Golden Awards

DeletedUser66129

Guest
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Mocht ik ooit nog TW willen spelen waar ik niet zeker over ben dan zou ik vanuit Meow wel met de volgende in de stam willen: Michel, Anne, Jannick, Alexander, Bas, Mark, Jente, Wouter & Ingrid. Van Fire kom ik bij wel wat meer mensen die ik erg goed al kenden voor W47 maar ook paar die ik nieuw heb leren kennen. Met Anneke, Roald, Jordi, Tuur, Menno, Bjarne, Monique & Robin. Verder spelers van Prins Pils ook nog wel leuke spelers om mee in de stam te zitten.


Verder voor degene die doorgaan op W47 succes nog en wellicht kom ik sommige ooit nog tegen op TW mits ik zelf nog weer motivatie vind om een wereld te gaan spelen.

Zorg maar dat je snel de motivatie vind:) en dank voor deze lovende woorden, zal mijn best doen ze waar te maken.

Wanneer reageer je nou eens op mijn PM hier op het AF.. :(
 

DeletedUser77130

Guest
Gezien ik nu met W47 klaar ben, heb alles meegemaakt vanaf de start en langs draaiende lid van Meow ben geweest. Veel meegemaakt met deze stam, alleen jammer dat het zo op een einde komt. Dus voor mij een lijstje om de wereld mee af te sluiten.

Beste speler:
In mijn ogen is er één speler die zich zowel verdedigend als aanvallend heeft laten zien goed te staan. Dit is Krondor28. Goed bemand account en spelers die zeker weten wat ze doen. Verdedigend ook erg sterk en wist aan nachtblitz met veel edels af te slaan, 1 dorpje verlies uiteindelijk. Maar manier hoe hij verdedigde was echter echt gewoon goed. Aanvallend heeft die ook laten zien door te kunnen beuken. Tot week geleden was gebied van Krondor het enige gebied samen met Eisbar waar winsten geboekt werden. Dit door het doorzetten van beide accounts. Verder is het lastig in te schatten tegen Krondor. Meestal stuurt die random om 5u snachts nog paar inc's waardoor er twijfel kan ontstaan met deffen. Zijn meestal de cruciale momenten of er wel of geen edels komen. Hieruit profiteren ze dus echt goed. Verder op W47 is niemand die aan het niveau van Krondor komt en naar mijn mening ook niet eens echt dichtbij komt daarbij.

Het grootste ego: Ik kies hiervoor voor 2 spelers, namelijk Pim omdat ik het beetje raar vind dat hij zichzelf zo trots op het AF komt verkondigen met posts tegen Meow. Maar eigenlijk vind ik dat die weinig te zeggen heeft na het makkelijk opgeven binnen Bier destijds. En nu met Candice eigenlijk ook niks bereikt heeft maar toch op het AF zichzelf als 'pro' voor doet (zo komt het naar mij over althans). Ik weet niet of hij met vv's veel gedaan heeft om zichzelf te laten zien, maar met Candice heeft die nog zeer weinig bereikt en al helemaal niks tegen Meow zowat.

Andere is Leo (lord ghost wisperer). Een persoonlijkheid die ik totaal niet mag. Arrogant als maar kan en denkt dat hij veel bereikt op Krondor. Maar ik denk echt dat inzet van Leo op het account miniem is om echt zichzelf zo groot te verkondigen. Denk dat Krondor gewoon draait op de andere spelers. Verder manier hoe hij heel raar op AF liep te verkondigen van een 'clusterfuck' van Christie, een dorp wat overgenomen is van krondor. Dat was gewoon veruit triest en zegt volgens mij ook veel over zijn niveau.

Mijn extern uitgedrukte ego beperkt zich in het wijzen op de chronologische feiten en niet op basis van het op een non-argumenteerbare discussie te happen en dan wild in het rond te slaan in de hoop dat ik wat raak.

Maar ik denk echt dat inzet van Leo op het account miniem is om echt zichzelf zo groot te verkondigen.
Prove it or shut you mouth and eat your heart out.

De discussie over het vijfdeliiniedorp heeft geen meerwaarde om nog te voeren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
De inzit van Leo is zowel op Krondor als binnen Fire echt van belang geweest. Dat kan ik bij deze dus gewoon oplossen. :)
 

DeletedUser66129

Guest
Mijn extern uitgedrukte ego beperkt zich in het wijzen op de chronologische feiten en niet op basis van het op een non-argumenteerbare discussie te happen en dan wild in het rond te slaan in de hoop dat ik wat raak.


Prove it or shut you mouth and eat your heart out.

De discussie over het vijfdeliiniedorp heeft geen meerwaarde om nog te voeren.

De arrogantie komt weer te boven. Ik zeg nog duidelijk 'ik denk'. Maar goed blijkbaar moet je bij dingen waarvan je het denkt tegenwoordig ook al bewijzen.. Damn logic...
 

DeletedUser77130

Guest
De arrogantie komt weer te boven. Ik zeg nog duidelijk 'ik denk'. Maar goed blijkbaar moet je bij dingen waarvan je het denkt tegenwoordig ook al bewijzen.. Damn logic...

Of je checked in het vervolg eerst een semi- of non-afhankelijke betrouwbare bron voor je wild in het rond gaat slaan op een openbaar forum? Thnx!
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Ik zie nergens arrogantie in die post. Hij zegt nochtans: "mijn extern uitgedrukte ego beperkt".

Arrogantie geeft juist een onbescheidenheid aan, waar hij hier juist bescheiden probeert te blijven.

Dus u zegt?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Het grootste ego: Ik kies hiervoor voor 2 spelers, namelijk Pim omdat ik het beetje raar vind dat hij zichzelf zo trots op het AF komt verkondigen met posts tegen Meow. Maar eigenlijk vind ik dat die weinig te zeggen heeft na het makkelijk opgeven binnen Bier destijds. En nu met Candice eigenlijk ook niks bereikt heeft maar toch op het AF zichzelf als 'pro' voor doet (zo komt het naar mij over althans). Ik weet niet of hij met vv's veel gedaan heeft om zichzelf te laten zien, maar met Candice heeft die nog zeer weinig bereikt en al helemaal niks tegen Meow zowat.

Beste leider: Verder huidige situatie is beste leiding toch wel leiding Fire hoewel ik paar punten toch wel jammer vind in die stam en hun beleid. Zoals een Prins Pils niet toe laten, nu wel ineens vragen of PP in de stam wilt komen. Begint zich daar beetje mee tegen te spreken en lijkt alsof men van Prins pils dus eerst moest bewijzen alvorens ze mogen joinen. Maar over algemeen wel sterkste leiding team.

Leuk lijstje Richard, op deze puntjes wilde ik wel even ingaan. Wat Pim betreft, dat is natuurlijk een mening en daarom niet fout, doch denk ik daar heel anders over. Pim is echt iemand die algemeen ondergewaardeerd word, Pim is tot aan het extreme toe een stamspeler. Door wat mot met een Fire-speler die er net zoals veel meow'ers is Pim er een tijdje terug een paar weken uitgeweest. Hij kwam op aandringen van ons terug, en nam direct overal vv's. Zo beheerde Pim Ethnocentric o.a. tijdens de aanvallen, en plande hij de massa op Baapblazers, niemand anders wilde dat gaan doen. Ondertussen is Pim zelfs van account verhuist, voor het welzijn van Fire. Noem hem een hopper, runner of wat dan ook, Pim heeft veel meer voor zijn stam over dan 95% van de anderen en daarom doet het pijn aan mijn ogen om te zien dat men hem uitmaakt voor ego.

Je stukje over prins pils klopt niet, lees even de overlegchat terug. Sven zei dat ik aan prins pils vroeg of ze in fire zouden willen, even in het midden latende of het te verwezenlijken is ja of nee. Dit klopt, maar je hebt het verkeerd geinterpreteerd. Persoonlijk kan ik het prima vinden met de pilsjes, en ik had ze graag direct zien joinen. In een gesprekje met Emile kwam naar voeren dat Sven het eigenlijk wel prima vond zo in Bier. Ik vroeg aan Sven/de pilsjes of ze uberhaupt in fire zouden willen. Hadden ze hier ja op geantwoord hadden we wellicht weer een enquete kunnen openen. Een aantal mensen die eerder bezwaar maakten zijn momenteel vertrokken. In mijn opinie horen de pilsjes zowel in als bij Fire, maar Fire is een democratie dus voorstanders hebben het er toen bij gelaten. Er moest 85% goedkeuring (van 13 accounts) worden behaald, als er een nieuwe stemming zou komen, zouden ze dat percentage best kunnen halen. Maar er is, zoals je hier suggereert, geen enkel verband tussen het (alsnog) rekruteren van Prins pils en de huidige situatie (bewezen). Buiten dat is algemeen bekend dat de spelers van prins pils zich niet hoeven te bewijzen, als zij het niet waar kunnen maken, kan de gemiddelde fire speler dat ook niet. Tot slot was het meer een peiling van roald tot de pilsjes, niet zozeer van Fire en pils :)
 

DeletedUser66129

Guest
Of je checked in het vervolg eerst een semi- of non-afhankelijke betrouwbare bron voor je wild in het rond gaat slaan op een openbaar forum? Thnx!

Moet je horen wie het zegt. Degene die nog via PM naar mij toe kwam nadat hij onterechte beschuldigingen naar Meow posten op het AF en compleet verkeerd had. Man man man, wat een hypocriet ben jij man. Schaam jij je nooit voor jezelf ofzo?
 

DeletedUser77130

Guest
Moet je horen wie het zegt. Degene die nog via PM naar mij toe kwam nadat hij onterechte beschuldigingen naar Meow posten op het AF en compleet verkeerd had. Man man man, wat een hypocriet ben jij man. Schaam jij je nooit voor jezelf ofzo?

https://gyazo.com/511a21fccc30d291904a2667a493b205

Toepassen wederhoor.
Verwijten naar mijn kop geslingerd krijgen.

Daarnaast heb je nooit antwoord gegeven op mijn vraag en is de schade miniem gebleken achteraf. Kortom: weer een non-discussie om te voeren, maar de opvolgorde afspraken waar Meow op zat te kwijlen op het betreffende moment heb ik niks meer van vernomen?

Tot slot is geen onterechte beschuldiging geuit, maar had Meow adequater kunnen en misschien wel moeten reageren bij de leave van SirMaxim uit Shadow.
 

DeletedUser66129

Guest
Wat betreft het 'clusterfuck' van Christie dan? Beschuldig je hem van een CF zonder de achtergrond info te weten over de afspraken. Kan zo ongetwijfeld meer dingen vinden. Al met al dus hypocriet om mij nu te verwijten dat ik voor mijn mening naar bronnen rond moet vragen maar jij juist degene bent die regelmatig random verwijten gooit...
 
Reactiescore
217
Meest overschatte speler: Wegens een groot inactiviteit denk ik toch Sick Individuals, ze vielen mee aan op Marco Polo destijds maar probeerde vrijwel niks. Enige die wat deed was Keepers of Hell waar Sick juist een heel groot deel van Marco zou moeten edelen om door te kunnen groeien. Denk bij een aanval van Marco op Sick dat het account het lastig zou krijgen en dit een account zou worden die dan veel onder vv zou moeten staan dan. Verder kijkend naar Meow uiteindelijk Feroliciouz. Had veel vertrouwen in het account en vooral de spelers omdat die graag tegen eisbar wouden strijden. Maar bij eerste beste aanval waren ze weg en nooit meer terug kunnen vinden. Na het stoppen van deze spelers was het account al zo in chaos, veel mobiele def weg etc en was het herstellen ervan gewoon te lastig dat een nieuwe speler het ook niet kon fixen meer.
Haha die aanval was een grote flop ja.. Maar grappig dat je baseert dat we overschat zijn op 1 zo'n klote aanval, wat overigens was bedoel om de druk van myway af te halen. Verder zou elk rim account het moeilijk krijgen bij een aanval van vijanden in de rim, alle deff stond ook aan het front met Meow, kijk maar naar myway.
 

DeletedUser66129

Guest
Haha die aanval was een grote flop ja.. Maar grappig dat je baseert dat we overschat zijn op 1 zo'n klote aanval, wat overigens was bedoel om de druk van myway af te halen. Verder zou elk rim account het moeilijk krijgen bij een aanval van vijanden in de rim, alle deff stond ook aan het front met Meow, kijk maar naar myway.

Mwa, MyWay had gewoon mobiele def nog, anders zou het niet 2 dagen later gestackt staan of er moet def van de stam gekomen zijn.

En nja het is niet enkel gebaseerd op die aanval. Je bent een topper dat weet ik, maar deze wereld val je tegen gewoonweg omdat je niet actief bent. Zijn weinig aanvallen gekomen vanuit jou richting Meow en bij de aanval op Marco Polo had je edels kunnen spammen en dorpen kunnen pakken maar dit gebeurde niet. Daarop heb ik beetje gebaseerd. No offence richting jou en je kwaliteiten.
 
Reactiescore
217
Mwa, MyWay had gewoon mobiele def nog, anders zou het niet 2 dagen later gestackt staan of er moet def van de stam gekomen zijn.

En nja het is niet enkel gebaseerd op die aanval. Je bent een topper dat weet ik, maar deze wereld val je tegen gewoonweg omdat je niet actief bent. Zijn weinig aanvallen gekomen vanuit jou richting Meow en bij de aanval op Marco Polo had je edels kunnen spammen en dorpen kunnen pakken maar dit gebeurde niet. Daarop heb ik beetje gebaseerd. No offence richting jou en je kwaliteiten.
Kijk daar ga je al de fout in, myway had geen schuif deff was van de stam.

Dat er weinig aanvallen zijn gekomen is bullshit, wij hadden constant aanvallen lopen..
Ik weet dat ik niet bijster actief ben, dat komt puur door de ligging die mij niet actief maakt. Ben ook niet voor niets op een front account gaan
spelen nu ;)
 

DeletedUser66129

Guest
Kijk daar ga je al de fout in, myway had geen schuif deff was van de stam.

Dat er weinig aanvallen zijn gekomen is bullshit, wij hadden constant aanvallen lopen..
Ik weet dat ik niet bijster actief ben, dat komt puur door de ligging die mij niet actief maakt. Ben ook niet voor niets op een front account gaan
spelen nu ;)

Zijn front def met Marco Polo stond wel degelijk thuis. Die heb ik gewoon gescout eerste nacht waar de def thuis stond. Daar achter stond het inderdaad niet thuis. Maar denk aan front met Marco zeker nog wel een 20 tot 30 thuis stond aan front Marco Polo, verder daarachter of front met andere zou ik niet weten.
 

DeletedUser77130

Guest
Wat betreft het 'clusterfuck' van Christie dan?

Je bent de enige die het nog een CF noemt. De rest weet dat het een dorp in de vijfde linie was die eerlijk en hard verkregen is, maar ook dat er binnen 1-2 uur 300-350k populatie in stond waar Meow een deftekort leek te hebben bij aanliggende fronten. Typisch.

Kan zo ongetwijfeld meer dingen vinden. Al met al dus hypocriet om mij nu te verwijten dat ik voor mijn mening naar bronnen rond moet vragen maar jij juist degene bent die regelmatig random verwijten gooit...

Zo lang jij blijft geloven in die sprookjes en jezelf van oorzaak naar gevolg in jouw eigen post kunt schrijven hoef ik mij geen moment zorgen te maken over jouw constructieve communicatieve bijdrages binnen Meow. :D
 

DeletedUser74358

Guest
Leuke lijst Richard, maar om ook even te bevestigen, Leo doet het hartstikke goed en maakt veel uren online.

CF verhaal is wel gedaan nou toch?

Thanks voor de nominatie van krondor nog, had nog wel meer willen laten zien
 

DeletedUser66129

Guest
Leuke lijst Richard, maar om ook even te bevestigen, Leo doet het hartstikke goed en maakt veel uren online.

CF verhaal is wel gedaan nou toch?

Thanks voor de nominatie van krondor nog, had nog wel meer willen laten zien

Wil over dat CF verhaal verder niet op in gaan. Maar het is wel hypocriet om mijn mening af te kraken als iets omdat ik dan maar bronnen moet navragen etc. Maarja hij kraakte Meow/Christie af omdat hij een 'CF' deed zonder de details en afspraken dus uberhaupt te weten. En zo dus ook andere verhalen die hij soms aankaart hier op het AF... Dan heb je niet het recht om mijn mening af te kraken op dat punt.
 

DeletedUser71618

Guest
Bedankt Netsky, voor het vertrouwen en de lovende woorden over Krondor. Dat Leo niet zo handig deed ivm die "CF" weten we inmiddels wel, maar dat is niet zo'n probleem meer idd hoop ik. Desalniettemin snap ik je hoor, is wellicht anders te beleven dan binnen het account/de stam.
 

DeletedUser75133

Guest
Zijn front def met Marco Polo stond wel degelijk thuis. Die heb ik gewoon gescout eerste nacht waar de def thuis stond. Daar achter stond het inderdaad niet thuis. Maar denk aan front met Marco zeker nog wel een 20 tot 30 thuis stond aan front Marco Polo, verder daarachter of front met andere zou ik niet weten.

We hadden inderdaad zon 15 defjes thuis staan in het zuidwesten van ons cluster, echter was het front met marco polo zon 60 velden (en hadden we in het noorden bijvoorbeeld niks staan) en kregen we ook nog incs vanuit front pjotrdk en flamingphoenix. Vrijwel al onze def stond bij de stam aan het front bij meow. We hebben een massa van 3 dagen met een paar honderd edels redelijk lang kunnen uithouden en met zijn tweeen hebben we voor 3 dagen gedeft wat we konden, uiteindelijk besloten om een deel van ons cluster op te geven en met de vrijkomende edels ons zuid cluster juist te versterken. Uiteindelijk blijk niks nodig omdat er inderdaad niet doorgedrukt werd en zie het resultaat --> marco polo is weg.
Verdedigende foutjes waren er allicht maar ik vond ze toch vrij minimaal voor de beperkte hoeveelheid beschikbare def. Dat je deze dan noemt als de zwakkere van geheel fire vind ik toch wat onterecht.

edit - verder wel erg mooi lijstje
 
Bovenaan