Het Algemene Stabberstopic

Reactiescore
2.177
Wow je hebt de taken neergelegd omdat je naar Mono wou, dat maakt het opeens wel respectvol. Stamloyaliteit heb je nog nooit van gehoord zeker, hoor ook intern bij Crows wat andere geluiden dan wat je hier zit schijnheilig te doen. 17 augustus was je nog leider, wanneer ben je dan afgestapt als leider? En dan wel de grote man uithangen op het AF met de winsten tegen Mono, maar dan zelf met hangende pootjes naar Mono gaan.



Als je er niets vanaf weet, waarom reageer je er dan op vraag ik me af? Ik denk dat JustInWebs de oorlog al redelijk heeft misbruikt eigenlijk, dus dat is al gebeurd door een Mono-speler, dat zij nu met kata's afkomen omdat hun leider overstapt moet je dus niet over komen janken, kon hij echt verwachten en is logisch. Crows had een goede toekomst in de rim met een beetje wilskracht. En haha meen je nu echt die laatste 2 zinnen:
- Een leider mag zomaar zijn stam achterlaten om de vijand te joinen?
- Als de andere leden niet willen joinen, moeten ze maar met de gevolgen leven?

Ik heb al voor minder kata's gegooid zien worden, de stab is hier dus wel degelijk van JustInWebs en niet van Crows. Ik geef hen 100% gelijk hiermee en dat een andere vijandelijke stam van Mono dat in de buurt ook doet, is hun goed recht. Jullie van Mono openen dit topic met Arnoniempje wat niet eens een stab is, maar doen wel het tegenovergestelde bij Crows wat je wel degelijk als een stab kan zien.

Dus iemand wil overstappen met plannen om een speler van zijn oude stam aan te vallen is geen stab maar dit is wel een stab puur omdat Justinwebs leidingacc was?

Deluxe mag goed nadenken waar ze een samenwerking mee aangaan, aangezien de 2 andere leiding ook van plan waren om te joinen, dit wordt natuurlijk verzwegen.
 

DeletedUser70736

Guest
Nou, eerst zo anti-mono in je GA lijstje en dan maar overstappen naar mono. Loyaliteit is een onbekend principe bij JustInStabs..
Dat ze je gaan kata'n snap ik ergens wel dan, zeker nu ik hier ook lees dat je nooit je taken hebt neergelegd en alles al was aan het plannen.
Je had het wat spannender kunnen houden en samen met je stamgenoten een leuke strijd kunnen leveren maar dit is toch wel erg jammer...

Dus die post van Dylan met eerlijke oorlog kunnen we achterwege laten, het was allemaal op JustInWebs gericht wat ik ook enorm kan snappen als iemand je zo in de steek laat.
 

DeletedUser77704

Guest
Als eerste mijn antwoord op : "Het proberen om 30 min na je leave via een stamlid van Crows erachter te komen wat voor aanvallen er kwamen dat is gewoon ronduit schandalig. Dit is gewoon spioneren en vuil spel."

Uit de onderstaande berichten blijkt duidelijk dat ik werd benaderd, ik was net geleaved en nog niet Mono gejoined en was net vogelvrij verklaart. Dan grijpt elke speler dit soort dingen aan. Werdt me duidelijk aangeboden:

1x5jthuzygvdf.png


Dan de beschuldiging dat ik het niet duidelijk gezegd zou hebben dat ik geen leider meer was. In de onderstaande post beaamt Timo van LOTS duidelijk dat ik al eerder me heb teruggetrokken als leidinggevende. Dat de leidinggevende die overbleven mijn functies niet afnamen is aan hunzelf te wijten.
3ccp2ramf2jfy.png


De bevestiging van Mono die bevestigd wordt door een andere leider, uiteindelijk haken de andere leiders af en ik blijf het overwegen en trek me terug.
krnl469v9bbkj.png


En dan nog deze reactie van Timo van LOTS terwijl ik zelf nog terughoudender was over Deluxe of Mono joinen.

dbson2gxnyrtq.png


Daarbij wist de leiding al van mijn twijfel op 22-8-2016, dat dit niet is door gegeven aan de rest van de leiding is niet mijn schuld.

gyidnyaslnnsh.png


Ik heb dus op tijd mijn twijfel laten weten en heb me aan mijn woord gehouden door bij leave een NAP aan te bieden, leiding wist dat ik geen stabber was en toch wordt ik daar nu van beschuldigd. Ben nooit benaderd door LOTS om me over te halen te blijven (hij zegt dat hij dat niet nodig vond, was dus op tijd op de hoogte, heb nog bewijs als dit wordt ontkend). Maar als een ex-leidinggevende en stamlid twijfelt dien je met die persoon te praten als hij wat voor je betekend. Maar kenbaar was dat niet zo ondank de vele vv's (waarvan sommige voor weken) en de vele hulp qua OS/Planning.

Mochten er nog vragen zijn hoor ik het graag maar kijk voortaan eerst naar bewijs voor je beschuldigd.

PS: katapulten waren van Deus Hephaistos en Grumpy Old Noob, dus 2 spelers waarvan ik dacht dat ze vrienden waren (kan bewijs ook leveren indien gewenst)
 

DeletedUser70736

Guest
Vind het nog altijd erg jammer dat blijkbaar zelfs de hele leiding crew een overstap naar mono was aan het plannen.
Dat terzijde heb je bewijs geleverd dat je niet random ineens een overstap deed dus een stab was het niet meer, het is alleen gewoon erg amateuristisch verlopen daar. Blijkbaar wouden jullie met de hele leiding overstappen en lijkt Lord ineens random af te haken terwijl hij in de screens aangeeft voor Mono te kiezen.

Ik hoop dat je blij bent met je keuze, ik had in jou POV toch nog even doorgezet want Crows zag er wel mooi uit. Vind het dan ook nog enorm vaag dat je echt anti-mono was in je GA lijstje, stats zit te posten in top/flop stammen tegen Mono om ze dan uiteindelijk te joinen..
Maar goed, if you can't beat them, try to recruit them!
 

DeletedUser77734

Guest
Is zeker jammer tweekz. Justin zat ook al een tijdje in de stam. Er zijn natuurlijk enorm veel dingen waar je over kunt discussiëren maar voor mij is het al vrij snel klaar als je zelf geen inzet toont. Justin was de enige die niet open leek te staan naar de stem van de rest van de stam. Daarnaast was het uiteraard al langer duidelijk (voor mij in ieder geval) dat er iets achter schuilde. Justin was al een tijdje klaar voor dit moment.
 
Reactiescore
3.540
Vind het nog altijd erg jammer dat blijkbaar zelfs de hele leiding crew een overstap naar mono was aan het plannen.
Dat terzijde heb je bewijs geleverd dat je niet random ineens een overstap deed dus een stab was het niet meer, het is alleen gewoon erg amateuristisch verlopen daar. Blijkbaar wouden jullie met de hele leiding overstappen en lijkt Lord ineens random af te haken terwijl hij in de screens aangeeft voor Mono te kiezen.

Ik hoop dat je blij bent met je keuze, ik had in jou POV toch nog even doorgezet want Crows zag er wel mooi uit. Vind het dan ook nog enorm vaag dat je echt anti-mono was in je GA lijstje, stats zit te posten in top/flop stammen tegen Mono om ze dan uiteindelijk te joinen..
Maar goed, if you can't beat them, try to recruit them!

Try to recruit them? Wij probeerden een BG aan te gaan, dit was hun eigen idee voor zover ik weet. ;)
 

DeletedUser76166

Guest
Volgens mij is het allemaal wat onduidelijk omdat een duidelijk overzicht van wat wanneer gebeurde ontbreekt, ik zal de volgorde van de gebeurtenissen uit een zetten met de info die ik heb over deze kwestie.

1: Mono & Crows beginnen gesprekken over toenadering naar elkaar en eventuele samenwerking
2: Crows begint ook gesprekken met Deluxe door onduidelijke communicatie binnen leiding Crows
3: Zowel Deluxe als Mono tonen intresse en er worden enkele toezeggingen gedaan naar Mono toe, onder andere in verband met de overstap van enkele Crows leden(welke specifiek dat zouden zijn doe ik geen uitspraken over, hoeft dus ook niet gevraagd te worden..)
4: De leiding van Crows zit met een probleem vanwege het feit dat ze 2 stammen hebben aangesproken en nu dus (ongewild? Ik weet het niet) met 2 optie's zitten.
5: Leiding van Crows start een enquete binnen Crows over met welke partij men door moet(deluxe of Mono). Hiermee schuift het dus eerdere toezeggingen aan de kant.

Tijdens de Enquete draait het binnen mono wat slechter, het resultaat van de enquete is dat er geen samenwerking wordt gezocht met mono waarmee Crows in feite haar eigen afspraken/beloften verbreekt.

6: Justinwebs besluit alsnog over te stappen naar mono ondanks de stamkeuze( hij heeft hiervoor al leidersfunctie's neergelegd)
7: Crows verklaard de oorlog en gebruikt kata's.
 

