Inge vs Rebecca, de strijd tussen goed en kwaad!

DeletedUser7072

Guest
duivel_en_engel.png


Inge vs Rebecca, de introductie:

De langverwachte kosmische strijd tussen goed en kwaad staat dan eindelijk op het punt te beginnen. De aartsengel Inge(Serenity@AF) die uit de hemel is komen vallen zal het opnemen tegen niemand minder dan de dochter van de duivel, namelijk Rebecca, ook wel het vuurdraakje genoemd. Deze sluwe dochter van de duivel is beeldschoon en zeer intelligent, zo heeft ze 3 studies afgerond, spreekt 7 talen vloeiend en heeft carrière gemaakt als model. 1 ding is dus zeker, de aartsengel Inge gaat het niet makkelijk krijgen!

Een paar jaar terug zag de duivel dat er te weinig ellende in de wereld was, hij besloot dat hier verandering in moest komen. In een list stuurde hij zijn dochter naar het oppervlak van onze planeet om daar de mens te misleiden en psychologische schade voor spelers van een browsergame aan te richten. De schade die deze duivelsdochter heeft aangericht is immens. Verschillende mensen en stammen zijn het slachtoffer geworden van haar duivelse listen en haar sadistische gedrag. Verschillende stammen zijn gevallen door stabs en intrige die zij, met goedkeuring van de duivel, is gestart. Gelukkig kwam onze held Martijn erachter wie Rebecca werkelijk was(Click). Hier is hij o.a. achtergekomen nadat ze hem het advies heeft gegeven voor een trein te springen.... We zijn blij dat je dat niet gedaan hebt Martijn! God besloot dat het genoeg was en stuurde de aartsengel Inge naar de aarde om deze dochter van de duivel voor goed te verslaan of haar op zijn minst terug te jagen naar de donkere krochten van de hel waar ze vandaan kwam!

We wisten al dat zowel Inge als Rebecca niet in de vrouwenstam ABC(Click) hebben gezeten maar wel op wereld 49 hebben gespeeld. Dit is geen toeval, door hun bovennatuurlijke gaven wisten ze van de infiltratie van mij, sander en de hele groep samenzweerders. Ze voelden al direct aan dat er iets niet lekker zat en zijn er nooit bijgekomen.

We weten nu dat er een belangrijke strijd op komst is, en hopen er het beste van. Hopelijk zal deze strijd als bij effect hebben leven in dit forum te brengen, wat zeker nodig is nu deze bijna dood is. Hier nog enkele uitspraken van aartsengel Inge en duivelsdochter Rebecca:

[6-9-2016 18:03:23] Inge: Echt (facepalm)
[6-9-2016 18:03:36] Inge: Zware Noobs
[6-9-2016 18:03:44] Inge: Maar dan ook echte Noobs (rofl)

[14-9-2016 20:30:32] Inge: Dat is echt het eerste wat mannen zeggen als er een vrouw een pokkehumeur heeft

Maar nee niet ongesteld

geiniggg.png


denk_erom.png


leuk_toch.png

[15:57:20] Firedrakan xD: Dat ik slachtoffers zoek
[15:57:27] Firedrakan xD: Ik selecteer de simpelste zielen
[15:57:32] Firedrakan xD: En maak hun het leven zuur :eek:
[15:57:46] Dirkboss: dat is wel gemeen van je
[15:58:00] Firedrakan xD: Ik hou van vermaak :$

[4-10-2016 14:51:22] Firedrakan xD: Gefeliciteerd met je dag
[4-10-2016 14:51:29] Firedrakan xD: (party)
[4-10-2016 15:01:41] Dirkboss: ben niet jarig hoor
[4-10-2016 15:01:50] Firedrakan xD: Jaweeeel
[4-10-2016 15:01:57] Firedrakan xD: Ik keek net op de kalander
[4-10-2016 15:02:03] Firedrakan xD: En zag het meteen :eek:
[4-10-2016 15:02:52] Firedrakan xD: Het is vandaag 04 October, de 278e dag van het jaar.
Het is vandaag dierendag.
[4-10-2016 15:02:54] Firedrakan xD: :$
[4-10-2016 15:03:01] Dirkboss: ohzo :D

