Mooiste profiel/stamplaatje

DeletedUser77660

Guest
Nee prima hoor, grappen moet kunnen. Maar Deus is niks anders aan het doen dan op zeer kinderachtige wijze provoceren. Bovendien is dit een discussie over mooi profiel/stamplaatje, als je dan grappen over iemands moeder moet gaan maken ga dan terug naar groep 6. Overigens vind ik homo-grappen tegenover vrienden prima kunnen, maar jullie draven wederom nogal door hier en springen met z'n allen in om lekker homo-grappen te maken. In politiek correct 2016 moet je daar sowieso mee oppassen, maar in dit geval is het gewoon een extreem laagdrempelige manier van stoken. Kom dan met inhoud, of houd het lekker voor jezelf.

/rant

Volgens mij is het even kinderachtig om daarop in te gaan ;)
Negeren is zo'n mooie en efficiënte kunst.
 
Reactiescore
2.478
Buiten dat ik zowel het plaatje, maar vooral in naam wat tegen vindt vallen. Vind ik het idee van een namechange een goed idee. Ik ben het dus ook niet geheel eens met de stelling van Douwe.

leuk plaatje, maar jullie blijven mono

Het idee van een namechange is een goed idee, hiermee geeft Irid(wat een kut tag is dit). aan dat ze verder willen. Een hoofdstuk willen afsluiten. Wat best vanzelfsprekend is. Het is een nieuwe stam, of tenminste ze willen een nieuw begin. We weten allemaal hoe Irid is ontstaan door een fusie. Ondanks dat zeker de buitenwereld(externe spelers) aan deze verandering moeten wennen en ze nog lang Mono zal blijven noemen. Als deze wereld maanden verder is en Irid bestaat nog, dan praten we over verschillende 'tijdperken'. Bijvoorbeeld: Mono het tijdperk van een noob/stab stam of Irid vanaf dit moment ging het bergaf/op.
Ik ben van mening dat ze met deze stap inzien dat het moet veranderen en dat ze stukje bij beetje hun reputatie moeten verbeteren. Een namechange geeft een emotionele boodschap.

Al had ik echt wel wat iets beters verwacht aangezien jullie er zolang over hebben gedaan.
 

DeletedUser7072

Guest
Nou wil ik niet al te bitter over komen, maar wat een sneue opmerkingen staan hier tussen zeg. Echt ga eens bij jezelf na, hoe oud ben je en wat de fuck ben je aan het doen in je vrije tijd.

Nee prima hoor, grappen moet kunnen. Maar Deus is niks anders aan het doen dan op zeer kinderachtige wijze provoceren. Bovendien is dit een discussie over mooi profiel/stamplaatje, als je dan grappen over iemands moeder moet gaan maken ga dan terug naar groep 6. Overigens vind ik homo-grappen tegenover vrienden prima kunnen, maar jullie draven wederom nogal door hier en springen met z'n allen in om lekker homo-grappen te maken. In politiek correct 2016 moet je daar sowieso mee oppassen, maar in dit geval is het gewoon een extreem laagdrempelige manier van stoken. Kom dan met inhoud, of houd het lekker voor jezelf.

/rant

Waar heb jij ineens last van zeg? En wat kan ons het schelen of iets politiek correct is of niet? Tjongejonge, het lijkt wel alsof ik tegen Lakigigar praat hier.

Als je een beetje slim bent zeg je van, ja wij in mono gaan elke week gezamenlijk naar de gay bar en Andre doet voor ons de striptease of iets in die geest. Dan is het klaar en kunnen we hier verder op de orde van de dag, door er een drama van te maken zet je enkel jezelf voor schut ;)
 
Reactiescore
3.540
Waar heb jij ineens last van zeg? En wat kan ons het schelen of iets politiek correct is of niet? Tjongejonge, het lijkt wel alsof ik tegen Lakigigar praat hier.

Als je een beetje slim bent zeg je van, ja wij in mono gaan elke week gezamenlijk naar de gay bar en Andre doet voor ons de striptease of iets in die geest. Dan is het klaar en kunnen we hier verder op de orde van de dag, door er een drama van te maken zet je enkel jezelf voor schut ;)

Ach wordt er zo langzamerhand een beetje moe van, als je in game al berichten krijgt over hoe gay die nieuwe naam wel niet is, dit in Skype te horen krijgt en dan op het AF nogmaals dezelfde "grap" leest... je zou er zelf ook verveeld van raken Dirk, geloof me. Be original.
 

DeletedUser77660

Guest
Haha ik persoonlijk moest er hard om lachen maar zolang jullie in collectief zelf die naam gekozen hebben is er toch niets aan de hand?
De naam kon misschien wat anders maar ik vind dat de designer die het plaatje maakte een pluim mag krijgen!
(Wie maakte dat plaatje btw?)
 

DeletedUser71249

Guest
@Cacturne, niet zo geprikkeld je lijkt wel een cactus.

Plaatje is vette shit, de naam minder maar dat is ons probleem en niet die van jullie :)
 

DeletedUser64230

Guest
Diego, ik had hem de stock toegestuurd en hij deed over dit plaatje ruim 2+ weken, mede omdat de momenten dat hij tijd zou hebben vaak veranderde en hij dus opeens geen tijd had. En omdat hij gewoon lui is, haha. :p

Hij is gewoon lui :$ maar diego bae
 

DeletedUser70435

Guest
Vanaf nu kunnen we weer door over plaatjes en niet over de andere onderwerp die ik hier voorbij zag komen.
 

DeletedUser7072

Guest
Waarschijnlijk heeft Sem 112 gebeld omdat hij het emotioneel niet meer aankon :p
 

DeletedUser77660

Guest
Wat betreft mooie plaatjes, ff on topic.
Wie is hier de beste designer? :D
 

DeletedUser7072

Guest
Ik natuurlijk :)

cool.png
 

DeletedUser64230

Guest
ik snap dat je geen moeite wil doen in een plaatje maken, maar als je besluit een plaatje te pakken en met paint er letters op te dumpen hoef je het echt niet te laten zien om een soort erkenning te zoeken ivm je grappigheid :p
 

DeletedUser77704

Guest
Heb helemaal niks met paint gedaan ;)

Daarbij is plaatje volledig zelf gemaakt, uit verschillende basissen :(

Wordt namelijk ons echte profielplaatje op dit account
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan