Grappige IGM's

DeletedUser77130

Guest
Als ze het mooi tactisch gespeeld hebben, waarom verplichte je ze bijna om het dorpje per direct terug te geven?
En jouw front def + front clears zijn er ook redelijk door gegaan hoor ;)

Niet te hard kwijlen op dat veroverde dorpje. :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66129

Guest
Zal ik het zeggen of kan iemand in Fire deze man ook een tik op zijn kop geven.

Tenzij hij dronken is, dan begrijp ik wel waarom hij nu al 3 accounts verward met Warre... Sjonge wat een domme jongen ben je toch :D
 

DeletedUser65242

Guest
Volgens mij zijn wij helemaal niet zo trots op dat ene veroverde dorpje.

Er is voor de rest ook prima gedeffd door Krondor, zeker weten. Vind het wel lachwekkend dat deze speler het dorp terugeist omdat het in de 5e linie geëdeld is van hunzelf, dus gewoon legitiem.
 

Deleted User - 24028

Guest
1. Er liepen er twee.
2. 20 uur looptijd met 200-224 edels is ook zoiets.
3. Ik zei al: Tactisch goed uitgespeeld voor één dorp, maar dat was zo ongeveer het enige wat Christie kon klaarspelen en zo ongeveer alle frontdef van Fluffy voor één dorpje. Maargoed, Martijn en Warre: Vier dit heuglijke feit, de rekening komt later wel. :)

Ben jij werkelijk zo onzeker over je ingame prestaties dat je gerust gesteld moet worden door de grote Warre voor je snachts terug een oog dicht kan doen ?
 

DeletedUser75737

Guest
Vond het wel een grappige actie
Dorpje winst dus prima nu verder spelen
 

Deleted User - 24028

Guest
Ontkenning: de eerste fase van het proces. Het is niet gezond om zo een laag zelfbeeld te hebben, zo onzeker te zijn en voor alles goedkeuring van een ander te moeten hebben.

Ik ben geen opgeleid psycholoog maar voor de gebruikelijke 45 euro per uur wil ik jou wel in behandeling nemen. Houd er wel rekening mee dat jou problemen ernstig zijn, onze sessies zullen daarom 3 x 1 uur per week zijn. Indien gewenst me gelieve privé te contacteren voor verdere afspraken.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.502
Ontkenning: de eerste fase van het proces. Het is niet gezond om zo een laag zelfbeeld te hebben, zo onzeker te zijn en voor alles goedkeuring van een ander te moeten hebben.

Ik ben geen opgeleid psycholoog maar voor de gebruikelijke 45 euro per uur wil ik jou wel in behandeling nemen. Houd er wel rekening mee dat jou problemen ernstig zijn, onze sessies zullen daarom 3 x 1 uur per week zijn. Indien gewenst me gelieve privé te contacteren voor verdere afspraken.

Vieze kwal bende ook
 

DeletedUser33115

Guest
Ik ben geen opgeleid psycholoog maar voor de gebruikelijke 45 euro per uur wil ik jou wel in behandeling nemen. Houd er wel rekening mee dat jou problemen ernstig zijn, onze sessies zullen daarom 3 x 1 uur per week zijn. Indien gewenst me gelieve privé te contacteren voor verdere afspraken.[/QUOTE]

Lieve Warre,

binnen Fire hebben we meer dan genoeg expertise om dit aanbod lachend af te slaan, ik zou je willen adviseren om je, ongetwijfeld prima kwaliteiten, eerst eens op Beri Beri uit te proberen, misschien komen ze dan wel terug in Meow.
 

Deleted User - 24028

Guest
Lieve Warre,

binnen Fire hebben we meer dan genoeg expertise om dit aanbod lachend af te slaan, ik zou je willen adviseren om je, ongetwijfeld prima kwaliteiten, eerst eens op Beri Beri uit te proberen, misschien komen ze dan wel terug in Meow.
Helaas, net zoals jou vriend is ook de bespeler van Beriberi in de "ontkenning" fase en wenst ze ondanks dringende noodzaak niet geholpen te worden.
 
Reactiescore
3.452
Heb het vanaf dag 1 gezegd, warre betekend de ondergang voor Meow

Martijn treed af als leider

En mij als zeikerd bestempelen met je lage praktijken
 
Reactiescore
3.452
Och daar is zijn billenmaatje

Warre is tegen de regels in gegaan , en jij komt hem verdedigen ?

Wat nou 24/7 met Fire leden praten , ik heb mijn principes en die zijn bij jullie heel ver te zoeken .
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Moest je het willen weten Warre heeft hier zelfs geen kloot mee te maken Inge dus hou gewoon je kut mondje wil je. Toch raar dat een Fire lid dit ook weer komt vermelden he..

Martijn,Inge 24/7 met fire aan het praten maar met hun eigen stammies niet. Ozo Leuk

Komt omdat zowel Inge als Martijn bijna elke speler in Fire kennen. :p
 

DeletedUser34772

Guest
Tegen de regels is ingaan? Als je zelfs actief zou zijn of ooit de moeite deed dat zelfs ooit te zijn wist je dat ik de plannen in handen had dus ik heb dat toegestemd. Verder heeft Fire ook niets te zeuren in deze kwestie of ze moeten PP nu maar gelijk inviten.
& zeggen dat hij van niets wist.. Ik heb het 50x vermeld dat ik niet op die kut smederij ging maar op boerderij. Dus dat is complete shit praat en weet die zelf ook.



& dat is het probleem dus.

Oh, boerderij, dan is het ok? Vreemde logica.
 
Bovenaan