Praathoek

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser77954

Guest
Om een of andere reden kon ik niet meer inloggen op nr 15, ondanks dat ik het wachtwoord niet gewijzigd had.
Maar ik kom jullie graag weer lastigvallen :p
 

DeletedUser65921

Guest
Kenmerkend dat er na mijn vorige post niet meer serieus gereageerd wordt :rolleyes2:

Wat gebeurde er met de eerste 14 accs dan?
 

DeletedUser77892

Guest
Misschien moet je Randy eens naar vragen naar het verhaal van ons geliefd P. account The Incredible TIger.
Dan zie je dat hij zaken die even vuil zijn als hacken zelfs zelf plant :)

Als hij het toevallig vergeten is zal ik alvast een paar kernwoorden geven die als geheugensteuntje kunnen dienen:

vijandelijke stamwissel, in de rug aanvallen, backstabben,...

BTW heeft P. ook wel mooi de gevolgen van die hacks geabused en lekker samen gewerkt met de hacker in plaats van zijn acties te veroordelen., dus om nu te zeggen dat P. zo proper uit die situatie komt is ook onzin.

Ik ga helemaal nergens naar vragen. Interesseert me geen bal namelijk. Op elke wereld wordt altijd wel over wat gezeurd. Ik had daar niks mee te maken, het zijn mijn problemen niet. Ik wilde een accountje waar ik actie kon maken en dat heb ik. ik zie vanzelf wat de koers van P. is en als ze in de toekomst rare dingen zouden uitvoeren dan zie ik dan wel hoe ik daar op reageer. Ik ben een eerlijke speler en vind het geen probleem een stam te verlaten die rare fratsen uitvoert. Echter ga ik me niet bemoeien met gezeik van voor ik hier aanwezig was. Daar heb ik geen kut aan en jullie ook niet.
 

DeletedUser77892

Guest
Kenmerkend dat er na mijn vorige post niet meer serieus gereageerd wordt :rolleyes2:

Wat gebeurde er met de eerste 14 accs dan?
Ik heb ook een leven naast tw (ja verrassend ik weet het) En als ik tijd heb spendeer ik dat eerst ingame, alvorens ik hier weer mee ga doen aan alle onzin
 
Reactiescore
332
Ik ga helemaal nergens naar vragen. Interesseert me geen bal namelijk. Op elke wereld wordt altijd wel over wat gezeurd. Ik had daar niks mee te maken, het zijn mijn problemen niet. Ik wilde een accountje waar ik actie kon maken en dat heb ik. ik zie vanzelf wat de koers van P. is en als ze in de toekomst rare dingen zouden uitvoeren dan zie ik dan wel hoe ik daar op reageer. Ik ben een eerlijke speler en vind het geen probleem een stam te verlaten die rare fratsen uitvoert. Echter ga ik me niet bemoeien met gezeik van voor ik hier aanwezig was. Daar heb ik geen kut aan en jullie ook niet.
Als je in SHIP wilt spelen kan ik dat wel voor je regelen hoor Mark :D
 

DeletedUser63643

Guest
Allicht, al onze beweringen zijn waardeloos en jullie zijn engeltjes, gefeliciteerd.

En ik kan me pas ergens van distantiëren als het 100% bewezen is.
Gezien de straf kennelijk niet.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik heb ook een leven naast tw (ja verrassend ik weet het) En als ik tijd heb spendeer ik dat eerst ingame, alvorens ik hier weer mee ga doen aan alle onzin

Als je met deze onzin moet komen kan je maar beter uitloggen. Meestal zeg je pas dat je een leven hebt nadat de ander je ownt maar jij doet het blijkbaar al op voorhand. Veelzeggend alweer.

Allicht, al onze beweringen zijn waardeloos en jullie zijn engeltjes, gefeliciteerd.

En ik kan me pas ergens van distantiëren als het 100% bewezen is.
Gezien de straf kennelijk niet.

Jouw reactie met de correcte interpretatie in plaats van die van jou geeft direct het antwoord. Hoezo zou je je niet distantiëren van een speler die in punten gehalveerd wordt door de mods nadat er wordt beweerd dat hij accounts hackte. Als je in staat bent 1 met 1 op te tellen zou je direct moeten inzien dat deze speler een zeer ernstige misdrijf heeft begaan. Of vind je een 50% aftrek een doodnormaal iets dan? Net zoals je vorige 15 posts slaag je er in maar ondoordachte zever te verklaren, wederom proficiat!
 

DeletedUser65921

Guest
Ik ga helemaal nergens naar vragen. Interesseert me geen bal namelijk. Op elke wereld wordt altijd wel over wat gezeurd. Ik had daar niks mee te maken, het zijn mijn problemen niet. Ik wilde een accountje waar ik actie kon maken en dat heb ik. ik zie vanzelf wat de koers van P. is en als ze in de toekomst rare dingen zouden uitvoeren dan zie ik dan wel hoe ik daar op reageer. Ik ben een eerlijke speler en vind het geen probleem een stam te verlaten die rare fratsen uitvoert. Echter ga ik me niet bemoeien met gezeik van voor ik hier aanwezig was. Daar heb ik geen kut aan en jullie ook niet.

