Praathoek.

DeletedUser72568

Guest
Tja, wereld gewonnen, hoeven de vijand het leven niet meer zuur te maken. Ze zijn toch allemaal foetsie! :D
 

DeletedUser61134

Guest
Lijkt wel 2 uur terug dat ik nog lekker onder de douche stond.
Tijden gaan snel, want is 3 uur terug dat ik onder de douche ging o.o
 

DeletedUser72496

Guest
Hallo iedereen,

Ten eerste wil ik Pink. feliciteren met de winst op W13.

En ik wil hierbij mij ook verontschuldigingen aan team Pindakaas4life. Vanaf mei/juni 2016 ben ik enorm ziek geworden.

Ik heb een tijdje in het ziekenhuis gelegen en had veel gewicht verloren (ondertussen meer dan 20kg terug bijgekomen).

Regelmatig ga ik nog naar het ziekenhuis voor controles en dergelijke. En verder neem ik dagelijks medicatie.

Ik ben momenteel actief op w57 voor de fun en misschien kom ik ooit wel terug voor het serieuze werk.
 
Reactiescore
603
Hallo iedereen,

Ten eerste wil ik Pink. feliciteren met de winst op W13.

En ik wil hierbij mij ook verontschuldigingen aan team Pindakaas4life. Vanaf mei/juni 2016 ben ik enorm ziek geworden.

Ik heb een tijdje in het ziekenhuis gelegen en had veel gewicht verloren (ondertussen meer dan 20kg terug bijgekomen).

Regelmatig ga ik nog naar het ziekenhuis voor controles en dergelijke. En verder neem ik dagelijks medicatie.

Ik ben momenteel actief op w57 voor de fun en misschien kom ik ooit wel terug voor het serieuze werk.

Jij lag toch helemaal onderaan he? Was jd toen niet op bb gegaan? Heb daar een deel van moeten edelen :p
 
Bovenaan