De geschiedenis van W13

DeletedUser65746

Guest
Hallo Jongelui,

Nadat ik mijn account op w13 had overgedragen en heb genoten van een aantal weken rust, heb ik besloten om een blog te beginnen over de geschiedenis van deze wereld. Nu dat w13 zijn einde nadert, lijkt het mij leuk om nog eens terug te kijken op wat hier zich heeft afgespeeld.

Ik kijk met gemengde gevoelens terug. Ik heb deze wereld bijna vanaf de start bespeeld. Ik heb hier veel vrienden maar ook veel vijanden gemaakt. Al met al een bijzondere ervaring die ik niet zo maar voorbij wil laten gaan.

Hou dus de komende tijd deze topic in de gaten, ik zal proberen elke week een stuk te posten. Deze verhalen zullen voor de ene bekend zijn, maar voor anderen zullen hier ook zeker zeer verrassende en/of verhelderende stukken worden gepresenteerd. Uiteraard zal ik hier geen persoonsgebonden informatie posten maar aan de andere kant zal ik geen enkel geheim achterhouden. Ook zal mijn eigen rol hier veelvuldig tentoongesteld worden, net als die van andere spelers die grote invloed hebben gehad op w13.

Dus blijf hier hangen en lees straks mee over de volgende onderwerpen:

1. De start
2. De lock tijd
3. Leven na lock
4. De gouden tijd van =3
5. Black ops
6. Pink
7. De afronding

Groetjes,
Piet
 
Reactiescore
603
Leuk initiatief!
Hopelijk word het verhaal eerlijk en interessant geschreven.
Veel succes! :)
 

DeletedUser65746

Guest
Hoi risingsun, mijn oude co :) Leuk je weer te zien.

Gelukkig handelde de leiding van Pink in de laatste fase van de wereld verstandig en ze lieten al "mijn" accounts weer terugkomen bij pink. Dus maar besloten om het te laten zoals het is.

@Mark en Martijn: jammer dat jullie TGM en Darchy steunden bij ons conflict (=3), anders hadden we samen deze wereld gewonnen.

@Marcel: ik vond het heel erg leuk om account Sue terug te bouwen van 1300 dorpen (blackops fase). Achteraf gezien wel fout. Had Sander zijn account moeten laten wegedelen. Maar goed, wellicht kom ik hem nog tegen op een andere wereld, in dat geval: "No mercy Sander". je tools zullen je niet redden.

@Kenneth & Dennis: ik had jullie nooit een account moeten geven...

@Overige spelers: dank voor de samenwerking, special dank voor de spelers waarmee ik tot het laatste moment in contact was geweest. Nee, ik was geen seconde weg, zat nog net ingelogd toen het licht uitging op w13.

Het gaat jullie goed, het was een zeer speciale wereld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72568

Guest
Je bent net iets te noob om ook maar een waterkansje te maken, Piet. Niveau van w13 was laag, kijk maar hoelang het =3 duurde om accs als Yoeri, Arjan en Sue weg te krijgen. Nog niet bij zeggend dat dat alleen mogelijk was door stoppen van de spelers.

Wij als leiding wouden de wereld eerder laten eindigen, anders hadden we je nog gewoon weggespeelt. Tuurlijk wisten we dat je nog ergens kon loggen. Veel uitdaging had er ook niet geweest, de spelers die je gevonden had, hadden al dorpen verloren aan leden van Pink op een andere wereld.
 
Reactiescore
2.177
Haha kijk hem mietje zijn. Begint nu stoer te praten maar wel het acc weggeven waarmee je front met mij had. Was toen een stoere man en kom niet bij sluiten van de wereld aan ;)

En voel je je al een winnaar? :')
 

DeletedUser

Guest
@Piet,
Je ben wel tegenstrijdig in je uitspraken.

Leuk mij weer te zien.
En ik had je nooit een account moeten geven.

Succes verder Piet.
Met jouw kwaliteiten zal je nooit meer een wereld winnen!
Het enige wat je kan is dreigen, je eigen regels verbreken enzo.

Sterkte verder!

Je vriendelijke ex medespelers

Dennis
 

DeletedUser75737

Guest
Pietertje beter snel een broodje pindakaas weer eten he !
 

DeletedUser65746

Guest
Je bent net iets te noob om ook maar een waterkansje te maken, Piet. Niveau van w13 was laag, kijk maar hoelang het =3 duurde om accs als Yoeri, Arjan en Sue weg te krijgen. Nog niet bij zeggend dat dat alleen mogelijk was door stoppen van de spelers.

Haha, Yoeri, de een na grootste dubbelspion van W13. Klopt, het duurde lang, totdat ik vv van gend en later kadjen pakte. Hij was snel weg :). Hij klaagde nog bij mij over de kwaliteit van zijn vv, maar dat heeft hij met jou kennelijk nooit gedeeld. Hoe account Sue ging hoef ik je niet uit te leggen. Desnoods even naar eigen stats kijken. Was wel een jaar met je bezig geweest maar uiteindelijk ben je dus verslagen door een noob :) Met Arjan heb ik me nooit bemoeid, anders was dat ook sneller afgelopen.

Wij als leiding wouden de wereld eerder laten eindigen, anders hadden we je nog gewoon weggespeelt. Tuurlijk wisten we dat je nog ergens kon loggen. Veel uitdaging had er ook niet geweest, de spelers die je gevonden had, hadden al dorpen verloren aan leden van Pink op een andere wereld.

Nou, die spelers bedoelde ik dus juist niet. Als leider ben je dus totaal niet op de hoogte wat binnen je stam speelde :).

Als script mod heb je het voordeel om tools te kunnen makken die grenzen aan de spelregels. Andere spelers/stammen met soortgelijke tools krijgen ze nooit gekeurd. Hierdoor staan ze automatisch 1-0 achter. Parallel hieraan doe je je voorkomen als een eerlijke en moedige speler/leider, maar achter de schermen reken je keihard af met iedereen die niet met je eens is. Ook middelen die je in het openbaar afkeurt zet je in zonder te aarzelen.

Dus ga nu hier aub niet de stoeren winnende jongen uithangen want anders maak ik een paar feiten toch openbaar. Wees blij dat ik je liet eindigen op deze manier want wat je verdient is niets anders dan direct en voor altijd verbannen van alle spelwerelden:

[5-7-2015 10:47:58] Piet: we moeten ook iets met lotje

[5-7-2015 10:47:58] xxx: komt in orde ;)

[5-7-2015 10:48:17] xxx: mail proberen verzetten tijdens z'n vakantie lijkt me beste plan dat we nu kunnen doen?

[5-7-2015 10:48:17] Piet: wie kan email veranderen?

[5-7-2015 10:48:58] xxx: hmm

[5-7-2015 10:49:26] xxx: ik kan een proxy gebruiken?

(xxx/naam is verwijderd in verband met privacy)
 

DeletedUser65746

Guest
Haha kijk hem mietje zijn. Begint nu stoer te praten maar wel het acc weggeven waarmee je front met mij had. Was toen een stoere man en kom niet bij sluiten van de wereld aan ;)

Hoe komt het dan dat je mijn voorstel om 1 tegen 1 gevecht te voeren niet hebt geaccepteerd? Ben je bang voor een mietje?

En voel je je al een winnaar? :')

Zekers Kenneth. mijn invloed op deze wereld is mega-groot geweest.
 

DeletedUser72568

Guest
Feit is dat ik geen enkel dorp verloren ben. Pas na mijn stop zijn enkele dagen later dorpen verloren gegaan. Veel kans maakte je verder niet. Feit is dat jij je veel hoger inschat dan je waard bent.

Op je script gedeelte ga ik zelfs niet in, de technische kennis van =3 ben je nooit verleerd. Verder doe ik niet stoer, jij had geen schijn van kans te winnen, zelfs al had iedereen waarmee je contact had je geholpen. Anders moet je even vertellen waar je nog speelt en dan kun je je even bewijzen.

Maak maar openbaar je feiten? Ik heb nooit voorgesteld om een proxy te gebruiken. Mail verzetten daarintegen zeker, dat kan gerust een correcte quote zijn. Als iemand de stam wil stabben met een acc dat hij van de stam gekregen heeft (en in bezit heeft gezet bij zichzelf), hoef ik me niet voor te schamen. Hoeveel mails heb jij ook alweer op je eigen naam gezet? Je had een handvol accounts in bezit, hoe zou dat gekomen zijn?

Je hebt gefaald op w13, nu hoef je ook de grote jan niet meer uit te hangen.
 
Reactiescore
2.177
Hoe komt het dan dat je mijn voorstel om 1 tegen 1 gevecht te voeren niet hebt geaccepteerd? Ben je bang voor een mietje?
.
Zekers Kenneth. mijn invloed op deze wereld is mega-groot geweest.

1 VS 1? Dus jij noemt scuba volgestacked met def van prantic pietro sylar repel en maartuh 1 VS 1? ;)
Geef een wereld en we vechten t 1 VS 1 uit waarbij het ook werlelijk 1 VS 1 is.


En toch had je een stab nodig omdat je je zin niet kreeg.
 

DeletedUser75737

Guest
Hoe komt het dan dat je mijn voorstel om 1 tegen 1 gevecht te voeren niet hebt geaccepteerd? Ben je bang voor een mietje?



Zekers Kenneth. mijn invloed op deze wereld is mega-groot geweest.

Ach man 1 van de grooste nullen ben jij wel geweest in deze wereld
In mijn tijd =3 werd er zelfs beweerd dat ~RF~ hackte en dat omdat ze een mod in hun stam hadden alles werd goed gekeurd
Neem je verlies als een man. Oh wacht dan ben je ook niet meer
 
Reactiescore
2.177
Piet, heb je zoveel moeite om hier iets neer te zetten? Lachwekkend, aangezien je zelf begint met steken geven maar gaat rennen bij steken terug :rolleyes:
 

DeletedUser65746

Guest
Feit is dat ik geen enkel dorp verloren ben. Pas na mijn stop zijn enkele dagen later dorpen verloren gegaan. Veel kans maakte je verder niet. Feit is dat jij je veel hoger inschat dan je waard bent.

Ik snap dat je het graag zo ziet. Je "stop" was echter niets anders dan vluchten. Ik heb ruim een jaar lang elke maand 5-10k clears op je gegooid en je zag het gewoon niet meer zitten.

Op je script gedeelte ga ik zelfs niet in, de technische kennis van =3 ben je nooit verleerd. Verder doe ik niet stoer, jij had geen schijn van kans te winnen, zelfs al had iedereen waarmee je contact had je geholpen. Anders moet je even vertellen waar je nog speelt en dan kun je je even bewijzen.

Komt goed hoor. Wie weet, misschien lig ik inmiddels ergens bij je in de buurt. :)

Maak maar openbaar je feiten? Ik heb nooit voorgesteld om een proxy te gebruiken.

Ok, dit neem ik als je toestemming om stukken uit onze prive/stamchat hier te mogen posten. Hier staat bij mij echt dat je het wel hebt gezegd, nu nog een keer met naam erbij:

[5-7-2015 10:49:26] Unfriendly Sander: ik kan een proxy gebruiken?

Mail verzetten daarintegen zeker, dat kan gerust een correcte quote zijn. Als iemand de stam wil stabben met een acc dat hij van de stam gekregen heeft (en in bezit heeft gezet bij zichzelf), hoef ik me niet voor te schamen.

Als MOD van TW weet je heel goed dat er per persoon maar 1 account toegestaan is.

Hoeveel mails heb jij ook alweer op je eigen naam gezet? Je had een handvol accounts in bezit, hoe zou dat gekomen zijn?

Meerdere, was ook nooit een geheim binnen de stamleiding. Wel met het doel om op termijn weer goede spelers er op te kunnen zetten. Op deze manier is TLS groot gewoorden en uiteindelijk de wereld gewonnen.

Als MOD heb je echter een voorbeeldfunctie, je kan niet achter de schermen dit soort zaken dogen/faciliteren, ook niet als het in jou eigen voordeel is.
 

DeletedUser65746

Guest
1 VS 1? Dus jij noemt scuba volgestacked met def van prantic pietro sylar repel en maartuh 1 VS 1? ;)

Je was dus bang voor deff? Hahaha, je had toch een full off account? Deff had 300 uur moeten lopen dus tegen een goede speler had ik nooit een kans gemaakt.

Geef een wereld en we vechten t 1 VS 1 uit waarbij het ook werlelijk 1 VS 1 is.

OK, doe jij een voorstel?
 

DeletedUser65746

Guest
Ach man 1 van de grooste nullen ben jij wel geweest in deze wereld
In mijn tijd =3 werd er zelfs beweerd dat ~RF~ hackte en dat omdat ze een mod in hun stam hadden alles werd goed gekeurd
Neem je verlies als een man. Oh wacht dan ben je ook niet meer

Welk verlies? Misschien wil Sander voor je een script maken waarme je met je mond TW kan spelen? Je stats laten namelijk nooit wat zien, nu op w47 ben je ook aan het verliezen.
 

DeletedUser72568

Guest
Ik snap dat je het graag zo ziet. Je "stop" was echter niets anders dan vluchten. Ik heb ruim een jaar lang elke maand 5-10k clears op je gegooid en je zag het gewoon niet meer zitten.

Niet echt, er was afgesproken wanneer ik terug zou komen. En kijk eens, ik ben teruggekomen, ookal was het acc volledig kapot. Near maakte geen kans met hun "skills".

I
Ok, dit neem ik als je toestemming om stukken uit onze prive/stamchat hier te mogen posten. Hier staat bij mij echt dat je het wel hebt gezegd, nu nog een keer met naam erbij:


Als MOD van TW weet je heel goed dat er per persoon maar 1 account toegestaan is.

Meerdere, was ook nooit een geheim binnen de stamleiding. Wel met het doel om op termijn weer goede spelers er op te kunnen zetten. Op deze manier is TLS groot gewoorden en uiteindelijk de wereld gewonnen.

Als MOD heb je echter een voorbeeldfunctie, je kan niet achter de schermen dit soort zaken dogen/faciliteren, ook niet als het in jou eigen voordeel is.


Lees de regels nog even goed door. Ik mag meerdere accs op mijn mail hebben staan. Verder heb ik nooit een mail veranderd, dat deed jij. Je hebt alleen woorden/skype als bewijs, maar heb ik die dingen ook daadwerkelijk gedaan? Waar is het bewijs daarvan? Je hebt meerdere accs bespeelt en in bezit gehad jij, dat is ook meermaals aangegeven aan support. Met vanaf welk netwerk je op welk acc zat, alleen is het lastig om daaruit op te maken of het eenzelfde persoon is. (oh ja, ik had je al aangegeven toen je nog in TLS zat ook hoor, hoort bij mijn voorbeeldfunctie ofc)

Je hebt niets als deftig bewijs. Niets dat aantoont dat ik die zaken uitgevoerd heb. Want hoeveel accs op w13 hebben ooit op mijn mail gestaan? 0. Zelfs Sue staat niet op mijn mail.
 
Bovenaan