Golden Awards

Reactiescore
660
Tussen heel die discussie door ben ik eigenlijk benieuwd naar iets. Werd er door meow alleen geschoten met sloop-kata's-fakes of werden er ook kataclears gebruikt? Er is namelijk nog ergens een Af topic waar het over katapulten gaat en waar ik leuke zaken heb gelezen.
 

Deleted User - 24028

Guest
Tussen heel die discussie door ben ik eigenlijk benieuwd naar iets. Werd er door meow alleen geschoten met sloop-kata's-fakes of werden er ook kataclears gebruikt? Er is namelijk nog ergens een Af topic waar het over katapulten gaat en waar ik leuke zaken heb gelezen.
Fakes op een paar sloopclears na. Geen speciaal gebouwde clears om te slopen.
 

Deleted User - 24028

Guest
Oh en kleine sloopfakes. Muur van lvl 2 voorkomt al dat er gesloopt wordt. En dat op een wereld waar je dat kan bouwen met 4 klikjes en onmiddelijk gratis. Dus snap al niet dat er uiteindelijk zo veel gesloopt is, maar als je ze natuurlijk doorlaat zodat je later kan gaan roepen :rolleyes:
 
Reactiescore
660
Oh en kleine sloopfakes. Muur van lvl 2 voorkomt al dat er gesloopt wordt. En dat op een wereld waar je dat kan bouwen met 4 klikjes en onmiddelijk gratis. Dus snap al niet dat er uiteindelijk zo veel gesloopt is, maar als je ze natuurlijk doorlaat zodat je later kan gaan roepen :rolleyes:

Dat klopt, en ook weer niet. als je van je tegenstander geen katapulten verwacht ( en klaarblijkelijk waren er afspraken), dan ga je clears op je achterveld wel dodgen. Maar ik kan me vergissen in die gemaakte afspraken, ik ben geen speler van fire.
 

DeletedUser77130

Guest
Dus omdat ik niet heel meow momenteel terugfluit ben ik een gatlikker en is mijn lijstje belachelijk. Lol.

Je zou kunnen beginnen met John terug te fluiten. Maar daarvoor heb je nog geen enkele stap ondernomen achter de schermen. Als je dat gezag niet af kunt dwingen intern bij Meow vraag je om geëmmer.

Waarom zou het zelfs mijn taak zijn om mijn leden terug te fluiten ? Het zijn niet mijn leden en ik ben geen leider.

Omdat jij jouzelf hier profileert op het AF als zijnde een nette Meow-speler die goed ligt binnen Meow, maar tegelijkertijd doe je er geen flikker voor om te zorgen dat die zinloze slooppartijen stoppen.


Oh en kleine sloopfakes. Muur van lvl 2 voorkomt al dat er gesloopt wordt. En dat op een wereld waar je dat kan bouwen met 4 klikjes en onmiddelijk gratis. Dus snap al niet dat er uiteindelijk zo veel gesloopt is, maar als je ze natuurlijk doorlaat zodat je later kan gaan roepen :rolleyes:

Want het ging hier over de muur? :rolleyes:
HQ, SMID, BOER.


@Fluffy, mooi lijstje. :D
 

DeletedUser76902

Guest
Want het ging hier over de muur? :rolleyes:
HQ, SMID, BOER.
Nee ging niet over de muur, we probeerde een remix te maken van een bekend liedje
:
HQ, schouders, smid en boer, smid en boer
HQ, schouders, smid en boer, smid en boer
Gebouwen liggen op het puntje van de grond
HQ, schouders, smid en boer, smid en boer
HQ, schouders, smid en boer, smid en boer
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76902

