Rate de speler

DeletedUser76147

Guest
Don Marco, een account met 1,6 miljoen punten. De spelers die erop spelen ken ik helaas niet. Toch probeer ik de rate zo goed mogelijk te maken.



Verslagen tegenstanders:

Het account heeft een ODA van 6,8 miljoen en staat daarmee op de 20ste plaats. Niet een al te hoge score dus maar het kan ook slechter. Volgens mij hebben ze tot nu toe niet heel veel weerstand gehad met het veroveren van hun dorpen. Het account heeft wel veel interns, dit zijn vooral dorpen van Roi Danton. Daarnaast zijn er ook wel wat bb’s geedeld maar in verhouding tot het aantal dorpen valt dit heel erg mee.


Met een ODD van 4,6 miljoen staan ze op een 30ste plek. Dit betekend dus dat ze al wel wat hebben moeten deffen, maar nog geen echte massa hebben gehad. Groot deel zal wel van de persoonlijke oorlog met 16 and pregnand zijn geweest.


Totaal dus op plek 23. Een matige score wat zeker nog beter kan.


xqf8kx.png


Voor dit onderdeel krijgen ze een 6.



Farm/Rang verhouding:

2r2ymma.png


Een heel mager record van 14 miljoen. Dit moet echt stukken beter kunnen zelfs met een ligging naast de almachtige 4FOAT. De highscore is ook pas eind Augustus gehaald en sindsdien niet meer verbroken. Dit bekend dus dat het account niet tot weinig farmt. Naar mijn idee is dit ook terug te zien in hun groei.


Voor Farm/Rang verhouding een 4



Reputatie:



Ik ken de spelers van Don Marco niet en kan ook niet echt iets over ze vinden… Ik laat dit punt dus achterwege.



Ligging van het account:


154d6dc.png


Nu dan de ligging van het account. Ligt eigenlijk helemaal klem. Kan niet naar het noorden, oosten of zuiden. Direct naar het westen is ook geen optie omdat 4FOAT daar ligt. Of deze spelers samenwerken weet ik niet maar het is hoe dan ook geen doorgang. Omdat ze eigenlijk niet omringt zijn door vijanden hebben ze dus bijna 100% safe, waardoor het acc wel een flinke lading deff kan leveren aan de stam. Ook hebben ze al een kleine jump gemaakt richting het westen tegen de stam Crows aan. We gaan zien of het ze lukt om hier een compleet nieuw cluster te maken.


Voor ligging een 7,0



Vooruitzicht naar de toekomst:


Ze hebben geen direct frond en dus geen directe tegenstand. Het zou dus lastig moeten zijn om dit account te verwijderen van de wereld. Echter heeft het ook niet veel groeimogelijkheden dus veel groter zou het ook niet moeten worden. Dit is ook te zien aan de groei van het account de laatste tijd:

oarqjd.png


Als het ze lukt om de jump tegen crows volledig te maken hebben ze toch nog een goede kans om nog flink door te groeien richting de RIM. Als dat gebeurd zie ik dit account nog wel even blijven bestaan.


Een 7,5 voor toekomst.




Eindconclusie:

- Het account heeft een iets onder gemiddelde ODA naar mijn mening. Kan nog zeker hoger. Als ze frond met Crows krijgen zal dit ook gebeuren denk ik.

- Ligging is verschrikkelijk veilig.

Een 6 + 4 + 7 + 7,5 = een 6,1 totaal. Geen geweldig cijfer maar het kan nog een stuk slechter:p



Volgende rate: Heisemmberg
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2016-09-18 om 11.42.32.png
    Schermafbeelding 2016-09-18 om 11.42.32.png
    197,4 KB · Weergaven: 0
  • upload_2016-9-18_11-49-4.png
    upload_2016-9-18_11-49-4.png
    302,6 KB · Weergaven: 1

DeletedUser

Guest
Leuke post, maar wel erg kwantitatief gedreven.

