Golden Awards

Reactiescore
660
Helemaal waar.
 

DeletedUser69389

Guest
[QUOTE="Roald97, post: 6049075, member: 59950"Slechtste leider:

Men nomineert hier Martijn, underground tactics, ik niet. Het was mogelijk niet de beste keuze om direct op te stappen, maar soms wil je iemand laten realiseren wat voor gevolgen zijn acties hebben. Je kunt wel dreigen met 'als ik op stap, gaat meow er niet op vooruit en ik stap op omdat jij schijt hebt aan onze regels', maar als je het doet dan realiseert desbetreffend persoon dat hij de hele stam dupeert door zijn acties, in plaats van dat het bij een woordenwisseling blijft. Verder heb ik ook al vaker ervaren hoe strontvervelend sommige spelers kunnen zijn, mensen die er een sport van maken om het beleid te ondermijnen en de leiding te chanteren. Diep triest, want leiding is iets wat je er bij doet, niet om er zelf beter van te worden, je staat er juist voor je leden. Elke leider, elke vv'er, elke stamspeler, iedereen doet zijn best om er iets moois van te maken. Al deze inzet is ondergewaardeerd. Je bent pas een slechte leider als je puur op die positie zit om er zelf beter van te worden, en dat zie je bijna nooit. Ik nomineer dus niemand.

[/QUOTE]

Merci
 

Deleted User - 24028

Guest
De beste stam speler:

Thomas van Mywayorthehardway, Tears kreeg fake-incommings maar mijn co-spelers en ik konden er niet zijn op de dag van aankomst. Ook was er wat fout gegaan in de communicatie, waardoor er niet vooruit was gewerkt op de avond voor de aankomstdag. Thomas zei; geef mij die vv maar, ga jij maar slapen je moet morgen werken. Vervolgens heeft hij talloze incommings voorgewerkt, tot diep in de nacht. Toen een paar uurtjes slaap gepakt en zijn wekker gezet om weer verder te gaan vv'en. Dit is één voorbeeld, maar als ik Thomas zou vragen of hij kan wekkeren, doet hij dat graag en zal hij niet eens zeggen als het waardeloos uit komt.

Ook Pim, ondanks wat kritiek hier en daar doet gewoon erg veel vv's, net zoals in Bier. Waar hij kan, wanneer hij kan, Pim deinst er niet voor terug. Ook Simon, Jeroen, Michael en Anneke doen veel vv's. Verder zijn er nog wat accounts die regelmatig vv'en.

In meow zijn dit sowieso Anne, Warre en Richard.

Meest onderschatte speler:

Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, Warre. Let wel, Warre overschat zichzelf nogal, maar word soms (al dan niet spottend) afgeschilderd als complete naab, en dat is ook niet helemaal correct. Warre kan best wel tw'en en wat leuke prestaties neerzetten. Maar als er een top 10 individuen lijstje word gemaakt van spelers op wereld 47, zou hij misschien net in het lijstje passen, maar wel onderaan.

Thx ! Mooi te zien dat ik al in je top 10 lijstje sta, wilt zeggen dat ik nog maar max 9 mensen moet uitschakelen. Kan geen probleem zo pro als ik ben he ;) (wink) ;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Met het opnoemen van die vijf kanonnen maak je het heel gemakkelijk. Ik zou ze waarschijnlijk ook opnoemen maar er zijn nog heeeeel goede spelers zonder een bekend af account hoor. En ze zitten in dit geval ook in fire. Zou best kunnen dat er ook zo'n paar in meow zitten.
Maar ik begrijp de keuze van howlin, berno, ... wel. Alleen met het opnoemen van dergelijke spelers vergeet je soms heeeeel goede spelers.

Onbekend is onbemind waarschijnlijk?