[29-9-2016 11:48:55] Firedrakan xD: Exact
[29-9-2016 11:49:06] Firedrakan xD: Ze denken dat ik makkelijk ben als ik een lelijke jongen date :p
[29-9-2016 11:49:12] Firedrakan xD: Dus ze denken dan succes te hebben
[29-9-2016 11:49:20] Firedrakan xD: En enige wat er gebeurd is dat ik hun leegpluk
[29-9-2016 11:49:30] Firedrakan xD: Want een jongen die zelfverzekerd is geeft sneller geld uit
[29-9-2016 11:49:44] Firedrakan xD: En ze krijgen niet eens een kus ervoor terug
[29-9-2016 11:49:47] Firedrakan xD: Aka wasted money :p

[23-9-2016 23:59:17] Firedrakan xD: Nou
[23-9-2016 23:59:32] Firedrakan xD: Mannen denken -> grootte/lengte
[23-9-2016 23:59:37] Firedrakan xD: Enige belangrijke is dikte
[23-9-2016 23:59:40] Firedrakan xD: Dikker is slechter
[23-9-2016 23:59:45] Firedrakan xD: Gaat pijn doen
[23-9-2016 23:59:47] Firedrakan xD: Midner plezierig

[4-10-2016 15:05:49] Firedrakan xD: Mijn naam betekend beautifully ensnaring
[4-10-2016 15:07:29] Firedrakan xD: http://nl.urbandictionary.com/define.php?term=Rebecca
[4-10-2016 15:08:07] Firedrakan xD: The name Rebecca origionated from the daughter of Goddess of Beauty! She wanted to bring one and only beauty to brighten the world and she decided to name her REBECCA, the Shining Star!
[4-10-2016 15:08:49] Firedrakan xD: Als Urbandictionary het zegt
[4-10-2016 15:08:52] Firedrakan xD: Is het waar :$
[4-10-2016 15:09:35] Firedrakan xD: Rebecca (n.) ri-bé-ku. a name given to girls in the Greco-Romanic period of Siberia. Derives from the Anglo-Saxon word, Rebka, literally translated as "one who is simply much too hot for definition, and in all aspects of her body." It is understood that all aspects mean simply everything. ( Used today for girls who are simply beyond that of ordinary hottness.
1. Gee that rebecca is one fine lookin girl.
isnt that redundant?
Yes but shes a rebecca so it deserves to be said twice

beste_feestjes.png


Martijntje.png


[11:55:28] Douwe: je doet weer stoer
[11:55:37] Douwe: nee ik krijg zooi doorgestuurd over je
[11:55:50] Firedrakan xD: Ik doe niet stoer?
[11:55:58] Douwe: je zegt dat iemand voor de trein mag springen
[11:55:59] Firedrakan xD: Ik meld hem op een fatsoenlijke beleefde manier wat ik van plan ben :eek:
[11:56:00] Douwe: leedvermaak
[11:56:09] Douwe: dat is gewoon gestoord
[11:56:30] Firedrakan xD: Nee ? :p
[11:56:35] Douwe: jawel
[11:56:37] Firedrakan xD: Gewoon wet van de natuur
[11:56:50] Firedrakan xD: Zwaksten vallen af
[11:57:22] Firedrakan xD: Je zou als geen ander moeten weten dat mij het geen fuck boeit wat een ander vind :p
[11:57:34] Firedrakan xD: En ik weet voor een feit dat ik meer waard ben dan jullie :)
[11:57:39] Firedrakan xD: Dus why care om de mieren :eek:
 

DeletedUser7072

Guest
Enkele commentaren:

big_Staaij-Kees-van-der-Binnenhof.jpg

'Ik heb de politiek al een tijd lang gewaarschuwd hierover. Het ongeloof in de samenleving heeft me al een tijdje bezig gehouden, wat er nu staat te gebeuren is verschrikkelijk en is een gevolg van de ongeloof die onze samenleving is binnen geslopen. We hebben ons van God en Jezus afgekeerd en de duivel heeft deze kans gezien en is er tussengekomen. We hebben in het verleden al gezien waar dit soort koppigheid toe kan leiden. Toen Eva verleid werd door de slang om van de verboden vrucht te eten zijn de zonden de wereld ingekomen. 2000 jaar later had de mens het zo bont gemaakt dat er voor God niks anders op zat dan heel de wereld overspoelen in de zondvloed. Hierbij gingen heel veel mensen en dieren dood, alleen de mensen en dieren die mee konden op de boot van Noach hebben dit overleefd. Weer 2000 jaar later koos God voor een andere aanpak, de mens was vervallen in de meergoderij van het Romeinse rijk en alle zonden die daarbij kwamen kijken. Jezus heeft ons toen God leren kennen en heeft zich aan het kruis opgeofferd voor al onze zonden.

