Top/Flopstammen

DeletedUser74552

Guest
Om te beginnen heb ik niet beweert dat Karma een minder netwerk heeft dan Calm. Ik heb gezegd dat ik niet geloof dat het een beter netwerk is dan Calm heeft. Beetje raar dat mij door jullie beiden een paar dagen geleden een slecht leesvermogen werd toegedicht en je nu beiden gewoon mijn woorden verdraaid. Maar bon.

Contacten zijn altijd belangrijk voor een stam om nieuwe spelers te werven. Uiteindelijk komt het vaak vooral op de contacten van de leiding aan of de juiste spelers aangeworven kunnen worden. De stamleider van Karma is Krepox. Jasey heeft zeker wel veel contacten, dat geloof ik wel. Ik geloof echter ook dat er veel mensen zijn die liever zonder dan met hem spelen, omdat hij zijn mening niet onder stoelen of banken schuift. (Belgen knappen daar overigens sowieso al erg op af vaak.) Ik heb er dus mijn vraagtekens bij dat Karma in ieder geval een beter netwerk heeft dat bruikbaar is.

Mijn mening dat Calm meer kwaliteit bezit is gemaakt op de overweging van de spelers die er spelen. Ik kan ze onmogelijk allemaal weten, maar de manier waarop Karma ontstaan is ten opzichte van het ontstaan van Calm is verschillend. Calm is opgezet met degelijke accounts die snel groeide en er is naar elkaar toe internt. Karma heeft matige accounts met dertijds slechtere groei die elkaar zoveel dekking gaven dat ze nu meer kunnen uithalen. Dit is in ieder geval hoe ik het zie. Dat de spelers in Karma verbetert zijn ten opzichte van het begin verwacht ik wel, door het rekruteren van een paar oudgediende, maar je kan niet iedereen vervangen.

Het maakt verder eigenlijk helemaal niet uit of de groei van Calm een vertekent beeld geeft over kwaliteit. Want ik gebruikte het als een argument voor de kwantiteit die Karma niet zomaar zal behalen op Calm.

Nouja wat dat betreft qua Jasey kan ik je wel enigzins gelijk geven. Persoonlijk vind ik dat directe een van zijn kwaliteiten en het boort toch wel mooi door de bullshit heen die sommige mensen komen verkopen. Verder zijn inderdaad ook mensen die het minder tof vinden en die kunnen dan het gesprek aan gaan met mij. Wij leiden Karma samen op deze wereld. Nou wil ik niet zeggen dat mijn netwerk super groot is maar op mijn verleden of gedrag of het AF gaat niemand me afschieten. Dat netwerk heb ik overigens nog niet hoeven aanspreken. Verder mooie post, we gaan zien wat de toekomst brengt Anne!
 

DeletedUser71618

Guest
Je hebt je zegje gedaan, het is onzin, en nu erover stoppen dankje, laat het W50 forum weer aan de W50 spelers over en zoek even op het W51 forum achter het respect dat je hier hard aan het verliezen bent. Misschien vind je nog een leuke speler die je zomaar stabber kan noemen. En daarna met 2-3 blijven onzin posten dat hij de schuldige is.

Het lukt je nog steeds niet he, dat begrijpend lezen.

Waar zijn jullie nou eigenlijk mee bezig? Zelf enig idee?

Eigenlijk wel: aan het proberen een paar gebrekkig Nederlands 'lezende' mensen wat uit te leggen. Merk dat ik maar beter geen leraar moet worden, het lukt volgens mij niet zo goed namelijk.
 

DeletedUser3435

Guest
Wel moet ik je even corrigeren dat de joey geen vriendjes nodig heeft op het AF om zijn mening te verwoorden, noch dat hij of anderen bijdragen aan een prestigestrijd. Hij is namelijk hands down een betere speler dan jij en min of meer de rest die hier post. Voor een prestigeSTRIJD moet je immers wel een redelijk gelijkwaardige tegenhanger hebben.
Ontzag hoef je echt niet te hebben, maar als je goed leest vraagt hij daar ook niet om.
Wat een verschrikkelijk domme redenatie.. Ken jij alle spelers die hier posten? Heb jij ze allemaal bezig gezien? Ik namelijk niet en heb Yoeri wel als co gehad dus daar kan ik wel over oordelen.. Maar het lijkt mij mooi om te stoppen met te overdrijven en te doen alsof Y. weet ik veel wat is.
 

DeletedUser73904

Guest
Het lukt je nog steeds niet he, dat begrijpend lezen.



Eigenlijk wel: aan het proberen een paar gebrekkig Nederlands 'lezende' mensen wat uit te leggen. Merk dat ik maar beter geen leraar moet worden, het lukt volgens mij niet zo goed namelijk.