Zeker waar, met die vijf speel je het dan ook op safe. Maar het moraal van mijn nominatie is meer, dat het mij niet zoveel uit maakt hoeveel je in het verleden hebt gepresteerd, al won je vijf werelden door jouw toedoen. Ik schat ieders waarde naar het hier en nu. Wat is ervaring/inzicht waard als je niet de tijd hebt om er wat mee te doen? :) Maar inderdaad, Fire kent echt veel pareltjes.

Er zijn nog zoveel spelers die nog niet "ontdekt" zijn. Michael bijvoorbeeld, nooit van gehoord hiervoor. Zag hem eerder al bij beste speler staan in lijstjes en dacht altijd: "hoe is dat nou mogelijk? Die doet niks?"

Een goede speler is niks zonder activiteit, dat is de kernboodschap. Michael is actief, dus normaal beter dan heel veel toppers die maar 1uurtje per dag op TW zitten.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.497
De beste stam speler:
Ook Pim, ondanks wat kritiek hier en daar doet gewoon erg veel vv's, net zoals in Bier. Waar hij kan, wanneer hij kan, Pim deinst er niet voor terug.

9dbe203b56288e1ad56418a8a7917c1a.png
 

DeletedUser77130

Guest
Beste top 3 spelers:
Michael (Der Eisbär): Maakte al voor zijn join indruk door de manier hoe hij zijn account verdedigde tijdens massa's toen hij geïsoleert lag. Nu ik samen met hem in één stam zit voelt het heerlijk hem als buurman te hebben in zowel verdedigend als aanvallend opzicht.
Emile (Prins Pils): Heeft de massa van Meow goed afgeslagen (samen met de rest van team Pils), behield overzicht toen het moest en heef nog wat moois in petto in het noorden.
Bjarne (Krondor28): Laatst kwam onze account ingame en outgame onder grote druk te staan. Door rustig te blijven en overzicht te houden zijn we daar doorheen gekomen. In aanvallend/coördinatief opzicht kun je niet om Bjarne heen.

Beste stam:
Door of Valyria/Fire! In aanvallend opzicht zijn meerdere massa's succesvol verlopen. In verdedigend opzicht staat de boel nu goed. Indien Fire de huidige activiteit en samenstelling van de accounts op dit tempo actief kan blijven houden en waar nodig aanvult is Fire kwalitatief veruit de beste stam.

De beste stam speler:
Op basis van het draaien van vv's: Thomas (Myway), Michael (Eisbär), Pim (Candice), Joeri (Ifxury), Jeroen (Krondor28).

Het grootste ego:
Zlatan Ibrahimovicz (AF-account)/Vervanger van Ferolicious. Heeft ingame werkelijk nog geen bal gedaan behalve zijn AM aan te drukken om troepen te rekruteren, maar praat hier op het AF alsof hij Noire, Krondor28, Der Eisbär en nog wat spelers op zijn rug heeft gelegd met één massa.

Beste/Slechtste leiding:
De driehoek Jordi, Howlin, Roald draait prima, terwijl de Meow-leiding intern is gevallen als een kaartenhuis of in ieder geval een imagoprobleempje heeft na het goedkeuren van de laatste katamassa.

Meest overschatte stam:
Meow. Op Expensive Brains na hebben spelers binnen Meow nog niet hebben laten zien hoe ze een massa verdedigend goed moeten uitvoeren, laat staan aanvallend en deuk in een pakje boter moeten slaan. Tegen Bier was het puur edelclears spammen, tegen XB werd kwantitatief de voorsprong benut. Leg en de overblijfselen van Dark werden gerekruteerd.

Meest onderschatte stam:
Bier! In een klein pilsje zit een hoop kracht verborgen. Haal het uit de fles en Meow zal een kater er aan overhouden.

Meest overschatte speler:
Ferolicious: Dude, ga ingame eens wat doen man.
Peanut007: Gooit zijn grenzen vol met 250k troepen per dorp, terwijl zijn stamgenoten die troepen op andere grenzen goed kunnen gebruiken, daarnaast zijn de CF-s om te huilen qua niveau.

