Golden Awards

Deleted User - 24028

Guest
Beste speler: Krondor en Justus (beiden goede teams die op constante basis verder groeien / edelen)
Beste stam: Fire!. Momenteel gewoon de meest stabiele stam waarvan ik geloof dat het wat structuur betreft goed zit. Al denk ik wel dat ze zich naar de buitenwereld nog net iets beter vertonen dan hoe het er werkelijk aan toe gaat.
De beste stam speler: John (ID), Peanut, Martijn (een beetje te veel zelfs :D), Roald, Richard, Der Eisbar.
Het grootste ego: Zijn er wel meerdere: Warre, John, Noire (dragon), Peanut, Krondor (sommige spelers), ...
Beste leider: Roald en Jordi lijken me zeer geschikt (gebaseerd op verhalen / hoe ik kennis gemaakt heb met hen). Zou graag eens in een stam zitten met hun als leider in elk geval.
Slechtste leider: Goh momenteel zou ik hier niemand willen zetten omdat ik vind dat elk leider zoals al het respect verdient voor de tijd die hij er in wilt steken. De ene is al wat beter dan de andere, maar elk leider heeft zijn eigen goede eigenschappen. De oude leiding van Bier zou ik hier dan weer wel nomineren, maar dat is niet meer zo relevant.
Meest overschatte stam: Fire!. Spreekt voor zich, de enige stam die al een langere tijd een goede indruk nalaat (voor wat betreft stats). Maar zoals ik al zei betwijfel ik of ze echt zo goed zijn of gewoon momenteel in hun win streak zitten die elk moment kan omkeren.. de toekomst zal het uitwijzen.
Meest onderschatte stam: Meow. Door de stats en gebeurtenissen van afgelopen tijd / het niet volledig goed functioneren van Meow krijgt iedereen van buitenaf snel de indruk dat Meow een slechte stam is. Ik ben er echter van overtuigd dat er in Meow een pak spelers van een goed en zelfs top niveau zitten, het komt er alleen nog niet volledig uit hehe
Meest overschatte speler: Krondor, PP, Candice, Der eisbar, Fluffy, .Lintouchable, Noire
Meest onderschatte speler: ID, Peanut, DD, TE
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Roald, krondor, TE, Jordi van aan de Fire kant spreken me wel aan. Uit Meow zijn er niet echt mensen waar ik echt niet mee samen zou willen zitten, maar spelers zoals peanut, Justus, Sparky, Royalist zijn echt toppers :)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Niemand eigenlijk. Van de personen die nu in Meow zitten is er niemand waarvan ik zeg die wil ik er eigenlijk echt niet in hebben. En van de vijand vind ik dat moeilijk in te schatten, ik ben van mening dat het verkeerd is om dat te baseren op die personen hun AF gedrag of ingame gedrag tegenover vijanden. Van degene die ik dan weer ken van oude werelden is er ook niemand waarmee ik niet in de stam zou willen zitten. Als ik echt een naam moet noemen zou ik gaan voor Inge, al zou ik er helemaal geen probleem mee hebben om er mee in een stam te zetten / als ze terug komt spelen in Meow ;)
Mooiste spelers naam: Toxical Error, Imminent Disaster , Expensive Brains vind ik wel leuke namen.
Mooiste stam naam: Fire!
Het tofste topic: Deze wanneer er lijstje gepost worden, discussie / oorlog topics op de momenten dat er inhoudelijk wordt gereageerd en niet met modder wordt gesmeten en Spotprenten ofc !
Het domste topic: Oorlog enzo.
Favoriete forum poster: Roald, Zaeres, CBC en Chip over het algemeen.
Minst favoriete forum poster: zlatan, dragonshield, Pimsie, Serenity, Lord Ghost whisperer, John, Mezelf (indien ik me laat meeslepen in discussies)
Dikste wannabe op het forum: Serenity, Lord Ghost whisperer
Dikste wannabe in het spel: PP, Pim, FeroliciouZ (originele spelers)
Mooiste profiel foto van spelers: ID en fluffy vind ik prachtplaatjes.
Mooiste profiel foto van stammen: Fire!
Mooiste actie van de wereld: Toch het wegspelen van Bier en de snelheid waarmee Bier verdween.
Meest belovende speler voor de toekomst: TE & LC (beiden liggen in de rim en zijn al snel oordelen van als "die heeft nog niks bewezen", daarop verwacht, en hoop, ik dat dit nog komt hehe), Peanut, Krondor, DD
Meest belovende stam voor de toekomst: Hmmm dit vind ik een moeilijke, als Fire hun constantheid kan doorzetten ook wanneer Meow beter zou draaien dan Fire. Als Meow zich herpakt dan zie ik in meow een stam waartegen Fire de duimen moet leggen. En wie weet komt er nog wel ineens een andere stam naar boven (angel)
Grootste blunder: De stack keuzes die Bier heeft gemaakt in het verleden, de recruit keuzes die Meow heeft gemaakt (TO2 etc), het laten liggen van de potentie van Der eisbar door meow en de manier waarop Fire is omgegaan met hun BG Bier.
Voor wie heb je nu echt respect: John (omdat die ondanks alle commentaar zich toch blijft inzetten voor de stam), Martijn (indien ik hem herinner zoals die was een tijd geleden), Richard, Peanut, Justus, Roald, Jordi.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Iedereen die zich volledig inzet voor zijn account en voor de stam, die actief deelneemt aan acties en om kan gaan met feedback. Maar de persoon die in alle jaren dat ik TW speelde het aller beste in mij naar boven heeft gehaald is Jack (Zoepie).

