Top & Flopspelers

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Nee dat was turks
 

DeletedUser

Guest
Ik verklaar mezelf supertopflop

supertopflop :p

Ik begrijp wat je bedoeld, je speelt onder een niveau en weet niet waar je nu eigenlijk goed in bent.
Nou dat weet ik wel..

Je bent gewoon onbeduidend....:p
 

DeletedUser77281

Guest
Even opgezocht om toch maar even iemand toe te voegen.
Denk dat we ezelinnetje wel bij de flopspelers mogen zetten aangezien ze stopt bij de eerste de beste massa. :)
 

DeletedUser77281

Guest
Muah, was niet de eerste beste massa hoor. Misschien de eerste massa zonder veel stacks.

Ja dus de eerste echte massa. Als je een massa krijgt met 10k stacks dan blijft het voor begrippen wel een massa maar hoef je niks te doen in principe, beetje schuiven misschien. Maar op het moment dat ze wel haar best moet gaan doen (qua verdedigen) omdat er niet mega veel stacks staan dan geeft ze het op. Dan ben je in mijn ogen wel echt een flopspeler.
 

DeletedUser77281

Guest
Idd, op dat moment ben je aan het deffen. Stamdef overal hebben staan is niet zo moeilijk.
Moment dat je zelf moet gaan deffen dan ga je weg. In mijn ogen stel je dan niks voor.
 

DeletedUser65921

Guest
Maar Zero B kan dan ook echt helemaal niks. Die weten nieteens wat het verschil tussen zwaard en speer is :D
 

DeletedUser77281

Guest
F. Kan echt helemaal niks. Die weten niet eens wat het verschil tussen zwaard en speer is...
 
Bovenaan