Top/flop spelers

DeletedUser76153

Guest
Flopspeler; Fanatic.
Valt pas The Angels of Death aan vanaf hij niet meer in Insane zit. Schrik Jakob?
 
Reactiescore
328
Flopspeler; Fanatic.
Valt pas The Angels of Death aan vanaf hij niet meer in Insane zit. Schrik Jakob?
Waarom flop? Vind daar niks slechts aan, natuurlijk wil hij bij een individuele actie niet het risico lopen om op stacks te stuiten.. :p
 

DeletedUser76153

Guest
Waarom flop? Vind daar niks slechts aan, natuurlijk wil hij bij een individuele actie niet het risico lopen om op stacks te stuiten.. :p
Het is gewoon laf en getuigt van een tekort aan lef. Als je iemand aanvalt die geen stam meer heeft en voordien wel in de stam van je vijand, stel ik me trouwens ook vragen bij zen prioriteiten.
 
Reactiescore
328
Het is gewoon laf en getuigt van een tekort aan lef. Als je iemand aanvalt die geen stam meer heeft en voordien wel in de stam van je vijand, stel ik me trouwens ook vragen bij zen prioriteiten.
Jij had hem waarschijnlijk meteen een invite gestuurd :p
 

DeletedUser76153

Guest
Jij had hem waarschijnlijk meteen een invite gestuurd :p

Ik vraag me nu echt af of je zo naïef bent. Elke rekrutering kwam met een stemming, wat dus niet mijn keuze is. Moesten jullie ex-leden niet gesolliciteerd hebben, kwamen ze er ook niet in schat ;)
 
Reactiescore
3.457
Het is gewoon laf en getuigt van een tekort aan lef. Als je iemand aanvalt die geen stam meer heeft en voordien wel in de stam van je vijand, stel ik me trouwens ook vragen bij zen prioriteiten.
Logische reactie van hem? Stamloze speler is altijd een makkelijker target dan dat hij een stam om zich heen heeft die hem steunt.(we zitten hier toch niet op tribalhug)

Laf is nou niet het woord wat dan bij mij opkomt,eerder slim!

En waarom uit de stam? Botsende karaktertjes soms met Johny?:tongue:
 

DeletedUser61134

Guest
Stabben is de enige juiste oplossing.
Stamlozen aanvallen is tijdverspilling. Je stamgenoten edelen makkelijker weg rond deze tijd.
 

DeletedUser76153

Guest
Logische reactie van hem? Stamloze speler is altijd een makkelijker target dan dat hij een stam om zich heen heeft die hem steunt.(we zitten hier toch niet op tribalhug)

Laf is nou niet het woord wat dan bij mij opkomt,eerder slim!

En waarom uit de stam? Botsende karaktertjes soms met Johny?:tongue:

Ik heb geen ruzie met John, nee. Net zoals de rest van de stam trouwens.
 

DeletedUser77310

Guest
Misschien toch eens kijken of het verhaal van The Angles of Death klopt diego zoals ik je het al heb uitgelegd Ik viel hem al aan toen hij nog in Insaine zat
En ik zie trouwens niet in waarom Ik hem niet zou aanvallen als hij al 2 weeken niet meer groeit...
 

DeletedUser

Guest
Vind het eerlijk gezegd niet laf maar ook niet slim. Vind het oppertunistisch en niet meer dan normaal. Ik zou hetzelfde doen als een speler van 1+ mil in mijn buurt gestopt was met groeien :eek:
 
Reactiescore
3.457
>> Bram toen ik die ruzie had met Diego heb ik je alles doorgestuurd je wist dat hij hier en daar wat info door gaf aan Insane ivm massa's? Ik denk dat jij gewoon gefaald hebt als leider dan, wie houdt zo iemand in zijn stam? Gydo en Diego komen gewoon heel goed overeen met elkaar<<

Aldus Diego zijn co^^

Gaat om het account
darksummenors, jonge jonge stiekem info aan je maatje Diego doorgeven en dan kijken ze Bram aan als gefaalde leider?

Diep triest dit...
 

DeletedUser76153

Guest
>> Bram toen ik die ruzie had met Diego heb ik je alles doorgestuurd je wist dat hij hier en daar wat info door gaf aan Insane ivm massa's? Ik denk dat jij gewoon gefaald hebt als leider dan, wie houdt zo iemand in zijn stam? Gydo en Diego komen gewoon heel goed overeen met elkaar<<

Aldus Diego zijn co^^

Gaat om het account
darksummenors, jonge jonge stiekem info aan je maatje Diego doorgeven en dan kijken ze Bram aan als gefaalde leider?

Diep triest dit...

De info die mij doorgegeven was letterlijk een screen van reacties op mijn afscheidsPM en Gydo die 1 keer gezegd heeft dat er geen massa op mij gepland werd. Voor de rest heeft Gydo nooit info doorgespeeld.

En tja, hoe jullie een spion slecht aanzien, is jullie probleem. Trouwens Inge dit is letterlijk al enkele maanden bekend, snap echt niet waarom jij dit wilt bespreken. Je maakt een beetje van alles gebruik om mensen af te breken. Dat heb je gisteren maar weer bewezen in de wereldchat.
 

DeletedUser

Guest
Het zou wel aan mij liggen dan maar Gydo is naar mijn mening toch wel een van de spelers die altijd ontzettend veel in stambelang handelt, zowel destijds bij Reign als nu bij Insane. Is een ontzettend fijne gast om mee samen te werken, draait vvs, is bereid je dingen te leren, etc, etc. dus ik vind het een beetje jammer dat hij hier zo negatief wordt afgebeeld.
 
Reactiescore
328
Het zou wel aan mij liggen dan maar Gydo is naar mijn mening toch wel een van de spelers die altijd ontzettend veel in stambelang handelt, zowel destijds bij Reign als nu bij Insane. Is een ontzettend fijne gast om mee samen te werken, draait vvs, is bereid je dingen te leren, etc, etc. dus ik vind het een beetje jammer dat hij hier zo negatief wordt afgebeeld.
Het was echter wel zo. Hij heeft dit zelf aan Bram bevestigd geloof ik.. ;)

Maar Gydo vond het blijkbaar ook leuk om mij aan te vallen terwijl hij nog op mijn vriendenlijst stond. Dit had ik ook niet van hem verwacht..
 
Bovenaan