Top/Flop spelers

DeletedUser7072

Guest
Godverdomme zeg, door al die fouten gaan jullie daarop focussen ipv de centrale vraag. Normaal ben ik een stuk scherper :(
 

DeletedUser76418

Guest
Zie ik nou een Age of nobility in continent 34? Het gaat om de stamloze speler A dead man walking, begonnen op 11 Juni en nu al 1.2 miljoen punten. Staan 10de op de groei ranglijst terwijl hun huidige rang 33 is.

Wat denken jullie van deze speler? Gaat dit nog een grote vis worden en doorgroeien zoals bvb Tokugawa Ieyasu? Gaat hij zich aansluiten bij Mono, of kiest deze jongen net als Age voor de uitdaging en gaat hij Mono in de rim pesten?

Lijkt me een veelbelovende speler voor de toekomst, en een die ik blijkbaar over het hoofd heb gezien in mijn golden awards lijstje.
Die speler heeft 90% interns, hij kan zich nog altijd bewijzen in de toekomst natuurlijk.
 

DeletedUser76147

Guest
Ben benieuwd hoe het gaat als ????,(mono), hem is onderhanden nemen:)

Ps: wat is die nieuwe naam van mono verschrikkelijk irritant om ergens te plaatsen zeg:D berichten worden er niet duidelijker op haha^^
 

DeletedUser7072

Guest
Die speler heeft 90% interns, hij kan zich nog altijd bewijzen in de toekomst natuurlijk.

Van tw stats:

Veroveringen(geen interne)
#1
green.png
Dead Man Walking 92 overnames 21%

Totaal aantal veroveringen
#1
green.png
Dead Man Walking 139 overnames

47/139 = 0.338, dus 33,8% interns. Alsnog wel een groot percentage natuurlijk ;)
 

DeletedUser76418

Guest
Van tw stats:

Veroveringen(geen interne)
#1
green.png
Dead Man Walking 92 overnames 21%

Totaal aantal veroveringen
#1
green.png
Dead Man Walking 139 overnames

47/139 = 0.338, dus 33,8% interns. Alsnog wel een groot percentage natuurlijk ;)

90% is natuurlijk overdreven maar als ik kijk naar zijn overnames is het wel zeker meer als 33,8 hoor, maar ze zaten niet in dezelfde stam maar mocht de dorpen wel gewoon overnemen. :)
 

DeletedUser77783

Guest
Ben benieuwd hoe het gaat als ????,(mono), hem is onderhanden nemen:)

Ps: wat is die nieuwe naam van mono verschrikkelijk irritant om ergens te plaatsen zeg:D berichten worden er niet duidelijker op haha^^
Komt wel goed :)
 

DeletedUser77660

Guest

DeletedUser5114

Guest
Wel met JustInStabs pm'en maar niet met ons ik zie hoe het is Zebbi ;(
 

DeletedUser7072

Guest
Geen wonder dat hij naar Mono ging, gewoon bang voor de incomings. Ofterwijl een vluchteling.
 

DeletedUser

Guest
Ik nomineer Justinstabs als flopspeler van het jaar:

https://gyazo.com/76251e8e8c41923f519f939c1efa1df3
https://gyazo.com/f8076d4fb46c296345767430ac05975b

Onze heer kreeg wat incomings en begon gelijk wat te dreigen.
Justinstabs bewees in het verleden niet echt te vertrouwen te zijn en blijkbaar is hij ook niet vies om het vuile werk door een andere op te laten knappen.

Bij deze Mono,
doe wat aan de houding van je leden want een speler als Justin maakt jullie hele stam belachelijk.
Wat een pannekoek
 

DeletedUser61134

Guest
Als je monopoly speelt wil je nou juist toch de incomings?
Hoe wil je anders het spel winnen :eek:
 
Bovenaan