Top/flop stammen

Reactiescore
273
Geniet er van! Over een maand of twee zal Bram de stam opheffen om een nieuwe stam op te richten genaamd: Final 24 is F*cking Amazing (FIFA)
 

DeletedUser76153

Guest
Twee leden die zomaar leaven is best iets groot hoor. Gaat het er intern niet zo goed aan toe?
 

DeletedUser

Guest
Kan altijd beter. Maar geen reden om je zorgen te maken, hoor! Het is niet zo dat er ineens een compleet nieuwe stam komt, zoals jullie deden met Duck! ofzo.
 

DeletedUser70435

Guest
Maar dat was niet omdat het intern niet lekker liep, dat was omdat we een nieuwe start wilde maken :smile:
 

DeletedUser76153

Guest
Uhh niet echt. De leiding koos voor een nieuwe start. Ik denk niet dat jij er hebt voor gekozen dat final en future is an illusion gaan leaven.
Maar hey, je hebt phuture nog. Toppertjes :rolleyes:

Edit: Ik wil je trouwens namens heel Reign bedanken dat je dat zuur karakter van bij ons hebt overgenomen. Je ziet hoe goed die bezig is nu in .Peace.
Vestige ook inactiviteitsproblemen. Heerst daar heel wat inactiviteit lijkt me?
Daarom dat final en future is an illusion leaven?
 

DeletedUser

Guest
Uiteraard kies ik er niet voor om twee topleden de stam uit te zetten. Ik was zelfs op vakantie toen het gebeurde. Overmacht. Het is btw volstrekt onnodig/overbodig om PN hier bij te betrekken.. Nogmaals: (ik heb het jullie al eerder uitgelegd) intern weten we precies wat we aan Wouter hebben en maken we ons geen zorgen om z'n punten. Ik neem aan dat je daar op duidt.

Gaandeweg de stam langer bij elkaar was, kwamen er enkele aspecten die steeds meer als irritatiepunt werd gezien. Het is niet nodig om er van onze kant meer over uit te wijden.
 

DeletedUser76153

Guest
Nee hoor ik duid op zen inactiviteit. Mag nog de beste speler zijn dat je wilt, daar heb je geen zak aan.
 
Reactiescore
3.452
Uhh niet echt. De leiding koos voor een nieuwe start. Ik denk niet dat jij er hebt voor gekozen dat final en future is an illusion gaan leaven.
Maar hey, je hebt phuture nog. Toppertjes :rolleyes:

Edit: Ik wil je trouwens namens heel Reign bedanken dat je dat zuur karakter van bij ons hebt overgenomen. Je ziet hoe goed die bezig is nu in .Peace.
Vestige ook inactiviteitsproblemen. Heerst daar heel wat inactiviteit lijkt me?
Daarom dat final en future is an illusion leaven?

Vestige inactiviteitsproblemen?
Dat valt heel erg mee, oh ja geel bolletje wat echt vreselijk was aangezien ik op vakantie was en Maick ook zijn vrije dagen vierde( echt een mega issue op deze snelle wereld , kuch)

Er zijn leden die " eisen" dat je zelfs op casual overactief moet zijn wat met de 120% regel echt bs is!
Dus ouwe roddeltante, valt reuze mee!!
 
Reactiescore
3.452
Maar dat was niet omdat het intern niet lekker liep, dat was omdat we een nieuwe start wilde maken :smile:


>>
Meh, spelers waren kwalitatief slecht over het algemeen en als je dan ook nog is inactief bent houdt het gauw op.<<

Maar dat was niet omdat het intern niet lekker liep?
Nee juist:confused2:
 

DeletedUser76153

Guest
Je kan toch lezen?
En wat loop je te janken over een geel boetje, ga wat doen.
 
Bovenaan