Nu hebben we het weer te gek gemaakt, heeft de duivel zijn dochter gestuurd, en hebben we geen andere keus dan te bidden dat de engel die door God gestuurd is om haar te verslaan zal winnen! Daarna hoop ik dat de mensen Jezus weer toe gaan laten in hun hart, en stoppen met zich van God af te keren.'

629e9659e1cbb2a5e3d3b0f0b2a71b26_L.jpg

'Het is voor ons belangrijk eerst even na te denken voor we meteen aan deze strijd beginnen. Geweld kan en mag hier niet de oplossing zijn, we moeten de dialoog aangaan met de duivel en zijn demonen, hoe moeilijk dit ook is. We moeten ons afvragen, waarom verlaten al die beesten de hel? Zou het misschien iets te maken kunnen hebben met de leefomstandigheden daar? Wil de duivel niet gewoon het beste voor zijn dochter, zoals wij allemaal voor onze kinderen willen?

Namens DENK vragen we jullie hier goed over na te denken. In deze multiculturele, multi religieuze samenleving lopen de spanningen al snel op, dit kunnen we er niet bij hebben. Wij stellen voor alle wezens uit de hel een cursus aan te bieden, ook de dochter van de duivel, zodat ze op een goede manier in onze samenleving kunnen integreren. Ook zouden wij Inge willen vragen deze strijd niet door te zetten en in plaats daarvan in dialoog te gaan met Rebecca en haar te overtuigen van het goede. Dat lijkt ons een veel gezondere en productievere manier om dit op te lossen dan haar gewoon zonder pardon uit te zetten naar de hel. Muren bouwen en barricades opwerpen heeft geen zin, we moeten bruggen bouwen en de dialoog aangaan!'

richard-dawkins.jpg

'This upcoming cosmic battle has really opened my eyes. I used to be a militant atheist, but all this has irreversibly changed my mind. These days I consider myself a devout Christian and a God fearing soul that has accepted Jesus Christ as his saviour. What I regret most is all the effort I used to put in convincing others to loose their faith in God, this was something the devil or perhaps even his daughter had inspired me to do. I feel so sorry for all these people that have been mislead by the misinformation I gave them, and hope they will all find the true path to Jesus Christ. It's still not to late to repent and start believing in God, he really is out there and I pray he still allows me to enter heaven when I will no longer be around. Let's hope good prevails over evil this time, I sincerely hope that devilsdaughter will be braught back to the place she came from and we can finally see some peace coming to this lovely planet'

_76070198_isis.jpg

'Salam aleikung dear brothers and sisters,

I will speak to you from the beautiful city of Ar-Raqqah, capital of the Khaliffa, in the holy lands of al Sham. As the Khalifa of all the Muslims, I would like to inform you about this so called 'holy battle'. This is nothing less than a fake battle, something the zionist crusaders, the Persian Raafidah dogs and their accomplices as well as the Murtad have used to distract our attention for the real upcomming battle of all times here in Al Sham. These fools want us to believe a divine battle is somehow fought between 2 female creatures that don't even have the dignity to cover their hair! The enemy's of Islam are desperate dear brothers and sisters. The final battle will be at Dabiq, where we will defeat the army's united against the Muslims, and all those forces aligned with the Shaitan will perish. Islam will win my friends.

Takbir, Takbir, Allahu Akbar!'

_87740375_ad745816-231a-4270-beb6-afc0463d5656.jpg

'This thing has gone waayyy out of control now. Illegal beasts from hell are entering the earth and even our beloved nation. Liberal politicians did nothing while the hordes from hell where just getting a free ride onto the surface of our planet. Now the devil even sent in his own daughter. I repeat, he didn't just send some random demon or something, he just sent his own daughter! And why not, our border control is a f****ng JOKE, that guy down there isn't scared of our surface controls so he just sends his daughter. What we need is a WALL, a nice big wall between the surface of the earth and hell. First we're gonna block all these volcanoes and other cracks in the earth, then we will build a wall under the gound so no demon or other creature can illegally enter the surface of our planet, let alone the devils daughter. There will also be a nice big GATE from where we can throw our criminals and other bigots into hell, yet make sure their is no unwanted traffic coming from the other side.

This battle, which is now necessary because of the failure of our politicians, is absolutely crucial. Let's hope Inge can kick some ass, and that firedragon will go back to the pits of hell where she belongs. We're gonna tell her daddy we're in control and he should stop playing games with us. After she is defeated, what surely will happen, we need to build that wall so God won't need to intervene in the future! I can assure you that wall will be built when I am elected president. Let's make the free forum great again!'

