Met welke 10?

DeletedUser61134

Guest
Maar Je zegt hier dat je ook op W50 al weken niet gelogged hebt.....

Ja heb nooit gezegd dat ik logde :eek:
Alleen dat ik uit mezelf kan loggen :p

7 accounts ja? 1 maand geleden was w49 je laatste wereld en account die je zou spelen of speelde, afgezien van w6. Ben benieuwd op welke 5 werelden/accounts je speelt dan :D

Nah dat was bullshit wat anderen wouden horen. Ben nooit officieel gestopt ergens :p
 

DeletedUser7072

Guest
Heel simpel.
Ik speel op 7 accounts en ga ze niet elke dag bijlangs, heb niet eens TW app, speel via browser op mobiel.
Ik log alleen uit mezelf op mijn hoofdaccount, die is nu net van W6 geschoven naar W50 :p

Je logt alleen uit jezelf op je hoofdaccount, dus op W50? Je zegt dus wel uit jezelf op W50 in te loggen, ik zie hier duidelijk staan 'Ik log alleen uit mezelf op mijn hoofdaccount', niet 'Ik kan uit mezelf daar loggen maar doe het niet'. Of zeg je dat je tot het eind van W6 enkel daar actief(zonder dat anderen het vragen) logde en je pas zeer recentelijk, sinds die gesloten is, actiever gaat worden op W50 en daar nu wel uit jezelf gaat loggen?
 

DeletedUser61134

Guest
Je logt alleen uit jezelf op je hoofdaccount, dus op W50? Je zegt dus wel uit jezelf op W50 in te loggen, ik zie hier duidelijk staan 'Ik log alleen uit mezelf op mijn hoofdaccount', niet 'Ik kan uit mezelf daar loggen maar doe het niet'. Of zeg je dat je tot het eind van W6 enkel daar actief(zonder dat anderen het vragen) logde en je pas zeer recentelijk, sinds die gesloten is, actiever gaat worden op W50 en daar nu wel uit jezelf gaat loggen?

Als ik nu eens zin heb log ik niet W6 maar W50 ja :p
Moet ik eerst zin hebben om te loggen :eek:
 

DeletedUser7072

Guest
Maar je hebt weken niet op 50 ingelogd uit jezelf zeg je net. Dus je hebt maar zeer zelden zin in tw?
 

DeletedUser75767

Guest
Ja heb nooit gezegd dat ik logde :eek:
Alleen dat ik uit mezelf kan loggen :p



Nah dat was bullshit wat anderen wouden horen. Ben nooit officieel gestopt ergens :p
Dat is 'onzin' wat je mij hebt verteld persoonlijk voor onze 'big beef'. Maar je geeft geen antwoord op mijn vraag. Welke accounts zijn dit? En als je maar 1x in de paar weken logt, zoals je zelf zegt, mag je dan überhaupt zeggen dat je ergens speelt? Laat staan 7 werelden 'speelt'.
 

DeletedUser73657

Guest
give_a_fuck.gif
 

DeletedUser7072

Guest
Dit is wat je noemt onderzoeken. Als iemand (schijnbaar) tegenstrijdige posts maakt moet je doorvragen. Wat ik merk is dat de posts van Rebecca opzich nog wel intern consistent zijn, zolang je pure deductieve logica gebruikt en niet impliciete aannames die opzich passen bij wat ze zegt. Dus als ze zegt dat ze enkel op W50 inlogt uitzichzelf klopt dit wel, enkel vertelt ze er niet bij dat ze dat maar eens in de zoveel weken doet :p

En bij een dergelijke uitspraak gaat iedereen er dan ook impliciet vanuit dat je regelmatig inlogt, en dat is inderdaad tegenstrijdig met wat ze eerder zei(ik heb al weken niet op W45 en 50 ingelogd).
 

DeletedUser61134

Guest
Dat is 'onzin' wat je mij hebt verteld persoonlijk voor onze 'big beef'. Maar je geeft geen antwoord op mijn vraag. Welke accounts zijn dit? En als je maar 1x in de paar weken logt, zoals je zelf zegt, mag je dan überhaupt zeggen dat je ergens speelt? Laat staan 7 werelden 'speelt'.

Nou ik moet anoniem spelen vanwege mijn slechte reputatie.
Snap je zelf ook wel dat anders meteen het acc uit de stam gekicked word? :p
 
Reactiescore
3.452

DeletedUser71249

Guest
Ik was weer eens tegoed voor deze wereld met mijn goedgelovigheid in Rebecca:eek:
 

DeletedUser65908

Guest
1. timo, heb gewoon timo op een wereld nodig als ik ga spelen
2. Mien, mien is een god
3. Pim, een goede stam heeft een pim nodig
4. Melvin, die melvins zijn altijd actief en skills
5. laurens, soms moet er gewoon gedeft worden

de rest heb ik niemand nodig om wereld te winnen
 
Reactiescore
1.015
Ik rate deze lijst 9/11

Anne. Na al die tijd in Snurk is je sig nog niet aangepast qua stam. Dat terwijl je er wel w49 hebt tussengezet en gestopt zette achter 47. Ik neem aan dat je je schaamt voor dat zooitje wat sommigen een stam noemen?
 
Bovenaan