Golden Awards

DeletedUser77710

Guest
Beste speler:
Voor deze nominatie komen er twee spelers in aanmerking. Elk om andere beweegredenen.

De eerste is het account Act of Divinity. Dit account is niet alleen het account van de stamoprichter van Fide. Het account neemt ook op aanvallend gebied andere accounts in de buurt mee op sleeptouw met de kwaliteit die ze brengen. Het account heeft dan ook, te zien aan verslagen tegenstanders, wel voor de punten moeten knokken. Echter zijn ze nooit in de problemen gekomen.

The Age of Nobility heeft ook zeker een plek verdient in deze nominatie. Het is waar dat ze soms wat veren in hun reet krijgen op het AF, ook voordat ze zich bewezen hadden. Maar het met succes afslaan van een stammassa van het toenmalig Deluxe als eenling in de strijd was een knappe prestatie. Eveneens is de slagkracht die het account heeft, als account zonder stam, toch vrij groot. Iets waar ik wel een beetje jaloers op kan zijn.

Inderdaad, The Age of Nobility is een hele goede speler, alleen vind ik jouw argument niet goed. Ik had de massa in Deluxe op Aldo en Ricardo op de eerste rij meegemaakt. En beetje per beetje zag je dat het een flop was.

- Clears waren er zeker, maar als je bang bent om te edelen kun je geen dorpen verliezen, Gonohaba had toen bijna geen edels gestuurd.

Alleen EagleE10 had edels gestuurd, alhoewel het ook er niet veel waren.En die waren bijna allemaal geblocked.

Lauwerszz zijn edels stelden niets voor, dat was vooral voor de afleiding. Dit account ging toch DU worden en had nog ruim 200 edels op voorraad.

The Age of Nobility had toen niet meer gedaan dan alles dodgen en hier en daar een snipe uitgevoerd.
 
Reactiescore
2.506
Ben ik niet helemaal met je eens Lucas, klopt de massa van Deluxe op mij was niet van topklasse, maar ik heb wel 200 edels op die dag ontvangen. Ik heb dus zeker wel meer moeten doen dan 'hier en daar een snipe'. Dat de edels van Lau niks voorstelde konden wij niet inschatten, deze zijn dus gwn als split treintjes verwerkt.

Eagle heeft denk ik de dag van de massa en de dagen erna 50 edels per dag verstuurd, alleen heeft hij op dag 1 idd teveel off verloren waardoor het eigenlijk geen inhoud meer had.

Dan blijft de vraag open of hij dom aanviel of wij het slim aanpakte, of misschien een combinatie hiervan?

Dankje voor de nominatie Anne
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356

Het grootste ego:
Het is hier cliché om Laurens (dragonshield3) neer te zetten, maar waarom is me niet volledig duidelijk. Ik vind Laurens niet echt een egoïstisch persoon. Een paar narcistische trekjes heeft hij wel, maar dat hebben er wel meer. Iemand met een grotere ego is Melvin van het account Savior of the North. Deze kan nog wel eens wat zeggen waarbij ik mijn twijfels heb. Daarentegen vind ik hem tot nu toe wel een goede speler, dus dan mag hij zijn ego soms best eens voeden nietwaar?

Ik ontken alles.

Mensen maak eens wat meer lijstjes, veel interessanter dan al jullie irritante rot gezeur.
 

DeletedUser7072

Guest
Ik ontken alles.

Mensen maak eens wat meer lijstjes, veel interessanter dan al jullie irritante rot gezeur.

Bij jou valt het ook nog wel mee hoor, jij doet dat soort uitspraken vooral voor de grap, groot verschil. En als je opschept is dat niet over tw, maar over hoeveel meisjes je in bed hebt kunnen krijgen ;)
 

DeletedUser61134

Guest
Bij jou valt het ook nog wel mee hoor, jij doet dat soort uitspraken vooral voor de grap, groot verschil. En als je opschept is dat niet over tw, maar over hoeveel meisjes je in bed hebt kunnen krijgen ;)

Tja, als het onweert mag hij altijd bij zijn mama in bed liggen.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Bovenaan