_87789934_965eaeab-967e-4d1e-bf15-75438752f556.jpg

robot stem: 'It's funny, I never believed in God but was still busy uncovering the secrets of the supernatural without knowing it. When studying black hole thermodynamics, I discovered a formula that said the entropy of a blackhole is proportional to the surface area of it's event horizon, and not it's volume, as we might have expected. This idea inspired my respected colleagues to develop the theory of the holographic universe. What is true for a black hole, may be true for the universe at large, and we may actually be living in a holographic projection. String theory has already suggested the possibility of the existance of multiple universes. In 1995 Edward Witten solved some essential problems within string theory, and came with M theory that states there are actually 11 dimensions, 10 spatial dimensions and one in time. Our universe may simply be some sort of 4 dimensional differential manifold that is embedded within this higher dimensional space, call it the multiverse.

This upcoming battle is actually consistent with this model of the universe. I think we could see heaven and hell not as areas physically embedded into our universes, but as places that lie beyond it. They would be independent universes in their own right if you will, and the beings in both places have found ways to visit our universe we don't know of. This hologram we call the universe was probably created by God in the way a programmer creates his computer program. This is the reason why I believe Trump's plan just won't work, hell is not some volume that lies under the earth's surface, it exists on a different level of existance, in a parallel universe. The only way we could stop creatures from hell entering our universe is if we are nice to each other and oppose the evil forces that divide us. Just as Richard Dawkins, I hope good will win over evil here, and if that happens we will remain nice and civil to one another so these creatures won't have a reason to return.'

Evil_Inno.png

'Deze strijd is leuk en aardig, maar kunnen we er ook geld uithalen? We missen de pp functies waar Inge en Rebecca voordelen kunnen kopen in hun onderlinge strijd. We hebben echter wel geld nodig voor al onze plannen, onze meesters in de illuminati zouden het niet leuk vinden als we uit een groot event als dit helemaal geen geld halen. Wat zullen ze straks over ons zeggen bij de volgende bilderberg conferentie? Er moeten absoluut pp functies in dit event komen, deze kans kunnen we niet voorbij laten gaan. Gelukkig hebben we de macht om deze strijd te stoppen en te voorkomen dat de dochter van de duivel terug naar de hel gaat! Ook dat zou ons zeer goed uitkomen, zo kunnen we deze duivelsdochter gebruiken in ons plan om de wereld te domineren. De reptillianen die de aarde besturen zullen ons dankbaar zijn, onze orde zal de wereld overheersen en de zionisten de kans geven het grondgebied van Israël uit te breiden en de macht van de zionisten te vergroten!

Oh vey!'
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7072

Guest
Onze benefiet actie!

Zoals iedereen weet heeft de dochter van de duivel al veel schade aangericht op dit forum en in dit spel. De slachtoffers zijn te talrijk om op te noemen, toch wil ik stil staan bij enkele slachtoffers die disproportionele psychologische schade hebben geleden. Het gaat dan om Martijn, Jonathan en Laurens(van dragonshield, niet dragonfriend). Deze jongens dachten in eerste instantie te maken te hebben met een aardig en volledig onschuldig meisje, dit bleek een illusie. Ze zijn de wanhoop nabij, sommigen hebben zelfs last van post traumatische stress symptomen(PTSS) en kunnen geen dag meer leven zonder te denken aan Rebecca en haar streken. Vooral Martijn heeft flink moeten lijden, zeker nadat hij het advies kreeg voor een trein te springen. God heeft ook zeker voor hen deze engel gestuurd, om de duivelsdochter te verjagen zodat ze deze arme zielen niet langer lastig zal vallen. Vooral voor Martijn zullen we wat terug moeten doen, zonder hem hadden we namelijk niet geweten dat we hier te maken hadden met de dochter van de duivel.

Maar sommige wonden helen niet meer, de 3 heren die hier besproken worden zullen moeten leren leven met wat hen overkomen is en het een plekje geven. Hiervoor is goede psychologische hulp nodig, dit is echter niet gratis. Daarom organiseer ik bij deze een benefiet avond voor de 3 heren. Giro 555 zal worden geopend om geld te doneren aan de slachtoffers van Rebecca zodat ze financieel gecompenseerd kunnen worden voor de geleden schade. Voor wie niet direct geld wil doneren, maar liever pp roep ik op pp te doneren aan het account Gonohaba. Deze zal de pp vervolgens eerlijk verdelen over de slachtoffers.

