Top/Flop spelers

DeletedUser74452

Guest
Ik sta wel top 200 meeste gefarmd op 1 dag. Dat kunnen de meesten hier niet zeggen.
Mwa, farmen is overrated. Als je daarop gaat oordelen dat je een topper bent, dan ben je nog erger dan ik dacht.
 

DeletedUser77215

Guest
Waarom zo'n reactie? Waar kom jij vandaan? Je bent voor 't eerst op dit forum.

Oh, hey, ook aangenaam kennismaken.

Sorry ik was even vergeten dat mensen met een laag aantal posts geen recht hebben op spreken... My bad!

Niet dus, gelukkig hoef ik geen verantwoording te geven aan een puber met hoogheidswaanzin over waar ik vandaag kom en wat ik hier doe.

Ik sta wel top 200 meeste gefarmd op 1 dag. Dat kunnen de meesten hier niet zeggen.

Grappig genoeg sta ik met mijn 500p-rim account ook rang 230 iets. Zo speciaal ben je dus niet.
 

DeletedUser10982

Guest
Oh, hey, ook aangenaam kennismaken.

Sorry ik was even vergeten dat mensen met een laag aantal posts geen recht hebben op spreken... My bad!

Niet dus, gelukkig hoef ik geen verantwoording te geven aan een puber met hoogheidswaanzin over waar ik vandaag kom en wat ik hier doe.



Grappig genoeg sta ik met mijn 500p-rim account ook rang 230 iets. Zo speciaal ben je dus niet.
Je hebt recht van spreken, maar je hebt 0,0 aanzien. Dus je wordt alleen als belachelijk ervaren.

Knap hoor, in de rim farmen kan iedereen.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik sta wel top 200 meeste gefarmd op 1 dag. Dat kunnen de meesten hier niet zeggen.

Er zijn exact 199 andere die dat wel kunnen zeggen makker, get your facts straight


Verder heeft kong gelijk. Met je farmen ben je echt veel als je bij de eerste beste edeltrein je dorp verliest :D
 

DeletedUser74373

Guest
Ik log 1x per dag in op t acc om gs op te maken?
Geen idee waar je het over hebt dus.
 

DeletedUser76647

Guest
En aan de hand daarvan ga je zeggen of iemand een topper is? Aub zeg, ga anders niveau onder stenen zoeken
Hey ik zeg niet dat elke farmer een pro is :( Maar het is wel een basic skill set en alles behalve overbodig voor je groei ? :O
 

DeletedUser77215

Guest
Hey ik zeg niet dat elke farmer een pro is :( Maar het is wel een basic skill set en alles behalve overbodig voor je groei ? :O

Wel, jouw farmen kan wel een beetje beter hoor... Met 6 dorpen een schamele 240k ophalen is niet om over naar huis te schrijven.
 

DeletedUser76647

Guest
Wel, jouw farmen kan wel een beetje beter hoor... Met 6 dorpen een schamele 240k ophalen is niet om over naar huis te schrijven.
Zoals je ziet edelen we de laatste dagen elke dag wel een dorp ... toch al snel 6/8 uur farm dat je mis loopt, overige dorpen zijn nog in opbouw dus we hebben niets te klagen :D
 

DeletedUser59200

Guest
Doet er nog steeds niks vanaf dat je gewoon enorm weinig farmt.

Soms zegt dat niet alles, elke dag nieuw farmrecoor er zitten en paar uitschieters erbij die wat halen in 1 dag maar zegt niets.

Daarnaast ligt het soms ook wel eens aan het farmgebied en het aantal mee farmers dat je hebt.
 

DeletedUser77215

Guest
Soms zegt dat niet alles, elke dag nieuw farmrecoor er zitten en paar uitschieters erbij die wat halen in 1 dag maar zegt niets.

Daarnaast ligt het soms ook wel eens aan het farmgebied en het aantal mee farmers dat je hebt.

Schoon gezegd, Arjan! Klasse bak dat je bent!
 

DeletedUser61161

Guest
Soms zegt dat niet alles, elke dag nieuw farmrecoor er zitten en paar uitschieters erbij die wat halen in 1 dag maar zegt niets.

Daarnaast ligt het soms ook wel eens aan het farmgebied en het aantal mee farmers dat je hebt.

Juh, i know
 
Bovenaan