Meest onderschatte speler:
MyWayOrTheHardWay: Voor een RIM-account kreeg je laatst flink wat aanvallen op jouw dak die je met jouw inzicht en klasse hebt afgeslagen.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
xHayden: Prutzor die alleen terug kan vallen op de meeste lage maatregelen om er nog iets van te maken;
Ferolicious/Zlatan Ibrahimovic: Doet geen bal, heeft alleen een grote mond, makkelijk boos te krijgen.

Mooiste spelers naam:
Sparky (Pokémon Go!), zit nu ook in team geel, dus dat past mooi bij het account: https://gyazo.com/c94f48648e78d7d9c5ced38db85d7957

Mooiste stam naam:
Doom Of Valyria!

Het tofste topic:
A man Needs no Kitty.

Het domste topic:
Hoeveel Lc? Tikkie achterhaald in tijdspanne.

Favoriete forum poster:
Roald: To the point, overzichtelijk, leesbaar en zo nu en dan grappig.

Minst favoriete forum poster:

Hier noteer ik er een paar:
Zlatan Ibrahimovic: Doet ingame echt he-le-maal niks, maar voelt zich op het AF een baas;
Super Sayan: Dude, houdt op over W45, dit is W47;
Warre: Als hij geen boekwerken schrijft, kost het hem moeite de inhoud naar voren te bregen.

Dikste wannabe op het forum:
Zlatan Ibrahimovic: Voor eerdere genoemde redenenen.

Mooiste profiel foto van spelers:
Ik noteer hier graag vier foto's. V.b.n.o.: Noire, Survival Of the Richest, Imminent Disaster, Mr Sniffles.
76273_large

75052_large

74035_large

64939_large


Alle vier stuk voor stuk een mooie plaat.

Mooiste profiel foto van stammen:
Fire, Doom of Valyria:
67437_large


Mooiste actie van de wereld:
De oprichting van V..

Meest belovende speler voor de toekomst:
MyWayOrTheHardWay

Grootste blunder:
"Toestemming is gedaald van 25% naar 4%". Eén x een miscap en gelijk half de wereld vol met testosteron.

Voor wie heb je nu echt respect:
Doorbijters die tegen een stootje kunnen.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Mijn co's, omliggende spelers, stamgenoten, maar zeker de spelers die er vol invliegen wanneer het moet of kan.
 

DeletedUser66129

Guest
Dat viel wel mee chef.

Voor zijn doen waarschijnlijk dus :p

Overigens weer een zeer subjectieve lijstje van je, naast beste profiel foto niks positiefs over Meow, ook opvallend dat je niet benoemd met wie je graag in de stam zou willen zitten maar wel met wie je zeker niet wilt. Genoeg redenen voor mij om dit lijstje niet AF waardig te kunnen nemen...
 
Reactiescore
660
Kwam omdat die persoonlijk had gemeld dat die bij mij in een stam wilde spelen.
Moest niet aan de grote klok gehangen worden.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Het is niet dat Meow zichzelf zo erg heeft bewezen dat de spelers echt in lijstjes moeten voorkomen.
 

DeletedUser77130

Guest
Overigens weer een zeer subjectieve lijstje van je, naast beste profiel foto niks positiefs over Meow, ook opvallend dat je niet benoemd met wie je graag in de stam zou willen zitten maar wel met wie je zeker niet wilt. Genoeg redenen voor mij om dit lijstje niet AF waardig te kunnen nemen...

Ik reageer hier éénmalig op.

- Expensive Brain is de enige die zich goed verdedigt heeft van Meow, aanvallend komt Meow niet verder dan CF's, kata-massa's en het spammen van edelclears.
- In de RIM is XB kalltgestellt. Dat was eerder een intern probleem bij XB dan de echte kwantitatieve kracht van Meow die men moest aanspreken, die spelers hebben hun echte waarde nog niet hoeven laten zien, komt wellicht nog in de toekomst.

Gevalletje dafuq is Meow aan het doen:
- Peanut stampt zijn grenzen vol tot aan 250k populatie per dorp, terwijl stamgenoten gekraakt of weggespeeld worden met massa's;
- Fero... geen uitleg benodigd;
- Interne ruzies van Meows-leidersteam om en rondom gemaakte afspraken, wat tot een leidersswitch lijde.

Kortom... voor mij geen reden Meow op dit moment op een voetstuk te willen zetten ook al weet ik dat er onderliggend best wat kwaliteit aanwezig was/is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75236

Guest
Slechtste leider:

Men nomineert hier Martijn, underground tactics, ik niet. Het was mogelijk niet de beste keuze om direct op te stappen, maar soms wil je iemand laten realiseren wat voor gevolgen zijn acties hebben. Je kunt wel dreigen met 'als ik op stap, gaat meow er niet op vooruit en ik stap op omdat jij schijt hebt aan onze regels', maar als je het doet dan realiseert desbetreffend persoon dat hij de hele stam dupeert door zijn acties, in plaats van dat het bij een woordenwisseling blijft. Verder heb ik ook al vaker ervaren hoe strontvervelend sommige spelers kunnen zijn, mensen die er een sport van maken om het beleid te ondermijnen en de leiding te chanteren. Diep triest, want leiding is iets wat je er bij doet, niet om er zelf beter van te worden, je staat er juist voor je leden. Elke leider, elke vv'er, elke stamspeler, iedereen doet zijn best om er iets moois van te maken. Al deze inzet is ondergewaardeerd. Je bent pas een slechte leider als je puur op die positie zit om er zelf beter van te worden, en dat zie je bijna nooit. Ik nomineer dus niemand.

Man jij kan raare dingen verkondigen. *desbetreffend persoon laten inzien* geweldig gewoon. Wacht ik help je even. Als je nu zegt gaan lopen van zijn fouten om vervolgens een stamlid nog zwarter te maken omdat die ook in de fout ging. Dan volgde ik je gezever nog.

https://gyazo.com/6f37d76e846ab8a675878b2c5527b178
 

DeletedUser66129

Guest
Op het moment dat we onze account (outgame) binnen 72 uur vrijwel kwijt zouden zijn, terwijl we onder vuur van een massa liggen is best pittig ja, maar reeds opgelost op een nette manier. Die massablitz van Fero, CM en een stukje Fluffy hebben we netjes opgevangen is ook no problemo, alleen gaf de combinatie ingame en outgame een nieuwe dimensie aan het spelen van TW. Is overigens het enige wat ik erover wil melden.



Ik reageer hier éénmalig op.

- Expensive Brain is de enige die zich goed verdedigt heeft van Meow, aanvallend komt Meow niet verder dan CF's, kata-massa's en het spammen van edelclears.
- In de RIM is XB kalltgestellt. Dat was eerder een intern probleem bij XB dan de echte kwantitatieve kracht van Meow die men moest aanspreken, die spelers hebben hun echte waarde nog niet hoeven laten zien, komt wellicht nog in de toekomst.

Gevalletje dafuq is Meow aan het doen:
- Peanut stampt zijn grenzen vol tot aan 250k populatie per dorp, terwijl stamgenoten gekraakt of weggespeeld worden met massa's;
- Fero... geen uitleg benodigd;
- Interne ruzies van Meows-leidersteam om en rondom gemaakte afspraken, wat tot een leidersswitch lijde.

Kortom... voor mij geen reden Meow op dit moment op een voetstuk te willen zetten ook al weet ik dat er onderliggend best wat kwaliteit aanwezig was/is.

Fluffy dan? Die heeft een massa op zich gehad en verloor 5 dorpjes ofzo? Dan daarbij had Expensive bakken meer def en liep Fire puur tegen stacks en richtte verder niet veel uit op het account. Als het echt op verdedigend niveau aankomt heeft Fluffy zoveel meer moeten doen dan Expensive. Verder Fluffy aanvallend zonder hulp van andere al paar dorpen kunnen pakken van Noire, niet noemenswaardig?

Verder interne ruzies van Meow leiders? Dafuq praat jij over iets waar je geen verstand van hebt? Ik draai vanaf dag 1 van deze wereld al mee met vrijwel alles binnen en buiten Meow. Je hebt het hier over iets waar je dus geen verstand van hebt maar wilt doen alsof je er wel verstand van hebt..

Verder het enige wat jij doet nu is kijken naar de account en niet naar de spelers die erop spelen. Je verdiept je nergens duidelijk echt in hoe het gaat binnen Meow (waar een aantal van je stamgenoten duidelijk wel meer benul van hebben) en doet meerdermaals een uitspraak die totaal niet relevant is of gewoon onjuist is. Maar goed dit AF gedrag kennen we wel van toen je nog in Psycho zat, alleen maar pure ego terwijl ik durf te wedden dat jij zelf niet veel voorstelt maar mee leeft met de successen van de account/stam.
 

DeletedUser77130

Guest
Fluffy dan? Die heeft een massa op zich gehad en verloor 5 dorpjes ofzo? Dan daarbij had Expensive bakken meer def en liep Fire puur tegen stacks en richtte verder niet veel uit op het account. Als het echt op verdedigend niveau aankomt heeft Fluffy zoveel meer moeten doen dan Expensive. Verder Fluffy aanvallend zonder hulp van andere al paar dorpen kunnen pakken van Noire, niet noemenswaardig?

Fluffy heeft aardig verdedigd ja. Ook omdat we op Krondor niet doordrukten, SOTR geen/amper front heeft en Noire toen niet de klok rond bezetting had. Fluffy heeft het netjes opgevangen, maar Fire kan/kon daar 2, 3 tandjes opschakelen. Expensive Brains stond vol bij een massa, zoals het ook kan.


Verder interne ruzies van Meow leiders? Dafuq praat jij over iets waar je geen verstand van hebt? Ik draai vanaf dag 1 van deze wereld al mee met vrijwel alles binnen en buiten Meow. Je hebt het hier over iets waar je dus geen verstand van hebt maar wilt doen alsof je er wel verstand van hebt..

Eén leider opgestapt, andere leiders kunnen zelf de lijnen niet uitzetten in aanvallend opzicht.


Verder het enige wat jij doet nu is kijken naar de account en niet naar de spelers die erop spelen. Je verdiept je nergens duidelijk echt in hoe het gaat binnen Meow (waar een aantal van je stamgenoten duidelijk wel meer benul van hebben) en doet meerdermaals een uitspraak die totaal niet relevant is of gewoon onjuist is.

Ik ken een aantal spelers van W45 en W50 en ken hun onderliggende kwaliteiten. "Die spelers hebben hun echte waarde nog niet hoeven laten zien, komt wellicht nog in de toekomst."


Maar goed dit AF gedrag kennen we wel van toen je nog in Psycho zat, alleen maar pure ego terwijl ik durf te wedden dat jij zelf niet veel voorstelt maar mee leeft met de successen van de account/stam.

Is dit serieus? :confused: Psycho bestond nog omdat Korneel, Geert en ik de dagelijkse leiding in handen hadden. Anders was Psycho gevallen in plaats van ontmantelt. Daarnaast redden mijn stamgenoten en medespelers zich prima zonder mij, maar wanneer het moet sta/ben ik er voor Krondor28/Fire.
 
Reactiescore
656
Als Jannick niet zo'n azijnpisser was over inactiviteit had ik je alle info gegeven die je nodig had.
Xoxoxo

True! Just fyi dat doet wel pijn hoor azijn pissen, dus beetje respect aub.

En ik hoop dat je daarmee niet bedoelt: alle clears in 1x dumpen zonder ook maar na te denken wat je nou eigenlijk wilde bereiken met die aanval?
 
Bovenaan