Praathoek

DeletedUser7072

Guest
Hey Beccie zit je hier ook al. Zulke lange teksten ben ik niet van je gewend.

Dat ze stiekem een vieze, oude man is van 70, zich op een online browserspelletje voordoet als een hoogbegaafde studente met 3 banen maar overkomt als een incapabel, infantiel tienermeisje, die ook nog eens labiel gedrag vertoont?
Well, then I will agree. :biggrin:

Keb gewoon geen nood aan mezelf te bewijzen aan een man van 70 die hier jonge jongetjes probeert te vinden :p
Ten tweede weten genoeg mensen wie ik ben :)
Ga alleen geen contact voeren met mensen die ik niet ken of geen interesse in heb :p

Dat jij als eenzame maagdelijke 70 jarige kinderlokker graag contact met jong volwassen dames wil kan je beter naar de walle.

En met deze post onderbouw je mijn statement omtrent je infantiele gedachtegang, bedankt daarvoor. #Domdommerdomst :biggrin:

Je moet begrijpen wat ze met deze post bedoelt. Zonder context lijkt het inderdaad een infantiele post, maar dit is een reactie op jou post waarin je zegt dat ze stiekem een vieze oude vent van 70 is. Wat ze dan doet is de bal terug kaatsen door je een pedo te noemen die kleine jongetjes wil zien.

Ze zegt eigenlijk, waarom moet ik bewijzen dat ik geen 70 jaar oude man bent, dat hoef jij toch ook niet? Uit de manier waarop ze post is duidelijk op te maken dat dit haar boodschap is. Al moet ik wel zeggen dat twijfel legitiem is.

We hebben Lady Sophie en rawr I love you gehad, die het respectievelijk 2 jaar en 2 maanden volhielden om zich als vrouw voor te doen maar uiteindelijk door de mand zijn gevallen. Overigens was die Lady Sophie echt een geniaal acteur, die leek veel meer op een Inge of Monique dan op Rebecca, en was zelfs minder verdacht om die reden. Wie weet hebben Inge of Monique wel stiekem iets tussen hun benen bungelen waar wij geen weet van hebben.... Dus dat er twijfel is is meer dan logisch :D

Maar als ze echt een vrouw is heeft ze wel gelijk dat ze dit niet aan ons hoeft te bewijzen, en dan snap ik die reactie ergens ook wel. En of ze hoogbegaafd is, tja, Kayo zegt ook hoogbegaafd te zijn, zou je ook niet direct verwachten. Hoogbegaafden gedragen zich wel vaker vreemd dus daar hoeft het zeker niet aan te liggen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61134

Guest
Ja soms heb ik wat tijd en kan ik langere posts bouwen.
90% van mijn posts zijn in 10 seconden al geplaatst :p
 

DeletedUser7072

Guest
Dream Team. zei:
"Een discussie is een vorm van bespreking, zoals een gesprek of andere vorm van communicatie, tussen twee of meer partijen over een bepaald onderwerp, waarbij de partijen elkaar van een bepaald standpunt proberen te overtuigen."

Het belangrijkste zit natuurlijk in het laatste stukje, wanneer kun je zeggen dat de partijen elkaar van een bepaald standpunt proberen te overtuigen? En was dit ook daadwerkelijk jullie doel op de vorige pagina? Ik denk niet dat een van jullie daadwerkelijk de intentie had de ander te overtuigen, of op zijn minst dacht dat dit mogelijk kon zijn...

Wat was uberhaubt het onderwerp van de discussie, en wat zijn de verschillende standpunten?

Dit noem ik een discussie(tussen mij en rogge), niet die onzin van de vorige pagina, alsjeblieft zeg :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.853
@Rebecca, het enige wat jij doet is het herhalen van je punten. Ga mijn tijd dus niet verneuken daarop mijzelf weer te herhalen.

Hey Beccie zit je hier ook al. Zulke lange teksten ben ik niet van je gewend.

Je moet begrijpen wat ze met deze post bedoelt. Zonder context lijkt het inderdaad een infantiele post, maar dit is een reactie op jou post waarin je zegt dat ze stiekem een vieze oude vent van 70 is. Wat ze dan doet is de bal terug kaatsen door je een pedo te noemen die kleine jongetjes wil zien.

Ze zegt eigenlijk, waarom moet ik bewijzen dat ik geen 70 jaar oude man bent, dat hoef jij toch ook niet? Uit de manier waarop ze post is duidelijk op te maken dat dit haar boodschap is. Al moet ik wel zeggen dat twijfel legitiem is.

We hebben Lady Sophie en rawr I love you gehad, die het respectievelijk 2 jaar en 2 maanden volhielden om zich als vrouw voor te doen maar uiteindelijk door de mand zijn gevallen. Overigens was die Lady Sophie echt een geniaal acteur, die leek veel meer op een Inge of Monique dan op Rebecca, en was zelfs minder verdacht om die reden. Wie weet hebben Inge of Monique wel stiekem iets tussen hun benen bungelen waar wij geen weet van hebben.... Dus dat er twijfel is is meer dan logisch :D

Maar als ze echt een vrouw is heeft ze wel gelijk dat ze dit niet aan ons hoeft te bewijzen, en dan snap ik die reactie ergens ook wel. En of ze hoogbegaafd is, tja, Kayo zegt ook hoogbegaafd te zijn, zou je ook niet direct verwachten. Hoogbegaafden gedragen zich wel vaker vreemd dus daar hoeft het zeker niet aan te liggen.
Och, spuit 11 komt zich ook nog even mengen. Je punt, (Voor zover je een punt probeerde te maken?), in deze lap tekst had je in 5 zinnen kunnen formuleren. Het enige wat je mij hier verteld is mijn -mogelijke- beweegreden voor het doen van mijn uitspraak. 'T is niet dat ik daar echt geïnteresseerd in ben, anders zoek ik wel een psycholoog.

Het belangrijkste zit natuurlijk in het laatste stukje, wanneer kun je zeggen dat de partijen elkaar van een bepaald standpunt proberen te overtuigen? En was dit ook daadwerkelijk jullie doel op de vorige pagina? Ik denk niet dat een van jullie daadwerkelijk de intentie had de ander te overtuigen, of op zijn minst dacht dat dit mogelijk kon zijn...

Wat was uberhaubt het onderwerp van de discussie, en wat zijn de verschillende standpunten?

Dit noem ik een discussie(tussen mij en rogge), niet die onzin van de vorige pagina, alsjeblieft zeg :D
Kom je hier nu ook al speculeren over hoe ik iets bedoel en wat mijn intenties zijn?
 

DeletedUser7072

Guest
Opzich geen slecht idee voor je om een psycholoog te bezoeken. Ik ben geen professional dus ik zal je ook niet goed kunnen helpen, daar heb je helemaal gelijk in. Ik denk dat er genoeg goede psychologen zijn die je verder kunnen helpen Jonathan :)
 
Reactiescore
1.853
Opzich geen slecht idee voor je om een psycholoog te bezoeken. Ik ben geen professional dus ik zal je ook niet goed kunnen helpen, daar heb je helemaal gelijk in. Ik denk dat er genoeg goede psychologen zijn die je verder kunnen helpen Jonathan :)
Ja? Zonder ooit met elkaar gebabbeld te hebben kun je dat advies geven.. Top amateur psycholoog wel..:wink:
 
Bovenaan