Enkele onjuistheden/onduidelijkheden:
- OD heeft altijd in de top 20 gestaan door een persoonlijke oorlog met sixteen and pregnant. Dat die dorpen gemakkelijk werden veroverd is een onjuiste aanname. Ik heb juist vaak behoorlijk moeten bashen op vrij forse stacks daar. Daardoor kon ik vaak ook niet snel doorgroeien en kostte het me veel off om dorpen te edelen. "Gelukkig" kon ik dmv interns nog vrij goed doorgroeien.
- Door de fusie met Mono ben ik van een een groot front inderdaad ineens naar een 100% safe cluster gekomen. Maar don't worry, er kan altijd lekker gejumpt worden :) Dit betekent niet dat ik geen toekomst meer heb. Misschien jump ik wel naar jullie toe ;-)
- Wat ik mis, is een background check. Zo heb je dus niet onderzocht dat ik al 9 jaar speel en meerdere successen heb behaald. TimeforplanB zou mij overigens wel moeten kennen onder de eerdere naam Freddy K.... ;-)
- Iemands skills kun je dmv deze stats niet vangen. Althans, je had wel kunnen zien dat ik nauwelijks een dorp ben verloren, maar ok. Je zou geweten kunnen hebben dat ik veel vv's draaide binnen Risk en met succes.

Ik vind het prima, een zesje, zo ben ik op school ook altijd beoordeeld, terwijl ik nu 3x verdien wat al die leraren mij vertelden... We spreken elkaar over een paar maandjes wel weer ;-)
 

DeletedUser51467

Guest
Leuke post, maar wel erg kwantitatief gedreven.

Enkele onjuistheden/onduidelijkheden:
- OD heeft altijd in de top 20 gestaan door een persoonlijke oorlog met sixteen and pregnant. Dat die dorpen gemakkelijk werden veroverd is een onjuiste aanname. Ik heb juist vaak behoorlijk moeten bashen op vrij forse stacks daar. Daardoor kon ik vaak ook niet snel doorgroeien en kostte het me veel off om dorpen te edelen. "Gelukkig" kon ik dmv interns nog vrij goed doorgroeien.
- Door de fusie met Mono ben ik van een een groot front inderdaad ineens naar een 100% safe cluster gekomen. Maar don't worry, er kan altijd lekker gejumpt worden :) Dit betekent niet dat ik geen toekomst meer heb. Misschien jump ik wel naar jullie toe ;-)
- Wat ik mis, is een background check. Zo heb je dus niet onderzocht dat ik al 9 jaar speel en meerdere successen heb behaald. TimeforplanB zou mij overigens wel moeten kennen onder de eerdere naam Freddy K.... ;-)
- Iemands skills kun je dmv deze stats niet vangen. Althans, je had wel kunnen zien dat ik nauwelijks een dorp ben verloren, maar ok. Je zou geweten kunnen hebben dat ik veel vv's draaide binnen Risk en met succes.

Ik vind het prima, een zesje, zo ben ik op school ook altijd beoordeeld, terwijl ik nu 3x verdien wat al die leraren mij vertelden... We spreken elkaar over een paar maandjes wel weer ;-)

Je mag nog van geluk spreken dat hij reputatie achterwege laat anders zou je puntentotaal nog een pak lager zijn. Altijd zo stoefen over hoe lang je al speelt en hoeveel successen je al hebt geboekt, maar dan toch zomaar overstappen naar de vijand. Dusja een 6 is nog een hoog cijfer voor wat je op deze wereld hebt laten zien.
 
Reactiescore
2.177
Leuke post, maar wel erg kwantitatief gedreven.

Enkele onjuistheden/onduidelijkheden:
- OD heeft altijd in de top 20 gestaan door een persoonlijke oorlog met sixteen and pregnant. Dat die dorpen gemakkelijk werden veroverd is een onjuiste aanname. Ik heb juist vaak behoorlijk moeten bashen op vrij forse stacks daar. Daardoor kon ik vaak ook niet snel doorgroeien en kostte het me veel off om dorpen te edelen. "Gelukkig" kon ik dmv interns nog vrij goed doorgroeien.
- Door de fusie met Mono ben ik van een een groot front inderdaad ineens naar een 100% safe cluster gekomen. Maar don't worry, er kan altijd lekker gejumpt worden :) Dit betekent niet dat ik geen toekomst meer heb. Misschien jump ik wel naar jullie toe ;-)
- Wat ik mis, is een background check. Zo heb je dus niet onderzocht dat ik al 9 jaar speel en meerdere successen heb behaald. TimeforplanB zou mij overigens wel moeten kennen onder de eerdere naam Freddy K.... ;-)
- Iemands skills kun je dmv deze stats niet vangen. Althans, je had wel kunnen zien dat ik nauwelijks een dorp ben verloren, maar ok. Je zou geweten kunnen hebben dat ik veel vv's draaide binnen Risk en met succes.

Ik vind het prima, een zesje, zo ben ik op school ook altijd beoordeeld, terwijl ik nu 3x verdien wat al die leraren mij vertelden... We spreken elkaar over een paar maandjes wel weer ;-)

Ik kan dat ruiken? :p Maar ik ken je idd nog van w39
 

DeletedUser76147

Guest
Bij het punt reputatie kijk je toch wel vaak naar oudere werelden?

Ja, maar daar kijk ik ook naar de speles. En ik weet niet of zij dat waren;) Daarbuiten gaat reputatie niet alleen om punten aantal van vorige werelden en was het daarom lastig om te bekijken vond ik.
 
Reactiescore
2.478
Ik ga de rate weer een beetje terug brengen naar basic, dit topic loopt niet omdat er hele boekwerken in de rates worden verwerkt, dus het teveel tijd eist.

Rate: Heisemmberg

- Punten/groei:
Heisemmberg staat momenteel stevig in de top 10. Ze hebben afgelopen week een 50tal dorpen gepakt, maar ervoor lang stil gelegen. Ze groeien dus in fases en dan ook meteen explosief. Ik geef jullie hiervoor een 7.5/10

- Verslagen tegenstanders:
Wat hier opvalt is dat ze aanvallend wederom stevig in de top 10 staan. Terwijl ze verdedigend nog echt niet getest zijn als je naar de ODD kijkt. Ook hebben ze niet veel verslagen met uitstaande OS, zeker door de safe ligging had ik deze bij jullie hoger verwacht. Hierdoor krijg je dus ook niet hoger dan een 7/10 van mij.

- Reputatie:
Mij lijkt het een sterk team, al ken ik enkel Douwe wat beter. Over de rest, (Alexander,Luuk en Jeroen) heb ik alleen over horen praten en deze verhalen vrijwel allemaal positief. Op W49 zijn ze echter een niet echt besproken account. Dus op daden kan ik jullie zelf niet beoordelen. Wel heb ik een hoge verwachting van dit account. Jullie krijgen van mij een 7,5/10.

- Ligging/cluster van het account:
Jullie ligging is natuurlijk ideaal. Jullie hebben een compact front, maar genoeg farm mogelijkheden richting de rim. Dit verklaard ook jullie rovers, al ben ik van mening dat dit er eigenlijk meer hadden moeten zijn. Jullie kunnen nu nog twee kanten op groeien en maken hier ook graag gebruik van. Jullie krijgen een 9/10 voor de ligging. Dit komt omdat jullie cluster nergens op trekt.

Stam:
Jullie zitten in Fide, een stam die op het moment de beste kaarten heeft voor de wereldwinst. Al hebben ze het behoorlijk lastig met de 'turken' en lopen ze af en toe wat naast hun schoenen. Veder denk ik dat Fide momenteel de enige echt zeer stabiele stam van de top 3 is. Je krijgt hiervoor een 8/10.

- Vooruitzicht naar de toekomst:
Ik denk dat jullie je binnenkort moeten focussen op Irid, ik ben benieuwd wat daaruit komt met jullie nu nog kleine front. Je zal het dus echt van je buren moeten hebben. Fide zie ik ook niet zomaar vallen. Met de ligging ook meegenomen denk ik je nog lang stand zal houden in de top 10 qua punten. De toekomst ziet er dus rooskleurig uit. 8,5/10

- Algemene conclusie:

Punten/groei=7/10
Verslagen tegenstanders=7/10
Reputatie=7,5/10.
Ligging/cluster van het account=9/10
Stam=8/10
Vooruitzicht naar de toekomst=8,5/10
_______+
47:6=7,91667

Een gemiddelde van 7,9 is netjes, jullie zijn goed bezig, ga zo door!


Volgende rate: The Age of Nobility
 

DeletedUser61134

Guest
Fappiaan :D ly xx
Wel rekening houden dat Aldo's reputatie die van Ricardo ruim compenseert eh!
 
Bovenaan