Top/Flop spelers

Reactiescore
489
Duurt nu toch al heel lang en nu grenst Fide bijna aan Age.
Als Age joint zullen ze hun edellijnen wel moeten aanpassen
 
Reactiescore
94
Welnee hoor. Ik leg het wel even uit: de Turken zijn helemaal niet gestopt. Het was ook onzin dat we ze maar 2 weken als NAP hadden. We zijn ze al maanden Nederlands aan het leren en de meeste van hen zitten nu onder Nederlandse namen en Skypes op accounts binnen Fide en hebben ons alle edellijnen al gegeven!
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
2.478
Het is toch duidelijk dat die eigenlijk in de weg ligt? Hij blokt Ruthless en Doctore toch lijkt me

Je snapt zelf wel hoe slecht dit argument is hoop ik. Ik bedoel bij jullie fusie waaruit Ui ontstaan is, was dit ook het geval, maar dit hield jullie niet tegen...
Daarbij blokt Age toch zeker 3 'wegen' van UI, dus dat age bij UI komt is volgend jou argument al helemaal uitgesloten :rolleyes:

Maar me wel proberen te fixen :eek:
Ricardo's woorden :p

Hebben we het over dezelfde Ricardo, hij verpeste het steeds als ik met jou of Inge aan het fleuren was :D Hij wil jullie voor hemzelf :(
 
Reactiescore
489
In mijn ogen is dat ook uitgesloten, dat je bij Met Ui komt. Verder is dat argument toch niet slecht? Jij komt met een antwoord zonder diepgang ofzo
 
Reactiescore
2.478
Mijn antwoordt heeft evenveel diepgang als jou vraag.
 

DeletedUser77704

Guest
Wat doe je als je 1950 inc krijgt voor morgen/overmorgen en de teller loopt nog op? :rolleyes:
 
Bovenaan