Golden Awards

DeletedUser76151

Guest
Voor zijn doen waarschijnlijk dus :p

Overigens weer een zeer subjectieve lijstje van je, naast beste profiel foto niks positiefs over Meow, ook opvallend dat je niet benoemd met wie je graag in de stam zou willen zitten maar wel met wie je zeker niet wilt. Genoeg redenen voor mij om dit lijstje niet AF waardig te kunnen nemen...

Noem eens iets positiefs dan? Kan zo 1,2,3 nergens op komen
 

DeletedUser61134

Guest
True! Just fyi dat doet wel pijn hoor azijn pissen, dus beetje respect aub.

En ik hoop dat je daarmee niet bedoelt: alle clears in 1x dumpen zonder ook maar na te denken wat je nou eigenlijk wilde bereiken met die aanval?

Mijn doel is reacties lostrekken.
En ik dacht ik maak eens op een andere manier duidelijk dat ik stop (indien dit om W45 ging ^^)
 
Reactiescore
656
Mijn doel is reacties lostrekken.
En ik dacht ik maak eens op een andere manier duidelijk dat ik stop (indien dit om W45 ging ^^)

Nja, wat ik ook van je speel manieren vond.
T was wel gezellig voor merendeel van de tijd.
 

DeletedUser77648

Guest
Fluffy dan? Die heeft een massa op zich gehad en verloor 5 dorpjes ofzo? Dan daarbij had Expensive bakken meer def en liep Fire puur tegen stacks en richtte verder niet veel uit op het account. Als het echt op verdedigend niveau aankomt heeft Fluffy zoveel meer moeten doen dan Expensive. Verder Fluffy aanvallend zonder hulp van andere al paar dorpen kunnen pakken van Noire, niet noemenswaardig?

Verder interne ruzies van Meow leiders? Dafuq praat jij over iets waar je geen verstand van hebt? Ik draai vanaf dag 1 van deze wereld al mee met vrijwel alles binnen en buiten Meow. Je hebt het hier over iets waar je dus geen verstand van hebt maar wilt doen alsof je er wel verstand van hebt..

Verder het enige wat jij doet nu is kijken naar de account en niet naar de spelers die erop spelen. Je verdiept je nergens duidelijk echt in hoe het gaat binnen Meow (waar een aantal van je stamgenoten duidelijk wel meer benul van hebben) en doet meerdermaals een uitspraak die totaal niet relevant is of gewoon onjuist is. Maar goed dit AF gedrag kennen we wel van toen je nog in Psycho zat, alleen maar pure ego terwijl ik durf te wedden dat jij zelf niet veel voorstelt maar mee leeft met de successen van de account/stam.

Is wel es leuk om te horen, maar was veel deffen ja Richard, heb gewoon dat front volgepompt omdat ik het voelde aankomen, HEEL VEEL deff hebben we niet gekregen, maar je broer is wel een topspeler, kan het erg goed vinden met hem. Kan wel lekker tw'en met hem maar is al gebleken.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Heel veel def niet gekregen, je stond tot 5 linies vol voor 25 clears joh. Niet veel def gekregen :p
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Beste speler:

Prins Pils, hebben op een prachtige manier duizenden incomings weten af te slaan, en ondanks een trieste kata actie van Meow niks verloren. Naar mijn mening stuk voor stuk goede spelers, ook Sven bewijst zonder bots/scripts het gewoon goed te doen.

Michael Doet het gewoon enorm goed op Eisbar. Daar kunnen we niet omheen. Heeft verdedigend al wat laten zien, pakt ook nu weer enorm veel dorpen. Daarnaast is Michael enorm gemotiveerd en zeer actief, vandaar dat hij dit plekje verdient.

Beste stam:

Dit is op het moment toch zeker Fire, Meow heeft echt te weinig laten zien om hier een plekje te verdienen. Terwijl Fire al meerdere geslaagde actie's heeft gedaan. Meow heeft intern veel problemen, terwijl dit bij Fire helemaal niet voorkomt. Heeft geen extra onderbouwing nodig dit.

De beste stam speler:

Ik kan hier vv sletjes gaan nomineren, echter vind ik dat deze award altijd moet gaan naar de mensen die daar buiten veel doen. Vandaar dat ik deze aan Roald moet geven, Roald regelt op het moment zoveel in Fire. Houd zich eigenlijk overal mee bezig en is heel betrokken bij alles.

Volgens mij is in Meow, Warre een persoon die heel betrokken is. Ik weet eerlijk gezegd niet of dit helemaal klopt. Ik had graag iets meer hier neer kunnen zetten over Meow maar daar heb ik niet genoeg kennis van.

Het grootste ego:

Ik vind meer Zlatan hier op t AF een beetje een onterecht groot ego hebben. Komt heel zelf verzekerd over maar ondertussen verliest Fero gewoon weer dorpen als of het niets is. Beetje raar

Beste leider:

Roald en Jordi, Jordi blijft in mijn ogen gewoon een hele prettige leider. Echter is hij momenteel iets minder actief, maar door het aanstellen van Roald is dit geen probleem. Wat ik ook al hierboven zei is Roald enorm betrokken bij alles wat er in de stam gebeurt. Staat open voor inbreng van andere, en is ook in voor een lolletje.

Meow heeft nou niet bepaald een stabiele leiding om ze hier te benoemen.

Slechtste leider:

-

Meest overschatte stam:

Naar mijn mening is de stam die bij beste stam neer word gezet ook vaak de meest overschatte stam. Fire staat bekend om vele 'grote namen' terwijl deze lang niet allemaal actief zijn. Fire staat heel sterk op het moment, begrijp me niet verkeerd. Maar er zijn wel wat zwakke puntjes.

Meest onderschatte stam:

Meow, ik denk echt dat als er een goede leiding in Meow komt, er nog iets moois te maken is van de stam. Meow heeft nog bijna niks offensiefs laten zien. En heeft nog altijd het voordeel in kwantiteit. Ik ben benieuwd wat we nog gaan zien van Meow.

Meest overschatte speler:

Ik weet eigenlijk niemand die echt overschat is, misschien EB omdat hij een massa wist af te slaan door te stacken, maar ook dat is niet echt een goed argument. Dus ik laat deze open.

Meest onderschatte speler:

Wederom vind ik het heel lastig om een account hier neer te zetten. Ik heb niet echt het idee dat iemand echt onderschat word. In Fire denk ik in ieder geval dat niemand echt onderschat is. In Meow zijn wel een aantal accounts waarover word gezegd dat ze alleen kunnen stacken. Dus misschien zijn die wel onderschat dan.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Jente, als ik iemand zou moeten nomineren buiten Fire. Zou het Jente toch wel zijn. Met sommige Meow spelers speel ik sinds kort al in Fide dus die hoef ik nier meer te nomineren. Wie ik dan nog kon bedenken is Jente. Spreek hem regelmatig in prive op skype en ken hem nog van Hora.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

John, ik wil mn kratten bier nog!

Mooiste spelers naam:

Boeit me niet.

Mooiste stam naam:

Nu komt het nutteloze gedeelte van een GA, Bier ofzo?

Het tofste topic:

Het oorlogs topic vind ik wel leuk.

Het domste topic:

Vind alle topics waar atm in gepraat word wel leuk.

Favoriete forum poster:

Roald, Cbc.

Minst favoriete forum poster:

Ik zelf, kan echt niet posten dus ik ben maar over gegaan op het alleen maar onserieus posten en spammen lol

Mooiste actie van de wereld:

Het rekruten van Eisbar door Fire, heeft echt goed uitgepakt.

Meest belovende speler voor de toekomst:

Hmm, ik ben niet zo goed in het voorspellen van de toekomst. Ik ben wel benieuwd wat zich nog gaat afspelen in het noorden. Bij CS TE PP tegen justus ID etc etc. Dat kan nog leuk worden.

Meest belovende stam voor de toekomst:

Zijn te ver in de wereld om hier nog iets neer te zetten.

Voor wie heb je nu echt respect:

Mama

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

De actieve mede vv'ers

Ik heb wat dingen er uit gehaald wat ik totaal niet nuttig vind zoals mooiste profiel :)
 

DeletedUser33115

Guest
Ik ben ook erg benieuwd Pim, hoe het zich in het noorden nog gaat ontwikkelen:)

Verder nette post:)
 

DeletedUser76902

Guest
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Jente, als ik iemand zou moeten nomineren buiten Fire. Zou het Jente toch wel zijn. Met sommige Meow spelers speel ik sinds kort al in Fide dus die hoef ik nier meer te nomineren. Wie ik dan nog kon bedenken is Jente. Spreek hem regelmatig in prive op skype en ken hem nog van Hora.

Thanks voor de nominatie.

Ik merk wel dat alle laatste nieuwe lijstjes op elkaar beginnen te lijken :x
 
Reactiescore
1.167
Dat er meer actie moet komen zodat andere genomineerd worden :eek:
Of een ander stammetje moet eens een lijstje maken

Welk ander stammetje? Shadow? Voor zover ik weet zal dat ook vooral Pro Fire zijn aangezien die gewoon keihard worden weggespeeld. XB? Is deaud. Bier? Dan blijft er weinig over he.

Verder is het ook niet gek dat de meeste lijstjes op elkaar lijken toch? Meow wordt geedeld door Fire en doen weinig terug, zijn in mijn ogen veel te passief.
 

DeletedUser

Guest
Beste speler:

De beste speler die er rond loopt, 'speelt' sowieso in Fire. Kies zelf maar uit Howlin, Bjarne, Jordi, Berno of Laurens. Desalniettemin vind ik dit niet zo een belangrijke nominatie, geen van deze vijf heeft op wereld 47 evenveel mogen betekenen als Michael van der eisbar. Michael zou een duel met bovenstaande namen waarschijnlijk wel verliezen, maar toch maakt ook Michael alle verwachtingen alweer waar.

Beste top 3 spelers:
Michael (Der Eisbär): Maakte al voor zijn join indruk door de manier hoe hij zijn account verdedigde tijdens massa's toen hij geïsoleert lag. Nu ik samen met hem in één stam zit voelt het heerlijk hem als buurman te hebben in zowel verdedigend als aanvallend opzicht.

Michael Doet het gewoon enorm goed op Eisbar. Daar kunnen we niet omheen. Heeft verdedigend al wat laten zien, pakt ook nu weer enorm veel dorpen. Daarnaast is Michael enorm gemotiveerd en zeer actief, vandaar dat hij dit plekje verdient.

Guys, allen bedankt voor deze nominaties. Mijn prestaties zijn er doordat er een topstam momenteel achter me staat en de hulp word van alle kanten aangeboden. :D

Ik zal me de komende tijd blijven inzetten..
 
Reactiescore
324
Meest overschatte speler:

Ik weet eigenlijk niemand die echt overschat is, misschien EB omdat hij een massa wist af te slaan door te stacken, maar ook dat is niet echt een goed argument. Dus ik laat deze open.
Klopt wel hoor, ik kan niks, ik doe eigenlijk ook niks en verschuil me achter mn stacks.

Maarja, goed stacken is opzich ook een kunst, vraag dat maar aan Fero/CM... :p
 
Bovenaan