Het Algemene Stabberstopic

DeletedUser77710

Guest
Kvind het toch al iets dat hij eerlijk is !

Maar ik geef vetrix wel een beetje gelijk, het forum doorsnuffelen van de vijand waar je mee in oorlog bent. Dat is toch iets dat je niet doet.

Als ik jou was ging ik die vv niet hebben aangenomen. Gewoon een kwestie van faire zijn.

Je zegt zelf al dat firm het niveau verlaagt, dan wil je zeggen dat je ze makkelijk kan wegspelen. Maar met het forum te bekijken van de vijand is dat niet moeilijk.

Ps. No offence
 

DeletedUser77014

Guest
Had het hierover met Michiel van Vetrix en legde hier uit dat er vroeger op oude werelden zoiets nooit gebeurde, toen belandde nooit een Vv bij de vijand, tenminste niet waar ik speelde. En ik vind het verleidelijk, te verleidelijk eigenlijk en druk daarom maar al te gaan op Vv aannemen. Al heb ik geen behoefte naar en ik denk er ook niet over van; had ik maar een Vv van de vijand.

Maarja, het is gebeurd, net zoals die CF die ik toen die tijd maakte met mijn stomme kop zonder na de te denken over de gevolgen van de stam. :D Die fouten moeten ooit eens gemaakt worden om er zelf van te leren, niet waar.
 

DeletedUser76166

Guest
Mja, moreel gezien is wat je gedaan hebt nog altijd fout. Maar het feit dat je niet actief geprobeerd hebt voordeel te halen uit de ontstane reactie spreekt dan weer voor je.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Wel ironisch dat iedereen op Dylan z'n misbruik bitched, maar nooit wordt de vinger gelegd op de echte zere plek. Wat voor blunder bega je als stam als je leden zo zijn en die vv bij hem beland?
 

DeletedUser

Guest
Wel ironisch dat iedereen op Dylan z'n misbruik bitched, maar nooit wordt de vinger gelegd op de echte zere plek. Wat voor blunder bega je als stam als je leden zo zijn en die vv bij hem beland?

Ben ik met je eens, Dylan(noem hem even bij naam maar ken de persoon niet) wordt wel de schuld aangeschoven maar eigenlijk ligt de stab ook gedeeltelijk bij degene die de VV verstuurd naar Dylan, maar die wordt niet genoemd? Wie is deze persoon geweest? Je kan toch niet perongeluk een VV sturen naar iemand van Mono..?
 

DeletedUser76162

Guest
Daar heb je helemaal gelijk in, het feit dat de vv in eerste instantie bij de vijand terecht kwam is al een zware blunder van de leiding. Hoe heeft het zover kunnen komen, hoe heeft de onenigheid tot deze stab kunnen lijden? Er is overduidelijk iets fout gegaan intern bij Firm, wat mij betreft treffen de leiders hier blaam. Mensen die fouten maken horen ook de consequenties hiervan te onderzien. In dit geval dus hetgeen wat dylan heeft gedaan en wat hij had kunnen doen.

Om eerlijk te zijn, was ik degene geweest die op dat moment online was dan had ik deze kans volledig uitgebuit. Chapeau van Dylan en de leiding dat ze zich zo ingehouden hebben.
 
Reactiescore
3.540
Ben ik met je eens, Dylan(noem hem even bij naam maar ken de persoon niet) wordt wel de schuld aangeschoven maar eigenlijk ligt de stab ook gedeeltelijk bij degene die de VV verstuurd naar Dylan, maar die wordt niet genoemd? Wie is deze persoon geweest? Je kan toch niet perongeluk een VV sturen naar iemand van Mono..?

Is niet per ongeluk gegaan. The Fast heeft meerdere PMs verstuurd over hoe McCarramac zijn "zogenaamde vriend" hun gestabbed had (zonder details helaas) en dat hij helemaal klaar was met het spel en dat wij hem asap moesten internen.

Niet heel lang daarvoor kregen wij dorpen van Peter-01 vanwege een ruzie met Don Marco maar daar hebben we op een ander topic al uitgebreid over gesproken dacht ik.

In ieder geval, wat gebeurd is is gebeurd, is niks ernstigs uit ontstaan dus laten we het vooral niet gaan opblazen naar iets groters nu.
 
Reactiescore
1.868
Mja, moreel gezien is wat je gedaan hebt nog altijd fout. Maar het feit dat je niet actief geprobeerd hebt voordeel te halen uit de ontstane reactie spreekt dan weer voor je.
Hoezo moraalriddertje uithangen als je vijand domme fouten maakt? Ik heb deze hele situatie niet gelezen maar zoals ik het op het eerste gezicht zie ligt de fout toch echt bij de andere partij, precies om de reden die aZemmel al postte.
 

DeletedUser76166

Guest
Hoezo moraalriddertje uithangen als je vijand domme fouten maakt? Ik heb deze hele situatie niet gelezen maar zoals ik het op het eerste gezicht zie ligt de fout toch echt bij de andere partij, precies om de reden die aZemmel al postte.

Als iedereen de moraalridder uithing zou dat het spel imo leuker maken :)
 

DeletedUser7072

Guest
Als je domme fouten maakt heeft dat consequenties, zo simpel is het. Per ongeluk je vv aan de vijand geven is een enorme blunder, en als de vijand hiervan profiteert is dat 100% jou schuld.
 

DeletedUser77014

Guest
Zo he, hier ook nog iets leuks van de oorlog met Crows:
En zij wilde zo graag een eerlijke oorlog? Hahaa

c2132fdefd1c01d1b6d983bae498d1c3.png

b619057ce2b3f355fa14494d322cd306.png

c7a8851a84f645b93e77704bdb622978.png

756c18e1f6a4244fbea95bfb087dc488.png

bd57041817efebb27813a14ad788f1f4.png
 

DeletedUser51467

Guest
Zo he, hier ook nog iets leuks van de oorlog met Crows:
En zij wilde zo graag een eerlijke oorlog? Hahaa

c2132fdefd1c01d1b6d983bae498d1c3.png

b619057ce2b3f355fa14494d322cd306.png

c7a8851a84f645b93e77704bdb622978.png

756c18e1f6a4244fbea95bfb087dc488.png

bd57041817efebb27813a14ad788f1f4.png

Adelshoeve katapulteren kan je nog discussiëren vind ik, rest is inderdaad iets minder. Desnondanks (wat eveneens een reactie is @JustInWebs) is maar de vraag wat er fair is aan de leider van je vijand rekruteren natuurlijk. Dan kan je wel zo'n reactie verwachten. Ik keur kata's niet goed, maar een leider die zijn stam achterlaat om de vijand te joinen is nu eenmaal iets dat nog een pak lager is en dat zoiets kata's verdient kan ik snappen bij sommige mensen.
 

DeletedUser77704

Guest
Was geen leider meer toen ik leavde, helaas heb ik gesprek niet meer

Maar leider van Crows vroeg toen zelf aan Mono of onder andere ik Mono kon joinen, dus niet eens op 100% eigen initiatief.

Heb namelijk niks fout gedaan en heb vanaf begin eerlijk gezegd dat ik niet mee eens was en Mono wou joinen met twijfel toen zelf taken neergelegd.

xaqi3z9kkxfg9.png


hih7d4yqcixqu.png


Leiding van Crows was scheinheilig bezig met zogenaamd stam laten kiezen, heb idd gelogen in onderhandelingen met Deluxe toen maar heb ik zelf toen gezegd tegen Deluxe en toen op blaren gaan zitten en uit die gesprekken terug getrokken. Maar loog doordat er eerst BG was afgesproken met Mono door Crows, werd terug gedraaid waardoor leugens kwamen. Klopt was fout, maar ben nooit oneerlijk tegen mijn stam geweest en heb altijd alles voor Crows gedaan.
 

DeletedUser77014

Guest
Dat is een situatie waar ik nog niet veel vanaf weet, maar wat ik wel weet is dat zij de oorlog verklaren en deze misbruiken. En ik zie die overstap eerder als een overstap waar aan de toekomst is gedacht. Justin zal wel in hebben gezien dat Crows geen goede toekomst zal krijgen. Zelfs als leider heeft hij gewoon het recht om over te stappen naar een andere stam. En als zijn stamleden niet willen joinen is het hun eigen keuze en zullen ze met de gevolgen te maken krijgen.
 

DeletedUser51467

Guest
Was geen leider meer toen ik leavde, helaas heb ik gesprek niet meer

Maar leider van Crows vroeg toen zelf aan Mono of onder andere ik Mono kon joinen, dus niet eens op 100% eigen initiatief.

Heb namelijk niks fout gedaan en heb vanaf begin eerlijk gezegd dat ik niet mee eens was en Mono wou joinen met twijfel toen zelf taken neergelegd.

xaqi3z9kkxfg9.png


hih7d4yqcixqu.png



Leiding van Crows was scheinheilig bezig met zogenaamd stam laten kiezen, heb idd gelogen in onderhandelingen met Deluxe toen maar heb ik zelf toen gezegd tegen Deluxe en toen op blaren gaan zitten en uit die gesprekken terug getrokken. Maar loog doordat er eerst BG was afgesproken met Mono door Crows, werd terug gedraaid waardoor leugens kwamen. Klopt was fout, maar ben nooit oneerlijk tegen mijn stam geweest en heb altijd alles voor Crows gedaan.

Wow je hebt de taken neergelegd omdat je naar Mono wou, dat maakt het opeens wel respectvol. Stamloyaliteit heb je nog nooit van gehoord zeker, hoor ook intern bij Crows wat andere geluiden dan wat je hier zit schijnheilig te doen. 17 augustus was je nog leider, wanneer ben je dan afgestapt als leider? En dan wel de grote man uithangen op het AF met de winsten tegen Mono, maar dan zelf met hangende pootjes naar Mono gaan.

Dat is een situatie waar ik nog niet veel vanaf weet, maar wat ik wel weet is dat zij de oorlog verklaren en deze misbruiken. En ik zie die overstap eerder als een overstap waar aan de toekomst is gedacht. Justin zal wel in hebben gezien dat Crows geen goede toekomst zal krijgen. Zelfs als leider heeft hij gewoon het recht om over te stappen naar een andere stam. En als zijn stamleden niet willen joinen is het hun eigen keuze en zullen ze met de gevolgen te maken krijgen.

Als je er niets vanaf weet, waarom reageer je er dan op vraag ik me af? Ik denk dat JustInWebs de oorlog al redelijk heeft misbruikt eigenlijk, dus dat is al gebeurd door een Mono-speler, dat zij nu met kata's afkomen omdat hun leider overstapt moet je dus niet over komen janken, kon hij echt verwachten en is logisch. Crows had een goede toekomst in de rim met een beetje wilskracht. En haha meen je nu echt die laatste 2 zinnen:
- Een leider mag zomaar zijn stam achterlaten om de vijand te joinen?
- Als de andere leden niet willen joinen, moeten ze maar met de gevolgen leven?

Ik heb al voor minder kata's gegooid zien worden, de stab is hier dus wel degelijk van JustInWebs en niet van Crows. Ik geef hen 100% gelijk hiermee en dat een andere vijandelijke stam van Mono dat in de buurt ook doet, is hun goed recht. Jullie van Mono openen dit topic met Arnoniempje wat niet eens een stab is, maar doen wel het tegenovergestelde bij Crows wat je wel degelijk als een stab kan zien.
 

DeletedUser72963

Guest
Je hebt nooit officieël je taken neergelegd je hebt gezegd na te denken over je functie. Je bent tot de dag van tevoren dat je leavde stamleider geweest met volledige functies. Dit totdat ik je op 24 augustus je rechten afnam toen ik vernam dat je in vergaande onderhandelingen was met mono die zelf al def aan het beloven waren en al aan het sturen (Included). Het was een zeer doordachte leave die zorgvuldig gepland is. En die kata's zijn volgens mij maar van 1 speler die daarop is aangesproken. Het proberen om 30 min na je leave via een stamlid van Crows erachter te komen wat voor aanvallen er kwamen dat is gewoon ronduit schandalig. Dit is gewoon spioneren en vuil spel. De betreffende speler is daarvoor ook ontslagen.
 
Bovenaan