Guest
Beste speler: Prins Pils: Fabian is gewoon mijn bae ook al deed die geen zak bij de massa (hoorde ik) & Emile is ook wel een toppertje als hij slaapt, Sven ken ik niet, hoor enkel verhalen van hem (je weet wat ze zeggen hé: "haters make me famous").
& natuurlijk kunnen we Sander aka Sander14 niet vergeten, ook al speelt hij hier niet, 't is een blijft een God!
Beste stam: a Silver lining, ''Silver lining'' a phrase used to tell someone that there is a brighter side to the problem they are facing. the phrase comes from the fact that, every dark rain cloud has a silver edge, or lining." Deze stam straalt gewoon rust en kalmte uit, is iets heel anders dan Meow & Fire.
De beste stam speler: .Royalist.
(Deze gasten worden veel te vaak vergeten), Chris van peanut doet niet alleen veel vv'tjes (ik fix 's nachts meestal vv's die hij ochtends mag doen :x) maar staat ook altijd klaar met clears, def, fakes & noem maar op.
Van fire heb ik geen weet dus kan ik er niemand van nomineren.
Het grootste ego: Emile, ik hoor hem al opscheppen over zijn defactie
Beste leider: Bitch please fuck w47 #Aldoiseenbaas
Slechtste leider: Iedereen die geen Aldo is
Meest overschatte stam: Fire: Op het AF komen jullie goed voor maar op het AF vang ik toch onrechtstreeks op dat het intern niet zo rooskleurig is
Meest onderschatte stam: White Empire+, ze hebben misschien weinig punten maar hun stam verslagen tegenstanders is 832x hun punten aantal!
Meest overschatte speler: De mannen hebben misschien wel goud gehaald op de olympische spelen, maar verre van op de katalympische spelen, het zijn de hardlooplegendes *trommel geroffel* Feroooo
Meest onderschatte speler: .Royalist. Ze deden een kleine punten zakking om de vijand goede hoop te geven en toen boom rang 2!
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Niemand ik haat iedereen
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Noire, onze vonk is er gewoon niet (misschien komt deze nog!)
Mooiste spelers naam: Survival of the Richest, deze mannen snappen tenminste hoe TW in elkaar zit (vergeet niet te draaien op de (jaarmarkt) elke maandmarkt)
Mooiste stam naam: a Silver lining, zie beste stam (ze krijgen wel minpunten voor de hoofdletter keuze!)
Het tofste topic: Rate de speler, GA, ik hou van haat en drama
Het domste topic: Koning van wereld 47, welke eikel zijn idee was het om een subfora te maken..
Favoriete forum poster: Matthi zie ik wel graag posten
Minst favoriete forum poster: Warre & die bicky gast, met mijn aandachtsspanne is het kut om van die lange posts te lezen
Dikste wannabe op het forum: Iedereen kut P&P noobs
Dikste wannabe in het spel: /
Mooiste profiel foto van spelers: Toxical Error
vind hem wel nice passen bij jullie & de rest heeft gewoon een lelijke foto
Mooiste profiel foto van stammen: Damn Tasty! cuz damn, she tasty!
Mooiste actie van de wereld: "Operation Neptune Spear" vind ik toch wel een mooie actie, wat een bazen die navy SEALs!
Meest belovende speler voor de toekomst: Er is geen toekomst, de wereld gaat uitgeroeid worden door biochemische wapens
Meest belovende stam voor de toekomst: De winnaar tussen Fire & Meow
Grootste blunder: 2 girls 1 cup, man de muziekkeuze was rot slecht, had zoveel meer kunnen worden :(
Voor wie heb je nu echt respect: De britse mannen met die grote hoeden en die altijd zo stokstijf staan en nooit lachen!
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Niet echt een speler maar Tori Black haalt wel meestal wat naar boven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75737

Guest
Haha, ik dacht dat ik salty op het AF deed. Meer van dit kan ik waarderen. Al is het niet terecht, Koen is een topper. :D
Jij bent een topper schat

bak een taart en vier het stuk verdriet
Ik deel altijd mijn taarten met me beste maten dus welke zal ik halen volgens jou? ik geef je wel een keuze tussen appel of slagroom taart kies jij maar schat


