De herfstoorlog

Reactiescore
273
Die kata's waren een vergissing met 1command van mijn co. Het had een Fake moeten voorstellen.

In de wereldchat worden zo veel rapportjes door jullie gepost die voor jullie geen probleem zijn? Ze komen praktisch op het zelfde neer.

Volgens mij zag ik meer Johan (WhyAmIDoingThis) die rapporten plaatst :p
 
Reactiescore
1.468
Vanuit Insane zijn heel veel rapporten geplaatst door Religious Differences. Al in het begin. Dat waren allemaal berichtjes vanaf account Nivelle. Dat was ruim voor ik mijn eerste rapportjes postte.
 

DeletedUser76153

Guest
Vanuit Insane zijn heel veel rapporten geplaatst door Religious Differences. Al in het begin. Dat waren allemaal berichtjes vanaf account Nivelle. Dat was ruim voor ik mijn eerste rapportjes postte.
Incorrect, ik heb snipes geplaatst, wat met jullie vrij weinig te maken heeft lijkt me. Alles wat ik daarnaast zeg is irrelevant.
 
Reactiescore
1.468
Toen er twee losse edels kwamen, was jij de eerste die commentaar had, net als bij die deftrein. Bij die ene deftrein beweerde je bovendien dat er niet was gecleard terwijl ik het tegenovergestelde heb gezien.
 

DeletedUser76153

Guest
Toen er twee losse edels kwamen, was jij de eerste die commentaar had, net als bij die deftrein. Bij die ene deftrein beweerde je bovendien dat er niet was gecleard terwijl ik het tegenovergestelde heb gezien.
2 losse edels op een dorp met volledige toestemming is best wel hilarisch ja. Verder mag je me uitleggen hoe dat relevant is aan de raportjes? En daarbij toevoegende een dorp "clearen" houdt in 3 uur voordat je de edels verstuurd een clear laten aankomen die toch gedodged is? Tegenovergestelde gezien, waar is je bewijs dan?
 

DeletedUser70435

Guest
Feit dat je je afvraagt waarom Arnold met zulke troepen aan valt, verbaast me.
Ten eerste, de context maak je niet duidelijk... Kan goed zijn dat de toestemming is blijven hangen, en hij er op korte afstand met deze troepen nog een poging kon wagen. Een van de vele mogelijke redenen waarom Arnold met deze troepen aan zou vallen.

Ten tweede, waarom post je berichten op het AF om "slechte" berichten van Insane te posten? Terwijl je weet dat als wij berichten van Reign gaan posten we zelf berichten kunnen posten waarin een Reign speler met alleen 2500 kata's aanvalt. Zonder troepen er bij, geen ridder... Gewoon een "clear" van 2500 kata's.

Niet om je op je plek te zetten, maar ik vraag me af waarom je deze post maakt :p

Dat was het niet nee, was geen shortrange. Dit zat gewoon bij een trein afaik.

Waarom ik berichten(????) post? Ik post er letterlijk eentje, alleen maar om te vragen waar we mee bezig zijn. Mijn eerste zin was al meteen, ik weet dat er dorpen verloren worden.
 

DeletedUser

Guest
Het klonk nou ook niet echt complimenteus hè Bram...

Maar anyway, ik zou graag wat meer over de context horen in het vervolg dat er berichtjes geplaatst worden zodat iedereen voor zichzelf kan beoordelen hoe of wat ;)
 

DeletedUser

Guest
Feit dat je je afvraagt waarom Arnold met zulke troepen aan valt, verbaast me.
Ten eerste, de context maak je niet duidelijk... Kan goed zijn dat de toestemming is blijven hangen, en hij er op korte afstand met deze troepen nog een poging kon wagen. Een van de vele mogelijke redenen waarom Arnold met deze troepen aan zou vallen.

Ten tweede, waarom post je berichten op het AF om "slechte" berichten van Insane te posten? Terwijl je weet dat als wij berichten van Reign gaan posten we zelf berichten kunnen posten waarin een Reign speler met alleen 2500 kata's aanvalt. Zonder troepen er bij, geen ridder... Gewoon een "clear" van 2500 kata's.

