Beoordeel de top-20

DeletedUser72524

Guest
Ipv kritiek te hebben kan je beter Gilles zijn voorbeeld nemen en deze God zijn respect te geven die hij ook verdiend te krijgen!
 

DeletedUser7072

Guest
Hey Sander speel je weer als vrouw onder een schuilnaam :D

Lol speelt deze noob ook. En Dirk heeft gewoon gelijk, zoals altijd!

Jij snapt het!

Gelijk? Waar is dit gelijk?

nl49

Je naam zegt het al, het is tijd voor plan B voor mono ;)
 
Reactiescore
1.892
Als je eens goed naar de kaart kijkt, zie je dat follow my way en ik buren zijn. We hebben hem al meermaals geholpen met bepaalde dingen dat het deffen voor hem gemakkelijker maakt. Ikzelf heb maar heel even een vv gedraaid omdat het echt noodzakelijk was. Als ik ga vv'n kan ik niet ondersteunen voor 24uur en nergens snel def voor gooien. Daarnaast is het ook redelijk onterecht om te zeggen dat ik moet gaan deffen, heb wel redelijk wat vv'tjes op mijn naam staan de laatste tijd...;)
Dit is een onnodig stuk tekst omdat je mijn deel verkeerd geïnterpreteerd hebt. Jij sprak over 'de' aanvallers, waarmee je niet op jezelf doelde. Dit mag ik wel stellen hopelijk gezien je iets verderop het volgende hebt gezegd; "Spreek me privé maar aan als dit niet zo is want ikzelf heb nog niet echt heel goed kunnen kijken." Daar ga ik vervolgens op in en spreek dus over de betreffende deffers die die uitspraken hebben gedaan, niet over jou.

Verder, zoals ik al uitgelegd had aan de speler van Vitalise zelf, is het niet dat je dorpen pakt je ineens ook goed aan het aanvallen bent...
Ik heb dan ook nergens beweerd dat Vitalise goed kan aanvallen, enkel dat ik het niet gepast vind dat de betreffende spelers dergelijke uitspraken doen over zijn manier van aanvallen als ze zelf dorpen lozen alsof het niks is. Zorg dan eerst maar eens dat er fatsoenlijk gedefft wordt en/of dat je bemanning goed is.

Voor revenge: Waarom concludeer ik dat het een goed team is: Ze zijn actief, draaien regelmatig wel vv's, werkt mooi samen met Euphoria en daarnaast zijn het ook wel gezellige spelers... Ik moet niet altijd privé gesprekken met spelers hebben om hen te beoordelen.
Voor gentleman: Dit account speelt liever wat in de schaduw, IG zijn ze altijd bereikbaar en het team is ook actief... Niet omdat accounts heel wat geinternd hebben dat je ze moet profileren als slechte spelers. Verder heb ik recent nog contact gehad met spelers van Gentleman omdat ze nu toch ook wel een degelijk front met Fide beginnen te krijgen en daaruit concludeerde ik dat het een leuke strijd ging worden tussen Gentleman en Fide-leden.
Voor Oldskoel: Heb het namelijk over de huidige speler namelijk Freek, Michiel is gaan Runnen en Biggie had wat andere privé problemen. Freek ken ik van geen andere wereld dus kan niet zomaar over hem gaan oordelen.
Dus omdat ze altijd bereikbaar en actief zijn is het direct een goed team ook al ken je ze daarbuiten om verder totaal niet? Vreemde maatstaven hanteer jij voor het bestempelen van een speler/team als 'goed'. Daarbij geef ik ook nergens aan dat je ze direct moet profileren als slechte spelers wanneer ze veel interns hebben gehad, echter doe jij precies hetzelfde andersom. Jij profileert ze juist als goede spelers met (in mijn optiek) onzinargumenten.

Voor Revenge geldt hetzelfde; hoezo is het een goed team puur omdat ze regelmatig VV's draaien en het gezellige spelers zijn? Ik kan minimaal 5 betere argumenten verzinnen op basis waarvan ik een team goed zal noemen. Dat goede teams schaars zijn op deze wereld is een feit, maar om dan spelers maar goed te noemen onderbouwd middels drogredenen... Of ja, het zijn niet eens echte drogredenen want ze komen niet eens aannemelijk over.