Beste speler: Krondor, ik weet dat Bjarne een echte topper is van w33 geweest, heb al altijd resepct voor hem gehad :)
Beste stam: MEOW en Fire, zal een leuke strijd worden denk ik zo.
De beste stam speler: Hier ga ik voor peanut, doet enorm veel voor de stam, ook is CM hier toegepast zeker royalist ook, binnen de andere stammen kan ik jammergenoeg niet oordelen.
Het grootste ego: Laurens, op skype doe je helemaal anders dan hier, sjammer..
Beste leider:
Slechtste leider:
Meest overschatte stam:
Thoh, tot nu toe naar de stats gekeken, moet ik hier MEOW plaatsten.
Meest onderschatte stam: Fire
Meest overschatte speler: Noire, zitten wel goede spelers op, zal je me zeker niet horen, zeggen front is zeker niet gemakkelijk, ik noem jullie natuurlijk geen flopspelers, jullie zijn goede spelers, maar srry.
Meest onderschatte speler: Peanut, ik hoor veel van Fire dingen zeggen, die totaal geen waar zijn.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: cm, krondor, peanut, noire, ixfuryanix
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mooiste spelers naam:Tears Of The River
Mooiste stam naam:
Fire, meow is ook wel leuk :D
Het tofste topic: golden awards
Het domste topic:
Favoriete forum poster:
Martijn, Peanut
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum:
Die jessey, ik kan die kerel niet ruiken of zien, srry... :(
Dikste wannabe in het spel:idem als bovenstaande
Mooiste profiel foto van spelers: Noire, is een beetje mijn stijl dat ik vroeger plaatjes maakte, is zeker een clean plaatje!
Mooiste profiel foto van stammen: fire, mooi met die draak!
Mooiste actie van de wereld: Dan moet ik toegeven de geslaagde massa's van fire, jammergenoeg voor ons, voor ons verlies voor hun mooie actie goeie winst.
Meest belovende speler voor de toekomst: peanut, krondor, royalist
Meest belovende stam voor de toekomst: mijn glazen bol is error, dus geen idee :(
Grootste blunder: Dorpen verliezen aan Noire, ook van vroeger niezen terwijl ik moest snipen en perongeluk klikte..
Voor wie heb je nu echt respect: Koen van fero, die komt op het acc en begint zo te deffen, voor zo'n spelers heb ik echt respect!!
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Michel, Richard.

Bedankt man, Respect is ingelijks :D
 

Deleted User - 24028

Guest
Dat klopt, en ook weer niet. als je van je tegenstander geen katapulten verwacht ( en klaarblijkelijk waren er afspraken), dan ga je clears op je achterveld wel dodgen. Maar ik kan me vergissen in die gemaakte afspraken, ik ben geen speler van fire.
Wat maakt het uit of er gedodged was en of het verwacht was of niet ? Voor de eerste paar maakt het misschien uit, dan trek je je conclusie en je deft de rest.

Je zou kunnen beginnen met John terug te fluiten. Maar daarvoor heb je nog geen enkele stap ondernomen achter de schermen. Als je dat gezag niet af kunt dwingen intern bij Meow vraag je om geëmmer.
Ahh juist, ik zou John moeten terugfluiten want voor zo ver jullie weten was dit allemaal John zijn fout. Als ik de mensen zou moeten terugfluiten die voor deze actie (rechtstreeks of onrechtstreeks) gezorgd hebben dan zou ik momenteel heel de wereld liggen uitfluiten, en ja daar bedoel ik iedereen in Meow mee, Bier en ja zelfs Fire. (nee ik ga dit niet uitleggen dus vraag er niet achter). Zou nogal een fluit concert worden he ;)

Verder leuk te zien dat dat jij helderziende bent en blijkbaar weet wat ik achter de schermen doe en vooral wat niet. Of ik gezag kan afdwingen doet er niet toe, ik wil het niet en het is totaal niet mijn taak om dat te doen.

Omdat jij jouzelf hier profileert op het AF als zijnde een nette Meow-speler die goed ligt binnen Meow, maar tegelijkertijd doe je er geen flikker voor om te zorgen dat die zinloze slooppartijen stoppen.
Een nette meow speler die goed ligt binnen meow, laat me niet lachen. En opnieuw is het niet mijn taak om daar iets aan te doen en daarbovenop ben ik van mening dat er ook helemaal niks aan moet gebeuren. Met deze actie was niks mis en de actie heeft zeker zijn doel bereikt...

Want het ging hier over de muur? :rolleyes:
HQ, SMID, BOER.

Het ging zeker over de muur, de muur van de verdediger PP wel te verstaan, het opbouwen daarvan. Wat ik zei was dat als PP zijn muren 2 lvls had opgebouwd (= 4 klikjes per dorp en die staat er onmiddelijk en gratis) er geen enkel dorp gesloopt was geweest. Dus ongeacht of het te verwachten was of niet, ongeacht of er mobiele troepen waren, ongeacht alles eigenlijk is er gekozen om ze door te laten zodat men later kan gaan klagen ipv gewoon gelijk een volwassen persoon ze te deffen. Dat is wat ik zei, dus je reactie slaagt werkelijk nergens op.

Dus zou je aub kunnen stoppen met te doen alsof je alles weet en zou je op zijn minst kunnen lezen wat anderen schrijven. Op deze manier bewijs je alleen maar dat mijn lijstje volledig terecht is en dat jij daar perfect op zijn plaats staat.
 

DeletedUser77130

Guest
Ahh juist, ik zou John moeten terugfluiten want voor zo ver jullie weten was dit allemaal John zijn fout. Als ik de mensen zou moeten terugfluiten die voor deze actie (rechtstreeks of onrechtstreeks) gezorgd hebben dan zou ik momenteel heel de wereld liggen uitfluiten, en ja daar bedoel ik iedereen in Meow mee, Bier en ja zelfs Fire. (nee ik ga dit niet uitleggen dus vraag er niet achter). Zou nogal een fluit concert worden he ;)

Verder leuk te zien dat dat jij helderziende bent en blijkbaar weet wat ik achter de schermen doe en vooral wat niet. Of ik gezag kan afdwingen doet er niet toe, ik wil het niet en het is totaal niet mijn taak om dat te doen.

Je doet inderdaad achter de schermen er geen ene flikker voor, gezien je voor de schermen de gedane acties legitiem wilt maken/houden in plaats van ze te verwerpen. Dat maakt jou een speler met een zwakke rug, slappe piel en waardeloos strategisch inzicht.

Een nette meow speler die goed ligt binnen meow, laat me niet lachen. En opnieuw is het niet mijn taak om daar iets aan te doen en daarbovenop ben ik van mening dat er ook helemaal niks aan moet gebeuren. Met deze actie was niks mis en de actie heeft zeker zijn doel bereikt...

Van dat nette is vrij weinig over idd. :eek:

Het ging zeker over de muur, de muur van de verdediger PP wel te verstaan, het opbouwen daarvan. Wat ik zei was dat als PP zijn muren 2 lvls had opgebouwd (= 4 klikjes per dorp en die staat er onmiddelijk en gratis) er geen enkel dorp gesloopt was geweest. Dus ongeacht of het te verwachten was of niet, ongeacht of er mobiele troepen waren, ongeacht alles eigenlijk is er gekozen om ze door te laten zodat men later kan gaan klagen ipv gewoon gelijk een volwassen persoon ze te deffen. Dat is wat ik zei, dus je reactie slaagt werkelijk nergens op.

Het ging niet over die muur, want de muur is geen enkel issue geweest hier, in dit topic of waar dan ook. Je bent vrij te mikken op welke muur dan ook. Het ging over de boer, smid en HQ.

Dus zou je aub kunnen stoppen met te doen alsof je alles weet en zou je op zijn minst kunnen lezen wat anderen schrijven. Op deze manier bewijs je alleen maar dat mijn lijstje volledig terecht is en dat jij daar perfect op zijn plaats staat.

"Het enige wat ik weet, is dat ik niks weet." Socrates.

Nee ging niet over de muur, we probeerde een remix te maken van een bekend liedje
:
HQ, schouders, smid en boer, smid en boer
HQ, schouders, smid en boer, smid en boer
Gebouwen liggen op het puntje van de grond
HQ, schouders, smid en boer, smid en boer
HQ, schouders, smid en boer, smid en boer

Dat :rolleyes:-teken stond er voor niks idd.
 

Deleted User - 24028

Guest
Hoe kan je nu inhoudelijk discussiëren met iemand die nog niet eens iets simpel begrijp wanneer ik het hem 2 keer uitleg. Van zo iemand kan je niet verwachten dat die ook maar iets begrijpt, dus is discussie zinloos en ga ik die niet voeren.
 

DeletedUser76902

Guest
Hij gebruikt altijd :rolleyes:, misschien leest hij zelf ook zo wel en heeft daarom maar de helft door.
 
Bovenaan