Stelling van de dag

DeletedUser7072

Guest
Waarom praten jullie niet over mijn stelling :(

Praat dit allemaal uit via pm zou ik zeggen, het is een nieuwe dag en ik wil graag jullie commentaar op de volgende stelling:

Nieuwe stelling:

Het gebruik van treintjes is eigenlijk achterhaald. Bijna iedereen kan wel een 300 ms treintje snipen, en in deze fase van het spel kan er ook makkelijk genoeg def voor gezet worden om splits te killen. Met andere woorden, tegen gevorderde spelers is het gebruik van treintjes achterhaald en heeft het amper effect, iniedergeval in de traditionele vorm. Als je bijvoorbeeld als verassing een clear in een andere edel dan de eerste stopt kun je daarmee efficient def killen. Snipe kills zijn ook leuk, maar zelfs daar komen mensen vaak tussen en als je er een hele zooi in elk treintje moet zetten wordt edelen wel erg intensief.

Wat zijn jullie meningen?
 

DeletedUser64230

Guest
Het is gewoon ironisch om te zien dat een speler van een account dat zich zo ontwikkeld heeft dat het in geen enkele stam past kritiek uit op een andere stam. Dan ben ik trouwens nog niet eens begonnen over de tijd dat SummerVibes leiding was, of wil je zeggen dat Pingu en het naaien van je halve stam zo'n goede zet was?

Ook leuk dat een van jullie de stam zo slecht noemt en dergelijke, maar dan wel de leider recruit die voor een groot gedeelte voor die stam heeft gezorgd haha.

Ten eerste, dat ik zelf besloten heb, samen met mn team om de underdog positie in te vullen is niet een argument om te gebruiken bij het zeggen dat wij niet in een stam passen. Dat is een scheve conclusie.

En volgensmij hebben wij meermaals onze falen erkend mbt pingu. Wij hebben bij V. De schakel omgehaald in plaats van mensen in de waan laten dat ze voldoende kwaliteit bezitten. En ja, wij hebben vele verkeerd ingeschat.
Daarnaast heb ik geen stam genakt, ik heb een collectief van individuele spelers, welke democratisch gevormd is (onze individuele stem is insignificant in een totaalplaatje), uit elkaar getrokken. Dom? Muah, dat niet. Egoïstisch? Zeker.

En het feit dat wij 4foat binnen onze stam halen betekend niet dat wij het eens zijn met de leiding die ze gaven. Als leiders misschien niet geschikt, als spelers meer dan capabel.

Ps. Waar is onze chemistry gebleven :( we houden t wel op t forum toch? <3 dat je niet net zo een droeftoeter als laurens wordt^^
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ten eerste, dat ik zelf besloten heb, samen met mn team om de underdog positie in te vullen is niet een argument om te gebruiken bij het zeggen dat wij niet in een stam passen. Dat is een scheve conclusie.

En volgensmij hebben wij meermaals onze falen erkend mbt pingu. Wij hebben bij V. De schakel omgehaald in plaats van mensen in de waan laten dat ze voldoende kwaliteit bezitten. En ja, wij hebben vele verkeerd ingeschat.
Daarnaast heb ik geen stam genakt, ik heb een collectief van individuele spelers, welke democratisch gevormd is (onze individuele stem is insignificant in een totaalplaatje), uit elkaar getrokken. Dom? Muah, dat niet. Egoïstisch? Zeker.

En het feit dat wij 4foat binnen onze stam halen betekend niet dat wij het eens zijn met de leiding die ze gaven. Als leiders misschien niet geschikt, als spelers meer dan capabel.

Ps. Waar is onze chemistry gebleven :( we houden t wel op t forum toch? <3 dat je niet net zo een droeftoeter als laurens wordt^^

Ach ik ben verder ook niet de geschikte persoon om jullie houding te bekritiseren. Vond het enkel een wat grappige uitspraak uit een SummerVibes speler gezien wat er allemaal gebeurd is. Verder heb je alles mooi uitgelegd dus houden we het hier gewoon bij.

Ps ; enkel liefde <3
 

DeletedUser7072

Guest
34676428.jpg
 

DeletedUser64230

Guest
Sorry dirk,
Ik vind dat het hedendaags aanvallen ter mate verzwakt is dat je nietecht meer kan oordelen over het feit dat treinen wel of niet overbodig zijn (Feit, omdat het een conclusie is die iemand trekt en het correct acht).

Vroeger speelde mensen het t-timen nog perfect en waren ze extatic als ze 150ms trein gooide, om vervolgens tussen elke edel (met onregelmatige tussentijd) een clear of 2 te proppen.
Tegenwoordig zijn aanvallen zo laks als het maar kan, mensen gooien een treintje van 300ms en dumpen er een cleartje voor. Ik denk ddat de treinen in deze vorm overbodig zijn, maar als je de essentie van het treinen pakt, en kijkt naar hoe je HOORT te treinen, dat ze dan efficient zijn en zeker niet overbodig.
Tegenwoordig zijn split treinen veel nuttiger aangezien die moeilijker gebroken worden en vaak net zoveel tussentijd hebben als een 4-edeltrein van vroeger.

Vergeef mn grammatica en zinsopbouw enzo, want ik zit mobiel en in een les xD dus moest ff snel onopvallend typen
 

DeletedUser64230

Guest
En ja ik realiseer me dat de time-tijd afhankelijk is van de wereld
 

DeletedUser75778

Guest
En volgensmij werd er door JULLIE leiding, vlak na de massa op ons een plan gefabriceerd (sorry dat zeg ik verkeerd, dikkie emile maakte het plan en de leiding was eens) waarin wij naar fide zouden komen. Dit keer zonder dorpen af te staan. David was overtuigd dat als wij akkoord gingen dat hij als leiding zo overtuigend kon zijn dat de rest van de stam mee zou gaan in zijn mening. Nu was het zo dat wij niet onze rug naar TMS wilde keren en hij niet in het plan te verwerken viel, waardoor wij fide afgewezen hebben.

Ik snap dat je zulke uitspraken graag rondgooit als argument, maar zorg dan wel dat je de essentie van je eigen opmerking kan onderbouwen, want je hebt van geen kant gelijk.


Ha, ja precies. What about no, Kayo? :biggrin:

Grappig dat je eerst iets aanhaalt, jezelf daarna verbeterd, maar het uiteindelijk alsnog helemaal fout zegt. Laat me dat toelichten voor de mensen die daar geen weet van kunnen hebben.

Het klopt dat Emile naar ons als leiding toekwam, omdat hij een optie zag voor SummerVibes om alsnog binnen Fide te komen. Dat was overigens niet na de massa, zoals we toen al heel duidelijk hebben gezegd. Toch leuk dat je dan op het AF een ander verhaal ophangt.
[6-9-2016 14:32] David | Leaving Behind: Dat de massa van vandaag geen succes heeft, heeft helemaal niks te maken met dat Emile de gesprekken wilde herstarten.
[6-9-2016 14:33] David | Leaving Behind: Gisteren kwam Emile al met dit aanzetten. Toen hadden we nog geen idee wat de massa zou doen.

Hij nam dus contact met jullie op en haalde de leiding van Fide ook in de chat. Ik heb ook vanaf het begin duidelijk gemaakt dat het voorstel van Emile kwam en dat wij als leiding in de chat zaten om simpelweg een mening te kunnen gaan vormen over het plan.
[6-9-2016 17:40] Emile: ik ging kayo either way aanspreken yago
[6-9-2016 17:40] David | Leaving Behind: Meer een initiatief van Emile waarbij ik kijk wat er mogelijk is of niet.
[6-9-2016 17:40] David | Leaving Behind: Dit is pure inventarisatie. En geen aanbod, vooralsnog niet.

Daarvoor nog haalde ik aan dat ik als leider een stam zou kunnen overtuigen inderdaad. Daarbij is echter alleen maar nog duidelijker te zien dat wij als leiding nog geen gefundeerde mening hadden gevormd over de kwestie omtrent SummerVibes.
[6-9-2016 16:31] Kayo | SummerVibes: denk je niet dat volledig fide fel tegen is?
[6-9-2016 16:31] David | Leaving Behind: Ik wil eerst als leiding een mening vormen hierover
[6-9-2016 16:32] David | Leaving Behind: Daarna zien we verder, Aldo haalde op het AF al aan dat een leiding haar leden kan overtuigen in zulke situaties
[6-9-2016 16:32] David | Leaving Behind: En daar heb ik ook vertrouwen in
[6-9-2016 16:32] Kayo | SummerVibes: dan wil ik graag eerst die mening horen
want nu is dit een lege vraag :p
[6-9-2016 16:32] Kayo | SummerVibes: als ik nu zeg ik kies fide over mono
dan weet ik nog minder zeker dan voorheen
[6-9-2016 16:33] David | Leaving Behind: "ik zal je straks even geven waar ik tegenaan loop": ik zou dat dan graag willen weten
[6-9-2016 16:33] David | Leaving Behind: Dan kan ik het meenemen in de bespreking

Om even tot een conclusie te komen: je post bevat uitspraken die de waarheid verdraaien, ook al is het maar enigszins. Om daar nog even aan toe te voegen, afgewezen hebben jullie ons niet. Jullie hadden echter eisen waaraan wij nooit zouden voldoen in onze plannen, waarbij we de bespreking simpelweg hebben stopgezet. We konden elkaar niet verder helpen; so be it.
 

DeletedUser64230

Guest
Conclusie, er wordt ons verweten geen mogelijkheid te kunnen creëren een "top" stam op deze wereld te "kunnen" joinen.
 

DeletedUser64230

Guest
Conclusie, er wordt ons verweten geen mogelijkheid te kunnen creëren een "top" stam op deze wereld te "kunnen" joinen.

Al moet ik wel zeggen dat wat david zegt klopt, alleen in context zit er ook waarheid in mijn verhaal, dus spreek mezelf niet volledig tegen met onwaarheden. Ging om de essentie zoals bovenstaand, en die klopt niet helemaal.
 

DeletedUser34772

Guest
Het is gewoon ironisch om te zien dat een speler van een account dat zich zo ontwikkeld heeft dat het in geen enkele stam past kritiek uit op een andere stam. Dan ben ik trouwens nog niet eens begonnen over de tijd dat SummerVibes leiding was, of wil je zeggen dat Pingu en het naaien van je halve stam zo'n goede zet was?

Ook leuk dat een van jullie de stam zo slecht noemt en dergelijke, maar dan wel de leider recruit die voor een groot gedeelte voor die stam heeft gezorgd haha.

Ik speelde destijds niet, dus kan helaas niet zeggen wie er daar schuld treft. Wel kan ik zeggen dat een stam vinden niet echt een probleem lijkt voor dit account. Zoals hierboven aangegeven had Fide in elk geval interesse (nee, geen aanbod, weet ik), en ik geloof dat we Mono zo hadden kunnen joinen moesten we dat gewild hebben. En ook een eigen stam beginnen met een aantal degelijke spelers lijkt geen probleem.

En geschikt zijn als speler is iets heel anders dan geschikt zijn als leider, dus die vergelijking raakt kant noch wal.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.507
Het is gewoon ironisch om te zien dat een speler van een account dat zich zo ontwikkeld heeft dat het in geen enkele stam past kritiek uit op een andere stam.

Daar kennen we er nog 1 van:oops:
 

DeletedUser77660

Guest
Stelling van de dag

ondanks het feit dat je als account/stam goede dingen doet, je reputatie blijft staan hoe die er staat & negatieve elementen zullen altijd meer in het daglicht gezet worden dan positieve elementen.

Voel je je aangesproken? Maak dit AF dan wat leuker ;)
 
Reactiescore
1.892
Stelling van de dag

ondanks het feit dat je als account/stam goede dingen doet, je reputatie blijft staan hoe die er staat & negatieve elementen zullen altijd meer in het daglicht gezet worden dan positieve elementen.

Voel je je aangesproken? Maak dit AF dan wat leuker ;)
Oneens. Je kunt je geschade reputatie wel weer omzetten enkel gaat dit iets meer tijd kosten. Kijk bijv naar Ricardo; doet op deze wereld zo hard zijn best en wordt nog steeds gepest.
 

DeletedUser77660

Guest
Dus negatieve elementen hebben altijd de overhand op positieve elementen ondanks dat je je best doet, doel je daarop?
 
Bovenaan