Ben ook meer betrokken met de westkant van de stam, redelijk normaal ook omdat ik ook helemaal in het westen lig. Ben wel zogoed als met alles mee wat er in de stam gebeurd. Maar klopt, laatste 3 weken ben ik ook niet echt actief geweest: 16 dagen op vakantie gegaan en net daarvoor wat met vrienden afgesproken. Weet niet als het echt nodig is dat je elke speler in je stam al goed kent. Ik weet wie ik moet aanspreken bij elk account dusja. Verder zitten er in Mono ook heel wat spelers die ik niet van een vorige wereld ken.
Dan alsnog weet je toch op z'n minst de namen van de spelers per account? Anders ben je echt een flutleider. Ik zeg verder ook nergens dat het nodig is elke speler in je stam goed te kennen, maar als je als leider zijnde niet je eigen spelers bij naam kent kan ik je niet eens serieus nemen als leider.

Ik weet niet als je de post van noriare helemaal gelezen hebt, maar deze speler heeft eigenlijk niks anders gedaan dan zijn oude stam verlaten om het gevecht niet aan te gaan en daarna alleen maar lopen internen. Verder wordt het denk ik wel verwacht van accounts in de top 20 dat ze toch wel wat farmen om zo hun positie te behouden. Farmen heeft alleen maar voordelen. Als je het dus niet doet loop je voordelen mis. Vaak is het ook dat minder actieve accounts ook bijna niet farmen... Ik vind farmen dus toch wel redelijk belangrijk voor hoog geprofileerde accounts.
Ik snap niet waar je op doelt in je eerste zin, dat is totaal niet relevant? Ik vraag puur een onderbouwing bij de door jou geuite uitspraken als; "Farmen: 0x rover: op rang 52 met rover lolol, dit is ondermatig. Echt schandalig!" etc. Daarbij heb ik al een uitleg geplaatst hoezo het juist niet schandalig is, waar ik in bovenstaand stukje nog niet echt een antwoord terug op heb gekregen. Het enige wat jij momenteel doet lijkt wel reclame maken voor het farmen zelf, wat niet eens betrekking heeft op het account in kwestie. Daarbij lijkt het bij jou wel om 'status' te gaan, dat farmen.

Btw, probeer je hiermee nu indirect te zeggen dat 4 farmers hoog geprofileerd is? :biggrin:

Holsappeltje heeft dacht ik niet veel geinternd, en wel al spelers van 500k weggespeeld terwijl hijzelf niet veel meer punten had. Zelf vind ik dat wel een mooie prestatie, zeker als hij dan ook nog in het begin solo speelde. Daarnaast heeft ie ook al mooie offensieven op Euph uitgevoerd en dorpenwinst gepakt.
Hoe dijkhopper atm aanvalt op Oldskoel is ook wel aan de goede kant. Verder is het vaak als je een hoge ODA hebt dat je je clears niet vaak laat thuisstaan en je dus een aanvallende speler bent. Als die aanvallen dan ook nog eens tot mooie dorpen lijden, dan ben je voor mij wel een goede aanvaller. Snap wat je bedoelt met slimmer aanvallen maar denk dat zowel hols als dijk niet echt dom hebben aangevallen.
Kijk, dat is een betere onderbouwing. Echter betekent het niet direct dat je je clears vaak thuis laat staan als je een lage ODA hebt. Stats kunnen een nogal vertekend beeld van de realiteit geven wat als gevolg heeft dat er foutieve conclusies getrokken worden. Maar ja, tegenwoordig ben je sowieso al vrij snel een goede aanvaller wanneer je een hoge ODA hebt. :wink:

Over die laatste zin, ik had al aangegeven dat ik dat er niet mee insinueerde.
 

DeletedUser7072

Guest
Farmen staat gelijk aan edels maken, als je meer farmt heb je meer munten en kun je meer edels maken. Weinig farmen leidt dus tot een tekort aan edels, en kan je belemmeren in een massa. Extreem veel farmen kan ertoe leiden dat je zoveel edels in overvloed hebt dat je zelfs makkelijk wat fake treintjes met echte edels kan smijten om de tegenstander in de war te brengen, en dat is een enorm voordeel!
 
Reactiescore
1.892
Farmen staat gelijk aan edels maken, als je meer farmt heb je meer munten en kun je meer edels maken. Weinig farmen leidt dus tot een tekort aan edels, en kan je belemmeren in een massa. Extreem veel farmen kan ertoe leiden dat je zoveel edels in overvloed hebt dat je zelfs makkelijk wat fake treintjes met echte edels kan smijten om de tegenstander in de war te brengen, en dat is een enorm voordeel!
Oftewel, dit kan als compensatie gelden van niet (goed) kunnen aanvallen. Ook hoef je hierbij veel minder efficiënt om te gaan met je GS dan wanneer je niet farmt. Je onderbouwt nu dus precies mijn statement. Ik heb namelijk ook nergens gezegd dat veel farmen geen voordeel is.
 

DeletedUser7072

Guest
Klopt, het is ook geen 'skill' om veel te farmen, gaat puur om activiteit en niet om kwaliteit. Wel geeft het je een enorm voordeel, al is niet/nauwelijks farmen nu niet zo fataal als in de start. Als je in de start niet veel farmt wordt je in een vroeg stadium weggespeeld, tenzij je heel veel pp gebruikt wellicht.
 
Reactiescore
1.892
Dat is inderdaad het punt wat ik duidelijk probeer(de) te maken. Het heeft helemaal niks uit te staan met je kwaliteiten als speler zelf, tenzij je veel farmen als kwaliteit ziet. Echter is het farmen vooral essentieel in de beginfase zoals je zelf al aangeeft. In deze fase zal dat lang niet meer zoveel verschil maken. Wij farmen amper tot niet en blijven nog steeds stijgen in de ranglijst. Daarbij rekenend dat het niveau opw49 niet al te denderend is en ons team niet eens zo actief is gezien de huidige 'tegenstand'. Er wordt in mijn optiek tegenwoordig veel te veel waarde gehecht aan farmen en farmstats. De toevoeging van de 'in één dag'-ranglijst speelt hierin zeker een rol.
 

DeletedUser64230

Guest
Farmen staat gelijk aan edels maken, als je meer farmt heb je meer munten en kun je meer edels maken. Weinig farmen leidt dus tot een tekort aan edels, en kan je belemmeren in een massa. Extreem veel farmen kan ertoe leiden dat je zoveel edels in overvloed hebt dat je zelfs makkelijk wat fake treintjes met echte edels kan smijten om de tegenstander in de war te brengen, en dat is een enorm voordeel!

Farm niet hier.. maar edels tekort dacht t niet
 

DeletedUser7072

Guest
Gisteren kwam het nieuws pas net binnen he, dus toen wist ik dit soort details niet ;)

Maar inderdaad, holsappeltje is flink in de maling genomen door zijn stam. Dagenlang no life deffen om vervolgens te zien dat de leiding naar de vijand gaat. Dat hij nog door gaat met spelen is bewonderenswaardig, de meesten zouden op delete gaan in zijn geval.
 

DeletedUser61651

Guest
Het zou je verbazen maar je krijgt een drive als je zo genaait bent, althans sommige. Als je er opeens alleen voor staat heb je 2 soorten mensen. Opgevers en mensen die er een extra boost van krijgen om te laten zien wat hun kunnen zijn. Echter in dit stadium van het spel is het onbegonnen werk en word die drive op een gegeven moment minder
 
Reactiescore
3.540
Gisteren kwam het nieuws pas net binnen he, dus toen wist ik dit soort details niet ;)

Maar inderdaad, holsappeltje is flink in de maling genomen door zijn stam. Dagenlang no life deffen om vervolgens te zien dat de leiding naar de vijand gaat. Dat hij nog door gaat met spelen is bewonderenswaardig, de meesten zouden op delete gaan in zijn geval.

Tsja het is niet alsof hij geen keuze had. Toegegeven, 't is vast geen leuke keuze voor hem geweest, maar de noordkant van Risk was toch al volledig afgesloten van de zuidkant van Risk en het was een kwestie van tijd geweest voordat er iets zou gebeuren.

Wel mag ook gezegd worden dat een deel van het defwerk op Holsappeltje is gedaan door Don Marco die ontzettend veel VV's draaide in de stam Risk.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser64230

Guest
Ja tymon gaat ook leip als iemand hem iets flikt
Is best grappig altijd
 

DeletedUser43750

Guest
Volgens mij ging dit topic over de top 20 beoordelen.., en daar sta ik momenteel niet meer in...
dus waarom gaat het zoveel over mij in dit topic :rolleyes:

Plss mensen, even ontopic blijven.. :D

ps. Cacturne,, ik heb Don Marco weinig gezien bij het deffen.. maar jij zult het wel beter weten...
 
Bovenaan