[Speeltopic] WvW #255 Zwarte Pieten VS Kleuren Pieten

Reactiescore
3.586
Jenskeuh zelfde redenen die al zijn aangehaald, in het vorige potje heb ik veel met hem gesproken en als relatief nieuwe wvw speler (denk samen met mij begonnen) heeft hij wel een groot potentieel (denk ik) dus wil hem verder laten doorgroeien en wie weet kan hij ons verassen.
 

DeletedUser48278

Guest
Mag jij mij uitleggen wat daar raar aan zou zijn

Omdat wat ik doe niet wolfs is? Mensen op BM-stemmen aanvallen is vaak niet zo effectief maarja je moet wat. Ben daar ook niet zo op doorgegaan.

Mijn laatste reactie was even om te zien wie er wat van zou zeggen. Uitlokking dus.
 

DeletedUser74597

Guest
Omdat wat ik doe niet wolfs is? Mensen op BM-stemmen aanvallen is vaak niet zo effectief maarja je moet wat. Ben daar ook niet zo op doorgegaan.

Mijn laatste reactie was even om te zien wie er wat van zou zeggen. Uitlokking dus.
aha ik nam het serieus als wolfs :oops:
 

DeletedUser66944

Guest
Inderdaad. Herken er hetzelfde gedrag in als vorig potje. Houdt zich niet zo bezig met het potje, zoekt een excuus om een stem te plaatsen dus neemt hij maar iets random uit de wvw chat om toch een stem te kunnen beargumenteren. Aangezien zijn stem nog op mij staat begin ik meer te geloven dat ik gelijk heb.
 

DeletedUser76681

Guest
Inderdaad. Herken er hetzelfde gedrag in als vorig potje. Houdt zich niet zo bezig met het potje, zoekt een excuus om een stem te plaatsen dus neemt hij maar iets random uit de wvw chat om toch een stem te kunnen beargumenteren. Aangezien zijn stem nog op mij staat begin ik meer te geloven dat ik gelijk heb.

dus je denkt dat BI slechtje is? of heb ik het fout begrepen
 
Reactiescore
3.586
Veel plezier allemaal weer.

Ik wil wel burgemeester worden.
Ik heb de komende week veel tijd dus een overwinning is gegarandeerd.

Svennieboys Voor iemand die veel tijd heeft deze week heb ik hem vandaag nog niet gezien. Hij is een aardig goede speler maar zijn BM voorstellingen is zo slecht gezet dat het lijkt alsof hij niet eens BM wil zijn.
 

DeletedUser

Guest
Svennieboys Voor iemand die veel tijd heeft deze week heb ik hem vandaag nog niet gezien. Hij is een aardig goede speler maar zijn BM voorstellingen is zo slecht gezet dat het lijkt alsof hij niet eens BM wil zijn.

Sommige mensen kijken ook gewoon op de achtergrond mee, omdat ze niks nuttigs in te brengen hebben.
 

DeletedUser76681

Guest
Svennieboys Voor iemand die veel tijd heeft deze week heb ik hem vandaag nog niet gezien. Hij is een aardig goede speler maar zijn BM voorstellingen is zo slecht gezet dat het lijkt alsof hij niet eens BM wil zijn.

De week is nog maar net begonnen ;)

Ik had het ook nog druk maar naarmate de week vordert wordt het rustiger :), kan dus wel zijn dat hij vandaag nog wel een drukke dag heeft.
 

DeletedUser65921

Guest
En als iedereen dat doet hebben we zoals nu helemaal niks.
Ik vind dat Jannes een goed punt heeft, alleen is het een beetje zeer weinig voor een stem.
 

DeletedUser65921

Guest
Echter moet ik ongeveer weg en heb ik niet veel idee waarop ik ga stemmen.
Dus ga ik voor yankee die een vraag tot 2x toe negeert en een paar vreemde logica's op het forum smijt.

Kan zijn dat als de deadline laat ligt ik nog on kom en mijn stem aanpas aan nieuwe omstandigheden, kans is echter klein.

Marneus hoor ik ook enkele keren, maar dat leek me gewoon uitlokking om actie te creeren.
 
Reactiescore
3.586
Sommige mensen kijken ook gewoon op de achtergrond mee, omdat ze niks nuttigs in te brengen hebben.

Sommige mensen moeten een lynch plaatsen omdat de DL eraan zit te komen.

De week is nog maar net begonnen ;)

Ik had het ook nog druk maar naarmate de week vordert wordt het rustiger :), kan dus wel zijn dat hij vandaag nog wel een drukke dag heeft.

