Top/Flop stammen

Reactiescore
111
Ik kom steevast tot de conclussie dat nagenoeg alle spelers een stam over dezelfde kam scheren wanneer er 1 stabber zit.
Los van het feit dat de situatie misschien niet goed is aangepakt is de speler in kwestie meteen van het account verwijdert.

Maar wij houden van haters, geeft alles wat meer spanning aan het spel.

Ik kijk er in ieder geval naar uit om in een eerlijke oorlog te vechten met de haters hier (met dit account dan).
Of die nu gewonnen word of verloren, je zal zien dat wij het op een eerlijke manier doen en dat het niet eenvoudig zal zijn.

Ondertussen wel samenwerken met een stam die kata's gebruikt en bg stammen aanvalt. Beetje schijnheilig he :$
 

DeletedUser7025

Guest
Veel te veel leeswerk opeens op het AF. Om gelijk dit maar eens van de baan te schoppen: Sinds wanneer is het zeker dat wij **** willen rekruteren? (Cedric). Dat je mij niet mag, oke. Maar dan zo een beetje proberen mij in de grond te boren? Fuck you.:p

Jij vraagt hem te solliciteren. Je gaat toch geen mensen vragen te solliciteren als je die niet in de stam wil?

[13:06:08] Raymon| Dora-The-Killer: Heb eerst ja gestemd tot ik allemaal jnfo kreeg toen ging alles van de baan

Dus je wou hem wel degelijk rekruten, wat je hierboven ontkent. Sowieso raar dat je na info gekregen te hebben nee stemt, terwijl je al weken voor die tijd wist dat hij op nanake wou inloggen om Guard te stabben. Dit speelt al van voor de stab van Team Rocket.

Gelukkig waren je leden fel tegen het rekruten van deze stabber en hebben ze het uit je hoofd weten te praten. Moet ik nu dan eigenlijk gaan roepen dat Born een stabber wil laten joinen? Nee, want ik scheer niet iedereen over 1 kam. Kan het merendeel nog wat van leren.

Kom eerst maar eens met concreet bewijs over dat hack gebeuren alvorens je dergelijke uitspraken doet

Hier hoef ik geen bewijs meer voor te leveren toch? Volgens mij gaf je dit op skype al toe. Ook hier verwijt ik Grail helemaal niets.

Totaal geen idee waar je het over hebt. Maar ik spreek namens mijn stam Born als ik zeg dat de reactie die hierop gegeven is dat we daar geen interesse in hebben. En dus onze normen en waarden duidelijk hebben aangegeven in dat gesprek. Ik zie niet in wat er dan fout gaat?
Dat we hem recruten is toch geen probleem aangezien hij zich gewoon aan stamplan zal moeten houden? idk of we hem willen recruten aangezien ik niet eens weet over welk acc dit uberhaupt gaat.

Klopt. Maar zoals ik hierboven al heb aangegeven wil Dora hem vervolgens wel rekruten. Guard verwijten dat we een stabstam waren en nog steeds zijn, terwijl de stabber direct van het acc gekickt is, maar vervolgens zelf (lees: Dora) wel een stabber willen aannemen.
Het gaat toch helemaal niet om of hij zich aan het stamplan moet houden? Dus als TR nog zou spelen en zich voortaan aan het stamplan zou houden is het prima? Het gaat over Irish Engineer, waar gelukkig nee op gestemd is.

Ondertussen wel samenwerken met een stam die kata's gebruikt en bg stammen aanvalt. Beetje schijnheilig he :$

BG stammen aanvalt? Hoe dan ook moet ik de rapportjes posten waar jullie kata's op TR hebben gegooid? Een boer of smederij level kan ik nog een keer inkomen als je kata's wilt gebruiken, maar jullie hebben zelfs ijzermijnen en leemgroeves met de grond gelijk gemaakt. Wat je Fides verwijt doen jullie zelf ook.


Overigens is voor mij de fun er ook compleet af. Stabs, spionnen, hacks, iedereen lijkt er alles aan te willen doen om te winnen. De mensen die daar plezier aan beleven moeten er mee doorgaan, mij niet meer gezien.
 

DeletedUser

Guest
Wij hadden ook ons twijfels toen ze kwamen aankloppen. Maar vooraleer wij ons oordeel vellen, luisteren wij ook eens naar hen. Publieke opinie moet je niet blind volgen.
En het zijn niet dezelfde spelers, enkel 1 dezelfde speler, aangevuld met anderen.

Omdat ze weggevaagd werden op w47, betekent het niet dat ze niks kunnen en dat ze hier ook zo zullen weggeveegd worden. De omstandigheden zijn anders.

En mooi dat je respect had voor ons.

Wat is Guard mening over TR nu :p
 

DeletedUser76885

Guest
Jij vraagt hem te solliciteren. Je gaat toch geen mensen vragen te solliciteren als je die niet in de stam wil?

[13:06:08] Raymon| Dora-The-Killer: Heb eerst ja gestemd tot ik allemaal jnfo kreeg toen ging alles van de baan

Dus je wou hem wel degelijk rekruten, wat je hierboven ontkent. Sowieso raar dat je na info gekregen te hebben nee stemt, terwijl je al weken voor die tijd wist dat hij op nanake wou inloggen om Guard te stabben. Dit speelt al van voor de stab van Team Rocket.

Gelukkig waren je leden fel tegen het rekruten van deze stabber en hebben ze het uit je hoofd weten te praten. Moet ik nu dan eigenlijk gaan roepen dat Born een stabber wil laten joinen? Nee, want ik scheer niet iedereen over 1 kam. Kan het merendeel nog wat van leren.



Hier hoef ik geen bewijs meer voor te leveren toch? Volgens mij gaf je dit op skype al toe. Ook hier verwijt ik Grail helemaal niets.



Klopt. Maar zoals ik hierboven al heb aangegeven wil Dora hem vervolgens wel rekruten. Guard verwijten dat we een stabstam waren en nog steeds zijn, terwijl de stabber direct van het acc gekickt is, maar vervolgens zelf (lees: Dora) wel een stabber willen aannemen.
Het gaat toch helemaal niet om of hij zich aan het stamplan moet houden? Dus als TR nog zou spelen en zich voortaan aan het stamplan zou houden is het prima? Het gaat over Irish Engineer, waar gelukkig nee op gestemd is.



BG stammen aanvalt? Hoe dan ook moet ik de rapportjes posten waar jullie kata's op TR hebben gegooid? Een boer of smederij level kan ik nog een keer inkomen als je kata's wilt gebruiken, maar jullie hebben zelfs ijzermijnen en leemgroeves met de grond gelijk gemaakt. Wat je Fides verwijt doen jullie zelf ook.


Overigens is voor mij de fun er ook compleet af. Stabs, spionnen, hacks, iedereen lijkt er alles aan te willen doen om te winnen. De mensen die daar plezier aan beleven moeten er mee doorgaan, mij niet meer gezien.

Leuk dat je een paar screentjes uit ons gesprek haalt. Laat duidelijk zien hoe selectief je weer bent. Verder geen zin om deze discussie opnieuw te doen. Irish gaat Born niet joinen dus niks aan de hand lijkt mij? xD
 
Reactiescore
111
Raymon heeft op dat vage stab verhaal van je gerageerd en aangeven dat er geen hol van klopt. Dus daar reageer ik niet meer op ;)

...

BG stammen aanvalt? Hoe dan ook moet ik de rapportjes posten waar jullie kata's op TR hebben gegooid? Een boer of smederij level kan ik nog een keer inkomen als je kata's wilt gebruiken, maar jullie hebben zelfs ijzermijnen en leemgroeves met de grond gelijk gemaakt. Wat je Fides verwijt doen jullie zelf ook.


Overigens is voor mij de fun er ook compleet af. Stabs, spionnen, hacks, iedereen lijkt er alles aan te willen doen om te winnen. De mensen die daar plezier aan beleven moeten er mee doorgaan, mij niet meer gezien.

1. Ja dat heb ik inderdaad gelezen. Maar waarom wordt de situatie dan onhoudbaar voor ons?
2. Haha wat diep triest weer. Jullie hebben zeker 600 aanvallen gestuurd om wat gebouwtjes af te breken? En die dode edels dan? Dacht je dat die ook gebouwen af konden breken? Jullie hebben gewoon gefaald.

...

Je bent iig compleet inconsequent bezig. Als je nu ook andere reacties leest had je je de moeite voor deze AF post kunnen besparen aangezien:
Inderdaad ja, wij hebben TR 600 inc's gegeven met als doel gebouwen af te breken. Waarom denk je dat ke alleen maar Kata fakes kreeg op je achterland? En scouts fakes op je front?

Wij hebben dorpen gepakt waarvan niets eens de bedoeling was ze te pakken. Dat was eerder een dump van edelclears van toen The Face nog bestond. ;)

Die Kata massa was puur onze revenge op de stab van TR en daarmee uit. Moesten wij echt de intentie hebben om dorpen te edelen hadden we wel netjes alles getimed en deff achter onze edels gezet, want ja wij kunnen dat ;)

Als jullie toch zo goed blijken te zijn, waarom falen jullie dan in alles?

Wij gebruiken die kata als revenge. Fides gebruikt ze aan de lopende band op alles wat los en vast zit.
En aanvallen op BG stam ja, ze hebben een geheim geedeld van Only wat totaal niet overlegd was...
 
Reactiescore
1.892
Jezus, waarom zou ik daarover liegen...
Jij zegt dat je op Indo W23 van 0 tot 1 miljoen hebt gespeeld terwijl er een speler van ons account er van 0 tot 15 miljoen heeft gespeeld en jou niet kent. Hoe kan dat dan?
 

DeletedUser68345

Guest
Een slecht geheugen? Geen idee.
J. heeft op dat account gezeten, daarover liegen we niet. Hoe actief dat was moet je hem vragen via pm.
Hij zit niet meer op het forum.
 
Reactiescore
245
Een slecht geheugen? Geen idee.
J. heeft op dat account gezeten, daarover liegen we niet. Hoe actief dat was moet je hem vragen via pm.
Hij zit niet meer op het forum.
Dus je hebt iemand anders zen handtekening eigenlijk er in staan want jij hebt er nooit gespeeld?

Of vat ik dit verkeerd op?
 

DeletedUser

Guest
Ik hou ervan hoe hard dit type forum altijd meer en meer op de speelplaats lijkt van een lagere school. :)

Sam
 
Reactiescore
111

DeletedUser

Guest
Deze vraag staat nog open. Zullen we hier discussie weer oppakken?

Wat is het nut er juist van om deze discussie weer te openen?

Ik denk dat het wel redelijk duidelijk is dat we ons in hen vergist hadden. We waren niet zo rap als de meesten om een oordeel te vellen en dus kun je dan fouten maken.
Nu zeggen dat we ons vergist hadden en wat we van deze spelers vinden heeft nergens een meerwaarde voor, het enige wat jullie willen is eens "Told you so" zeggen.
Wel, oke... "You got us"

Ik vind echter nog steeds dat het geen fout was om hen toch nog maar eens het voordeel van de twijfel te geven om ze in de stam toe te laten. Ook vind ik niet dat het slecht was dat we niet meteen geloofden dat ze gestabbed hadden.
Oh, waarom vind ik dat? Hadden we niet veel rapper moeten handelen? Hadden we niet meteen een oordeel moeten vellen?

Wie weet, mss was het verkeerd van ons om iemand die we al een tijd in ons midden hadden te vertrouwen. Misschien moeten we vanaf nu gewoon alles geloven die over onze leden gezegd wordt op het AF. Het is namelijk zeker nooit zo dat dingen zwaar overdreven worden hier. Ook wordt niets uit context getrokken of wat dan ook. Ik vind het wel grappig dat er het ene moment geoordeeld wordt over dat we niet samenwerken en gewoon een deel spelers zijn die toevallig in de zelfde stam zitten en dat het dan het volgende moment over het feit gaat dat we elkaar te veel vertrouwen.

Hebben we fouten gemaakt? Ja, sowieso.
Hebben we overal perfect op gereageerd? Zeker niet.
Wordt alles op het algemeen forum altijd in extreme mate overdreven zodat er met vuil naar elkaar gesmeten kan worden? Deze vraag laat ik hier effe open. ;)

Meestal zeg ik niets op het AF omdat ik me enorm stoor aan deze mentaliteit hier, lijkt alsof het hier vol zit met mini-trumps... Nu was ik het echter toch effe kotsbeu, vandaar een erg zeldzame reactie van mij.

Met vriendelijke groeten

Sam
Enthalpy
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
111
Wat is het nut er juist van om deze discussie weer te openen?

Ik denk dat het wel redelijk duidelijk is dat we ons in hen vergist hadden. We waren niet zo rap als de meesten om een oordeel te vellen en dus kun je dan fouten maken.
Nu zeggen dat we ons vergist hadden en wat we van deze spelers vinden heeft nergens een meerwaarde voor, het enige wat jullie willen is eens "Told you so" zeggen.
Wel, oke... "You got us"

Ik vind echter nog steeds dat het geen fout was om hen toch nog maar eens het voordeel van de twijfel te geven om ze in de stam toe te laten. Ook vind ik niet dat het slecht was dat we niet meteen geloofden dat ze gestabbed hadden.
Oh, waarom vind ik dat? Hadden we niet veel rapper moeten handelen? Hadden we niet meteen een oordeel moeten vellen?

Wie weet, mss was het verkeerd van ons om iemand die we al een tijd in ons midden hadden te vertrouwen. Misschien moeten we vanaf nu gewoon alles geloven die over onze leden gezegd wordt op het AF. Het is namelijk zeker nooit zo dat dingen zwaar overdreven worden hier. Ook wordt niets uit context getrokken of wat dan ook. Ik vind het wel grappig dat er het ene moment geoordeeld wordt over dat we niet samenwerken en gewoon een deel spelers zijn die toevallig in de zelfde stam zitten en dat het dan het volgende moment over het feit gaat dat we elkaar te veel vertrouwen.

Hebben we fouten gemaakt? Ja, sowieso.
Hebben we overal perfect op gereageerd? Zeker niet.
Wordt alles op het algemeen forum altijd in extreme mate overdreven zodat er met vuil naar elkaar gesmeten kan worden? Deze vraag laat ik hier effe open. ;)

Meestal zeg ik niets op het AF omdat ik me enorm stoor aan deze mentaliteit hier, lijkt alsof het hier vol zit met mini-trumps... Nu was ik het echter toch effe kotsbeu, vandaar een erg zeldzame reactie van mij.

Met vriendelijke groeten

Sam
Enthalpy

Oki dan gaan we weer verder met meester, poep bla bla.

Ik probeer alleen een discussie op gang te brengen.... Sorry als ik daarbij op je teentjes ben gaan staan.
 

DeletedUser

Guest
Deze vraag staat nog open. Zullen we hier discussie weer oppakken?

Ik vind het spijtig dat heel TR over één kam wordt geschoren, er was naar mijn mening één rotte appel op dat account. Toen ik de geruchten hoorde over wat hij had gedaan, wist ik al direct dat dit natuurlijk 100% waar was en waarschijnlijk zelfs nog erger dan dat. Het is jammer dat je als speler een account niet kan boycotten natuurlijk, dus Sven is destijds wel in Guard kunnen geraken. Heeft ook zeker zijn bijdrage wel gehad op een positieve manier, maar met deze actie is dat in mijn ogen allemaal teniet gedaan. Schandalige actie en daarna nog een gigantisch bord voor de kop als je hem eens vertelt wat hij nou gedaan heeft.

Deze Guardian walgt van Sven, maar niet van het hele TR account.
 
Reactiescore
245
Oki dan gaan we weer verder met meester, poep bla bla.

Ik probeer alleen een discussie op gang te brengen.... Sorry als ik daarbij op je teentjes ben gaan staan.
Ik wil best ook serieus discussieren alleen weinig aan de hand momenteel buiten de same old, same old.
 
Bovenaan