Golden Awards

DeletedUser

Guest
Je zegt het mooi. Nog nooit een massa op Fide. De hoeveelste is het nu al op holsappeltje die jullie gooien? No1Rules slaagt er echter niet in daar het account aan te pakken. Je slaat dus inderdaad geen deuk in een pakje boter en zadelt heel je stam op met dat probleem.

Dat zie je dan toch helemaal verkeerd :)
Net zoals Dijkhopper dat deed.
Maar ik zal het nog eens zeggen :D

Wij hebben nog geen enkele massa op Holsappeltje uitgevoerd waarbij we edels gegooid hebben. Waarschijnlijk vergis jij je doordat we clears en fakes gegooid hebben om de aandacht weg te houden van het Et Murus Magnificum front zodat hij makkelijk edels kon gooien. En dat gebeurde met resultaat ;)

Volgende keer, check eerst je bronnen en ga daarna commentaar geven, want nu maak je het ons wel heel makkelijk...
 
Reactiescore
217
Dat zie je dan toch helemaal verkeerd :)
Net zoals Dijkhopper dat deed.
Maar ik zal het nog eens zeggen :D

Wij hebben nog geen enkele massa op Holsappeltje uitgevoerd waarbij we edels gegooid hebben. Waarschijnlijk vergis jij je doordat we clears en fakes gegooid hebben om de aandacht weg te houden van het Et Murus Magnificum front zodat hij makkelijk edels kon gooien. En dat gebeurde met resultaat ;)

Volgende keer, check eerst je bronnen en ga daarna commentaar geven, want nu maak je het ons wel heel makkelijk...
Ja want de paar cf's die et murus nu heeft is een groot succes, laat me niet lachen Guust
 

DeletedUser64230

Guest
Waar ik niet bij kan is eigenlijk dat wanneer ik gestacked werd en NIKS kwijtraakte het noob was en geen echt deffen blablabla
En nu is hols veel dikker gestacked (lees: ik had 2mio punten achter me, hols heel fide als ze gewillig zijn) maar damn praise that guy terwijl hij wel zelf dorpen kwijt raakt ondanks stacks én zijn mb laat falen *clapclapclapclap* conforme shit die nergens over gaat x)
Aint pissed, just disappointed in your ignorance
 

DeletedUser

Guest
Maar ik snap niet hoe je een aantal massa's op holsappeltje blijft gooien en dan niet zou edelen. Heb je dan daadwerkelijk een gebrek aan motivatie. Is je account zo inactief? Je kan dan misschien beter twee nieuwe spelers zoeken denk ik.

En nee holsappel staat best degelijk gestackt, maar vind het echt niet overdreven voor zijn front.
 

DeletedUser

Guest
Maar ik snap niet hoe je een aantal massa's op holsappeltje blijft gooien en dan niet zou edelen. Heb je dan daadwerkelijk een gebrek aan motivatie. Is je account zo inactief? Je kan dan misschien beter twee nieuwe spelers zoeken denk ik.

Dus als je een account blijft fakes omdat je geen edels hebt om te edelen is er een gebrek aan motivatie op je account?
Als je het mij vraagt is het omgekeerd :eek:
 

DeletedUser

Guest
Voor een core account heb je aardig wat BBs die je kan farmen. Je groei van de laatste 2 weken is degelijk, maar niet buiten proportie. 3 weken geleden maakte jullie wel een grote slag waar edels op gingen, maar daarvoor stonden jullie ook vrij stil. Kortom, je zou toch wel een aantal edels moeten hebben lijkt me. En anders farm je dus te weinig en is er te weinig activiteit. Als je geen edels hebt op een van de, zo niet de belangrijkste, front accounts met hols, waarom doen jullie dan in godsnaam steeds een massa. Wat een verspilling van resources is dat dan zeg.

 

DeletedUser77014

Guest
Dus als je een account blijft fakes omdat je geen edels hebt om te edelen is er een gebrek aan motivatie op je account?
Als je het mij vraagt is het omgekeerd :eek:
Een goed opgebouwd account kan eigenlijk nooit een te kort hebben aan edels tenzij je echt stil staat. Een uitgebouwd dorp, wat in overvloed is, heeft maar een paar duizend GS nodig voor de opbouw van troepen, de rest kan allemaal in munten worden gestopt. Zo sla je er makkelijk 900+ per dag, meer dan 3 per dorp in jullie geval en dat alleen van standaard GS inkomens. En wanneer je farmt en goed plundert, munt vlaggen goed plaatst, sla je er zo nog veel meer. Ieder account kan dit bereiken, kost alleen wat activiteit...
 

DeletedUser

Guest
Voor een core account heb je aardig wat BBs die je kan farmen. Je groei van de laatste 2 weken is degelijk, maar niet buiten proportie. 3 weken geleden maakte jullie wel een grote slag waar edels op gingen, maar daarvoor stonden jullie ook vrij stil. Kortom, je zou toch wel een aantal edels moeten hebben lijkt me. En anders farm je dus te weinig en is er te weinig activiteit. Als je geen edels hebt op een van de, zo niet de belangrijkste, front accounts met hols, waarom doen jullie dan in godsnaam steeds een massa. Wat een verspilling van resources is dat dan zeg.


Verspilling van resources :')
Want clears duren zo lang om op te bouwen :D (al werden ze meestal gedodged en moesten ze niet eens herbouwd worden...)
 
Reactiescore
656
Guust, lees is terug wat je hebt getypt hier XD.
Alsjeblieft zeg
 

DeletedUser72963

Guest

Dikste wannabe op het forum:
Die leiding gozer van Met Ui was echt een volledige grap. Ben zijn naam alweer vergeten, maar wat een lompe dakduif was dat.

Oeh Oeh bedoel je mij :O.
Wat een eer mocht het zo zijn
 
Reactiescore
489
Een goed opgebouwd account kan eigenlijk nooit een te kort hebben aan edels tenzij je echt stil staat. Een uitgebouwd dorp, wat in overvloed is, heeft maar een paar duizend GS nodig voor de opbouw van troepen, de rest kan allemaal in munten worden gestopt. Zo sla je er makkelijk 900+ per dag, meer dan 3 per dorp in jullie geval en dat alleen van standaard GS inkomens. En wanneer je farmt en goed plundert, munt vlaggen goed plaatst, sla je er zo nog veel meer. Ieder account kan dit bereiken, kost alleen wat activiteit...

1) Grappig dat jij commentaar geeft over farmen
2) Een echt topacc kan echt wel zonder edels zitten hoor :p
 
Reactiescore
3.540
Maar ik snap niet hoe je een aantal massa's op holsappeltje blijft gooien en dan niet zou edelen. Heb je dan daadwerkelijk een gebrek aan motivatie. Is je account zo inactief? Je kan dan misschien beter twee nieuwe spelers zoeken denk ik.

En nee holsappel staat best degelijk gestackt, maar vind het echt niet overdreven voor zijn front.

Je wijze woorden hebben ons geïnspireerd. Nu tevreden?
pscG5QG.jpg
 

DeletedUser69389

Guest
Daarom moeten mensen hun grote bek eens dimmen als je niet kan tw'en. 90% van deze wereld kan niet eens deffen joh.

Vind ik nog een hoog percentage als ik heel eerlijk ben. Want als het over goed deffen gaat is dat minder dan 1%.
 
Bovenaan