Ga vooral door joh, als je maar lang genoeg onzin blijft brullen gaan er misschien een paar je geloven ;)
 
Reactiescore
30
Wat een verschrikkelijk domme redenatie.. Ken jij alle spelers die hier posten? Heb jij ze allemaal bezig gezien? Ik namelijk niet en heb Yoeri wel als co gehad dus daar kan ik wel over oordelen.. Maar het lijkt mij mooi om te stoppen met te overdrijven en te doen alsof Y. weet ik veel wat is.

Neuh, ik hemel hem niet op hoor. Heb bij mijn weten nog nooit iemand opgehemeld op het AF, maar goed. Ik zeg alleen dat hij geen prestigestrijd nodig heeft, en er daarom ook helemaal niet aan begint (en zoals ik hem een beetje ken ligt dat ook gewoon niet in zijn aard). Dat was dus een verkeerde redenering van El Pistolero. En ja ik houd het AF hier wel een beetje in de gaten, en de meesten die hier posten ken ik wel. Ben er weinig tegengekomen die ervoor in aanmerking komen.

Overigens @tim010, je weet best dat ik je heus wel mag sinds w33. Ik weet niks van een stab af of iets dergelijks, dus niet alles over 1 kam scheren. Je moet de discussies wel een beetje gescheiden houden he.
 

DeletedUser39679

Guest
. De Joey haalt aan dat hij best wel wat respectvoller met de ander om mag gaan, wellicht wat uit de hoogte door de term 'casual speler' te gebruiken, maar als je zijn redenatie (casual -> nieuwe speler -> grote mond tegen 'oudere spelers' die gerespecteerd worden) volgt is er helemaal niet denigrerend gepoogd te posten maar is zijn post gebaseerd op zijn perceptie van casual spelers.
.

Blijkbaar heb ik wel andere mensen nodig om te vertellen wat ik bedoel. Want bovengenoemde is dus exact wat ik bedoel en hoe mijn redenatie in elkaar steekt. Maar goed, Tim010 heeft ook gelijk, hier moeten we mee ophouden. Heeft geen zin om hier 4 pagina's tekst aan te verspillen.

Ik ben oprecht benieuwd wie zich kan meten aan de Joey in jouw ogen. Niet negatief bedoelt dit maar puur nieuwschierig

Ik hoef me echt niet met iemand te meten hoor. Zou het niet eens willen en zou ook niet weten waar het goed voor is.
 
Reactiescore
30
Ik ben oprecht benieuwd wie zich kan meten aan de Joey in jouw ogen. Niet negatief bedoelt dit maar puur nieuwschierig

Je wilt een heel concreet antwoord op een vraag die niet sluitend beantwoord kan worden en die ook niet zozeer ter zake doet. Als je het kritisch bekijkt is mijn kennis van andere spelers natuurlijk niet prefect, nee. Dus, wat jij en krepox bedoelen: een écht goede vergelijking valt niet te maken. Hebben jullie gelijk in. Je kunt wel op basis van wat je ziet en meegemaakt hebt een inschatting maken.
Zo kan ik zeggen dat ik de meest belangrijke eigenschappen van een goede speler het karakter, de wil tot samenwerken en het groepsbelang voorop stellen vind. Ik heb in w50 chats gezeten, het AF bekeken en met verschillende mensen die daarin voorbij komen in het verleden gespeeld (met of tegen). Als ik dan zie dat er veel op dagelijkse awards, farminkomsten, spelersrangen en op eigen prestaties gegeild wordt, dan schrijf ik die spelers al gelijk wat dat betreft af.

Jij weet net als ik dat TW een spel is van verborgen gezichten, in de zin dat je niet op iemands account mee kan kijken hoe diegene speelt. Dus hoe goed iemand kan timen en dergelijke vallen af als criterium, en die zijn imo ook niet zo belangrijk. Als je het zo bekijkt kun je vrijwel nooit stellen dat de ene speler beter is dan de andere, terwijl er in de praktijk natuurlijk wel verschillen zijn. Overigens wel grappig dat jij die vraag stelt, want ik heb jou redelijk wat meegemaakt in-game. Toevallig ben jij ook iemand die samenwerking en groepsbelang hoog in het vaandel heeft staan, en in die zin ben jij aardig vergelijkbaar met de joey.
 

DeletedUser77787

Guest
En ja hoor mensen, Dan is het weer zover! Het kon weer es niet niet gebeuren!
En vandaag is onze gastheer Gewoonthijs1 oftewel Simon Stabber! Nou weet ik zeker dat vele mensen excuses hebben en vele mensen
het hier niet mee eens zijn. En daarom wil ik zo vrij zijn om alles lekker op mijzelf te nemen en al jullie vragen te beantwoorden!

Vraag nummer 1 (dit zal wel de comment zijn op mijn post van vele haters): Selection waarom is je zins opbouw zo slecht? Heb je dyslexie? of ben je gewoon dom want je spelling zuigt ook!

Antwoord: Beste mensen! Het spijt me voor mijn nogal slechte zins opbouw en spelling! ( + alles wat er omheen licht) Maar misschien moeten jullie de topic niet veranderen en jullie zelf even focussen op wat er hier word gezegd.

