Timetopic

Reactiescore
1.853
Beste negenenveertigstewereldforum-ganger,

Dit topic zag ik recent weer eens voorbij komen en is al redelijk wat werelden niet meer gebruikt geloof ik. Ik denk dat de titel wel voor zich spreekt en ik ben benieuwd wat tegenwoordig de definities van 'goede timings' zijn, zeker nu we mid-game zitten. Show ze hieronder in een print-screentje. Ikzelf heb nog niks serieus hoeven timen deze wereld dus zal wat posten wanneer dit wel het geval is. Wel zijn er al wat oorlogen en persoonlijke battle's bezig, dus er zal vast iets bijzitten wat interessant- en dit topic waardig is. Ik ben benieuwd!
 

DeletedUser77014

Guest
Hier nog wel een recente en een leuke: :rolleyes:
dc5f80ed41b746609219bb19e864c845.png


Had er nog 1 met OS getimed 2 ms achter de laatste edel, maar kan hem helaas niet meer vinden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.478
Mooi topic, ik ben benieuwd wie de spits gaat afbijten.

Ik heb ook nog wel wat mooie times, al moet ik mijn mijn buren daar ook voor bedanken die dit mogelijk maakte ;)

E: Dylan dus
 
Reactiescore
1.853
Linkjes graag als afbeelding plaatsen. Is ook net wat makkelijker en sneller te bezichtigen.
 

DeletedUser69389

Guest
Beste negenenveertigstewereldforum-ganger,

Dit topic zag ik recent weer eens voorbij komen en is al redelijk wat werelden niet meer gebruikt geloof ik. Ik denk dat de titel wel voor zich spreekt en ik ben benieuwd wat tegenwoordig de definities van 'goede timings' zijn, zeker nu we mid-game zitten. Show ze hieronder in een print-screentje. Ikzelf heb nog niks serieus hoeven timen deze wereld dus zal wat posten wanneer dit wel het geval is. Wel zijn er al wat oorlogen en persoonlijke battle's bezig, dus er zal vast iets bijzitten wat interessant- en dit topic waardig is. Ik ben benieuwd!
Kwam er even wat eerder mee kut. Nou kan ik mijn 4ms en dan trein niet meer showen.:(
 

DeletedUser61134

Guest
5d86268a6852f5d0ae9497c686d57b36.png


Gaat om de C-snipe voor de half wakkere mensen (Kuch Melvin)

Was een leuke ochtend, misschien wat aan de drukke kant.
 
Bovenaan