Top/flop spelers

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Dit hoef je niet als een sneer te zien jipiboy. Dragonshield is een groot fan van mij omdat hij mij als zijn meerdere ziet (dankzij mijn tw kunsten). Het is dus geen schande om slechter te zijn dan ik.

Normaal komt na regen de zonneschijn. Hier komt na zonneschijn helaas de regen. Na dit goede nieuws heb ik nu helaas slecht nieuws voor je. Ik vrees dat je slechter bent dan dragonshield, dat is iets om je voor te schamen.

En ik maar denken dat het af dood was. Eindelijk leesvoer om op te happen, een welkome afwisseling van die saaie stoffige boeken:D

Hihi, hap hap. :D
 

DeletedUser71618

Guest
Als je zijn waanbeelden wil geloven wel ja. Die vent zit in zijn eigen wereldje joh. Die sprak mijn maatjes van k28 zelfs aan om mij te stabben :D

Heb het allemaal niet zo hier of uit mijn hoofd, maar als je me eens helpt herinneren kan ik vast wel rondvragen wat door te gooien of hier te plaatsen.
 

DeletedUser68252

Guest
Du 3.0 is een retard en roept heel de wereld al rare dingen. Kreeg laatst ineens het verwijt dat wij zijn maatje The Punisher enkele maanden geleden gestabt zouden hebben, terwijl deze speler gewoon structureel vergat te dodgen als hij wel online was waardoor we er zo doorheen liepen.
 

DeletedUser71618

Guest
Wat wil je precies weten Jo Han?

SirMaxim edelt spelersdorpen achter/in het cluster van DU3.0, dat klopt. Iets mis mee? Op zijn profiel laat hij doorschijnen dat het d.m.v. DU's is ofzo van Fire, dat die dorpen gepakt worden. Dat is niet waar en slechts een assumptie van DU3.0, waarvan hij Fire beschuldigt.

Voor de rest spreken de PMs op zijn profiel al boekdelen lijkt me... Dat Maxim de NAP verbroken heeft, wat in de ogen van DU een voorwaarde was om Fire te joinen (was btw geen voorwaarde, mocht ook blijven staan vgm, maar dat terzijde), lijkt me ook duidelijk. Dat daarna DU en Maxim tegelijkertijd met edels op dezelfde dorpjes liepen waardoor ze elkaar aanvielen na het edelen lijkt me ook duidelijk op te maken uit de profieltekst.

Het lijkt in die tekst erop dat Maxim van mening is dat DU edels verstuurd heeft nadat Maxim een dorpje edelde, waardoor DU de NAP-opzegperiode niet respecteerde. Dat weet ik persoonlijk niet.
 
Reactiescore
1.148
Valt zo na te rekenen qua verstuurtijd :)
 

DeletedUser

Guest
Du 3.0 is een retard en roept heel de wereld al rare dingen. Kreeg laatst ineens het verwijt dat wij zijn maatje The Punisher enkele maanden geleden gestabt zouden hebben, terwijl deze speler gewoon structureel vergat te dodgen als hij wel online was waardoor we er zo doorheen liepen.

botteur én stabbeur?!?!
 
Bovenaan