Niet om je op je plek te zetten, maar ik vraag me af waarom je deze post maakt :p

Hier sluit ik me dus helemaal bij aan. Ik kan hier alleen het volgende over zeggen: de dorpen zijn bij bertje óf compleet gestackt óf helemaal leeg. Op deze manier is kost het het minst gs om een poging te wagen om toevallig wat te edelen. Had toevallig die troepen in m'n dorp staan, en niet gegooid is altijd mis. Laat me toch lekker m'n ding doen.
 
Reactiescore
1.468
Na een paar dagen staat Reign 4 dorpen in de min, en Rain staat 1 dorp in de min. Insane staat 5 dorpen in de plus.

Ik vraag me nog steeds af of Final24 nu echt zo def speelt als dat hij beweert. Hij heeft een halve waarheid verteld door te beweren dat hij maar 70k defensieve eenheden had verloren. (In feite was het 300k+)
Ik ben benieuwd dus wanneer dat front gaat breken. Verder is het vooral een oorlog van vv's, weinig deffers op eigen accounts. (Op zich begrijpelijk) het blijft casual.

Wachten is nog steeds op een mooie openingspost ;)
 
Reactiescore
323
Na een paar dagen staat Reign 4 dorpen in de min, en Rain staat 1 dorp in de min. Insane staat 5 dorpen in de plus.

Ik vraag me nog steeds af of Final24 nu echt zo def speelt als dat hij beweert. Hij heeft een halve waarheid verteld door te beweren dat hij maar 70k defensieve eenheden had verloren. (In feite was het 300k+)
Ik ben benieuwd dus wanneer dat front gaat breken. Verder is het vooral een oorlog van vv's, weinig deffers op eigen accounts. (Op zich begrijpelijk) het blijft casual.

Wachten is nog steeds op een mooie openingspost ;)

Maarja, aan de andere kant, waarom zou je de waarheid in zulke gevallen vertellen. Ik kan ook zeggen dat ik full off ben, of dat waar is maakt niet uit.
 
Reactiescore
1.468
Hij hoeft de waarheid niet te vertellen, kans dat ik hem nu nog geloof is klein ;)
Ik vraag me meer af hoe hij daadwerkelijk speelt. Als hij inderdaad al 300k def kwijt is gaat het front snel breken.
 
Reactiescore
273
Na een paar dagen staat Reign 4 dorpen in de min, en Rain staat 1 dorp in de min. Insane staat 5 dorpen in de plus.

Ik vraag me nog steeds af of Final24 nu echt zo def speelt als dat hij beweert. Hij heeft een halve waarheid verteld door te beweren dat hij maar 70k defensieve eenheden had verloren. (In feite was het 300k+)
Ik ben benieuwd dus wanneer dat front gaat breken. Verder is het vooral een oorlog van vv's, weinig deffers op eigen accounts. (Op zich begrijpelijk) het blijft casual.

Wachten is nog steeds op een mooie openingspost ;)

Aan de kant van Reign is het vooral veel VV wat gedraaid moet worden ja. Ik heb daar in tegen alleen voor korte tijden mijn VV afgegeven, en ben 3x een nacht door gegaan om de boel netjes op orde te houden.
Tuurlijk speel ik niet vol defence. Maar waarom zou ik vertellen hoe ik speel tegen de mensen waar ik tegen vecht.
front staat er ook nog steeds goed bij. Feit dat ik 1m+ verslagen eenheden heb in 2 dagen geeft dat wel aan.
 
Reactiescore
1.468
Ik doelde vooral op paddos in reign, en nivelle in Rain. Nivelle is een team van 3 man, en staat nu bijna constant onder vv.
 
Reactiescore
273
Remco is weg :(
Theo en Lars spelen nog.
Jullie moesten natuurlijk weer in de tentamenweek aanvallen, dus vandaar dat ze minder aanwezig zijn :p
 
Bovenaan