Vraag nummer 2 Gewoonthijs1 heeft gewoon niet gestabbed hoor! ( en ja dit is geen vraag maar een mening van een paar mensen die vast en wel zullen komen opdagen!)

Antwoord: Volgens mij begrijp je niet heel goed wat stabben inhoudt. Indien de persoon in een stam zit en overstapt naar een andere stam waar geen conflicten mee zijn geweest of momenteel zijn is dit nog zeer begrijpelijk. Maar! En ja hoor daar komt de Maar! Indien een speler overstapt naar een stam waar zijn eigen stam in een conflict mee zit word dit gezien als?????? en ja je kan het al antwoorden het is heel simpel niet moeilijk er hoeven geen uren lange discussie gevormd te worden want er is maar een woord en een uitleg voor dit raadseltje en het antwoord is Stabben

Natuurlijk snappen we ook allemaal hoe Gewoonthijs1 is en en hoe gewoontjes hij in het leven is en dat hij graag de staart tussen zijn benen neemt en wegrent zodra het te heet word onder zijn voeten en dit kunnen we allemaal begrijpen!

Wat ik wil zeggen dus. Beste Gewoonthijs1 (Simon) Je hebt zojuist je het vertrouwen dat de mensen in je had geschonden. Maar dit geld niet alleen voor de mensen in je stam maar ook voor de stam van waar je nu in zit. Mensen zullen je toch nooit 100% gaan kunnen vertrouwen want tja een dief blijft een dief zeggen ze wel eens. Ik wens je een fijne tijd toe in Tribal wars en hoop dat je er nog van zult kunnen genieten!

Met vriendelijke groeten

Selection
 

DeletedUser

Guest
Sweehx pakte een vaatje zout en strooide het over zijn verse popcorn, waarna hij zijn beste whisky uit de vitrine haalde. Een Sullivans Cove French Oak Cask. ''Zo, nu is het tijd om te genieten,'' dacht hij bij zichzelf. ''Nog even de voetjes op tafel en het broekje los, dan ben ik er klaar voor.''
 
Reactiescore
7.942
Zolang Thijs een NAP aanhoud met zijn ex stam en geen aanvallen stuurt dan is het geen stab. Het is wellicht onethisch maar geen stab. Nou is de situatie ook onduidelijk want die post van je maakt alsnog niks duidelijk.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
@selection Als je nu bij je volgende post de tijd die je in je excuses omtrent opbouw etc gebruikt om je post gewoon te verzorgen, dan zou je ook geen haters krijgen en zouden mensen je post ook na 1x lezen direct snappen (Count me in met de haters :cool:). Maargoed leuk dat je het onderwerp aanhaalt want het is wel een interessante.

Er zijn wel 2 spelers overgestapt van Cookie naar Snurk dus waarom het hier alleen over die thijs gaat ontgaat me even. We zien in ieder geval dat Snurk 2 spelers in de stam opneemt die wat verschillen van de gebruikelijke spelers die in Snurk aanwezig zijn. Geeft me een vermoeden dat het handeling is die volgt uit het besef dat het oorspronkelijke plan niet meer kon lukken. Het gat in de cluster raakte niet dichtgeedelt maar is nu dus dichtgerecruteerd. En daar is niets verkeerds aan, lijkt me leuk dat Snurk hiermee wel duidelijk toont dat ze deze wereld willen winnen. Daar wordt deze wereld alleen maar interessanter door.

Nu is de grote vraag alleen of dit bij deze 2 blijft of dat er een halve fusie met Cookie is afgesproken. Gezien de reactie van de speler hierboven een beetje over kwam als niet tevreden gok ik dat het geen beslissing is die door de stam gemaakt is. Dus dan wacht ik met veel plezier op de rage massa die Cookie mogelijks gaat inzetten op Snurk. :D

Hieronder de 2 leden die de overstap maakten, namen doen geen belletje rinkelen, zal maar de vraag zijn wat deze spelers Snurk kunnen bieden, behalve dan wat ze al deden (het verzwakken van Cookie).

77481_thumb
Gewoonthijs1 9 317.677 35 36
73812_thumb
Gollem93 10 282.686 44 45
 

DeletedUser61134

Guest
Nou Tim, ze zullen op den duur Saté en Boxem de ruimte blokkeren bovenop de door jou genoemde puntjes :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik mis echt even het punt waar het over jou gaat hier Rebecca, maar ga door iedereen. Heb nu toch die fles opengetrokken.
 

DeletedUser61134

Guest
Ik mis echt even het punt waar het over jou gaat hier Rebecca, maar ga door iedereen. Heb nu toch die fles opengetrokken.

Alles draait om mij!
Hoelang ken je me nu :(

We hebben nooit een gesprek gehad waar ik niet het onderwerp naar mezelf trok toch? :oops:
 
Bovenaan