Kan maar moet een lynch plaatsen en met iets beters kon ik niet komen :p

En als iedereen dat doet hebben we zoals nu helemaal niks.
Ik vind dat Jannes een goed punt heeft, alleen is het een beetje zeer weinig voor een stem.

Zeer weinig maar iets, het is dag 1 valt weinig op te baseren voor de moment :)
 

DeletedUser

Guest
Echter moet ik ongeveer weg en heb ik niet veel idee waarop ik ga stemmen.
Dus ga ik voor yankee die een vraag tot 2x toe negeert en een paar vreemde logica's op het forum smijt.

Kan zijn dat als de deadline laat ligt ik nog on kom en mijn stem aanpas aan nieuwe omstandigheden, kans is echter klein.

Marneus hoor ik ook enkele keren, maar dat leek me gewoon uitlokking om actie te creeren.

Sorry zag hem net pas.

Was aan het streamen.

Nee... Ik zeg altijd zo; beter goed gejat als slecht verzonnen. ik kon zelf niks verzinnen, is dat wat je wilt horen? Denk nou toch eens logisch na.
EDIT:
Echter ga ik voor
Tiphiéne

Vond het nogal een snelle conclusie op mij en een rare beredenering.
 

DeletedUser66944

Guest
Ik vind de snelle counter van jou bijna even vreemd hoor.
Op zo een soort stemmen zet ik altijd een stem terug. Zie maar naar vorig potje tussen sander & mij.

dus je denkt dat BI slechtje is? of heb ik het fout begrepen
Aangezien hij bleef doortrollen na mijn stem acht ik die kans groter, ja. Bovendien toen hij gisteren aan het praten was in de wvw chat zei hij nog niets gelezen te hebben en kort daarna zette hij zijn bm stem op blue en had hij precies toch al wat gelezen als je ziet wat voor comments hij maakte (over goedwillig goedje & dergelijke dat iemand anders eerder dat potje zei).
 

DeletedUser64575

Guest
De deadline zit er al aan te komen, dus ik zet m'n stem op Calamus Incendium
Heb hem nog niet voorbij zien komen en de kans is klein dat hij verder nog stemmen krijgt.

Ik kan me niet vinden in de huidige verdachten:

BI en freaker lijken eerder reacties uit te lokken dan serieus te stemmen, dus daar ga ik niet veel meer van maken dan nodig.
Yankee gedraagt zich precies hetzelfde zoals hij altijd doet, dus een lynch stem op hem vind ik niet bepaald terecht. Zeker niet zo vroeg in het spel.
Marneus vind ik nog niet verdacht genoeg om op te stemmen. Is normaal een sterke speler, dus die heb ik er liever niet zo vroeg in het spel al onterecht uit.
Tiphiéne lijkt me ook niet verdacht. Mengde zich al vroeg op een ietwat agressieve manier in de discussie, wat me niet slim lijkt als wolf.
Die stem op Sven kan ik ook niet serieus nemen.
 

DeletedUser76681

Guest


Freaker Play.

Beast incarnate





De stemmen tot nu toe (die niet geschrapt zijn)

Ik kan jullie redeneringen wel volgen waarom je op iemand stemt. maar er zijn er weinige die echt inhoudelijk zeggen van om die die of die redenen stem ik op die.
Oke omdat je wat over jezelf zegt of omdat je wat trol lynches wilt plaatsen die (misschien) geen troll lynch stemmen zijn. of omdat iemand weinig tijd heeft. of omdat iemand een snelle conclusie trekt.

Ik zou eigenlijk wel van deze mensen hun verdediging willen lezen. Of iets wat hun misschien zou vrijpleiten, want dat mis ik nog wel ;) (ik kan ook begrijpen dat het moeilijk is om je te verdedigen als er geen argumenten gebruikt werden om je lynchstem te plaatsen)
 

DeletedUser48278

Guest
Is dit nou echt je verdediging? Je draait zelf overal omheen en als dit opgemerkt wordt is het raar.

Marneus

Als je even kijkt zie je dat ik nog gereageerd hebt maar je doet maar.

Ik ga voor freaker play [COLOR]

Hij doet z'n best om BM te worden maar stemt wel op zijn grootste concurrent. Hij speelt iets té actief en die counter op BI is ook te simpel. Zegt dan dat hij dat altijd doet maarja dat is ook weer zo'n makkelijke verdededing.
...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan