Met welke 10?

Reactiescore
2.303
stop me fel doen dwerg, we kunnen rebecca allemaal nie af. Ma iedere keer als ze wa post moek geen 2 pagins lezen over gejank van aar privéleven da mij minder boeit dan de opwarming van de aarde...
 

DeletedUser61134

Guest
Emile heeft wel gelijk.
Wrom begint iedereen altijd over mijn privéleven :p

Neem gewoon genoegen als ik zeg dat ik bijna geen TW speel alleen als iemand me vraagt te loggen.
 

DeletedUser7072

Guest
We snappen het ja, en als jij dat van tevoren zo met Kayo hebt afgesproken valt je ook niks te verwijten verder.
 

DeletedUser61134

Guest
We snappen het ja, en als jij dat van tevoren zo met Kayo hebt afgesproken valt je ook niks te verwijten verder.

Maar Kayo neemt schuld op zich en dat is ook bullshit xD
Moesten gewoon nog 2 Co's bij op SV al tijden.

En de 2 stammen erachter inactief en de eerste worden om 13:00 nog eens wakker xD
 

DeletedUser

Guest
Emile heeft wel gelijk.
Wrom begint iedereen altijd over mijn privéleven :p

Neem gewoon genoegen als ik zeg dat ik bijna geen TW speel alleen als iemand me vraagt te loggen.

Komt goed. Ik leer je nog wel een keertje hoe je een goede co bent!
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Hoezo beginnen wij over haar privéleven? Wij beginnen toch niet over der werk en shit lol
 

DeletedUser71249

Guest
@firedrakan los van je rl, ben ik wel geintreseerd in het concept: ik speel pas bij incs of binennkomende apps.

Aannemelijk dat vrijwel ieder mens een telefoon heeft waar de Tw app op kan is het opmerken van incs niet zo ingewikkeld toch om als reactie daarop zelf een app te sturen om te checken of je iets kan doen.

Heb ik iets gemist wat mijn opmerking onnozel maakt vergeet hem dan direct maar was zomaar even benieuwd...
 

DeletedUser61134

Guest
@firedrakan los van je rl, ben ik wel geintreseerd in het concept: ik speel pas bij incs of binennkomende apps.

Aannemelijk dat vrijwel ieder mens een telefoon heeft waar de Tw app op kan is het opmerken van incs niet zo ingewikkeld toch om als reactie daarop zelf een app te sturen om te checken of je iets kan doen.

Heb ik iets gemist wat mijn opmerking onnozel maakt vergeet hem dan direct maar was zomaar even benieuwd...

Heel simpel.
Ik speel op 7 accounts en ga ze niet elke dag bijlangs, heb niet eens TW app, speel via browser op mobiel.
Ik log alleen uit mezelf op mijn hoofdaccount, die is nu net van W6 geschoven naar W50 :p
 

DeletedUser71249

Guest
Heel simpel.
Ik speel op 7 accounts en ga ze niet elke dag bijlangs, heb niet eens TW app, speel via browser op mobiel.
Ik log alleen uit mezelf op mijn hoofdaccount, die is nu net van W6 geschoven naar W50 :p

Oke duidelijk, Merci :D
 

DeletedUser75767

Guest
Heel simpel.
Ik speel op 7 accounts en ga ze niet elke dag bijlangs, heb niet eens TW app, speel via browser op mobiel.
Ik log alleen uit mezelf op mijn hoofdaccount, die is nu net van W6 geschoven naar W50 :p
7 accounts ja? 1 maand geleden was w49 je laatste wereld en account die je zou spelen of speelde, afgezien van w6. Ben benieuwd op welke 5 werelden/accounts je speelt dan :D
 

DeletedUser7072

Guest
Heel simpel.
Ik speel op 7 accounts en ga ze niet elke dag bijlangs, heb niet eens TW app, speel via browser op mobiel.
Ik log alleen uit mezelf op mijn hoofdaccount, die is nu net van W6 geschoven naar W50 :p

Maar Je zegt hier dat je ook op W50 al weken niet gelogged hebt.....

[13:38:38] Dirkboss: waarom weigert ze te deffen, dacht dat dat juist haar hobby was lol
[13:38:46] Kayo | SummerVibes: Blijkbaar niet
[13:38:56] Kayo | SummerVibes: Nu moet ze ineens w45 en w50 weer regelen :p

Bullshit want beide werelden al weken niet gelogged.
 
Bovenaan