Ook een slachtoffer van Rebecca maar geen aandacht hiervoor gekregen? Vertel je verhaal en vermeld het hieronder, we zullen kijken of we je in het programma kunnen verwerken en kijken hoe we je de steun kunnen geven die je absoluut verdient! Graag bijbehorende screenshots en linkjes tonen om ons te overtuigen van de geleden psychologische schade en we kijken wat we kunnen doen.

Bij voorbaat dank!

De strijd

De aartsengel Inge en de duivelsdochter Rebecca zullen het tegen elkaar opnemen in een spel dat veel weg heeft van het spel X vs X(Click). Het idee is dus dat de betreffende dames de strijd met elkaar aangaan door verschillende flashgames te spelen, en in screenshotjes hun scores laten zien. Ook zullen we kijken of het mogelijk is om ze haxball potjes tegen elkaar te laten spelen, alsook curve fever. Misschien kunnen we zelfs een tribalwars speedcontest regelen!

Jullie kunnen echter ook meedoen! De aartsengel en de duivelsdochter zoeken hulpjes. 5 hulpjes elk, die ze kunnen gebruiken in de strijd. Wil jij het goede laten zegevieren? Of voel je je juist aangetrokken door het kwaad en wil je de kwade krachten een handje helpen? Jullie kunnen je hieronder inschrijven, door jezelf te vermelden en aan te geven aan welke kant je het liefst de strijd aan gaat. Ik ben door God verkozen als onafhankelijke waarnemer en spelleider in deze epische strijd, maar kan dit niet alleen, graag zou ik nog 2 mensen willen om dit spel te leiden.

1. dirk-janusIV
2. calamus incendium
3.

Serenity

1. GruttePi3r
2. sander14
3. DemocratischeZwijmelaars
4. mohniels1
5. hammer bro

Firedrakan xD

1. Capricorno
2. Anthraxxis
3. Sir Thrones
4. Stalov
5. Aat

Jij?

We verwachten natuurlijk dat iedereen eerlijk speelt. Of je nu de duivelsdochter of een engel bent, er is een bepaalde erecode die je niet breekt, dus ga ik ervanuit dat alle screenshotjes die gestuurd worden eerlijk zijn en niet worden vervalst. Laten we het wel leuk en eerlijk houden zou ik zeggen ;)

Inschrijvingen zijn vol, wil je toch nog meedoen schrijf je dan gewoon in. Je gaat in de reserve en zal inactieve mensen vervangen mocht dat nodig zijn. Ook kan iemand zich nog als spelleider aanmelden. We beginnen!

1. moeilijkste spel(waarde 5): Gewonnen door team Rebecca
2. Schaken(waarde 5):

Team Rebecca: 5
Team Inge: 0
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
656
Gast wtf is dit voor zielig topic.
Haal deze shit gewoon weg joh, echt triest dit.

Hou jezelf is bezig met iets presteren op W49 ipv deze onzin, thank u <3
 

DeletedUser61161

Guest
Ik ben voor om een massale tw curve fever competite te houden.
 
Reactiescore
3.538
En ik dacht dat mijn topic's onnuttig waren :p Vind het een leuk verhaaltje en ik waardeer de tijd die erin is gestoken, maar daar zou ik het bij laten, denk niet dat er veel mensen zijn die hier zin voor gaan hebben laat staan Rebecca en Inge zelf :)

Verder wil ik nog zeggen dat Rebecca top is en Inge nog topperder!
 

DeletedUser61161

Guest
Louis, Karel, Eelco en ik willen wel bij team Inge maar als niemand bij team Rebecca wil mag je ons daar ook wel neerzetten al hoewel wij graag iemand hebben die een beetje goed in haxball is :p
 

DeletedUser7072

Guest
Ik kan niet alle RL namen koppelen aan hun AF namen. Dus ik schrijf jou nu in, en ik wil dat je aan je vrienden vraagt of zij hetzelfde willen doen ;)
 
Reactiescore
241
Ik kan niet alle RL namen koppelen aan hun AF namen. Dus ik schrijf jou nu in, en ik wil dat je aan je vrienden vraagt of zij hetzelfde willen doen ;)

Wie kent mij nu niet :(
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Inge = bae <3

Maar is dit topic nou echt nodig?
Weten toch allemaal dat Inge een ontzettend lieve lekkere meid is en Rebecca een vrouw die je je ergste vijand nog niet aandoet.
 

DeletedUser61161

Guest
Stuur me een bericht als het zover is, dat is wel easy win voor mij na al die jaren
ahja, er is een skype chat van curve fever dus als je erbij wilt moet je Dirk maar een pm sturen, die heeft wss toch wel iedereen als vriend.
 
Bovenaan