Top/Flop stammen

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Dat premades meteen opstarten zie ik al werelden lang niet meer gebeuren, dat is echt een trend van vroeger. De meeste pmades houden zich koest en worden pas later opgericht. Voor nu zal het interessant zijn om te zoeken naar de topspelers ipv de topstammen.
 

DeletedUser61134

Guest
Het eindigt nooit goed als ik een account start.
Ik haal dan teveel plezier uit een anders leed.

Hoeveel top account ik wel niet op delete heb gegooid uit verveling :D

Dus ga gewoon ergens Co worden en lekker inactief doen :$
 

DeletedUser61134

Guest
Rebecca, ga jij niet lekker op 50? o_O

Staat op delete :p

W45 soort van zelfde verhaal, rang 1 (hadden 1m voorsprong) onderhand al kwijt
Zou allang op delete staan als het aan mij lag, maar mijn Co logt nog 1x per week.

Ook wel wat meer werelden op delete gezet rond 2-3m top 5
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Dat premades meteen opstarten zie ik al werelden lang niet meer gebeuren, dat is echt een trend van vroeger. De meeste pmades houden zich koest en worden pas later opgericht. Voor nu zal het interessant zijn om te zoeken naar de topspelers ipv de topstammen.

Je bedoeld mensen doen een premade zonder in een stam te kruipen. Ze gaan allemaal in hun eigen stammen onder bescherming groeien en dan op een gegeven moment naaien ze allemaal hun stam en richten hun zogezegde premade op waardoor alles wel proper is verlopen en niemand genaaid wordt. En dan heb je een premade die pas getest wordt in een belangrijke fase van de wereld en daar pas merkt dat het niet werk.

Snurk Wereld 50 iedereen :D
 
Reactiescore
207
Je bedoeld mensen doen een premade zonder in een stam te kruipen. Ze gaan allemaal in hun eigen stammen onder bescherming groeien en dan op een gegeven moment naaien ze allemaal hun stam en richten hun zogezegde premade op waardoor alles wel proper is verlopen en niemand genaaid wordt. En dan heb je een premade die pas getest wordt in een belangrijke fase van de wereld en daar pas merkt dat het niet werk.

Snurk Wereld 50 iedereen :D
NOOT NOOT !
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.499
Zeven posts, en nu al een niet wereld gerelateerde. Nice
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Je bedoeld mensen doen een premade zonder in een stam te kruipen. Ze gaan allemaal in hun eigen stammen onder bescherming groeien en dan op een gegeven moment naaien ze allemaal hun stam en richten hun zogezegde premade op waardoor alles wel proper is verlopen en niemand genaaid wordt. En dan heb je een premade die pas getest wordt in een belangrijke fase van de wereld en daar pas merkt dat het niet werk.

Snurk Wereld 50 iedereen :D

Dat is een keuze die je maakt ja. Als ik dat deed ben ik wel altijd eerlijk naar mijn leider geweest, en gaf ik aan dat ik daar niet zat voor op de lange duur. Ieder heeft daar zijn eigen manier op. De een biedt daarna een NAP aan en de ander blijft misschien langdurig erna mee samenwerken.

Dat hoef je dus zeer zeker niet te generaliseren. :)
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Klopt maar het aantal spelers op deze server is zo verkleind dat je uiteindelijk veel kans hebt steeds diezelfde mensen tegen te komen, dus zulke handelingen komen dan ook vaak voor.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
In je laatste post ga je al over naar "vaak voor". Dat geeft al aan dat niet iedereen zo handelt. Ik ben het met je eens, die figuren heb je ook. Ik sprak je aan op de generalisatie die je deed, die was niet juist.
 
Bovenaan