Dus je noemt jezelf eerlijk, maar de voorgeschiedenis van stabben interesseert je niet? Rare logica.
Beetje als trouwen met een psychopaat/seriemoordenaar en zeggen dat je niks wil horen over zijn verleden.

Ik heb ook een leven naast tw (ja verrassend ik weet het) En als ik tijd heb spendeer ik dat eerst ingame, alvorens ik hier weer mee ga doen aan alle onzin

Oh dus het is 100% toevallig dat je dagenlang elk uur aan het reageren was en van zodra het water heet onder je voeten wordt je meer dan een dag verdwijnt? Seems logicial.
Overigens is het een beetje zwakjes te stoefen over je leven buiten tw, ik kan hier ook wel een paar A4tjes gaan pennen over alles wat ik deed de voorbije maand en misschien 2 zinnen over tw zeggen, maar ik denk dat er niemand is die daar behoefte aan heeft.

Allicht, al onze beweringen zijn waardeloos en jullie zijn engeltjes, gefeliciteerd.

En ik kan me pas ergens van distantiëren als het 100% bewezen is.
Gezien de straf kennelijk niet.

The incredible tiger is 100% bewezen, niks van gezien :redface:
Hackertje postduif is 100% bewezen, IP's enzo, niks van gezien :redface:

Dus ja deze bewering is zoals de meeste van jou waardeloos en ja in vergelijking met zo'n dingen zijn wij zeker engeltjes.
 
Reactiescore
746
én om er nu AnoniempjeP1 van te maken ziet er óók niet uit.
Ik vind het wel wat hebben..

"He Jongens, wat denk je er van, zullen we AnoniempjePéEén even aanvallen?"

Maar als je het game account nog hebt, maak even een support ticket en kunnen we het wel goed zetten ;)
 
Reactiescore
60
Allicht, al onze beweringen zijn waardeloos en jullie zijn engeltjes, gefeliciteerd.

En ik kan me pas ergens van distantiëren als het 100% bewezen is.
Gezien de straf kennelijk niet.

- stab incredible tiger 100% bewezen, en toch hebben jullie hem gewoon in je stam gelaten.
- hack p0stduif moet wel bewezen zijn, anders had hij geen 50% ban gekregen (hoewel ik nog altijd niet snap wat de afweging is geweest om tot die straf te komen)
 

DeletedUser63643

Guest
- stab incredible tiger 100% bewezen, en toch hebben jullie hem gewoon in je stam gelaten.
- hack p0stduif moet wel bewezen zijn, anders had hij geen 50% ban gekregen (hoewel ik nog altijd niet snap wat de afweging is geweest om tot die straf te komen)

Je kan altijd terug komen op die stab, klopt, zou ikzelf nooit zo gedaan hebben, het leuke is dat metoism zelf er minder moeite mee had.

Een 50 % aftrek is niet voor een bewezen hack, dan word je onverwijld verwijdert.
Dat zouden jullie als (ex) forummoderators zeker moeten weten.
Dat is meer een straf voor een fout in verbinding delen of iets in die strekking.
Ik ga dus niet af op beweringen, maar moet het 100% zeker weten.


Ik vertel altijd onzin, maar moet altijd lachen hoeveel er boven op springen om te reageren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
60
Je kan altijd terug komen op die stab, klopt, zou ikzelf nooit zo gedaan hebben, het leuke is dat metoism zelf er minder moeite mee had.

Een 50 % aftrek is niet voor een bewezen hack, dan word je onverwijld verwijdert.
Dat zouden jullie als (ex) forummoderators zeker moeten weten.
Dat is meer een straf voor een fout in verbinding delen of iets in die strekking.
Ik ga dus niet af op beweringen, maar moet het 100% zeker weten.


Ik vertel altijd onzin, maar moet altijd lachen hoeveel er boven op springen om te reageren.
En waarom zit je dan alsnog bij zo'n speler in je stam?
En waarom hebben mensen als jeroen en ronald er een BG mee terwijl ze hem een jaar eerder nog wilden afslachten en zworen dat ze nooit meer wilden samenwerken?

En ik ben geen ex mod...
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Verder zijn er forummods en gamemods. Je kan zo de politie en het leger gaan vergelijken en dan de een verwijten dat ze niet weten hoe de ander in elke situatie moet handelen.
 

DeletedUser77953

Guest
Ik zie dat de debielen van de rotzooi in Marham of hoe ze ook heten nog steeds onzin aan het posten zijn :D Goed om te zien dat deze geweldige casual niet is veranderd. Als ik nog ergens kan helpen voor mn schatjes in ship hoor ik het graag!!
 

DeletedUser77953

Guest
Yes, ik wist het ww van ons classic account niet meer anders had ik die gebruikt :p (hadden daar ook wat meer succes dan op dit account :d)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan