A man needs no Kitty

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Altijd gezegd dat wereld 50 mijn laatste zou zijn en zelfs die ben ik niet gestart. Als ik waarde zou hechten aan aanzien/ego had ik het leiderschap nooit weggegeven noch van account verhuist :')
 

DeletedUser77130

Guest
Wij zien Roald gewoon als een groot leider die stambelang voor alles zet, zo heeft Fire ook gewonnen.

We zijn pas op 48%. Nog even doorpushen. :)

Dave was de grootste voorstander maar niet de initiatiefnemer

We hadden het voorstel al besproken twee weken voor eisbär Fire zou joinen, in de Krondorchat. Magoed, het belangrijkste is dat eisbär in Fire kwam. Uiteindelijk heeft iedereen ingestemt en zijn bijdrage geleverd. Voor de rest: Soit.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Precies een half jaar terug.. Toen lagen de kaarten nog anders :)

8601cb0eb4d7559e1d801f10cc0dd69d.gif

9fa87f6f4a79f7350e4cdb2a0ef3bf30.gif
 

DeletedUser61134

Guest
Ha, ik zie de CF's die ik in XB gelegd had :p
Zat ik dus ook nog in Meow xD
 

DeletedUser71618

Guest
Ik kan mij niet herinneren dat dit was opgenomen in zijn sollicitatie ? Dacht dat het een (min of meer) apart iets was. Moest ik me daarin vergissen dan verandert dat de zaken idd :)



Jij sprak over jumpen, kan goed zijn dat dat daar niet was. Maar je moet mijn zin dan ook als 1 bekijken, er stond jumps en front optrekken. Als die jumps daar niet plaats vonden dan het front optrekken wel dus same story he ;) Mits wat ik hierboven schrijf klopt was het verschil dus dat Fire een lid er bij nam toen ze vv(s) hadden van accounts er op rond en die dus konden internen waardoor de oude leden snel tot naast het nieuw lid lagen terwijl Meow iemand zou hebben opgenomen en tegelijkertijd om het front te kunnen bijbenen moest strijden tegen een vv van de tegenstander. Moet er geen tekeningetje bij maken dat dit een ander verhaal is zeker ;)

Of het de juiste keuze was om hem er niet bij te nemen dat zeg ik niet, ik zeg gewoon dat de optie iets eenvoudiger was voor Fire dan voor ons. Neemt niet weg natuurlijk dat jullie dat prachtig gedaan hebben :)

Ethno jump was dus zoals Roald al beschreef via TOTR en vijanden. Krondor ging via een versmalling bovenlangs door inactieve accounts van Dark, die niet als VV werden doorgespeeld. Althans, niet direct met Eisbar mee, maar later kwam er wel een VV te liggen toen die accounts al vrijwel uit de weg van krondor waren. Daar heeft enkel Noire nog van geprofiteerd, maar dat was al minder van belang ivm het rekruteren van Eisbar zelf. Dus het heeft geholpen, maar was geen enorme factor, om het zo te zeggen. Die accounts waren uberhaupt al zo inactief dat zowel Meow als Fire er flink van edelden - Christie heeft daar zn halve val mee in gang gezet door flinke gaten te laten vallen met het edelen van dergelijke accs en losse dorpen. Andere VVs kan ik me niet zo snel herinneren, maar waren er denk ik wel een stuk of 1-2 die noordelijker lagen buiten bereik van eisbar en omgeving, not sure.
 

Deleted User - 24028

Guest
Ethno jump was dus zoals Roald al beschreef via TOTR en vijanden. Krondor ging via een versmalling bovenlangs door inactieve accounts van Dark, die niet als VV werden doorgespeeld. Althans, niet direct met Eisbar mee, maar later kwam er wel een VV te liggen toen die accounts al vrijwel uit de weg van krondor waren. Daar heeft enkel Noire nog van geprofiteerd, maar dat was al minder van belang ivm het rekruteren van Eisbar zelf. Dus het heeft geholpen, maar was geen enorme factor, om het zo te zeggen. Die accounts waren uberhaupt al zo inactief dat zowel Meow als Fire er flink van edelden - Christie heeft daar zn halve val mee in gang gezet door flinke gaten te laten vallen met het edelen van dergelijke accs en losse dorpen. Andere VVs kan ik me niet zo snel herinneren, maar waren er denk ik wel een stuk of 1-2 die noordelijker lagen buiten bereik van eisbar en omgeving, not sure.
Oh fijn jij bent er ook nog :) Dacht dat je gekidnapt was ofzo omdat je plots niet meer reageerde :tongue:

Bedankt voor het eerlijke antwoord, zoals ik al zei waren er dus meerdere vv's die niet mee kwamen met eisbar. Dat ze iets meer noordelijk (niet tegen eisbar aan) lagen wilt niet zeggen dat het geen belangrijk iets is. Voor Meow zou het dus geweest zijn: eisbar recruten en front bijbenen door inactieven te edelen en 3 account onder actief vijandig vv edelen terwijl het voor Fire was het 3 accie internen die onder vv lagen en een deel inactieve edelen. En dat verschil noemen jullie geen enorme factor in de beslissing (rofl)

Maar zoals ik al meermaals gezegd heb: goed gedaan. irriteerde me gewoon alleen weer even aan meneer Roald die doet alsof wij achterlijk waren omdat we het account er niet meteen hebben bij genomen "want er is toch geen enkele reden om dat niet te doen zeker"...

Om een ander onderwerp in te slaan waar ik nog niks van gelezen heb en wel benieuwd naar ben: De 2 bans in Fire: terecht / onterecht ? Wat is jullie mening over die spelers nu dat uitgekomen is ? Hebben ze dit ook gedaan op W47 ? Zijn er nog in Fire ? ...
 

DeletedUser74358

Guest
Beide onterecht, omdat Duckje alleen maar kon speculeren gaf hij i.p.v een ban op 52 een global op beide accounts, zodat ze wel zouden toegeven. Hier is trouwens al genoeg over gezegd, meer info is op het forum van W52 te vinden.

Mening over die spelers? Alle spelers van allebei de accounts zijn absolute toppers. Vooral PP kende ik vrijwel niet, maar die hebben mij positief verrast. Of ze nog in Fire zitten, sommigen wel, sommigen niet.

En eerlijk gezegd is het nou niet echt een grote factor geweest Warre. Die accounts van Dark waren kwalitatief zo slecht dat het ons vrijwel geen moeite had gekost die dorpen te veroveren. Het had een X aantal clears gescheeld, dus dan zouden we een week later grenzen aan Meow.
 

Deleted User - 24028

Guest
En eerlijk gezegd is het nou niet echt een grote factor geweest Warre. Die accounts van Dark waren kwalitatief zo slecht dat het ons vrijwel geen moeite had gekost die dorpen te veroveren. Het had een X aantal clears gescheeld, dus dan zouden we een week later grenzen aan Meow.
Je spreekt hier over Dark, maar van die dark accounts hadden jullie er wel 3 onder vv he. van Meow hun standpunt zijn dat dus 3 vijandige spelers over te nemen, en niet 3 "kwalitatief slechte spelers opedelen". Tenzij je natuurlijk Fire vv's ook als kwalitatief slechte spelers ziet :D

Beide onterecht, omdat Duckje alleen maar kon speculeren gaf hij i.p.v een ban op 52 een global op beide accounts, zodat ze wel zouden toegeven. Hier is trouwens al genoeg over gezegd, meer info is op het forum van W52 te vinden.
Beiden onterecht is gemakkelijk gezegd, maar dat acht ik persoonlijk onmogelijk. Ikzelf ben vrij bekend met onterechte bans gezien ik er in het verleden meerdere heb gehad (week geleden nog !) en ondanks dat ik de werking en communicatie van innogames en het TW team verafschuw moet ik 1 ding toegeven: Duckje heeft bij elk onterechte ban uiteindelijk toegegeven en deze opgeheven mits je kon aantonen wat er gebeurt is, wat zijn fout hebben gezien etc

Ik geloof dus niet dat ze onterecht gaan bannen, zeker geen global ban ! Hoe ze op een global uitkomen snap ik ook niet, dat is niet standaard. Verzwaard omdat er geprobeerd is met leugens zich onderuit te lullen miss ?

Ik volg w52 niet, heb je toevallig een linkje van het topic waar het hier over gegaan is (liefst van het begin (angel)), dan kan ik eens bijlezen als ik tijd heb :)

Mening over die spelers? Alle spelers van allebei de accounts zijn absolute toppers. Vooral PP kende ik vrijwel niet, maar die hebben mij positief verrast. Of ze nog in Fire zitten, sommigen wel, sommigen niet
Bij die vraag ging ik er natuurlijk van uit dat jullie de straf accepteerde en dat die klopte (op zijn minst die van de spelers van PP) en was de vraag dus meer hoe jullie er dan mee om gingen, steun je de spelers of verafschuw je ze... (of iets daar tussenin ofc)

Waarom ik het hier post is omdat ik wel eens benieuwd was naar de samenhang met w47. Zijnde dat als ze schuldig zijn er aan op W52 het mogelijk niet de eerste keer is en ze er dus ook hun voordeel op deze wereld er hebben uit gehaald. Of misschien was het wel een algemeen Fire ding :eek: Zou wel die 10 spelertjes die Krondor volop steunen verklaren hihihihii
 

DeletedUser72857

Guest
Beiden onterecht is gemakkelijk gezegd, maar dat acht ik persoonlijk onmogelijk. Ikzelf ben vrij bekend met onterechte bans gezien ik er in het verleden meerdere heb gehad (week geleden nog !) en ondanks dat ik de werking en communicatie van innogames en het TW team verafschuw moet ik 1 ding toegeven: Duckje heeft bij elk onterechte ban uiteindelijk toegegeven en deze opgeheven mits je kon aantonen wat er gebeurt is, wat zijn fout hebben gezien etc

Ik geloof dus niet dat ze onterecht gaan bannen, zeker geen global ban ! Hoe ze op een global uitkomen snap ik ook niet, dat is niet standaard. Verzwaard omdat er geprobeerd is met leugens zich onderuit te lullen miss ?

Ik volg w52 niet, heb je toevallig een linkje van het topic waar het hier over gegaan is (liefst van het begin (angel)), dan kan ik eens bijlezen als ik tijd heb :)


Bij die vraag ging ik er natuurlijk van uit dat jullie de straf accepteerde en dat die klopte (op zijn minst die van de spelers van PP) en was de vraag dus meer hoe jullie er dan mee om gingen, steun je de spelers of verafschuw je ze... (of iets daar tussenin ofc)

Waarom ik het hier post is omdat ik wel eens benieuwd was naar de samenhang met w47. Zijnde dat als ze schuldig zijn er aan op W52 het mogelijk niet de eerste keer is en ze er dus ook hun voordeel op deze wereld er hebben uit gehaald. Of misschien was het wel een algemeen Fire ding :eek: Zou wel die 10 spelertjes die Krondor volop steunen verklaren hihihihii

Dit is een algemeen Fire ding, als je geen 24 boostaccount kan aanbrengen kom je der niet in. Zeker ook omdat fire niet eens is opgericht in de beginfase.
Ik heb het onvoldoende gevolgd om de exacte reden te weten maar je hebt met PP wel met Sven te maken. Daarom ga ik er vanuit dat de bans 100% terecht zijn. Je moet (ondanks de globale ban) die twee dingen echter niet gaan koppelen, het gaat om vermeende overtredingen op w52 en heeft eigenlijk niets met w47 te maken. Noire was nu eenmaal onze stamleider en verzorgde de interne communicatie, ondanks dat hij wordt gemist is deze rol volledig overgenomen en zijn er praktisch geen verschillen te merken.
 

DeletedUser77130

Guest
Waarom ik het hier post is omdat ik wel eens benieuwd was naar de samenhang met w47. Zijnde dat als ze schuldig zijn er aan op W52 het mogelijk niet de eerste keer is en ze er dus ook hun voordeel op deze wereld er hebben uit gehaald. Of misschien was het wel een algemeen Fire ding :eek: Zou wel die 10 spelertjes die Krondor volop steunen verklaren hihihihii

Wel meer, hoor. Fire bijvoorbeeld, maar vice versa staan wij ook voor ze klaar en pakken nog steeds het diepste en grootste front (tot 48 uur geleden ene Royalist op grijs ging). :)
 
Bovenaan