DeletedUser76166

Guest
Natuurlijk niet. Hoe kan een spel nu leuker worden als er geen consequenties aan domme fouten/keuzes zitten?
Door het feit dat je dan een mooie eerlijke oorlog kan voeren. Maar goed iedereen kijkt anders naar het fair play idee
 

DeletedUser73657

Guest
Ik kan enkel concluderen dat jullie allemaal noobs zijn :eek:
 

DeletedUser72963

Guest
Volgens mij is het allemaal wat onduidelijk omdat een duidelijk overzicht van wat wanneer gebeurde ontbreekt, ik zal de volgorde van de gebeurtenissen uit een zetten met de info die ik heb over deze kwestie.

1: Mono & Crows beginnen gesprekken over toenadering naar elkaar en eventuele samenwerking
2: Crows begint ook gesprekken met Deluxe door onduidelijke communicatie binnen leiding Crows
3: Zowel Deluxe als Mono tonen intresse en er worden enkele toezeggingen gedaan naar Mono toe, onder andere in verband met de overstap van enkele Crows leden(welke specifiek dat zouden zijn doe ik geen uitspraken over, hoeft dus ook niet gevraagd te worden..)
4: De leiding van Crows zit met een probleem vanwege het feit dat ze 2 stammen hebben aangesproken en nu dus (ongewild? Ik weet het niet) met 2 optie's zitten.
5: Leiding van Crows start een enquete binnen Crows over met welke partij men door moet(deluxe of Mono). Hiermee schuift het dus eerdere toezeggingen aan de kant.

Tijdens de Enquete draait het binnen mono wat slechter, het resultaat van de enquete is dat er geen samenwerking wordt gezocht met mono waarmee Crows in feite haar eigen afspraken/beloften verbreekt.

6: Justinwebs besluit alsnog over te stappen naar mono ondanks de stamkeuze( hij heeft hiervoor al leidersfunctie's neergelegd)
7: Crows verklaard de oorlog en gebruikt kata's.

Echt deze volgorde klopt van geen hout.

1. Crows & Deluxe beginnen gesprekken
2. Crows verlegt ook aandacht naar Mono omdat de gesprekken met Deluxe niet willen vlotten
3. Mono toont direct intresse
4. Deluxe reageert daarop met intresse vanuit deluxe kant
5. Stemming volgt binnen Crows. Deze eindigt gelijk omdat er stem ongeldig verklaard wordt die via vv gedaan is.
6. In mijn middag/avond weg wordt door justin aan beide kanten toezeggingen gedaan.
7. Ik kan dit volgende 2 dagen uitleggen aan beide stamleiders (ik nam voortouw in gesprekken daarom ging vanaf toen alles via mij)
8. Zoals met beide stammen werd besproken zou er een nieuwe enquete komen. Deze wint deluxe met overmacht.
9.Justin kan zijn 'liefde' voor mono niet bedwingen en behoud contact met mono en vraagt te joinen ( ik wist hier niks van)
10. Ik krijg lucht van de join en neem hem zijn rechten af op 24 augustus daarvoor is hij alleen gaan nadenken over zijn funcite (bewijs is hier gewoon van).
11. Justin leaved en zweert nog Mono nog crows te helpen terwijl ik hem al eerder heb aangegeven dat als hij leaved hij vogelvrij wordt verklaard.
12. Justin krijgt os van Mono en gaat gesprekken aan met lid van Crows
13. Oorlog zou er sowieso komen na de NAP van 3 dagen
14. Kata's zijn zonder mijn toestemming gebruikt zoals eerder gezegd.


Dit is toch heel andere volgorde dan die hierboven.
 
Reactiescore
3.540
Echt deze volgorde klopt van geen hout.

1. Crows & Deluxe beginnen gesprekken
2. Crows verlegt ook aandacht naar Mono omdat de gesprekken met Deluxe niet willen vlotten
3. Mono toont direct intresse
4. Deluxe reageert daarop met intresse vanuit deluxe kant
5. Stemming volgt binnen Crows. Deze eindigt gelijk omdat er stem ongeldig verklaard wordt die via vv gedaan is.
6. In mijn middag/avond weg wordt door justin aan beide kanten toezeggingen gedaan.
7. Ik kan dit volgende 2 dagen uitleggen aan beide stamleiders (ik nam voortouw in gesprekken daarom ging vanaf toen alles via mij)
8. Zoals met beide stammen werd besproken zou er een nieuwe enquete komen. Deze wint deluxe met overmacht.
9.Justin kan zijn 'liefde' voor mono niet bedwingen en behoud contact met mono en vraagt te joinen ( ik wist hier niks van)
10. Ik krijg lucht van de join en neem hem zijn rechten af op 24 augustus daarvoor is hij alleen gaan nadenken over zijn funcite (bewijs is hier gewoon van).
11. Justin leaved en zweert nog Mono nog crows te helpen terwijl ik hem al eerder heb aangegeven dat als hij leaved hij vogelvrij wordt verklaard.
12. Justin krijgt os van Mono en gaat gesprekken aan met lid van Crows
13. Oorlog zou er sowieso komen na de NAP van 3 dagen
14. Kata's zijn zonder mijn toestemming gebruikt zoals eerder gezegd.


Dit is toch heel andere volgorde dan die hierboven.

Laat je tactisch weg dat je al letterlijk in de Skype chat van Mono zat (op aanvraag) omdat jij, Deus en Justin beloofd hadden over te komen.
 

DeletedUser72963

Guest
Ik heb niks beloofd was afwezig die middag/avond. En was niet mijn aanvraag van wie de wel was zullen jullie wel weten
 
Reactiescore
3.540
Ik heb niks beloofd was afwezig die middag/avond. En was niet mijn aanvraag van wie de wel was zullen jullie wel weten

Meen me te herinneren dat Timo en Dick (weet niet welke accounts ze spelen) letterlijk ons hadden beloofd (al weze het via justin die groen licht van ze had gekregen) om bij Mono te komen...
 

DeletedUser72963

Guest
Dan heb ik toch nog steeds zelf nog niks beloofd. Ben ook uit de Mono chat gegaan toen ik wakker werd. Ja dat was wel rond 15u dacht ik te weten zo uit het hoofd maar uitslapen na een goed feest moet kunnen.
 

DeletedUser76147

Guest
Justin een hoop di
Was geen leider meer toen ik leavde, helaas heb ik gesprek niet meer

Leiding van Crows was scheinheilig bezig met zogenaamd stam laten kiezen, heb idd gelogen in onderhandelingen met Deluxe toen maar heb ik zelf toen gezegd tegen Deluxe en toen op blaren gaan zitten en uit die gesprekken terug getrokken. Maar loog doordat er eerst BG was afgesproken met Mono door Crows, werd terug gedraaid waardoor leugens kwamen. Klopt was fout, maar ben nooit oneerlijk tegen mijn stam geweest en heb altijd alles voor Crows gedaan.

En waar hebben we hier schijnheilig over gedaan? Ik heb het je denk ik al drie keer gevraagd maar nog steeds heb je geen bewijzen neergelegd van dat wij dat hebben gedaan. Er is gewoon een enquette op het forum gezet met een simpele vraag: Mono of Deluxe. Hieruit is gebleken dat het merendeel van de stam een bg met Deluxe meer zag zitten dan met Mono. Hierom is dus de logische keuze voor Deluxe gekomen.

Ik vind het jammer dat je zegt dat de keuze toch al was gemaakt. Ik denk dat jij en ik allebei weten dat dit niet zo is. Als er uit de stemming was gekomen dat het merendeel van de stam een bg wilde met Mono dan hadden we nu frond gehad met Deluxe, en niet andersom.

Je vergeet ook te vermelden dat we in die verschrikkelijk irritante situatie kwamen omdat JIJ al zei dat we mono zouden joinen. Ja ik heb in het begin inderdaad gezegd dat ik voor mono was. Echter heeft Koen toen nog niet gereageerd en hebben we ook nog niks aan de stam gevraagd. Denk dus niet dat je die afspraken al had mogen maken. Wat mijn mening op dat moment ook was.

Net zoals ik in een ander topic had gezegd is het joinen van de vijand gewoonweg niet acceptabel. Toen arnoniempje ons een solli stuurde hebben we deze afgewezen omdat we het niet vinden kunnen om leden van de vijand te rekruiteren. Hier was je het toen mee eens. (maar wacht, Justin doet dit nu toch ook?) INDERDAAD. Je vindt het leuk om nu gewoon precies hetzelfde als arno te doen. Denk niet dat je dat kan rechtvaardigen?

Dan als laatste iets over het kata gebruik. Ik ben hier zelf inderdaad ook geen voorstander van maar dat is mijn mening. Als iemand anders vindt dat het een goeie tactiek is, is hij gewoon vrij om dit te gebruiken. Dit zolang er geen afspraken gemaakt zijn uiteraard. Je zegt dat het vanzelf sprekend is dat je geen kata's gebuikt. Denk niet dat dit zo is? Fijn dat het voor jou normaal is maar er zijn genoeg spelers die het wel gebruiken. Wil je het niet dan maken we daar afspraken over. Ik weet niet of dit ondertussen al is gebeurd maar je kan ons daar zeker voor aanspreken. Helaas voor jou zijn de gebouwlevels die er nu af zijn gegaan gebeurd terwijl er geen afspraken waren en je daar dus eigenlijk niet over hebt te oordelen.
 
Bovenaan