Ik zal vast mensen zijn vergeten, indien die in een negatief punt was ben je de gelukkige en anders heb je pech :D
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik voel mezelf aangesproken onder Bier, Candice en Pim hoor
Ohja, ben geen fan van je (werk) idd. Altans niet op deze wereld.

Overschat en beste speler? Zou je dat kunnen uitleggen?
Momenteel beste spelers team die het meeste en op regelmatige basis presteert maar nog niet de sterkste tegenstand heeft gezien en daarom nu mogelijk overschat wordt. De toekomst zal het wel uitwijzen zeker, het ene is genomen in het heden en het andere is een voorspelling voor de toekomst waarin ik verwacht dat Krondor toch nog klappen gaat krijgen ;)
 

DeletedUser73972

Guest
Minst favoriete forum poster: zlatan, dragonshield, Pimsie, Serenity, Lord Ghost whisperer, John, Mezelf (indien ik me laat meeslepen in discussies)

Ik had dit vroeger zelf ook regelmatig voor, maar je moet je sterk maken en als er over iets pietluttigs zou beginnen gediscussieerd worden de discussie afkappen (zonder te eindigen in een sneer xD) ipv er verder op in te gaan met die paginas vol aan boeken / warre discussie tot gevolg wat beide partijen denk ik liever niet lezen/zien/schrijven/beantwoorden. Het inzien is 1 ding, nu nog een vervolg. je lijstje is alleszins al doenbaar.
 

Deleted User - 24028

Guest
Bedankt voor het advies, als je nu nog in men lijst zou staan als favoriete forum poster zou ik het nog van je aannemen ook :redface:
 

DeletedUser73972

Guest
Als je toch noodzakelijk een steekje wil uitdelen: Martijn staat ook niet bij je favoriete forumposters, is het daarom dat je zijn doodnormale katanormen/regels als toiletpapier gebruikt hebt?
 

Deleted User - 24028

Guest
Zal jou ook advies geven: post niet over zaken waar je niks van weet ;)
 

DeletedUser77130

Guest
@Jeroen/Hands Of Aces en @martijn/Underground Tactics: Mooie lijstjes. @martijn: Niet te hard voor jezelf willen zijn.

Beste speler: Krondor en Justus (beiden goede teams die op constante basis verder groeien / edelen)
Beste stam: Fire!. Momenteel gewoon de meest stabiele stam waarvan ik geloof dat het wat structuur betreft goed zit. Al denk ik wel dat ze zich naar de buitenwereld nog net iets beter vertonen dan hoe het er werkelijk aan toe gaat.
Het grootste ego: Zijn er wel meerdere: Warre, John, Noire (dragon), Peanut, Krondor (sommige spelers), ...
Meest overschatte speler: Krondor, PP, Candice, Der eisbar, Fluffy, .Lintouchable, Noire
Meest onderschatte speler: ID, Peanut, DD, TE
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Roald, krondor, TE, Jordi van aan de Fire kant spreken me wel aan. Uit Meow zijn er niet echt mensen waar ik echt niet mee samen zou willen zitten, maar spelers zoals peanut, Justus, Sparky, Royalist zijn echt toppers :)
Minst favoriete forum poster: zlatan, dragonshield, Pimsie, Serenity, Lord Ghost whisperer, John, Mezelf (indien ik me laat meeslepen in discussies)
Dikste wannabe op het forum: Serenity, Lord Ghost whisperer
Mooiste profiel foto van stammen: Fire!

Ik zal vast mensen zijn vergeten, indien die in een negatief punt was ben je de gelukkige en anders heb je pech :D

Het waren "maar" 2k kata's. Martijn is uit onvrede opgestapt uit de Meow-leiding, omdat hij niet de verantwoordelijkheid op zich wil nemen om Meow als pussy's een kata-oorlog in te zien gaan. Warre is (nog) niet tot dat inzicht gekomen, maar die likt blijkbaar liever jouw gat, dan dat hij een kata-oorlog niet plaats gaat laten vinden.

Doet vrij zeer zeker, Warre? Gatlikken is blijkbaar belangrijker dan jouw rug recht te houden. :eek:
 

Deleted User - 24028

Guest
Gatlikken ? Ik zie niet wat die post van jou die je quote die nota bene vol met leugens staat er mee te maken heeft maargoed.
 

DeletedUser77130

Guest
Gatlikken ? Ik zie niet wat die post van jou die je quote die nota bene vol met leugens staat er mee te maken heeft maargoed.

Gatlikken idd.

Op dit AF loop je alleen maar te spammen of boekwerken te schrijven of een belachelijk GA-lijstje te maken, in plaats van jouw spelers terug te fluiten om TW op een leuke manier te spelen. Je huilt liever hoogstpersoonlijk met de wolven mee in plaats van jouw leden op tijd terug te roepen. Dat getuigd van lompe rancune of een ontbrekend risico-analyserend vermogen op strategisch niveau. Welke van de twee het is laat ik aan jou over, maar je hebt nu de kans er wat van te maken of als een slappeling te boek te gaan op basis waar je van het weekend op hebt gezet met John. ;)
 

Deleted User - 24028

Guest
Dus omdat ik niet heel meow momenteel terugfluit ben ik een gatlikker en is mijn lijstje belachelijk. Lol.

Waarom zou het zelfs mijn taak zijn om mijn leden terug te fluiten ? Het zijn niet mijn leden en ik ben geen leider.
 

DeletedUser77648

Guest
Beste speler: Krondor, ik weet dat Bjarne een echte topper is van w33 geweest, heb al altijd resepct voor hem gehad :)
Beste stam: MEOW en Fire, zal een leuke strijd worden denk ik zo.
De beste stam speler: Hier ga ik voor peanut, doet enorm veel voor de stam, ook is CM hier toegepast zeker royalist ook, binnen de andere stammen kan ik jammergenoeg niet oordelen.
Het grootste ego: Laurens, op skype doe je helemaal anders dan hier, sjammer..
Beste leider:
Slechtste leider:
Meest overschatte stam:
Thoh, tot nu toe naar de stats gekeken, moet ik hier MEOW plaatsten.
Meest onderschatte stam: Fire
Meest overschatte speler: Noire, zitten wel goede spelers op, zal je me zeker niet horen, zeggen front is zeker niet gemakkelijk, ik noem jullie natuurlijk geen flopspelers, jullie zijn goede spelers, maar srry.
Meest onderschatte speler: Peanut, ik hoor veel van Fire dingen zeggen, die totaal geen waar zijn.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: cm, krondor, peanut, noire, ixfuryanix
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mooiste spelers naam:Tears Of The River
Mooiste stam naam:
Fire, meow is ook wel leuk :D
Het tofste topic: golden awards
Het domste topic:
Favoriete forum poster:
Martijn, Peanut
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum:
Die jessey, ik kan die kerel niet ruiken of zien, srry... :(
Dikste wannabe in het spel:idem als bovenstaande
Mooiste profiel foto van spelers: Noire, is een beetje mijn stijl dat ik vroeger plaatjes maakte, is zeker een clean plaatje!
Mooiste profiel foto van stammen: fire, mooi met die draak!
Mooiste actie van de wereld: Dan moet ik toegeven de geslaagde massa's van fire, jammergenoeg voor ons, voor ons verlies voor hun mooie actie goeie winst.
Meest belovende speler voor de toekomst: peanut, krondor, royalist
Meest belovende stam voor de toekomst: mijn glazen bol is error, dus geen idee :(
Grootste blunder: Dorpen verliezen aan Noire, ook van vroeger niezen terwijl ik moest snipen en perongeluk klikte..
Voor wie heb je nu echt respect: Koen van fero, die komt op het acc en begint zo te deffen, voor zo'n spelers heb ik echt respect!!
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Michel, Richard.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan