Golden Awards

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.502
Het grootste ego: Ik kies hiervoor voor 2 spelers, namelijk Pim omdat ik het beetje raar vind dat hij zichzelf zo trots op het AF komt verkondigen met posts tegen Meow. Maar eigenlijk vind ik dat die weinig te zeggen heeft na het makkelijk opgeven binnen Bier destijds. En nu met Candice eigenlijk ook niks bereikt heeft maar toch op het AF zichzelf als 'pro' voor doet (zo komt het naar mij over althans). Ik weet niet of hij met vv's veel gedaan heeft om zichzelf te laten zien, maar met Candice heeft die nog zeer weinig bereikt en al helemaal niks tegen Meow zowat.

Ten eerste wil ik zeggen, super lijstje! Ik wil hier toch nog 1 keer op in gaan. Ik ben destijds in Bier gestopt voor dat Samael werd gerekt. Ja dit zag ik aankomen, natuurlijk. De reden dat ik gestopt ben wil ik nog een keer duidelijk maken. Destijds werd bij mijn oom kanker geconstateerd in zijn Lever, met uitzaaiingen naar zijn longen, nieren etc etc. Als je dit niet geloof wil ik er wel bewijzen van sturen, maar dat vind ik een beetje te ver gaan ( waarschijnlijk wel begrijpelijk). Daar bij kwam problemen in mijn relatie, wat nu overigens weer goed is. Dat waren al 2 dingen die waar ik mee zat. Daarnaast had bier al tijden maximaal 5 spelers die echt voor bier door het vuur gingen. Ik irriteerde mij persoonlijk al meerdere malen aan bier en de tijd die ik er eigenlijk wel in moest steken. Echter wilde ik Aucune niet in de steek laten omdat dit het account waar ik van de start op speelde, ook logisch lijkt me. De druppel was voor mij de ochtend toen ik wakker werd en dit zag:

4eb594eb614b441cbeb5357c22bc8530.png

8e4b3fd4871c75d5f3640e75b5de3b7b.png


Mijn twee medespelers stopte, en ik zou dus alleen overblijven. Dit was dus het vierde ding in mijn leven op dat moment wat mijn frustreerde, ik heb toen ( op een redelijk gefrustreerde manier) ook besloten om er mee te stoppen. Ik had genoeg andere dingen aan mijn hoofd en alleen overblijven op het account vond ik niets. Een paar dagen nadat ik stopte werd audere en samael gerekt. Ja, dit kreeg ik mee want ik werd prive vol gespamt om terug te komen. Ik heb eigenlijk alles afgewezen voor 3 weken ofzo, tot dat alles weer rustig was ik en ik zin had om weer te gaan spelen.

Ik had meerdere optie's, terug op Aucune, was 1 miljoen kwijt. En daar proberen de zaken weer te herstellen. Dit heb ik niet gedaan en hier heb ik achter af wel spijt van. Dan had ik al dit gejank misschien niet gehad, ik had gewoon geen zin om in mijn eentje daar te gaan lopen deffen. Ik heb toen besloten om op een ander Bier account te gaan. Waar ik nu nog steeds speel, Candice Swanepoel.

Ik kan me heel goed inleven in jullie gedachte, van buitenaf lijkt het gewoon op runnen. En deze post zal daar ook geen verandering in bregen, dat snap ik ook. Toch wilde ik dit nog even met jullie delen. Ik heb mij in de Bier tijd altijd volledig ingezet voor Bier, ik heb dagen op Audere lopen vv'en. Ik ben nooit bang geweest voor inc's en dat ben ik nog steeds niet. Nogmaals ik begrijp jullie, ik vind het alleen wel jammer.

Extra: wat je van mijn posts vind staat hier los van, dat is jou mening en die respecteer ik dan ook.

Leuk lijstje Richard, op deze puntjes wilde ik wel even ingaan. Wat Pim betreft, dat is natuurlijk een mening en daarom niet fout, doch denk ik daar heel anders over. Pim is echt iemand die algemeen ondergewaardeerd word, Pim is tot aan het extreme toe een stamspeler. Door wat mot met een Fire-speler die er net zoals veel meow'ers is Pim er een tijdje terug een paar weken uitgeweest. Hij kwam op aandringen van ons terug, en nam direct overal vv's. Zo beheerde Pim Ethnocentric o.a. tijdens de aanvallen, en plande hij de massa op Baapblazers, niemand anders wilde dat gaan doen. Ondertussen is Pim zelfs van account verhuist, voor het welzijn van Fire. Noem hem een hopper, runner of wat dan ook, Pim heeft veel meer voor zijn stam over dan 95% van de anderen en daarom doet het pijn aan mijn ogen om te zien dat men hem uitmaakt voor ego.

Dankje Roald, mooie toevoeging aan mijn post.
 

DeletedUser36954

Guest
Mooie lijst en leuk om te lezen dat iemand de dominantie die het account op w47 laat zien inziet en gewoon eens een keer regelrecht benoemd. Het is gewoon zo namelijk en het wordt ook met de dag duidelijker. Misschien mag ik dat inmiddels wel zeggen, ik ben ingame niet meer actief sinds een tijdje, maar ik zie nog wel wat de groep doet en het is gewoon meer dan ieder ander laat zien op deze wereld. Het verschil is ook bovengemiddeld groot denk ik, maar ik ben niet iemand die enorm veel werelden heeft gespeeld dus dat voel ik misschien niet helemaal goed aan.
Tof ook dat iemand het team looft ipv alleen Bjarne. Ja de man is geniaal en naar mijn overtuigde mening wel degelijk het opper individu van w47 (meer mensen lopen er rond die dat kunnen, maar steken er niet zoveel en zo consequent tijd of moeite in qua w47) maar hij heeft Krondor gewoon niet alleen neergezet hier. Jeroen zijn spelintelligentie, activiteit en rol worden soms misschien wel onderschat bv. Jeroen en ik zijn gewoon geen bijspelers geweest maar dominante/hoofd-spelers ook en Jeroen nog altijd.

Magoe Netski, zie hierboven, je kan (al dan niet terecht) mij arrogant of erg zelfverzekerd noemen, maar Leo is dit gewoon niet. In de zin van ECHT niet, niet in zijn karakter zittend. Ik snap echt wel dat Leo, net als bv ikzelf, soms raar uit de hoek kan komen, maar Leo heeft absoluut geen arrogantie in zich en heeft ook absoluut zijn rol; heeft gewoon ook geduelleerd met meow gastjes de laatste tijd en ze ook gewoon geownd:)
Bovendien, hoe dan ook, alles kan voor iemand die t spel begrijpt aangeleerd worden, maar vriendschap en loyaliteit niet.....

Tenslotte, ik vind persoonlijk niet dat je over activiteit tijden moet praten op t AF, in dit geval niet schadelijk verder aangezien wij toch wel aanpassen aan whatever ooit nodig is, maar liever gewoon niet:) Ik zou het niet hier neerzetten iig. Wel onderling in mijn stam natuurlijk.
 

DeletedUser30607

Guest
We hadden inderdaad zon 15 defjes thuis staan in het zuidwesten van ons cluster, echter was het front met marco polo zon 60 velden (en hadden we in het noorden bijvoorbeeld niks staan) en kregen we ook nog incs vanuit front pjotrdk en flamingphoenix. Vrijwel al onze def stond bij de stam aan het front bij meow. We hebben een massa van 3 dagen met een paar honderd edels redelijk lang kunnen uithouden en met zijn tweeen hebben we voor 3 dagen gedeft wat we konden, uiteindelijk besloten om een deel van ons cluster op te geven en met de vrijkomende edels ons zuid cluster juist te versterken. Uiteindelijk blijk niks nodig omdat er inderdaad niet doorgedrukt werd en zie het resultaat --> marco polo is weg.
Verdedigende foutjes waren er allicht maar ik vond ze toch vrij minimaal voor de beperkte hoeveelheid beschikbare def. Dat je deze dan noemt als de zwakkere van geheel fire vind ik toch wat onterecht.

edit - verder wel erg mooi lijstje

Om even verder op in te gaan, die "paar honderd edels" waren er 600 na 3 dagen. Hierbij komend dat er ook nog elke nacht non-stop aanvallen werden verstuurd is het helemaal niet raar dat er dorpen verloren gingen. Mobiele deff zoals sommige het noemen was het niet. Het was gewoon directe frontdeff dat thuisstond. De hele mobiele zone stond tegen het meow front. Al vrij vroeg in de ochtend op de 2e dag van de massa besloten het bovenste cluster op een lager pitje te zetten, bijna alle frontdeff was al weggebasht en het was gewoon een vrij nutteloos cluster dat alleen maar onnodig front voor ons opleverde. op de 3e dag begonnen wat stacks aan te komen die we hadden aangevraagd. De druk verminderde ook al snel en de teller ging langzamerhand omlaag. Rond de middag verliep ook onze nap met resurrected en klavooo, resultaat was dat resurrected de 1e dag al rond de 30 dorpen kwijt was aan ons, wat er veel meer waren dan dat heel shadow in die 3 dagen tegen ons hadden gepakt.

Verder dikke respect voor flamingphoenix, die in mijn ogen de enige speler was die daadwerkelijk actief tijd stook in de massa. Vrijwel alle edels waren goed achter aanvallen getimed waardoor dit front zeker het lastigst was om te verdedigen. Ondanks dat we aan dit front niks hebben verloren respect voor hem.
 

DeletedUser66129

Guest
Om even verder op in te gaan, die "paar honderd edels" waren er 600 na 3 dagen. Hierbij komend dat er ook nog elke nacht non-stop aanvallen werden verstuurd is het helemaal niet raar dat er dorpen verloren gingen. Mobiele deff zoals sommige het noemen was het niet. Het was gewoon directe frontdeff dat thuisstond. De hele mobiele zone stond tegen het meow front. Al vrij vroeg in de ochtend op de 2e dag van de massa besloten het bovenste cluster op een lager pitje te zetten, bijna alle frontdeff was al weggebasht en het was gewoon een vrij nutteloos cluster dat alleen maar onnodig front voor ons opleverde. op de 3e dag begonnen wat stacks aan te komen die we hadden aangevraagd. De druk verminderde ook al snel en de teller ging langzamerhand omlaag. Rond de middag verliep ook onze nap met resurrected en klavooo, resultaat was dat resurrected de 1e dag al rond de 30 dorpen kwijt was aan ons, wat er veel meer waren dan dat heel shadow in die 3 dagen tegen ons hadden gepakt.

Verder dikke respect voor flamingphoenix, die in mijn ogen de enige speler was die daadwerkelijk actief tijd stook in de massa. Vrijwel alle edels waren goed achter aanvallen getimed waardoor dit front zeker het lastigst was om te verdedigen. Ondanks dat we aan dit front niks hebben verloren respect voor hem.

Lol, Marco Polo niet actief tijd gestoken in de massa? Ik heb hele dag tijd erin gestoken en zoals je zelf al zegt in de nachten ook.. :p
 

DeletedUser30607

Guest
Lol, Marco Polo niet actief tijd gestoken in de massa? Ik heb hele dag tijd erin gestoken en zoals je zelf al zegt in de nachten ook.. :p

actief zeker niet, op de 1e dag na, waarbij er simpelweg dom aangevallen werd wat iedere noob in een half uurtje eruit kan sturen. Na de 1e dag gebeurde er sowieso niet veel meer. Werd elke dag rond 5u 's ochtends tientallen edels uitgegooid waarnaar het vervolgens pas aan het eind van de middag weer iets gebeurde, terwijl flaming maar bleef timen en bleef sturen.
 

