument dat je rechtstreeks met w47 kan linken. Ik denk dat jij ook weet dat Fire weldegelijk een cleane stam is en was die openstond voor communicatie met vijandige stammen zonder een vijandige boventoon. Ik heb de start van Noire van heel dichtbij meegemaakt en het enige wat je hen kan aanwrijven is het overmatig gebruik van PP (zoals de meeste anderen bij de start van w47).
Ik weet net heel zeker dat Fire geen cleane stam is, daarom "lok ik jullie nu uit je tent" door te vragen wat jullie mening is over de bans (op W52) en te vragen in hoe verre dit ook met W47 gerelateerd is. Merk op dat ik 2 keer spreek over vragen, ik link niks aan W47, ik kom niet met argumenten en ik probeer geen commotie te veroorzaken. Ik vraag gewoon naar meningen er over van stamgenoten.

Voor zo ver ik tot nu kon lezen vinden jullie de bans onterecht op W52, zoals ik al zei weet ik zeer zeker dat er onterecht geen bans met zo een zware straffen worden uitgedeeld. Maw jullie verdedigen hun met leugens (al dan niet ingefluisterd...) en deze zelfde mensen hebben zitten liegen in support om hun straf te willen ontlopen. Meer dan terecht global in dat geval en (nog maar eens) een zaak die duidelijk aangeeft dat Fire niet zo heilig is als dat ze steeds beweren :)

Maar heb hier al wel weer genoeg tijd verloren hehe, karma is still a bitch.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Maar zoals ik al meermaals gezegd heb: goed gedaan. irriteerde me gewoon alleen weer even aan meneer Roald die doet alsof wij achterlijk waren omdat we het account er niet meteen hebben bij genomen "want er is toch geen enkele reden om dat niet te doen zeker"....

Hoe je het ook wend of keert je bent gek als je Michael niet aan neemt. Één blik op zijn tw-cv en een paar referenties zouden al genoeg zijn om hem direct binnen te halen. In tegenstelling tot veel goede spelers heeft Michael geen 'vijanden' / haters. Al zou Eisbar direct verslagen worden was Michael als persoon al een meerwaarde geweest. Dus wat je logistieke reden ook was, het kan nooit opwegen tegen hetgeen dat je binnen haalt. Spelers als jij, ik, Sven, Martijn, Jordi, wij botsen met personen die we voorheen tegen zijn gekomen. Michael botst met niemand, zet zich altijd enorm in en doet kwalitatief niet onder voor de meeste hier. Al had je met het rekruteren van Eisbar één topper binnengehaald en misschien 10% van Eisbars dorpen.. het was al beter geweest dan de gegeven 'nee'. Tot zover meneer Roald.
 

Deleted User - 24028

Guest
Dat zal ik dan maar blind van je aannemen zeker... Maar als hij zo een geweldig persoon is, waarom hebben jullie hem dan eerst geweigerd ;)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Michael doet niet onder voor de (oude)reeks bekende Fire-toppers imo. Maar het is inderdaad maar net waar je iemand op beoordeelt. Op zijn schrijfvermogen op het AF? Op reputatie van 'beste deffer op .nl' of op basis van gewonnen werelden? In mijn opinie op betrouwbaarheid, inzet, inzicht en vermogen - en daar scoort hij prima op. Genoeg zijn ego gestreeld voorlopig xD
 

Deleted User - 24028

Guest
Daar kan ik me nu eens prima in vinden se :) Maar die laatste zijn helaas niet beoordeelbaar bij een persoon die je niet kent. Wel nogal rare opmerking komende van een lid van een stam die mij constant beoordeelde op mijn "schrijfvermogen op het AF" :D
 

DeletedUser72857

Guest
Ik weet net heel zeker dat Fire geen cleane stam is, daarom "lok ik jullie nu uit je tent" door te vragen wat jullie mening is over de bans (op W52) en te vragen in hoe verre dit ook met W47 gerelateerd is. Merk op dat ik 2 keer spreek over vragen, ik link niks aan W47, ik kom niet met argumenten en ik probeer geen commotie te veroorzaken. Ik vraag gewoon naar meningen er over van stamgenoten.

Voor zo ver ik tot nu kon lezen vinden jullie de bans onterecht op W52, zoals ik al zei weet ik zeer zeker dat er onterecht geen bans met zo een zware straffen worden uitgedeeld. Maw jullie verdedigen hun met leugens (al dan niet ingefluisterd...) en deze zelfde mensen hebben zitten liegen in support om hun straf te willen ontlopen. Meer dan terecht global in dat geval en (nog maar eens) een zaak die duidelijk aangeeft dat Fire niet zo heilig is als dat ze steeds beweren :)

Maar heb hier al wel weer genoeg tijd verloren hehe, karma is still a bitch.

Aub kom dan met feiten af als je het heel zeker weet, de 'Maar heb hier al wel weer genoeg tijd verloren hehe' is waarschijnlijk een excuus om er weer niet verder op in te gaan.

Jullie verdedigen hen met leugens: Wat is dan de leugen die wij vertellen (opnieuw feiten aub, als mensen de bans onterecht vinden dan is dat geen leugen). Over dat ingefluisterd: opnieuw kom eens met feiten af.

Met je bullshit mening zonder onderbouwing
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Daar kan ik me nu eens prima in vinden se :) Maar die laatste zijn helaas niet beoordeelbaar bij een persoon die je niet kent. Wel nogal rare opmerking komende van een lid van een stam die mij constant beoordeelde op mijn "schrijfvermogen op het AF" :D

Het ligt wat genuanceerder. Jij bent nogal blij met je eigen kunnen hier op het AF, dat bleek/blijkt wel uit elke doorsnede post en dat schaad simpelweg je reputatie. Buiten dat de hoeveelheid haters en negatieve recenties. Hoeveel werelden heb ik jou al zien komen, wijs zien doen en zien quitten? Jaja refereer maar naar wereld 42, in the end heb ik daar een wijze keuze gemaakt en gewonnen.
 

Deleted User - 24028

Guest
Aub kom dan met feiten af als je het heel zeker weet, de 'Maar heb hier al wel weer genoeg tijd verloren hehe' is waarschijnlijk een excuus om er weer niet verder op in te gaan.

Jullie verdedigen hen met leugens: Wat is dan de leugen die wij vertellen (opnieuw feiten aub, als mensen de bans onterecht vinden dan is dat geen leugen). Over dat ingefluisterd: opnieuw kom eens met feiten af.

Met je bullshit mening zonder onderbouwing
Dat ik iets zeker weet wilt nog niet zeggen dat ik het kan bewijzen. Ik kan het niet zwart op wit bewijzen, dat is ook gewoon onmogelijk in dit geval. Daarom houd ik het er bij om zaken die gebeuren voor te dragen zodat mensen zelf hun conclusie er over kunnen trekken (zaken zoals deze bans van meerdere Fire leden waaronder een leider)

De bans zijn uitgedeeld en dat gebeurt niet zomaar. Ik ben zelf al meermaals onterecht gebanned geweest, en ik ken er nog anderen en telkens werd dit terug gedraaid en werden er excuses aangeboden. Dat dit laatste hier niet gebeurt wilt zeggen dat ze heel zeker zijn van hun stuk en de bewijzen (of redenen) hebben. Iedereen die dus daarop zegt dat de bans onterecht zijn liegt om zijn stamgenoot te beschermen of gelooft de leugen vertelt door die stamgenoot en verteld het verder.

Verder doe je hier alsof ik hier komt vertellen dat dit massa's invloed heeft gehad op W47 en dat wij daardoor verloren zijn en dat ik daarvan geen bewijs toon. Maar dat is helemaal niet wat ik doe, ik stel vragen over hoe jullie er mee om gaan.

Het ligt wat genuanceerder. Jij bent nogal blij met je eigen kunnen hier op het AF, dat bleek/blijkt wel uit elke doorsnede post en dat schaad simpelweg je reputatie. Buiten dat de hoeveelheid haters en negatieve recenties. Hoeveel werelden heb ik jou al zien komen, wijs zien doen en zien quitten? Jaja refereer maar naar wereld 42, in the end heb ik daar een wijze keuze gemaakt en gewonnen.
Dat vetgedrukte is toch exact wat je zei: "beeoordelen op schrijfvermogen op het AF". Haters is exact hetzelfde, vijanden die "beeoordelen op schrijfvermogen op het AF". Negatieve recenties zullen er zeker zijn van mij, zo ook van jou (je haalde het zelf al aan), maakt dat jou een slechte speler die je niet als stamgenoot wilt, neen. Waarom zou dat bij mij dan wel zo zijn ;) Ik ben al lang geleden gestopt met jou te beoordelen op die paar weken, misschien ook eens proberen ;)

Volgens mij heb jij mij nog geen enkele wereld zien aankomen van op de bank die er toe doet --> Stamgenoot. Opnieuw dus een conclusie op basis van "schrijfvermogen op het AF". Vandaar dat ik dus aanhaal dat het grappig is komende van iemand zoals jij die zegt dat je daarop niet moet beoordelen :D
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Ik heb je gedrag in Vitae meegekregen en ook de bevindingen van je (oud-)leiding in Meow meegekregen. Jouw speelstijl past totaal niet in mijn straatje en daarmee zal je geen stamgenoot zijn die ik zal waarderen. Het motto wat je nu aanhaalt; ''oordeel niet over iets wat je niet hebt ervaren'' gaat voor mij niet op. Ik heb ook nog nooit met mannen in een badkuip gezeten en zonder dat gedaan te hebben weet ik al dat ik het als onprettig zou ervaren.
 

Deleted User - 24028

Guest
Zowel in Vitae als in Meow heb ik mij nooit misdragen voor zo ver ik weet. Speelstijlen kunnen verschillen natuurlijk en daar is niks aan te doen. Maar dat maakt de ene toch niet beter dan de andere ;) Lijkt me leuk om deze conversatie verder te zetten prive moest je interesse hebben. Altijd leuk om te horen wat je dan juist bedoelt met "mijn speelstijl" en het "misplaatste gedrag" ;)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Hoeveel discussies hebben wij al gehad Warre? Privé-scripts, katapultgebruik, juiste keuzes, clean spelen etcetera? Wij staan gewoon vaak lijnrecht tegenover elkaar. Nergens zul je mij zien beweren dat mijn visie per definitie beter is dan de jouwe. Maar een afweging is gebaseerd op geografische, politieke, sociale en statistische feiten en daarin is de afweging - eisbar - discutabel en daarom slinger ik de discussie aan. Misplaatst gedrag is een kwestie van interpretatie. Hiermee heb je laatste zin al beantwoord.

Ik zie overigens dat ik niet ben ingegaan op je vraag; waarom heeft Fire de eerste aanvraag van Eisbar geweigerd. Goede vraag, ik was direct al voorstander. Maar de stemming in Fire luidde negatief en in mijn opinie waren de argumenten daarvoor ook correct. Fire bezitte vanaf dag één al het gros van de kwalitatief goede spelers, het beste van Angels + Psycho + externen (SOTR/Ixfury etc.). Zeer interessante battles (Krondor versus Noire, Noire versus SOTR en bovenburen Argwahn/Mywayofthehardway/Droit divin) waren direct uitgesloten. Fire had een kwantitatief en kwalitatief overwicht en was ook zeer stabiel met Jordi aan het roer. De 'nood' naar extra slagkracht, kwaliteit en spelers was er niet. Drie dingen die bij Meow, dat Bier moeizaam versloeg, niet aan de orde waren. Ik snap dat Meow zich in een winning flow waande toen het bier versloeg, maar Fire, de grote broer van Bier zou geheid een veel moeilijkere noot om te kraken zijn. Maar Meow trof geen maatregelen en het resultaat is duidelijk.. Fire heeft op ieder front successen kunnen boeken, fronten braken met meerdere tegelijk en geen enkele massa was in het geheel zonder resultaat. Het is nauwelijks discutabel Warre. Erkennen was voor meow beter geweest dan ontkennen, ditzelfde gaat nu voor jou op.
 
Bovenaan