Met Ui: Schijnheilig of onwetend?

DeletedUser71565

Guest
Wat ook wel mag worden mee gerekend is dat Met Ui geen nieuwe stam is maar gewoon door is gegaan uit Fear etc.
Dus Summervibes telt ook nog mee, evenals Merachure & Down To Earth.
Terwijl deze toch absoluut niet mee deden in een alliantie dat samenwerkt met ex Deluxe en Crows leden

Daar heb je compleet gelijk in, maar dat is wederzijds. Kijk eens hoeveel dorpen DTE en Summer van Fide hebben gepakt hebben als je zin hebt?

http://nl.twstats.com/nl49/index.php?page=tribe&mode=conquers&id=2529&type=lose&newtribe=2414&pn=-1
 
Reactiescore
94
Daar heb je compleet gelijk in, maar dat is wederzijds. Kijk eens hoeveel dorpen DTE en Summer van Fide hebben gepakt hebben als je zin hebt?

http://nl.twstats.com/nl49/index.php?page=tribe&mode=conquers&id=2529&type=lose&newtribe=2414&pn=-1

Prima, dan doen we het zo:
Alle stats van Met Ui tegen Fide van afgelopen maand (eerder was er toch geen overnames volgens mij)

Zijde 1:
Stammen: Fide
Zijde 2:
Stammen: Met Ui

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:
Kant 1: 129
Kant 2: 61
Verschil: 68
 

DeletedUser71565

Guest
Uhm tja, wat wil je hier mee zeggen? Positief voor ons lijkt me :)
 

DeletedUser

Guest
Laatste 7 dagen:

Zijde 1:
Stammen: Fide
Zijde 2:
Stammen: Met Ui

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:
Kant 1: 19
Kant 2: 44
Verschil: 25
 

DeletedUser58964

Guest
Wauw Guust, als ik nu 's nachts 20 dorpen van Muppet trein, die houdt en jullie pakken morgen niks, en ik zet de twstats van die dag hier op het AF, bewijst dat ook maar iets?

Of is dat Met Ui's geheime benadering op wiskunde, want ik snap het niet
 
Reactiescore
489
Wauw Guust, als ik nu 's nachts 20 dorpen van Muppet trein, die houdt en jullie pakken morgen niks, en ik zet de twstats van die dag hier op het AF, bewijst dat ook maar iets?

Of is dat Met Ui's geheime benadering op wiskunde, want ik snap het niet

Guust geeft enkel de statistieken van de afgelopen 7 dagen weer, daar is toch niets mis mee? :p
Het bewijst inderdaad niets maar jij bent wel snel op je teentjes getrapt seg
 
Reactiescore
2.303
Stop es allemaal met janken en kijk gewoon hoe het je longterm doet, niet iedere week...
De wereld is te saai om iedere week een stat post te maken :)
 

DeletedUser

Guest
Wauw Guust, als ik nu 's nachts 20 dorpen van Muppet trein, die houdt en jullie pakken morgen niks, en ik zet de twstats van die dag hier op het AF, bewijst dat ook maar iets?

Of is dat Met Ui's geheime benadering op wiskunde, want ik snap het niet

Dat toont aan dat Met Ui zieke comeback aan het maken is :eek:
 
Reactiescore
94
Wat een salty-ness hier zeg. Snap dat je niet vrolijk mee gaat doen als Ui wat dorpen pakt, maar stats erbij halen wanneer ze in je voordeel halen en lekker afkappen wat er gezegd wordt draagt niet bij aan een AF dat uberhaupt een beetje waard is om te lezen.
 

DeletedUser71565

Guest
Wij hebben al het recht om ons te verdedigen als er propaganda tegen ons gevoerd wordt hoor? In hoeverre je het propaganda kan noemen eigenlijk. Maar verdedigen d.m.v statistiekjes is een hele handige en logische optie die je dan hebt, vooral als ze in je voordeel zijn, waar je dan gebruik van maakt. En als je geen zin hebt om dat te lezen, waarom kom je dan überhaupt op het AF? Heeft niks met 'salty-ness' te maken ;)
 
Reactiescore
94
Wij hebben al het recht om ons te verdedigen als er propaganda tegen ons gevoerd wordt hoor? In hoeverre je het propaganda kan noemen eigenlijk. Maar verdedigen d.m.v statistiekjes is een hele handige en logische optie die je dan hebt, vooral als ze in je voordeel zijn, waar je dan gebruik van maakt. En als je geen zin hebt om dat te lezen, waarom kom je dan überhaupt op het AF? Heeft niks met 'salty-ness' te maken ;)

Het recht om te verdedigen heb je altijd. Maar ik denk dat een ieder, ook Fide spelers, wanneer zij sommige reacties lezen toch echt wel inzien dat dat geen propaganda counteren is maar simpelweg salty reageren omdat de tegenstander eventjes een paar winstjes boekt. Ik kom op het AF om toffe discussies te zien, mijn stam en account te verdedigen en Melvin uit te lachen omdat hij nog steeds vrij weinig kan.
Pff ik dacht even dat je Melvin was vanwege je avatar, en toen had ik er moeite mee deze opmerking te plaatsen :D

Haha :p

Moest helaas een nieuw AF accountje maken doordat ik mn vorige ww en email was vergeten.
Kut tw, zij logden mij uit op de browser :(
 
Reactiescore
123
Als je de browser opent , dan naar opties gaat , en dan beveiliging, zou je het kunnen terug vinden. Mits je opgeslagen aanmeldingen heb aan staan.
 
Reactiescore
94
Oeh, wel nice om ffkes te gluren.
Vind deze naam wel wat beter, maar ziet er zo zielig uit met maar 11 berichtjes :D
 

DeletedUser71565

Guest
Het recht om te verdedigen heb je altijd. Maar ik denk dat een ieder, ook Fide spelers, wanneer zij sommige reacties lezen toch echt wel inzien dat dat geen propaganda counteren is maar simpelweg salty reageren omdat de tegenstander eventjes een paar winstjes boekt. Ik kom op het AF om toffe discussies te zien, mijn stam en account te verdedigen en Melvin uit te lachen omdat hij nog steeds vrij weinig kan.

Vind je het gek. Heb je gezien hoe je stammies hier zichzelf aan het gedragen waren na die winstjes? Dat gaat al helemaal nergens meer over, ik probeerde er eest nog iets van te maken, maar als er vervolgens niemand echt op reageert houd het al snel op.
 
Reactiescore
94
Vind je het gek. Heb je gezien hoe je stammies hier zichzelf aan het gedragen waren na die winstjes? Dat gaat al helemaal nergens meer over, ik probeerde er eest nog iets van te maken, maar als er vervolgens niemand echt op reageert houd het al snel op.

Iets wat ze dan ook wel horen binnen de stam van andere leden :)
Met elkaar na doen schiet het niveau niet omhoog helaas :D
 
Bovenaan