Top/Flop spelers

DeletedUser77783

Guest
Rip dirk

En waarom jnken mensen die in een stam zitten en safe hebben om 500~ incs xD
Tms en wij ontvingen gewoon 2k incs op een halve dag :c en wij waren maar met zn 3e..
450 incs en weggespeeld worden zou schande zijn (kijk pingu, schande die stam)

Edit:
Janken is een verkeerd woord, moet denk ik zeggen dat 450 incs niet noemenswaardig is tenzij t allemaal nukes zijn :p

Janken ? Vermelden van een getal is niet janken :)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Alsof 2k indrukwekkend is als je bomvol met def staat. Enige wat jij moest doen is aanvallen op OK zetten.

En dan noemen ze mij arrogant haha :D
 

DeletedUser64230

Guest
Alsof 2k indrukwekkend is als je bomvol met def staat. Enige wat jij moest doen is aanvallen op OK zetten.

En dan noemen ze mij arrogant haha :D

Stuk verdriet: present!
Je doet t erom of niet? :D

En het feit dat jij arrogant genoemd wordt en ik niet is omdat jij jezelf pittig hoogt hebt zitten.
En het is een algemeen geaccepteerd feit dat ik pittig amazing ben :eek:
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Ik ben arrogant omdat ik gewoon goed ben. Jij bent arrogant omdat, goh, waarom eigenlijk? Enige wat jij goed kan is stacken haha :D

Pittig amazing? Pittig dom eerder.
 

DeletedUser61134

Guest
Alsof 2k indrukwekkend is als je bomvol met def staat. Enige wat jij moest doen is aanvallen op OK zetten.

En dan noemen ze mij arrogant haha :D

Nah mn def style haalde alle stacks al uit de incoming lijst ^^

Dan nog altijd kon je zo'n 113 dorpen edelen die leeg stonden.
Wrom zijn we geen dorpen kwijt? :eek:
We hadden 25 stacks op 138 dorpen :eek:

Ben je vergeten edels te sturen?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Als je je front goed stacked en je beetje degelijk inzicht hebt hoor je ook gewoon geen tot weinig dorpen te verliezen als je er bent.

Maar, hoeveel edels zijn er verstuurd dan?
 
Reactiescore
2.303
Rip dirk

En waarom jnken mensen die in een stam zitten en safe hebben om 500~ incs xD
Tms en wij ontvingen gewoon 2k incs op een halve dag :c en wij waren maar met zn 3e..
450 incs en weggespeeld worden zou schande zijn (kijk pingu, schande die stam)

Edit:
Janken is een verkeerd woord, moet denk ik zeggen dat 450 incs niet noemenswaardig is tenzij t allemaal nukes zijn :p
Er is ook wel een verschil met 1.8k fakes krijgen 200 clears t.o.v bv 450 edelclears he ;)

Je moet jezelf niet zo hoog hebben zitten door wat te deffen tegen Fide, onze aanval was ruk en dat beseffen de frontspelers ook ;)
 

DeletedUser64230

Guest
Nah mn def style haalde alle stacks al uit de incoming lijst ^^

Dan nog altijd kon je zo'n 113 dorpen edelen die leeg stonden.
Wrom zijn we geen dorpen kwijt? :eek:
We hadden 25 stacks op 138 dorpen :eek:

Ben je vergeten edels te sturen?

tymon* zijn def systeem xD

en trouwens, we hebben denk ik 150 edels gehad, waarvan 80 van azrahn over anderhalve dag heen en paar fakes van dia
neemt niet weg dat het 90% een bewuste beslissing was geen treintjes op stacks te laten lopen en de looptijd naar core te groot was
 

DeletedUser64230

Guest
Er is ook wel een verschil met 1.8k fakes krijgen 200 clears t.o.v bv 450 edelclears he ;)

Je moet jezelf niet zo hoog hebben zitten door wat te deffen tegen Fide, onze aanval was ruk en dat beseffen de frontspelers ook ;)

en dat weten wij ook :p maar dat betekend ten eerste niet gelijk dat al zijn 450 edelclears, of clears uberhaupt zijn :p
ik heb mezelf ook niet heel hoog zitten hoor, alleen vind het uniek dat iemand met 450 incomings aangeeft dat de mogelijkheid bestaat morgen weg te zijn :p
 

DeletedUser77783

Guest
en dat weten wij ook :p maar dat betekend ten eerste niet gelijk dat al zijn 450 edelclears, of clears uberhaupt zijn :p
ik heb mezelf ook niet heel hoog zitten hoor, alleen vind het uniek dat iemand met 450 incomings aangeeft dat de mogelijkheid bestaat morgen weg te zijn :p
Komt wel goed :)

Daar vertrouw ik je dan maar op;)

Als ik tegen morgen het niet overleef zal je de eerste zijn die het weet :)
En dit is waarom ik het AF minder "leuk " vind. Ik zei het sarcastisch tegen vital virus dat hij het eerste zou zijn die het zou weten moest ik overgenomen worden.
 

DeletedUser7072

Guest
Met mij erbij is het AF een feest. Je moet je gewoon niks van de rest aantrekken.
 

DeletedUser64230

Guest
wat dirk zegt klopt
zeker niet van mij

.. eigenlijk ook niet van dirk
 

DeletedUser77660

Guest
Hallucinant wat ik net vernam,

onze goede vriend Justinstabs meende te zeggen dat hij een trouwe bondgenoot had tussen ons?
Nogmaals is gebleken dat Justin niet eerlijk is en dat hij een gluiperige rat is die iedereen voorliegt:

https://gyazo.com/2f1109c741ff03c3564b0326879f749c

Justin had de VV van Bram-Takkie, hij was jammer genoeg niet eerlijk genoeg omdat te vermelden en ging rond de pot draaien dat Bram zen maatje was.
Eenmaal de attitude van een rat altijd de attitude van een rat, jammer genoeg besefte Bram zijn fout ten opzichte van zijn échte vrienden op w49 en gaf hij de VV aan mij.

Nice try Justin, met andere accounts het vuile werk voor jezelf opknappen!

Maar goed,
wat me vooral stoorde is dat je iedereen voorloog.
Het profieltekstje leuk aanpassen om ons op een dwaalspoor te brengen en ons te doen denken dat Bram nog op zijn account zat.
https://gyazo.com/38556ed6a238702b0a3dc96065574dc3

Echte signalen van een vuil spelertje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7072

Guest
Ohja ik zie het, hahaha dat hij zich nog op het AF durft te vertonen. Hij valt nu wel heel erg door de mand.

Via een vv jou aanvallen en beweren dat Bram dit doet omdat hij een vriend van je is. Dit is een stabber eerste klas, dus mono denk goed na, als het hem te heet onder de voeten wordt stabt hij jullie met hetzelfde gemak.
 
Reactiescore
3.457
Wat zei hij vorige week ook alweer?
Zijn Af naam veranderd hij steeds... haha nu weten we allemaal waarom:tongue:
 

DeletedUser61651

Guest
Euhm, Bram zit niet in Crows dus wat boeit het jullie wie zijn VV heeft?
Zijn er bewijzen dat Justin daadwerkelijk aanvalt of dat hij enkel het account in de gaten houd?
 

DeletedUser77660

Guest
Er zijn bewijzen maar deze bewijzen staan op facebook & jammer genoeg kan ik daar geen screenie van maken uit respect voor Bram's privacy.

Ik kan het natuurlijk wel leuk vragen of hij er mee inzit dat ik het hier neerzet.
 
Bovenaan