DeletedUser66129

Guest
actief zeker niet, op de 1e dag na, waarbij er simpelweg dom aangevallen werd wat iedere noob in een half uurtje eruit kan sturen. Na de 1e dag gebeurde er sowieso niet veel meer. Werd elke dag rond 5u 's ochtends tientallen edels uitgegooid waarnaar het vervolgens pas aan het eind van de middag weer iets gebeurde, terwijl flaming maar bleef timen en bleef sturen.

Dan ben jij heel inactief geweest, ik ben hele dagen online geweest op Marco Polo en ook met sturen. Maar goed maakt verder niet uit. Moest daarnaast ook deffen nog waardoor zelf aanvallen soms beetje minder liep. Maar over algemeen ben ik of Anne samen gewoon hele dag online. En ik ben er normaal nooit om 5u, dus nu paar keer toe 5u sturen is voor mij dan ook meer dan actief bezig zijn met massa. Ik heb verder die hele Plamingphoenix nergens over gehoord hoe het bij hem ging wat ook al genoeg zegt waar ik continue door bezig ging met plannen. Maar goed naar jou beleving heb ik weinig gedaan, prima..
 

DeletedUser30607

Guest
Dan ben jij heel inactief geweest, ik ben hele dagen online geweest op Marco Polo en ook met sturen. Maar goed maakt verder niet uit. Moest daarnaast ook deffen nog waardoor zelf aanvallen soms beetje minder liep. Maar over algemeen ben ik of Anne samen gewoon hele dag online. En ik ben er normaal nooit om 5u, dus nu paar keer toe 5u sturen is voor mij dan ook meer dan actief bezig zijn met massa. Ik heb verder die hele Plamingphoenix nergens over gehoord hoe het bij hem ging wat ook al genoeg zegt waar ik continue door bezig ging met plannen. Maar goed naar jou beleving heb ik weinig gedaan, prima..

Beweer je dat je meer hebt gedaan dan wat nukes op een zo goed als leeg leeg front sturen en ongetimede edels erachter gooien dan?
 

DeletedUser74358

Guest
Thomas inactief tijdens de aanval op Myway? Die kerel heeft met mobiele defjes elke nacht tegen dikke edelinc's moeten deffen, waarvan ik verzekerd ben dat 95% van Meow was gaan runnen of het niet had kunnen deffen. Tuur hierbij ook niet te vergeten :)

Dan ben jij heel inactief geweest, ik ben hele dagen online geweest op Marco Polo en ook met sturen. Maar goed maakt verder niet uit. Moest daarnaast ook deffen nog waardoor zelf aanvallen soms beetje minder liep. Maar over algemeen ben ik of Anne samen gewoon hele dag online. En ik ben er normaal nooit om 5u, dus nu paar keer toe 5u sturen is voor mij dan ook meer dan actief bezig zijn met massa. Ik heb verder die hele Plamingphoenix nergens over gehoord hoe het bij hem ging wat ook al genoeg zegt waar ik continue door bezig ging met plannen. Maar goed naar jou beleving heb ik weinig gedaan, prima..

Dus als je wekkert ben je in jouw ogen meteen actief bij een massa?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Thomas is inderdaad een beestje
 

DeletedUser66129

Guest
Nou dat ik niet hele dag door aanval kan, maar ik ben zeker veel dagdelen online geweest op het account. Tot 5u snachts wakker gebleven en 11u er weer staan. Ja dan ben je best actief bezig. Side note: het is niet en nooit mijn eigen account geweest he.. ;)

Naar mijn beleving heb ik meer gedaan dan die Phoenix gast. Die gast hoorde je nergens op het forum of skype chats erover waar ik continue overal mee bezig was. Tevens ongetimde edels sturen hoeft niet gelijk een kenmerk te zijn van niet actief zijn he.. Verder had ik ook nog aanvallen te deffen dusja..
 

DeletedUser

Guest
De beste stam speler: Kijkend naar Meow moet ik hier toch wel een paar nomineren. Dit is een van de redenen geweest dat Meow gewoon slecht draaide en ik in ieder geval gestopt ben. Er waren te weinig initiatief nemers voor bijv. planningen en of vv's draaien. Degene die zich hiervoor wel in hebben gezet ben ik dan ook echt wel tevreden over. Dit zijn dan: Anne, Chris, Tsane, Bas, Alexander. Verder in mindere maten maar zeker te benoemen: Jannick, John, Jente, Koen & Ingrid/Dion.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Mocht ik ooit nog TW willen spelen waar ik niet zeker over ben dan zou ik vanuit Meow wel met de volgende in de stam willen: Michel, Anne, Jannick, Alexander, Bas, Mark, Jente, Wouter & Ingrid. Van Fire kom ik bij wel wat meer mensen die ik erg goed al kenden voor W47 maar ook paar die ik nieuw heb leren kennen. Met Anneke, Roald, Jordi, Tuur, Menno, Bjarne, Monique & Robin. Verder spelers van Prins Pils ook nog wel leuke spelers om mee in de stam te zitten.

Favoriete forum poster: Sowieso Anne/Sweehx <3

Verder kon ik op Royalist erg goed vinden met Anne & Jannick. Ben nooit echt iemand geweest die op een account goed kan samenspelen omdat ik zelf vaak het initiatief wil. Maar met deze 2 kon ik erg goed samen spelen, hoewel ik beetje de leiding had over het account. Maar het zijn gewoon beide toppers die ik zeker niet ga vergeten.


M
ooie lijst hoor Richard en bedankt voor de nominaties. Eigenlijk denk ik er bijna exact ook zo over, zoals jij naar deze lijst kijkt. Voor mij ben jij echter alvast de beste speler van w47 en geef ''het beste account'' dan maar aan Krondor28. Het was een groot plezier om bij jou (en Jannick) op het account te zitten. Je bent wat mij betreft altijd welkom op ons account op w50 met Robin, Anneke en mij mocht je weer eens aan TW willen Snifflen. Daarna stop ik ook. ;)

E
cht oneens met Howlin zijn redenaties, over de laatste massa van Meow, kan ik het zeker niet zijn. Zijn verhaal over geschikte targets klopt prima. Maar dat geeft nog niet een reden Richard zijn bewegingsredenen voor de targets onderuit te halen. De reden voor de mislukking lag namelijk niet bij Richard, maar bij de inactiviteit in de stam. Ik heb nu meerdere aanvallen samen met Richard uitgevoerd op XB en er is er nooit een mislukt. Nu is het niveau tussen XB en Fire natuurlijk geen vergelijk, maar XB heeft het altijd als hun missie gezien het bulldozer account .Royalist. te dwarsbomen in deze groei.

Om dit voor elkaar te krijgen is enorm veel defense naar dit front getrokken door XB. Dit in tegenstelling tot de veel mindere hoeveelheid stackdef die .Royalist. ter beschikking had. En ondanks dit vond Richard altijd het goede gaatje bij de XB stackmuur om .Royalist. door te laten rijden. Gaten zitten er in elke defense, en Richard kan die vinden, daar ben ik van overtuigd. Dan is het verder aan de uitvoering of een plan gebaseerd op deze gaten succesvol wordt. Voor deze uitvoering heb je dan wel aanvallers nodig die effectief actief zijn, en elkaar gewoon 24/7 kunnen aflossen, zoals Richard, Jannick en ik zelf altijd ingepland hebben.

Wat Thomas dan beweert over de aanvallen vanuit Marco Polo is gewoon simpelweg niet waar, op het punt na dat er ongetimede aanvallen waren. Als ik meerdere accounts beheer kan ik niet alles effectief juist doen. Onder het aanvallen moest er bovendien ook gedeft worden tegen Timo, waar ik dan mijn aandacht vooral op vestigde op het account. De dorpen aan de andere kant stroomden toch wel binnen.. Die aanval is prima verlopen op een misverstandje na. Verder was het dan ook gewoon prima bemand. Richard heeft er veel tijd in gestoken en ik heb hem afgelost wanneer dit nodig was. Het aantal frontclears was jammer genoeg te beperkt door te drukken, zoals op .Royalist. altijd gedaan is, maar het resultaat was zeker goed genoeg.


We hadden inderdaad zon 15 defjes thuis staan in het zuidwesten van ons cluster, echter was het front met marco polo zon 60 velden (en hadden we in het noorden bijvoorbeeld niks staan) en kregen we ook nog incs vanuit front pjotrdk en flamingphoenix. Vrijwel al onze def stond bij de stam aan het front bij meow. We hebben een massa van 3 dagen met een paar honderd edels redelijk lang kunnen uithouden en met zijn tweeen hebben we voor 3 dagen gedeft wat we konden, uiteindelijk besloten om een deel van ons cluster op te geven en met de vrijkomende edels ons zuid cluster juist te versterken. Uiteindelijk blijk niks nodig omdat er inderdaad niet doorgedrukt werd en zie het resultaat --> marco polo is weg.

Verdedigende foutjes waren er allicht maar ik vond ze toch vrij minimaal voor de beperkte hoeveelheid beschikbare def. Dat je deze dan noemt als de zwakkere van geheel fire vind ik toch wat onterecht.

edit - verder wel erg mooi lijstje


Het was jammer dat je cluster niet gewoon werd uitgeknepen door de andere leden nog van Shadow, dan had je een groter probleem gehad denk ik. Die aanvallen hadden dan niet een kwalitatief goed hoeven zijn, omdat die druk er dan was geweest op een 270 gradenfront met weinig mobiele defense over. Dat had front van marco polo kunnen verminderen. Shadowleden kozen er echter voor om van het weer te genieten. Geef ze eens ongelijk.
 

DeletedUser

Guest
Vond het wel mooi. Staat best netjes ook. Zeker omdat er Meow staat. Dat er een paar brandweermannetjes komen om Laurens zijn tering slechte humor te ondersteunen had ik ook kunnen verwachten ja. Jammer dat het ook daadwerkelijk gebeurd.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.502
Vond het wel mooi. Staat best netjes ook. Zeker omdat er Meow staat. Dat er een paar brandweermannetjes komen om Laurens zijn tering slechte humor te ondersteunen had ik ook kunnen verwachten ja. Jammer dat het ook daadwerkelijk gebeurd.

Dat je 5 dik gedrukte letters als humor durft te noemen
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Vond het wel mooi. Staat best netjes ook. Zeker omdat er Meow staat. Dat er een paar brandweermannetjes komen om Laurens zijn tering slechte humor te ondersteunen had ik ook kunnen verwachten ja. Jammer dat het ook daadwerkelijk gebeurd.

Why so mad?
 
Reactiescore
217
Wat Thomas dan beweert over de aanvallen vanuit Marco Polo is gewoon simpelweg niet waar, op het punt na dat er ongetimede aanvallen waren. Als ik meerdere accounts beheer kan ik niet alles effectief juist doen. Onder het aanvallen moest er bovendien ook gedeft worden tegen Timo, waar ik dan mijn aandacht vooral op vestigde op het account. De dorpen aan de andere kant stroomden toch wel binnen.. Die aanval is prima verlopen op een misverstandje na. Verder was het dan ook gewoon prima bemand. Richard heeft er veel tijd in gestoken en ik heb hem afgelost wanneer dit nodig was. Het aantal frontclears was jammer genoeg te beperkt door te drukken, zoals op .Royalist. altijd gedaan is, maar het resultaat was zeker goed genoeg.
Het was Spencer die die geweldige aanval deed maar goed :p Richard onze aanval had wel nut, Anne raakte helemaal van slag zoals je leest!
 
Bovenaan